heeftquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
Danny heb een verkeerde deal gesloten ...
is er nog nieuws in UTO ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je een ander topic wilt zien en dan de fout melding krijgt ...
Natuurlijk, ik ben toch altijd serieusquote:
Ik heb nog genoeg andere openstaan, dat Fok! ff niet werkt is normaal.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je een ander topic wilt zien en dan de fout melding krijgt ...
Ja weet ik !quote:
Ze hebben volgens mij een deal met een content provider gesloten , maar die kan zn 99.98% niet waarmaken, misschien dat Danny gewoon gratis dealt nu ..quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:48 schreef just me het volgende:
Ik had ook andere schermen openstaan en dat werkte wel
Maar zoals Chuuf al zei, Danny zal wel iets verkeerd gedaan hebben
En een dikke joint, maar die hoeft voor mij niet..quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
Reggae moet ik denken aan warme stranden, lekker drankje, vakantie, dromen!!
Wanneer ik in vliegtuig stap is het naar Jamaicaquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
Reggae moet ik denken aan warme stranden, lekker drankje, vakantie, dromen!!
zou mevrouw PP bezwaar hebben als ik meega?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik in vliegtuig stap is het naar Jamaica
Ik heb 2 Jamaicaanse vriendinnen hier ... Die nemen me ooit nog een keer mee die kant opquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik in vliegtuig stap is het naar Jamaica
Die is ruimdenkend.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
Ik weet niet of danny dealt
[..]
zou mevrouw PP bezwaar hebben als ik meega?
Misschien houden ze je wel daar, big fat mama's ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 2 Jamaicaanse vriendinnen hier ... Die nemen me ooit nog een keer mee die kant op
deal danquote:
Nah Ok ladies ..quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien houden ze je wel daar, big fat mama's ?
Oe dat klinkt wel errug.... leukquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was een keer op Caribische bruiloft en mijn vrouw ging dansen met hele grote kerel.
Spannend of leeft ie nu niet meer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:58 schreef just me het volgende:
Nou veel plezier dan, ik ga wel met PP en mevrouw PP
[..]
Oe dat klinkt wel errug.... leuk
dat is toch mannen eigenquote:
Hij moet eerst leren fietsenquote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer kom je een keer peerd rijden sjoef?
tegen de bomen ! arme chuufquote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan we samen over de hei en door het bos knallen.
bedankt Fann, daar ging mijn wijn !quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan we samen over de hei en door het bos knallen.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:18 schreef just me het volgende:
Ben ik ook nog geweest, welpenleidster , fout hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |