heeftquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
Danny heb een verkeerde deal gesloten ...
is er nog nieuws in UTO ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je een ander topic wilt zien en dan de fout melding krijgt ...
Natuurlijk, ik ben toch altijd serieusquote:
Ik heb nog genoeg andere openstaan, dat Fok! ff niet werkt is normaal.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je een ander topic wilt zien en dan de fout melding krijgt ...
Ja weet ik !quote:
Ze hebben volgens mij een deal met een content provider gesloten , maar die kan zn 99.98% niet waarmaken, misschien dat Danny gewoon gratis dealt nu ..quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:48 schreef just me het volgende:
Ik had ook andere schermen openstaan en dat werkte wel
Maar zoals Chuuf al zei, Danny zal wel iets verkeerd gedaan hebben
En een dikke joint, maar die hoeft voor mij niet..quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
Reggae moet ik denken aan warme stranden, lekker drankje, vakantie, dromen!!
Wanneer ik in vliegtuig stap is het naar Jamaicaquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
Reggae moet ik denken aan warme stranden, lekker drankje, vakantie, dromen!!
zou mevrouw PP bezwaar hebben als ik meega?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik in vliegtuig stap is het naar Jamaica
Ik heb 2 Jamaicaanse vriendinnen hier ... Die nemen me ooit nog een keer mee die kant opquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik in vliegtuig stap is het naar Jamaica
Die is ruimdenkend.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
Ik weet niet of danny dealt
[..]
zou mevrouw PP bezwaar hebben als ik meega?
Misschien houden ze je wel daar, big fat mama's ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 2 Jamaicaanse vriendinnen hier ... Die nemen me ooit nog een keer mee die kant op
deal danquote:
Nah Ok ladies ..quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien houden ze je wel daar, big fat mama's ?
Oe dat klinkt wel errug.... leukquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was een keer op Caribische bruiloft en mijn vrouw ging dansen met hele grote kerel.
Spannend of leeft ie nu niet meer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:58 schreef just me het volgende:
Nou veel plezier dan, ik ga wel met PP en mevrouw PP
[..]
Oe dat klinkt wel errug.... leuk
dat is toch mannen eigenquote:
Hij moet eerst leren fietsenquote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer kom je een keer peerd rijden sjoef?
tegen de bomen ! arme chuufquote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan we samen over de hei en door het bos knallen.
bedankt Fann, daar ging mijn wijn !quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan we samen over de hei en door het bos knallen.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:18 schreef just me het volgende:
Ben ik ook nog geweest, welpenleidster , fout hč
quote:
Hehe, hoest?quote:
hardnekkig hoestjequote:
Da's niet best? Wil je erover praahaaten?quote:
1975, dan mag je nog niet sterven...quote:
neequote:Op zondag 9 november 2014 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's niet best? Wil je erover praahaaten?
1975 ? als mijn geheugen nog goed werkt zal ik dit als 'n compliment opvattenquote:Op zondag 9 november 2014 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1975, dan mag je nog niet sterven...
Neuh, maar al die pubers word ik een beetje zat.quote:
Bijna dan.quote:Op zondag 9 november 2014 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1975, dan mag je nog niet sterven...
Ah, nu zie ik het; 675.quote:Op zondag 9 november 2014 00:26 schreef just me het volgende:
[..]
1975 ? als mijn geheugen nog goed werkt zal ik dit als 'n compliment opvatten
ik nog nietquote:Op zondag 9 november 2014 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, maar al die pubers word ik een beetje zat.
Jijsorry U hebt ze in huis?quote:
Dan ben je hier op de goede plek.quote:Op zondag 9 november 2014 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, maar al die pubers word ik een beetje zat.
Nee die heb ik er al uit geschopt (niet echt hoor) ze zijn gewoon de deur uitquote:
Dat dacht ik.quote:Op zondag 9 november 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de goede plek.
Teveel pubers.quote:Op zondag 9 november 2014 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Zie je nooit meer in NWS, trouwens?
En ik moet dat traject nog allemaal in. Voel me nu al te oud voor die shit..quote:Op zondag 9 november 2014 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
Nee die heb ik er al uit geschopt (niet echt hoor) ze zijn gewoon de deur uit
So true.quote:
joh je komt net kijkenquote:Op zondag 9 november 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik moet dat traject nog allemaal in. Voel me nu al te oud voor die shit..
Geen kindjes, voor zover ik weet.
De foboknop was te moeilijk om te vinden zonder leesbril zag ik, dus dat weet U helemaal niet.quote:
Brad Sucks is geen oud mannetjequote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef just me het volgende:
Fann jij valt toch niet op oude mannetjes ?
quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer een week op de fiets en die doet het prima.. Als deze job over is eind 2014 . Kom ik in 2015 een keer langs als mn fysieke gestel het toelaat ..
Ik was meer 'n Cliff fanquote:Op zondag 9 november 2014 00:36 schreef El_Matador het volgende:
Ah, het gaat over muziek.
Uit "jullie" tijd. Wie dit weet te overtreffen verdient een standbeeld:
Post jij vanuit het buitenland?quote:Op zondag 9 november 2014 00:36 schreef El_Matador het volgende:
Ah, het gaat over muziek.
Uit "jullie" tijd. Wie dit weet te overtreffen verdient een standbeeld:
Over een paar jaar mag je bij de club nu mag je af en toe hallo zeggen en zo ..quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De foboknop was te moeilijk om te vinden zonder leesbril zag ik, dus dat weet U helemaal niet.
Oeh ja, uiteraard, vanuit Colombia.quote:Op zondag 9 november 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Post jij vanuit het buitenland?![]()
Video is niet beschikbaar in je land staat er....
Ik voer in? Wat?quote:
Leef ook in andere tijdzone.quote:Op zondag 9 november 2014 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh ja, uiteraard, vanuit Colombia.
Ik heb het meestal andersom...
* just me is een oude puberquote:Op zondag 9 november 2014 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik voer in? Wat?
Niet weer die stomme cokegrappen he? Ik dacht de pubers net ontvlucht te zijn...
Coke is overschat spul.quote:Op zondag 9 november 2014 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik voer in? Wat?
Niet weer die stomme cokegrappen he? Ik dacht de pubers net ontvlucht te zijn...
Absoluut. En alleen voor onzekere mennekes.quote:
Truste just me.quote:
Jij? Ben je verhuist?quote:
Heb alles uitgeprobeerd en vond er niet veel aan.quote:Op zondag 9 november 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. En alleen voor onzekere mennekes.
Dat mag je vragen. Wonen, werken, genieten, (teveel) FOK!ken...quote:Op zondag 9 november 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Wat doe je daar in Colombia als ik vragen mag?
Ayy... hoe dat zo?quote:
Nee ... Ik spreek alleen vloeiend Spaans Maar goed ja iedere zn ding ... Iedereen associeert Colombia idd altijd met drugs en sex etc... Maar blijkbaar is er meer .. Ben je zelf Colombiaans?quote:Op zondag 9 november 2014 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag je vragen. Wonen, werken, genieten, (teveel) FOK!ken...
Ken je Zuid-Amerika/Colombia?
Ik ben een Hagenese Kaas. Maar dat gelooft niemand hier. Bij het afgelopen Halloweenfeestje (werkelijk, het leek wel een massaal toneelstuk waar we in meespeelden) kon men niet geloven dat ik Nls was. Ik danste veel te goed.quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... Ik spreek alleen vloeiend Spaans Maar goed ja iedere zn ding ... Iedereen associeert Colombia idd altijd met drugs en sex etc... Maar blijkbaar is er meer .. Ben je zelf Colombiaans?
Te lang, te veel, maar levend.quote:Op zondag 9 november 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
25 jaar in ploegendienst werken
Porque estuve casado con una Espanola y mi hija vive ya por 15 aņos por alla ...quote:Op zondag 9 november 2014 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een Hagenese Kaas. Maar dat gelooft niemand hier. Bij het afgelopen Halloweenfeestje (werkelijk, het leek wel een massaal toneelstuk waar we in meespeelden) kon men niet geloven dat ik Nls was. Ik danste veel te goed.
Hoe komt het zo dat jij vloeiend Spaans spreekt?
Zal ook wel de leeftijd zijnquote:Op zondag 9 november 2014 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het niet te lastig maken.
estoy llamando por telefono...quote:
Ok Vale .. ENtonces estas perdonadoquote:Op zondag 9 november 2014 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
estoy llamando por telefono...
claro que si
Ik ook.. Alleen de Brian Eno weet ik nogquote:Op zondag 9 november 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben alweer vergeten welke dat waren.
cerca de mi novia se explotaron unas bombas, estudiantes protestando... me tenia que contar.quote:
Mijn Spaans is inmiddels beter dan mijn Engels. Schandalig, ik weet het, maar zo is het.quote:Op zondag 9 november 2014 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het niet te lastig maken.
Heb er zo'n 3000 staan en wanneer ik poen nodig heb is dan begin ik bij de Zangeres zonder naam.quote:Op zondag 9 november 2014 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook.. Alleen de Brian Eno weet ik nog
Das best kut , maar zullen we dan maar weer Nederands doen voor de rest hier .. Je woont niet bij je vriendinnetje ?quote:Op zondag 9 november 2014 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
cerca de mi novia se explotaron unas bombas, estudiantes protestando... me tenia que contar.
Lachen ... Ik herken dat soort taal problemen ... Komt goed ... Frans who cares. Engels wel onderhouden ..l Spreek je geen Duits ? In Zuid Amerika kan dat soms nog wel eens werken ..quote:Op zondag 9 november 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn Spaans is inmiddels beter dan mijn Engels. Schandalig, ik weet het, maar zo is het.
Mijn Portugees is sinds de laatste vakantie ook beter dan mijn Frans, dus het gaat vooruit allemaal.
Heb 3 jaar in Duitsland gewoond dus Duits is mijn 4e taal (na NL, Spa, Eng). Was leuk om weer terug te zijn vorige maand.quote:Op zondag 9 november 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Lachen ... Ik herken dat soort taal problemen ... Komt goed ... Frans who cares. Engels wel onderhouden ..l Spreek je geen Duits ? In Zuid Amerika kan dat soms nog wel eens werken ..
Nee, zij woont bij haar moeder.quote:Op zondag 9 november 2014 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Das best kut , maar zullen we dan maar weer Nederands doen voor de rest hier .. Je woont niet bij je vriendinnetje ?
Ohh .. Sneaky bastard ... Ik weet niet wat je doet maar je talen heb je in je voordeel dat is zeker ..quote:Op zondag 9 november 2014 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, zij woont bij haar moeder.
Ondertussen appen met mijn scharrel, zo gaat dat hier.
In Duitsland?quote:Op zondag 9 november 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb 3 jaar in Duitsland gewoond dus Duits is mijn 4e taal (na NL, Spa, Eng). Was leuk om weer terug te zijn vorige maand.
Ik ben consultant en help de landen hier (met name Colombia en Peru) olie vinden.quote:Op zondag 9 november 2014 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohh .. Sneaky bastard ... Ik weet niet wat je doet maar je talen heb je in je voordeel dat is zeker ..
Jep. Aachen.quote:
Die aversie is redelijk voorbij.quote:Op zondag 9 november 2014 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ondanks alle aversie vind ik dat een tof land.
Ik ben saai en al jaren met dezelfde muts samen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben consultant en help de landen hier (met name Colombia en Peru) olie vinden.
Jaaaa, dit is ook nieuw voor me (vergeleken met NL) hoor. Met mijn vriendin doe ik vriendje-vriendinnetje dingen en met mijn scharrel goeie seks en goed praten (ingenieur). Heel apart, maar zolang het leuk is, waarom niet?
Ben jij ook Geoloog ? Dus Paolitia weet het niet.. .. Maar is wel een mooi meisjequote:Op zondag 9 november 2014 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben consultant en help de landen hier (met name Colombia en Peru) olie vinden.
Jaaaa, dit is ook nieuw voor me (vergeleken met NL) hoor. Met mijn vriendin doe ik vriendje-vriendinnetje dingen en met mijn scharrel goeie seks en goed praten (ingenieur). Heel apart, maar zolang het leuk is, waarom niet?
Jep, dat ben ik.quote:Op zondag 9 november 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij ook Geoloog ? Dus Paolitia weet het niet.. .. Maar is wel een mooi meisje
Waarom saai? Als het klikt, beter toch?quote:Op zondag 9 november 2014 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben saai en al jaren met dezelfde muts samen.
Wat ik ook probeer, kom er niet vanaf.quote:Op zondag 9 november 2014 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom saai? Als het klikt, beter toch?
Maar wat bind je aan Paolita? Of ben je met dr getrouwd..? Die scharrel lijkt meer bij je te passen.. Geen idee hoe mooi zij is ...quote:Op zondag 9 november 2014 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, dat ben ik.
En nee. En zeker, ze is mooi. Maar niet zo intelligent, dat mis ik nogal.
Mijn verjaardag anderhalf jaar geleden was wel geniaal. Ik dacht echt fuck it, ik nodig jullie allebei uit. Terwijl Paolita mijn klanten drankjes stond te schenken zwaaide ik al zoenend mijn scharrel uit. Bizar, maar heerlijk. Dit land is puur genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat bind je aan Paolita? Of ben je met dr getrouwd..? Die scharrel lijkt meer bij je te passen.. Geen idee hoe mooi zij is ...Die is niet zo supermooi, maar wel lekker om met haar te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ben niet getrouwd.
Dit land is ondoenlijk. Ik kan het je niet uitleggen. Vriend van mij uit Duitsland was helemaal overrompeld. De vrouwen zijn zo mooi dat je van de ene verbazing in de andere valt. Paolita is echt gemiddeld, niet normaal...
Wat moeilijk is, is de oppervlakkigheid en het gebrek aan kritisch denken/intelligentie. Dat is niet zozeer Paola Escobar (ja, echt waar!) maar in het algemeen zo. Dat mis ik wel eens van Europa. Verder denk ik dat je qua toekomst hier serieus beter zit.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik zie piano's, contrabas, dj's, ADE... Dat moet goed zijn. YouTube laadt slecht met mijn brakke internet, maar dank je. Dat ga ik zeker luisteren.quote:
Ja maar dat is niet alleen Columbia volgens mij... Er zijn een hoop mooie domme vrouwen .. Leuk om het huishouden te doen ... En ok om te neuken ..... Maar dat je er verder nog iets voor voelt..quote:Op zondag 9 november 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is niet zo supermooi, maar wel lekker om met haar te zijn.
Nee, ben niet getrouwd.
Dit land is ondoenlijk. Ik kan het je niet uitleggen. Vriend van mij uit Duitsland was helemaal overrompeld. De vrouwen zijn zo mooi dat je van de ene verbazing in de andere valt. Paolita is echt gemiddeld, niet normaal...
Wat moeilijk is, is de oppervlakkigheid en het gebrek aan kritisch denken/intelligentie. Dat is niet zozeer Paola Escobar (ja, echt waar!) maar in het algemeen zo. Dat mis ik wel eens van Europa. Verder denk ik dat je qua toekomst hier serieus beter zit.
Please, Colombia...quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet alleen Columbia volgens mij... Er zijn een hoop mooie domme vrouwen .. Leuk om het huishouden te doen ... En ok om te neuken ..... Maar dat je er verder nog iets voor voelt..
Een Emotionele relatie Ja wie heeft die nog tegenwoordig
Hij begint wat langzaam, maar zeker goed, Henrik Schwarz is een goeie technoproducer.quote:
Ik begrijp je prima...quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Please, Colombia...
Ja wellicht, maar heb eerdere relaties gehad die toch meer street smart dan wel echt intelligent waren dan zij.
Ik ga niet voor minder dan de beste. In elk opzicht, anders was ik wel ambtenaarin Nederland
geworden...
Begrijp me goed, ik houd van Nederland, heb er 30 jaar gewoond, maar er is zoveel meer...
Liever dan zij is gewoon niet mogelijk. We zijn samen naar Europa gegaan. Iedereen (mijn vrienden, mijn zusje en de mensen op het ADE feestje) smolten bij haar, en dat is ook zo. Zo ongelooflijk lief, dat is onvoorstelbaar. Ik heb haar in de 2 jaar dat we samen zijn nog nooit boos gezien. Ze is de goedheid, de betrouwbaarheid zelve.quote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begrijp je prima...
Maar tis mij nog steeds niet duidelijk wat je aan Paolita bindt ...
Kijk mooie vrouwen ja dat geloof ik best.. Zie er genoeg op internet
Vertel, dat intrigeert?quote:Op zondag 9 november 2014 02:03 schreef chufi het volgende:
Ja moeilijk ... Ik ben er ooit om gescheiden
Is die scharrel van je nog vrij ? Want volgens mij pas je beter bij haar op intellectueel nivoquote:
En dus voor die Braziliaanse gegaan? Begrijpelijk...quote:Op zondag 9 november 2014 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jaren getrouwd en werd verliefd op een Brasiliaanse .. Midlife crises etc ,,,
Ja, net een date geregeld voor donderdag. Heb haar trouwens in Rio ontmoet, ze was op reis met een kennis van me en we meetten bij mijn standaard Latin Party daar. Klikte erg goed...quote:Is die scharrel van je nog vrij ? Want volgens mij pas je beter bij haar op intellectueel nivo
Eh ja, ik ben redelijk player als ik in de mood ben. Meestal is me dat teveel moeite.quote:Op zondag 9 november 2014 02:22 schreef chufi het volgende:
Mata .. Je bent een player volgens mij ... Je hebt de looks en je gebruikt ze ,,, Maar om terug te komen op waar je nu mee verder moet is dat engineer girly waar je goed mee overweg kan ...
5 % kans dat je haar zou ontmoeten ... 90 % kans op geile neukertjes daar in Zuid Amerika ..
Tis ook maar net hoe lang je daar nog denkt te blijven ...
Que descanses, gracias por compartir tu tiempo.quote:
Mooie reden om naar Colombia (niet: Columbia, fuckers) te komen. Dan zie je het met eigen ogen...quote:Op zondag 9 november 2014 02:34 schreef chufi het volgende:
Ok graag gedaan en kom nog eens terug..
Maar de beste match tussen uiterlijk, lief en intelligent is toch wat elke man zoekt, lijkt me.
helemaal mee eens ,, Difficil de conseguir
We horen wel wanneer de bruilioft ,,
Ik vond hem zo leuk, dat ik het (tijdelijk) in mijn sig heb gezet!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef mrspoeZ het volgende:
Kingstown herinnert zich zelfs dingen die sommige users liever vergeten.
wat voor soort dingen?quote:Op zondag 9 november 2014 02:40 schreef chufi het volgende:
Je haalt daar natuurlijk zo een bruid ..... Maar kan ze koken, schoonmaken en dat soort dingen ?
dát soort dingen denk ikquote:
ja dat denk ik hč....quote:
Het kolenhoek uitsoppen en de dinosauris borstelen.quote:
goedemorgen, ik zie geen verwijderde postst ? maar ja als ze verwijderd zijn kan ik ze ook niet meer zienquote:Op zondag 9 november 2014 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kolenhoek uitsoppen en de dinosauris borstelen.
Alleen snap ik de verwijderde posts van chufi niet.
Goedemorgen!
doe de eilandgroeten maar aan Jurkquote:Op zondag 9 november 2014 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat denk ik hč....
zal ik vandaag Tardis de groeten doen van jou?
quote:
Bij deze danquote:Op zondag 9 november 2014 11:31 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen, kun je het beste aan Deisyy vragen !
Ik weet niet wie, maar ik zie El_Matador posts van jou quoten, die ik zelf niet terug zie.quote:Op zondag 9 november 2014 11:24 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen
Wie verwijderd er nu weer posts van mij?
neuken...quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
Er zijn een hoop mooie domme vrouwen .. Leuk om het huishouden te doen ... En ok om te neuken ..... Maar dat je er verder nog iets voor voelt..
ik denk dat ik niet snel genoeg was met het editten en hij dus een eerdere tekst quote ...quote:Op zondag 9 november 2014 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie, maar ik zie El_Matador posts van jou quoten, die ik zelf niet terug zie.
beetje erg vrouwonvriendelijk was het wel...quote:Op zondag 9 november 2014 12:03 schreef FANN het volgende:
Ik ben zķ blij met mijn ouwe trouwe Griek me zijn veel te dikke buik![]()
als ik zo'n gesprek tussen twee ''heren'' lees
Dat is mild uitgedrukt, ik werd er niet goed van...quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
beetje erg vrouwonvriendelijk was het wel...
Idem.quote:Op zondag 9 november 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is mild uitgedrukt, ik werd er niet goed van...
Ik ga er maar van uit dat het dronkenmanspraat was, zulke prehistorische meningen bestaan toch niet meer?quote:Op zondag 9 november 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is mild uitgedrukt, ik werd er niet goed van...
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 9 november 2014 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat het dronkenmanspraat was, zulke prehistorische meningen bestaan toch niet meer?
En het dan vreemd vinden dat ze geen partner hebben.quote:
dat heb ik dan weer niet gelezen maar ik heb ook niet alles teruggelezen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat ze geen partner hebben.
Het enige waar Kingstown zich werkelijk over kan opwinden, is volgens mij het rookverbod.quote:
Daar hoeven wij, dolle mina's ons dan gelukkig niet druk om te makenquote:Op zondag 9 november 2014 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het enige waar Kingstown zich werkelijk over kan opwinden, is volgens mij het rookverbod.
quote:
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".quote:
Zo is dat ...quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef just me het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, het is maar internet
Maar het was wel vrouwonvriendelijkquote:
In Colombia (Zuid Amerika) heerst een macho cultuur en blijkbaar noemt Haagse Kees zich ook niet voor niks E_M en torero ...quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het was wel vrouwonvriendelijk
Maar ondertussen heb je heb wel mooi op je FaceBook zittenquote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef just me het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, het is maar internet
quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het was wel vrouwonvriendelijk
Braaf.quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".
De meest vrouwonvriendelijke post van vannacht komt van jou hoorquote:Op zondag 9 november 2014 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
In Colombia (Zuid Amerika) heerst een macho cultuur en blijkbaar noemt Haagse Kees zich ook niet voor niks E_M en torero ...
quote:Op zondag 9 november 2014 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meest vrouwonvriendelijke post komt van jou hoor
Heel verstandig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".
quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh, wat vonden de dames op leeftijd precies vrouwonvriendelijk?
Ja dat durven ze niet meer uit te spreken.. Ik was het ergstquote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Onvriendelijk van die vrouwen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat durven ze niet meer uit te spreken..
Middag! Deze spande wel de kroon.quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Die opmerking over dames op leeftijd negeer ik maar even.quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet alleen Columbia volgens mij... Er zijn een hoop mooie domme vrouwen .. Leuk om het huishouden te doen ... En ok om te neuken ..... Maar dat je er verder nog iets voor voelt..
quote:Op zondag 9 november 2014 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat durven ze niet meer uit te spreken.. Ik was het ergst
Wat een aannames chufi! En je zit er ook nog eens totaal naast.quote:
Dus de terechte constatering dat er een hoop mooie domme vrouwen bestaan, is "onvriendelijk" voor alle vrouwen?quote:Op zondag 9 november 2014 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Middag! Deze spande wel de kroon.
[..]
Die opmerking over dames op leeftijd negeer ik maar even.
Als er gesproken wordt over domme vrouwen, die wel goed zijn voor het huishouden en leuk om te neuken vind ik dat wel vrouwonvriendelijk. En als diegene zich dan ook nog afvraagt waar je tegenwoordig nog een emotionele relatie vindt denk ik dat hij het eerst maar bij zichzelf moet zoeken.quote:Op zondag 9 november 2014 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus de terechte constatering dat er een hoop mooie domme vrouwen bestaan, is "onvriendelijk" voor alle vrouwen?
Dat er domme mannen bestaan en daar door de vrouwen zelf uitgebreid op de WC over wordt gepraat is toch ook niet onvriendelijk naar alle mannen toe?
Ik snap werkelijk je punt niet. Of je moet zelf een mooie domme vrouw zijn, je voelt je aangesproken en projecteert nu dat beeld op alle vrouwen, dat kan natuurlijk.
hey, je hebt het tegen dees he. En als ze lelijk is dan is ze zeker jaloersquote:Op zondag 9 november 2014 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus de terechte constatering dat er een hoop mooie domme vrouwen bestaan, is "onvriendelijk" voor alle vrouwen?
Dat er domme mannen bestaan en daar door de vrouwen zelf uitgebreid op de WC over wordt gepraat is toch ook niet onvriendelijk naar alle mannen toe?
Ik snap werkelijk je punt niet. Of je moet zelf een mooie domme vrouw zijn, je voelt je aangesproken en projecteert nu dat beeld op alle vrouwen, dat kan natuurlijk.
Je negeert mijn hele post en projecteert dus een mening over een deel van de vrouwen op alle vrouwen en noemt het vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er gesproken wordt over domme vrouwen, die wel goed zijn voor het huishouden en leuk om te neuken vind ik dat wel vrouwonvriendelijk.
Geniet ervan. Voorspelbare escape trouwens. "Als je dat niet snapt, nou laahaaat maar" had ik eigenlijk verwacht.quote:Tijd om van het mooie weer te gaan genieten
Ja, en?quote:
Lelijk is ze niet echt, haar fobo bekijkend. Beetje op leeftijd, maar dat mag op die leeftijd.quote:En als ze lelijk is dan is ze zeker jaloers
Nee, ze noemt het "vrouwonvriendelijk", niet "dommevrouwonvriendelijk". Waarom zou ze voor hen "opkomen" trouwens?quote:Op zondag 9 november 2014 14:42 schreef Marrije het volgende:
Dees projecteert het niet op alle vrouwen, maar komt wel op voor t clubje domme mooie vrouwen, die alleen goed zijn voor het huishouden en eh persoonlijk vermaak.
ze is zeker niet lelijk, dat zei ik dan ook nietquote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en?
[..]
Lelijk is ze niet echt, haar fobo bekijkend. Beetje op leeftijd, maar dat mag op die leeftijd.
oh nou die specificering is toch ook niet nodig. Opkomen klinkt wat zwaar, ze heeft er een mening over.quote:Op zondag 9 november 2014 14:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ze noemt het "vrouwonvriendelijk", niet "dommevrouwonvriendelijk". Waarom zou ze voor hen "opkomen" trouwens?
Je noemt nu dus alle vrouwen dom, dat besef je?quote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh nou die specificering is toch ook niet nodig.
Jullie hebben je in elk geval niet populair gemaakt met dat domme gekwekquote:Op zondag 9 november 2014 14:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ze noemt het "vrouwonvriendelijk", niet "dommevrouwonvriendelijk". Waarom zou ze voor hen "opkomen" trouwens?
nee hoor, het gaat om een spcifiek groepje vrouwen en dat daar een vrouwonvriendelijk beeld over is. Door chufi, die verder best ook vrouwvriendelijk tegen andere vrouwen zou kunnen zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je noemt nu dus alle vrouwen dom, dat besef je?
Vrouwonvriendelijk van je.
Zulke gesprekken moet je ook houden bij de Pisbak in een mannenplee...quote:Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef chufi het volgende:
Omdat ik iets vrouw onvriendelijks post , ben ik dat nu ook blijkbaar ook, terwijl ik gewoon het tegendeel ben ,,, Maar dat terzijde....
Het is bijna een prestatie om niet te kunnen dan wel willen lezen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie hebben je in elk geval niet populair gemaakt met dat domme gekwek![]()
Vrouwen werden besproken als ''gebruiksvoorwerp''
Het kook, het wast en het zuigt...
Dat is zo'n beetje de samenvatting van jullie gesprek over ''de ideale vrouw'' en dat is best sneu.
Lees maar terug danquote:Op zondag 9 november 2014 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is bijna een prestatie om niet te kunnen dan wel willen lezen.
Verstandig...quote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De eerste 2 heb ik gecoverd met tafeltje dekje en een huishoudster.
Een huishoudster hoort ook te zuigen volgens mijquote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Verstandig...
en het laatste doe je zelf?
"De ideale vrouw is mooi, lief en intelligent", zei ik. Wat jij er in je blinde feminisme allemaal bij verzint, ben ik niet verantwoordelijk voor.quote:
oi... voor het eerst dat iemand mij feminist noemtquote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"De ideale vrouw is mooi, lief en intelligent", zei ik. Wat jij er in je blinde feminisme allemaal bij verzint, ben ik niet verantwoordelijk voor.
Ik lach er wel om.
zeg toch gewoon dat je je tuinbroek aan hebtquote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... voor het eerst dat iemand mij feminist noemt
quote:Op zondag 9 november 2014 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
zeg toch gewoon dat je je tuinbroek aan hebt
We beginnen gewoon een mannen SC hier... En daar mogen ze dan niet eens meelezen ..quote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee, maar daar zeg ik maar niets over anders krijg ik TeamOpzij weer in m'n nek.
ben wel blij dat je je uitgroei hebt bijgewerktquote:
De pit moet er wel in blijven zitten idd ...quote:Op zondag 9 november 2014 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
ben wel blij dat je je uitgroei hebt bijgewerkt
Dat staat er nog steeds niet dus ons stierenvechtertje heeft nog niet afgehaaktquote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Heb je ook in de arena gestaan?quote:Op zondag 9 november 2014 15:57 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat ik de enigste stierenvechter hier ben ..... Ik heb er mee door de straten gerend en er mee in de arena gestaan... Resultaat is wel dat ik nu op mn benen sta te trillen als er maar een mannetjes koe in de buurt is ...
Ik ken nog een forummer, maar weet zijn naam niet meer.quote:Op zondag 9 november 2014 15:57 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat ik de enigste stierenvechter hier ben .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ja en dat was meteen mn laatste optreden na een dubbele salto en een gebroken neus en wat pijnlijke bovenbenenquote:Op zondag 9 november 2014 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je ook in de arena gestaan?![]()
ik vond dat door de straten rennen al erg genoeg...
quote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken nog een forummer, maar weet zijn naam niet meer.Ik alleen tijdens fiestas ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan zal er wel een andere gek de arena in zijn gekomen om die stier alsnogquote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dat was meteen mn laatste optreden na een dubbele salto en een gebroken neus en wat pijnlijke bovenbenen
Nee er vielen geen doden...quote:Op zondag 9 november 2014 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dan zal er wel een andere gek de arena in zijn gekomen om die stier alsnog
aan de speer te rijgen denk ik...
Nah jah, ik vind het een KUTsport of eigenlijk helemaal geen sport, maar dat wist je al
geloof ik...
Nou ja "moest"...quote:Op zondag 9 november 2014 16:08 schreef chufi het volgende:
Mata,Moest je voor je studie ook op veldwerk naar Spanje?
Waar in Spanje mocht je heen..? Studeerde je in AMsterdam?quote:Op zondag 9 november 2014 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou ja "moest"...
Jep, eerste jaar 4 weken Spanje, 2e jaar 6 weken Spanje, 3e jaar 7 weken Griekenland.
Terwijl de andere studenten in Nederland zaten te blokken voor hun tentamens.
Daarna ook in Spanje excursies georganiseerd voor een multinational. Topbaan.
Aliaga, Teruel en de Pyreneeen. Nee, Utrecht.quote:Op zondag 9 november 2014 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar in Spanje mocht je heen..? Studeerde je in AMsterdam?
Ik zat mn eerste jaar in Castel de Cabra... Bij Aliaga in de omgeving... Daar zaten toen ook mensen uit Utrecht en hebben we zelfs nog gevoetbald tegen de plaatselijke jeugd met ter afsluiting een feest in het dorp met een geslacht lam op het vuur.. Topquote:Op zondag 9 november 2014 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aliaga, Teruel en de Pyreneeen. Nee, Utrecht.
Heb ook Erasmus in Madrid gedaan met 2 veldwerkjes, een in het uiterste noordwesten (in november, fucking koud) en een in het uiterste zuidoosten (in januari, fucking lekker weer).
Jij bent ook geoloog?quote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat mn eerste jaar in Castel de Cabra... Bij Aliaga in de omgeving... Daar zaten toen ook mensen uit Utrecht en hebben we zelfs nog gevoetbald tegen de plaatselijke jeugd met ter afsluiting een feest in het dorp met een geslacht lam op het vuur.. Top
Teruel daar was ik ook en kom ik nog steeds (ex-schoon familie en mn dochter) Torres de Albarracin zat ik voor mn veldwerk..
Na je verhaal gewoon een foto van een willekeurige kat als goedmakertje posten en daarna is alles weer vergeven en vergeten.quote:Op zondag 9 november 2014 16:25 schreef El_Matador het volgende:
Ik zal het topverhaal maar achterwege laten hier, anders krijg ik weer "vrouwonvriendelijke" opmerkingen vanuit de plees naar mijn hoofd...
quote:Op zondag 9 november 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na je verhaal gewoon een foto van een willekeurige kat als goedmakertje posten en daarna is alles weer vergeven en vergeten.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
We beginnen gewoon een mannen SC hier... En daar mogen ze dan niet eens meelezen ..
Op papier Marine Geologist... In praktijk Network engineerquote:Op zondag 9 november 2014 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent ook geoloog?
Dan zijn we de enigen op heel FOK!.
Ja, San Juan daar was magistraal. Ik zal het topverhaal maar achterwege laten hier, anders krijg ik weer "vrouwonvriendelijke" opmerkingen vanuit de plees naar mijn hoofd...
Hup, achter het aanrecht, jij.quote:
Het is domingo ! Ga je vandaag met je vriendinnetje nog iets leuks doen? Of mag je bij haar eten ?quote:
Zij komt altijd hier, ze woont bij d'r moeder (ja, op d'r 37e). Ik moet eigenlijk nog wat werken, vanavond misschien een filmavondje hier, ik zie wel.quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is domingo ! Ga je vandaag met je vriendinnetje nog iets leuks doen? Of mag je bij haar eten ?
Fijne dag nog ..quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij komt altijd hier, ze woont bij d'r moeder (ja, op d'r 37e). Ik moet eigenlijk nog wat werken, vanavond misschien een filmavondje hier, ik zie wel.
De afwas moet nog gedaan worden, dus ze is welkom.
Gracias, u ook.quote:
Vergeet de scharrels nietquote:Op zondag 9 november 2014 17:55 schreef sacha het volgende:
ik zie het helemaal zitten![]()
sjoef en Mata een stelletje
lekker voor bij de koffie straks, dank je welquote:
misschien kan Mata wel poetsen en dat soort dingen, voor sjoefquote:Op zondag 9 november 2014 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
Vergeet de scharrels niet
kwartet
[..]
dat soort dingenquote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan Mata wel poetsen en dat soort dingen, voor sjoef
ik durf daar niets op te zeggen, wat mij betreft niet maar ik ben dan ook geen man hčquote:Op zondag 9 november 2014 18:12 schreef sacha het volgende:
[..]
gunst![]()
ik zei toch niets man-onvriendelijk hč
Je hebt helemaal gelijk, ik had moeten zeggen dat het domme vrouwonvriendelijk was. Mea culpa.quote:Op zondag 9 november 2014 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je negeert mijn hele post en projecteert dus een mening over een deel van de vrouwen op alle vrouwen en noemt het vrouwonvriendelijk.
[..]
Geniet ervan. Voorspelbare escape trouwens. "Als je dat niet snapt, nou laahaaat maar" had ik eigenlijk verwacht.
Een vrouw die een man gelijk geeft.quote:Op zondag 9 november 2014 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk,.... Mea culpa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik kan het natuurlijk, maar ben een typische man. Geen zin in.quote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan Mata wel poetsen en dat soort dingen, voor sjoef
quote:Op zondag 9 november 2014 18:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw die een man gelijk geeft.
Er bestaan nog wonderen in de wereld.Gelijk krijgen is voor even leuk, maar dat zou ik ook al snel zat zijn. Ik had ooit eens zo'n vriendje, heel lief en hij gaf me altijd gelijk, we deden altijd wat ik wilde, maar ik was dat al heel snel zat. Tot het moment dat hij een vlieg op mijn broek dood sloeg, goede reden om er een eind aan te breien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |