dat heb ik dan weer niet gelezen maar ik heb ook niet alles teruggelezen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat ze geen partner hebben.
Het enige waar Kingstown zich werkelijk over kan opwinden, is volgens mij het rookverbod.quote:
Daar hoeven wij, dolle mina's ons dan gelukkig niet druk om te makenquote:Op zondag 9 november 2014 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het enige waar Kingstown zich werkelijk over kan opwinden, is volgens mij het rookverbod.
quote:
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".quote:
Zo is dat ...quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef just me het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, het is maar internet
Maar het was wel vrouwonvriendelijkquote:
In Colombia (Zuid Amerika) heerst een macho cultuur en blijkbaar noemt Haagse Kees zich ook niet voor niks E_M en torero ...quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het was wel vrouwonvriendelijk
Maar ondertussen heb je heb wel mooi op je FaceBook zittenquote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef just me het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, het is maar internet
quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het was wel vrouwonvriendelijk
Braaf.quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".
De meest vrouwonvriendelijke post van vannacht komt van jou hoorquote:Op zondag 9 november 2014 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
In Colombia (Zuid Amerika) heerst een macho cultuur en blijkbaar noemt Haagse Kees zich ook niet voor niks E_M en torero ...
quote:Op zondag 9 november 2014 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meest vrouwonvriendelijke post komt van jou hoor
Heel verstandig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".
quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh, wat vonden de dames op leeftijd precies vrouwonvriendelijk?
Ja dat durven ze niet meer uit te spreken.. Ik was het ergstquote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Onvriendelijk van die vrouwen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat durven ze niet meer uit te spreken..
Middag! Deze spande wel de kroon.quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Die opmerking over dames op leeftijd negeer ik maar even.quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet alleen Columbia volgens mij... Er zijn een hoop mooie domme vrouwen .. Leuk om het huishouden te doen ... En ok om te neuken ..... Maar dat je er verder nog iets voor voelt..
Een Emotionele relatie Ja wie heeft die nog tegenwoordig
quote:Op zondag 9 november 2014 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat durven ze niet meer uit te spreken.. Ik was het ergst
Wat een aannames chufi! En je zit er ook nog eens totaal naast.quote:
Dus de terechte constatering dat er een hoop mooie domme vrouwen bestaan, is "onvriendelijk" voor alle vrouwen?quote:Op zondag 9 november 2014 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Middag! Deze spande wel de kroon.
[..]
Die opmerking over dames op leeftijd negeer ik maar even.
Als er gesproken wordt over domme vrouwen, die wel goed zijn voor het huishouden en leuk om te neuken vind ik dat wel vrouwonvriendelijk. En als diegene zich dan ook nog afvraagt waar je tegenwoordig nog een emotionele relatie vindt denk ik dat hij het eerst maar bij zichzelf moet zoeken.quote:Op zondag 9 november 2014 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus de terechte constatering dat er een hoop mooie domme vrouwen bestaan, is "onvriendelijk" voor alle vrouwen?
Dat er domme mannen bestaan en daar door de vrouwen zelf uitgebreid op de WC over wordt gepraat is toch ook niet onvriendelijk naar alle mannen toe?
Ik snap werkelijk je punt niet. Of je moet zelf een mooie domme vrouw zijn, je voelt je aangesproken en projecteert nu dat beeld op alle vrouwen, dat kan natuurlijk.
hey, je hebt het tegen dees he. En als ze lelijk is dan is ze zeker jaloersquote:Op zondag 9 november 2014 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus de terechte constatering dat er een hoop mooie domme vrouwen bestaan, is "onvriendelijk" voor alle vrouwen?
Dat er domme mannen bestaan en daar door de vrouwen zelf uitgebreid op de WC over wordt gepraat is toch ook niet onvriendelijk naar alle mannen toe?
Ik snap werkelijk je punt niet. Of je moet zelf een mooie domme vrouw zijn, je voelt je aangesproken en projecteert nu dat beeld op alle vrouwen, dat kan natuurlijk.
Je negeert mijn hele post en projecteert dus een mening over een deel van de vrouwen op alle vrouwen en noemt het vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er gesproken wordt over domme vrouwen, die wel goed zijn voor het huishouden en leuk om te neuken vind ik dat wel vrouwonvriendelijk.
Geniet ervan. Voorspelbare escape trouwens. "Als je dat niet snapt, nou laahaaat maar" had ik eigenlijk verwacht.quote:Tijd om van het mooie weer te gaan genieten
Ja, en?quote:
Lelijk is ze niet echt, haar fobo bekijkend. Beetje op leeftijd, maar dat mag op die leeftijd.quote:En als ze lelijk is dan is ze zeker jaloers
Nee, ze noemt het "vrouwonvriendelijk", niet "dommevrouwonvriendelijk". Waarom zou ze voor hen "opkomen" trouwens?quote:Op zondag 9 november 2014 14:42 schreef Marrije het volgende:
Dees projecteert het niet op alle vrouwen, maar komt wel op voor t clubje domme mooie vrouwen, die alleen goed zijn voor het huishouden en eh persoonlijk vermaak.
ze is zeker niet lelijk, dat zei ik dan ook nietquote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en?
[..]
Lelijk is ze niet echt, haar fobo bekijkend. Beetje op leeftijd, maar dat mag op die leeftijd.
oh nou die specificering is toch ook niet nodig. Opkomen klinkt wat zwaar, ze heeft er een mening over.quote:Op zondag 9 november 2014 14:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ze noemt het "vrouwonvriendelijk", niet "dommevrouwonvriendelijk". Waarom zou ze voor hen "opkomen" trouwens?
Je noemt nu dus alle vrouwen dom, dat besef je?quote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh nou die specificering is toch ook niet nodig.
Jullie hebben je in elk geval niet populair gemaakt met dat domme gekwekquote:Op zondag 9 november 2014 14:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ze noemt het "vrouwonvriendelijk", niet "dommevrouwonvriendelijk". Waarom zou ze voor hen "opkomen" trouwens?
nee hoor, het gaat om een spcifiek groepje vrouwen en dat daar een vrouwonvriendelijk beeld over is. Door chufi, die verder best ook vrouwvriendelijk tegen andere vrouwen zou kunnen zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je noemt nu dus alle vrouwen dom, dat besef je?
Vrouwonvriendelijk van je.
Zulke gesprekken moet je ook houden bij de Pisbak in een mannenplee...quote:Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef chufi het volgende:
Omdat ik iets vrouw onvriendelijks post , ben ik dat nu ook blijkbaar ook, terwijl ik gewoon het tegendeel ben ,,, Maar dat terzijde....
Het is bijna een prestatie om niet te kunnen dan wel willen lezen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie hebben je in elk geval niet populair gemaakt met dat domme gekwek![]()
Vrouwen werden besproken als ''gebruiksvoorwerp''
Het kook, het wast en het zuigt...
Dat is zo'n beetje de samenvatting van jullie gesprek over ''de ideale vrouw'' en dat is best sneu.
Lees maar terug danquote:Op zondag 9 november 2014 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is bijna een prestatie om niet te kunnen dan wel willen lezen.
Verstandig...quote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De eerste 2 heb ik gecoverd met tafeltje dekje en een huishoudster.
Een huishoudster hoort ook te zuigen volgens mijquote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Verstandig...
en het laatste doe je zelf?
"De ideale vrouw is mooi, lief en intelligent", zei ik. Wat jij er in je blinde feminisme allemaal bij verzint, ben ik niet verantwoordelijk voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |