Dit was zo'n knappe vrouw.quote:Op maandag 10 november 2014 15:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Vervolg op SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #23
Meest schokkende metamorfoses van vorig topic:
Anastacia
[ afbeelding ]
Met frisse make-up en nonchalant haar. Zo anders...quote:Op maandag 10 november 2014 17:11 schreef Vlindur het volgende:
Och jemig. Dat ziet er toch ook niet uit
Ze waren zo mooi..
[ afbeelding ]
Elizabeth is twee en half jaar jongerquote:Op maandag 10 november 2014 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ze lijkt nu meer op de oudere zus, Elizabeth? Dan op haar tweelingzus.
Lijkt net de zus van Poetinquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Mary Kate en Ashley Olsen
Zoek de verschillen
Oquote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Elizabeth is twee en half jaar jonger
Ik zie vooral die grote blauwe hobbezakquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:41 schreef Franny_G het volgende:
Ja, dat gaat ook helemaal de verkeerde kant op.
quote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Mary Kate en Ashley Olsen
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:44 schreef Franny_G het volgende:
Ja, in dat opzicht gaat het ook een beetje verkeerd hier. Zal wel beetje jaren '80 retro cool-gedoe zijn.
Maar ik heb andere recente foto's gezien van haar, meer close-up, en dan zie je het wel goed, vind ik.
ik zie geen verschil qua lippen in deze drie voorbeelden. bovenste twee zijn gelijk. Onderste is ze niet aan het lachen dus dat is moeilijk vergelijkenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:39 schreef Franny_G het volgende:
Ja, die ogen, en ook een beetje iets 'pafferigs' bij de wangen. Verder heeft ze van zichzelf volgens mij ook meer lijntjes rond haar mond/wangen. En haar lippen heeft ze sowieso gedaan, want het verschil zie je zo duidelijk op foto's van vroeger en nu. Snap best dat ze dat zelf mooier vindt hoor, een wat vollere mond. Maar ik vrees een beetje dat zij in de toekomst nog wel meer gaat laten doen, ze is volgens mij erg bezig met 'ouder worden'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het ook niet hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef Franny_G het volgende:
Dit zijn foto's van 'vroeger', eerder heb ik foto's van nu laten zien. Als je die vergelijkt, kan ik me niet voorstellen dat je het verschil niet ziet.
ah... dank, moest ik nog googelen wie het was, maar daar kan jij niks aan doenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij is dat Eminem? Op de eerste foto knetterstoned, op de tweede foto knetterwaus?
Ik was helemaal trots dat ik iemand kendequote:Op donderdag 13 november 2014 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dank, moest ik nog googelen wie het was, maar daar kan jij niks aan doen
Ik ken de meeste niet die hier langs komenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik was helemaal trots dat ik iemand kende
Daaromquote:Op donderdag 13 november 2014 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken de meeste niet die hier langs komen
Lol!! Carice ziet er zelfs een beetje verlept uit vind ik. Jammer hoor!!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
DaaromMaar na nu ongeveer een jaartje in SHO rond te hangen ken ik er al veel meer, hartstikke leerzaam
+1. Die herken je toch direct!quote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij kent Eminem niet?
Van welke generatie ben jij?
Ik ken hem ook niet, ben van 65quote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij kent Eminem niet?
Van welke generatie ben jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |