Ik heb 2 Jamaicaanse vriendinnen hier ... Die nemen me ooit nog een keer mee die kant opquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik in vliegtuig stap is het naar Jamaica
Die is ruimdenkend.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
Ik weet niet of danny dealt
[..]
zou mevrouw PP bezwaar hebben als ik meega?
Misschien houden ze je wel daar, big fat mama's ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 2 Jamaicaanse vriendinnen hier ... Die nemen me ooit nog een keer mee die kant op
deal danquote:
Nah Ok ladies ..quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien houden ze je wel daar, big fat mama's ?
Oe dat klinkt wel errug.... leukquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was een keer op Caribische bruiloft en mijn vrouw ging dansen met hele grote kerel.
Spannend of leeft ie nu niet meer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:58 schreef just me het volgende:
Nou veel plezier dan, ik ga wel met PP en mevrouw PP
[..]
Oe dat klinkt wel errug.... leuk
dat is toch mannen eigenquote:
Hij moet eerst leren fietsenquote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer kom je een keer peerd rijden sjoef?
tegen de bomen ! arme chuufquote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan we samen over de hei en door het bos knallen.
bedankt Fann, daar ging mijn wijn !quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan we samen over de hei en door het bos knallen.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:18 schreef just me het volgende:
Ben ik ook nog geweest, welpenleidster , fout hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |