wat voor soort dingen?quote:Op zondag 9 november 2014 02:40 schreef chufi het volgende:
Je haalt daar natuurlijk zo een bruid ..... Maar kan ze koken, schoonmaken en dat soort dingen ?
dát soort dingen denk ikquote:
ja dat denk ik hè....quote:
Het kolenhoek uitsoppen en de dinosauris borstelen.quote:
goedemorgen, ik zie geen verwijderde postst ? maar ja als ze verwijderd zijn kan ik ze ook niet meer zienquote:Op zondag 9 november 2014 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kolenhoek uitsoppen en de dinosauris borstelen.
Alleen snap ik de verwijderde posts van chufi niet.
Goedemorgen!
doe de eilandgroeten maar aan Jurkquote:Op zondag 9 november 2014 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat denk ik hè....
zal ik vandaag Tardis de groeten doen van jou?
quote:
Bij deze danquote:Op zondag 9 november 2014 11:31 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen, kun je het beste aan Deisyy vragen !
Ik weet niet wie, maar ik zie El_Matador posts van jou quoten, die ik zelf niet terug zie.quote:Op zondag 9 november 2014 11:24 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen
Wie verwijderd er nu weer posts van mij?
neuken...quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
Er zijn een hoop mooie domme vrouwen .. Leuk om het huishouden te doen ... En ok om te neuken ..... Maar dat je er verder nog iets voor voelt..
Een Emotionele relatie Ja wie heeft die nog tegenwoordig
ik denk dat ik niet snel genoeg was met het editten en hij dus een eerdere tekst quote ...quote:Op zondag 9 november 2014 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie, maar ik zie El_Matador posts van jou quoten, die ik zelf niet terug zie.
beetje erg vrouwonvriendelijk was het wel...quote:Op zondag 9 november 2014 12:03 schreef FANN het volgende:
Ik ben zó blij met mijn ouwe trouwe Griek me zijn veel te dikke buik![]()
als ik zo'n gesprek tussen twee ''heren'' lees
Dat is mild uitgedrukt, ik werd er niet goed van...quote:Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
beetje erg vrouwonvriendelijk was het wel...
Idem.quote:Op zondag 9 november 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is mild uitgedrukt, ik werd er niet goed van...
Ik ga er maar van uit dat het dronkenmanspraat was, zulke prehistorische meningen bestaan toch niet meer?quote:Op zondag 9 november 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is mild uitgedrukt, ik werd er niet goed van...
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 9 november 2014 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat het dronkenmanspraat was, zulke prehistorische meningen bestaan toch niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |