quote:Op zondag 9 november 2014 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat bind je aan Paolita? Of ben je met dr getrouwd..? Die scharrel lijkt meer bij je te passen.. Geen idee hoe mooi zij is ...Die is niet zo supermooi, maar wel lekker om met haar te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ben niet getrouwd.
Dit land is ondoenlijk. Ik kan het je niet uitleggen. Vriend van mij uit Duitsland was helemaal overrompeld. De vrouwen zijn zo mooi dat je van de ene verbazing in de andere valt. Paolita is echt gemiddeld, niet normaal...
Wat moeilijk is, is de oppervlakkigheid en het gebrek aan kritisch denken/intelligentie. Dat is niet zozeer Paola Escobar (ja, echt waar!) maar in het algemeen zo. Dat mis ik wel eens van Europa. Verder denk ik dat je qua toekomst hier serieus beter zit.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik zie piano's, contrabas, dj's, ADE... Dat moet goed zijn. YouTube laadt slecht met mijn brakke internet, maar dank je. Dat ga ik zeker luisteren.quote:
Ja maar dat is niet alleen Columbia volgens mij... Er zijn een hoop mooie domme vrouwen .. Leuk om het huishouden te doen ... En ok om te neuken ..... Maar dat je er verder nog iets voor voelt..quote:Op zondag 9 november 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is niet zo supermooi, maar wel lekker om met haar te zijn.
Nee, ben niet getrouwd.
Dit land is ondoenlijk. Ik kan het je niet uitleggen. Vriend van mij uit Duitsland was helemaal overrompeld. De vrouwen zijn zo mooi dat je van de ene verbazing in de andere valt. Paolita is echt gemiddeld, niet normaal...
Wat moeilijk is, is de oppervlakkigheid en het gebrek aan kritisch denken/intelligentie. Dat is niet zozeer Paola Escobar (ja, echt waar!) maar in het algemeen zo. Dat mis ik wel eens van Europa. Verder denk ik dat je qua toekomst hier serieus beter zit.
Please, Colombia...quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet alleen Columbia volgens mij... Er zijn een hoop mooie domme vrouwen .. Leuk om het huishouden te doen ... En ok om te neuken ..... Maar dat je er verder nog iets voor voelt..
Een Emotionele relatie Ja wie heeft die nog tegenwoordig
Hij begint wat langzaam, maar zeker goed, Henrik Schwarz is een goeie technoproducer.quote:
Ik begrijp je prima...quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Please, Colombia...
Ja wellicht, maar heb eerdere relaties gehad die toch meer street smart dan wel echt intelligent waren dan zij.
Ik ga niet voor minder dan de beste. In elk opzicht, anders was ik wel ambtenaarin Nederland
geworden...
Begrijp me goed, ik houd van Nederland, heb er 30 jaar gewoond, maar er is zoveel meer...
Liever dan zij is gewoon niet mogelijk. We zijn samen naar Europa gegaan. Iedereen (mijn vrienden, mijn zusje en de mensen op het ADE feestje) smolten bij haar, en dat is ook zo. Zo ongelooflijk lief, dat is onvoorstelbaar. Ik heb haar in de 2 jaar dat we samen zijn nog nooit boos gezien. Ze is de goedheid, de betrouwbaarheid zelve.quote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begrijp je prima...
Maar tis mij nog steeds niet duidelijk wat je aan Paolita bindt ...
Kijk mooie vrouwen ja dat geloof ik best.. Zie er genoeg op internet
Vertel, dat intrigeert?quote:Op zondag 9 november 2014 02:03 schreef chufi het volgende:
Ja moeilijk ... Ik ben er ooit om gescheiden
Is die scharrel van je nog vrij ? Want volgens mij pas je beter bij haar op intellectueel nivoquote:
En dus voor die Braziliaanse gegaan? Begrijpelijk...quote:Op zondag 9 november 2014 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jaren getrouwd en werd verliefd op een Brasiliaanse .. Midlife crises etc ,,,
Ja, net een date geregeld voor donderdag. Heb haar trouwens in Rio ontmoet, ze was op reis met een kennis van me en we meetten bij mijn standaard Latin Party daar. Klikte erg goed...quote:Is die scharrel van je nog vrij ? Want volgens mij pas je beter bij haar op intellectueel nivo
Eh ja, ik ben redelijk player als ik in de mood ben. Meestal is me dat teveel moeite.quote:Op zondag 9 november 2014 02:22 schreef chufi het volgende:
Mata .. Je bent een player volgens mij ... Je hebt de looks en je gebruikt ze ,,, Maar om terug te komen op waar je nu mee verder moet is dat engineer girly waar je goed mee overweg kan ...
5 % kans dat je haar zou ontmoeten ... 90 % kans op geile neukertjes daar in Zuid Amerika ..
Tis ook maar net hoe lang je daar nog denkt te blijven ...
Que descanses, gracias por compartir tu tiempo.quote:
Mooie reden om naar Colombia (niet: Columbia, fuckers) te komen. Dan zie je het met eigen ogen...quote:Op zondag 9 november 2014 02:34 schreef chufi het volgende:
Ok graag gedaan en kom nog eens terug..
Maar de beste match tussen uiterlijk, lief en intelligent is toch wat elke man zoekt, lijkt me.
helemaal mee eens ,, Difficil de conseguir
We horen wel wanneer de bruilioft ,,
Ik vond hem zo leuk, dat ik het (tijdelijk) in mijn sig heb gezet!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef mrspoeZ het volgende:
Kingstown herinnert zich zelfs dingen die sommige users liever vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |