dat heb ik dan weer niet gelezen maar ik heb ook niet alles teruggelezen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat ze geen partner hebben.
Het enige waar Kingstown zich werkelijk over kan opwinden, is volgens mij het rookverbod.quote:
Daar hoeven wij, dolle mina's ons dan gelukkig niet druk om te makenquote:Op zondag 9 november 2014 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het enige waar Kingstown zich werkelijk over kan opwinden, is volgens mij het rookverbod.
quote:
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".quote:
Zo is dat ...quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef just me het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, het is maar internet
Maar het was wel vrouwonvriendelijkquote:
In Colombia (Zuid Amerika) heerst een macho cultuur en blijkbaar noemt Haagse Kees zich ook niet voor niks E_M en torero ...quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het was wel vrouwonvriendelijk
Maar ondertussen heb je heb wel mooi op je FaceBook zittenquote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef just me het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, het is maar internet
quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het was wel vrouwonvriendelijk
Braaf.quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".
De meest vrouwonvriendelijke post van vannacht komt van jou hoorquote:Op zondag 9 november 2014 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
In Colombia (Zuid Amerika) heerst een macho cultuur en blijkbaar noemt Haagse Kees zich ook niet voor niks E_M en torero ...
quote:Op zondag 9 november 2014 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meest vrouwonvriendelijke post komt van jou hoor
Heel verstandig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".
quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh, wat vonden de dames op leeftijd precies vrouwonvriendelijk?
Ja dat durven ze niet meer uit te spreken.. Ik was het ergstquote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Onvriendelijk van die vrouwen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat durven ze niet meer uit te spreken..
Middag! Deze spande wel de kroon.quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Die opmerking over dames op leeftijd negeer ik maar even.quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet alleen Columbia volgens mij... Er zijn een hoop mooie domme vrouwen .. Leuk om het huishouden te doen ... En ok om te neuken ..... Maar dat je er verder nog iets voor voelt..
Een Emotionele relatie Ja wie heeft die nog tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |