Absoluut. En alleen voor onzekere mennekes.quote:
Truste just me.quote:
Jij? Ben je verhuist?quote:
Heb alles uitgeprobeerd en vond er niet veel aan.quote:Op zondag 9 november 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. En alleen voor onzekere mennekes.
Dat mag je vragen. Wonen, werken, genieten, (teveel) FOK!ken...quote:Op zondag 9 november 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Wat doe je daar in Colombia als ik vragen mag?
Ayy... hoe dat zo?quote:
Nee ... Ik spreek alleen vloeiend Spaans Maar goed ja iedere zn ding ... Iedereen associeert Colombia idd altijd met drugs en sex etc... Maar blijkbaar is er meer .. Ben je zelf Colombiaans?quote:Op zondag 9 november 2014 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag je vragen. Wonen, werken, genieten, (teveel) FOK!ken...
Ken je Zuid-Amerika/Colombia?
Ik ben een Hagenese Kaas. Maar dat gelooft niemand hier. Bij het afgelopen Halloweenfeestje (werkelijk, het leek wel een massaal toneelstuk waar we in meespeelden) kon men niet geloven dat ik Nls was. Ik danste veel te goed.quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... Ik spreek alleen vloeiend Spaans Maar goed ja iedere zn ding ... Iedereen associeert Colombia idd altijd met drugs en sex etc... Maar blijkbaar is er meer .. Ben je zelf Colombiaans?
Te lang, te veel, maar levend.quote:Op zondag 9 november 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
25 jaar in ploegendienst werken
Porque estuve casado con una Espanola y mi hija vive ya por 15 aņos por alla ...quote:Op zondag 9 november 2014 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een Hagenese Kaas. Maar dat gelooft niemand hier. Bij het afgelopen Halloweenfeestje (werkelijk, het leek wel een massaal toneelstuk waar we in meespeelden) kon men niet geloven dat ik Nls was. Ik danste veel te goed.
Hoe komt het zo dat jij vloeiend Spaans spreekt?
Zal ook wel de leeftijd zijnquote:Op zondag 9 november 2014 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het niet te lastig maken.
estoy llamando por telefono...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |