oi... voor het eerst dat iemand mij feminist noemtquote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"De ideale vrouw is mooi, lief en intelligent", zei ik. Wat jij er in je blinde feminisme allemaal bij verzint, ben ik niet verantwoordelijk voor.
Ik lach er wel om.
zeg toch gewoon dat je je tuinbroek aan hebtquote:Op zondag 9 november 2014 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... voor het eerst dat iemand mij feminist noemt
quote:Op zondag 9 november 2014 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
zeg toch gewoon dat je je tuinbroek aan hebt
We beginnen gewoon een mannen SC hier... En daar mogen ze dan niet eens meelezen ..quote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee, maar daar zeg ik maar niets over anders krijg ik TeamOpzij weer in m'n nek.
ben wel blij dat je je uitgroei hebt bijgewerktquote:
De pit moet er wel in blijven zitten idd ...quote:Op zondag 9 november 2014 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
ben wel blij dat je je uitgroei hebt bijgewerkt
Dat staat er nog steeds niet dus ons stierenvechtertje heeft nog niet afgehaaktquote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eerst een sigaret gerookt en toen mijn oorspronkelijke antwoord maar weggehaald, om te voorkomen dat er weer bij het hooveren over de TT zou staan "volgden ooit, maar zijn afgehaakt".
Heb je ook in de arena gestaan?quote:Op zondag 9 november 2014 15:57 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat ik de enigste stierenvechter hier ben ..... Ik heb er mee door de straten gerend en er mee in de arena gestaan... Resultaat is wel dat ik nu op mn benen sta te trillen als er maar een mannetjes koe in de buurt is ...
Ik ken nog een forummer, maar weet zijn naam niet meer.quote:Op zondag 9 november 2014 15:57 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat ik de enigste stierenvechter hier ben .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja en dat was meteen mn laatste optreden na een dubbele salto en een gebroken neus en wat pijnlijke bovenbenenquote:Op zondag 9 november 2014 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je ook in de arena gestaan?![]()
ik vond dat door de straten rennen al erg genoeg...
quote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken nog een forummer, maar weet zijn naam niet meer.Ik alleen tijdens fiestas ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan zal er wel een andere gek de arena in zijn gekomen om die stier alsnogquote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dat was meteen mn laatste optreden na een dubbele salto en een gebroken neus en wat pijnlijke bovenbenen
Nee er vielen geen doden...quote:Op zondag 9 november 2014 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dan zal er wel een andere gek de arena in zijn gekomen om die stier alsnog
aan de speer te rijgen denk ik...
Nah jah, ik vind het een KUTsport of eigenlijk helemaal geen sport, maar dat wist je al
geloof ik...
Nou ja "moest"...quote:Op zondag 9 november 2014 16:08 schreef chufi het volgende:
Mata,Moest je voor je studie ook op veldwerk naar Spanje?
Waar in Spanje mocht je heen..? Studeerde je in AMsterdam?quote:Op zondag 9 november 2014 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou ja "moest"...
Jep, eerste jaar 4 weken Spanje, 2e jaar 6 weken Spanje, 3e jaar 7 weken Griekenland.
Terwijl de andere studenten in Nederland zaten te blokken voor hun tentamens.
Daarna ook in Spanje excursies georganiseerd voor een multinational. Topbaan.
Aliaga, Teruel en de Pyreneeen. Nee, Utrecht.quote:Op zondag 9 november 2014 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar in Spanje mocht je heen..? Studeerde je in AMsterdam?
Ik zat mn eerste jaar in Castel de Cabra... Bij Aliaga in de omgeving... Daar zaten toen ook mensen uit Utrecht en hebben we zelfs nog gevoetbald tegen de plaatselijke jeugd met ter afsluiting een feest in het dorp met een geslacht lam op het vuur.. Topquote:Op zondag 9 november 2014 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aliaga, Teruel en de Pyreneeen. Nee, Utrecht.
Heb ook Erasmus in Madrid gedaan met 2 veldwerkjes, een in het uiterste noordwesten (in november, fucking koud) en een in het uiterste zuidoosten (in januari, fucking lekker weer).
Jij bent ook geoloog?quote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat mn eerste jaar in Castel de Cabra... Bij Aliaga in de omgeving... Daar zaten toen ook mensen uit Utrecht en hebben we zelfs nog gevoetbald tegen de plaatselijke jeugd met ter afsluiting een feest in het dorp met een geslacht lam op het vuur.. Top
Teruel daar was ik ook en kom ik nog steeds (ex-schoon familie en mn dochter) Torres de Albarracin zat ik voor mn veldwerk..
Na je verhaal gewoon een foto van een willekeurige kat als goedmakertje posten en daarna is alles weer vergeven en vergeten.quote:Op zondag 9 november 2014 16:25 schreef El_Matador het volgende:
Ik zal het topverhaal maar achterwege laten hier, anders krijg ik weer "vrouwonvriendelijke" opmerkingen vanuit de plees naar mijn hoofd...
quote:Op zondag 9 november 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na je verhaal gewoon een foto van een willekeurige kat als goedmakertje posten en daarna is alles weer vergeven en vergeten.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
We beginnen gewoon een mannen SC hier... En daar mogen ze dan niet eens meelezen ..
Op papier Marine Geologist... In praktijk Network engineerquote:Op zondag 9 november 2014 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent ook geoloog?
Dan zijn we de enigen op heel FOK!.
Ja, San Juan daar was magistraal. Ik zal het topverhaal maar achterwege laten hier, anders krijg ik weer "vrouwonvriendelijke" opmerkingen vanuit de plees naar mijn hoofd...
Hup, achter het aanrecht, jij.quote:
Het is domingo ! Ga je vandaag met je vriendinnetje nog iets leuks doen? Of mag je bij haar eten ?quote:
Zij komt altijd hier, ze woont bij d'r moeder (ja, op d'r 37e). Ik moet eigenlijk nog wat werken, vanavond misschien een filmavondje hier, ik zie wel.quote:Op zondag 9 november 2014 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is domingo ! Ga je vandaag met je vriendinnetje nog iets leuks doen? Of mag je bij haar eten ?
Fijne dag nog ..quote:Op zondag 9 november 2014 16:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij komt altijd hier, ze woont bij d'r moeder (ja, op d'r 37e). Ik moet eigenlijk nog wat werken, vanavond misschien een filmavondje hier, ik zie wel.
De afwas moet nog gedaan worden, dus ze is welkom.
Gracias, u ook.quote:
Vergeet de scharrels nietquote:Op zondag 9 november 2014 17:55 schreef sacha het volgende:
ik zie het helemaal zitten![]()
sjoef en Mata een stelletje
lekker voor bij de koffie straks, dank je welquote:
misschien kan Mata wel poetsen en dat soort dingen, voor sjoefquote:Op zondag 9 november 2014 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
Vergeet de scharrels niet
kwartet
[..]
dat soort dingenquote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan Mata wel poetsen en dat soort dingen, voor sjoef
ik durf daar niets op te zeggen, wat mij betreft niet maar ik ben dan ook geen man hčquote:Op zondag 9 november 2014 18:12 schreef sacha het volgende:
[..]
gunst![]()
ik zei toch niets man-onvriendelijk hč
Je hebt helemaal gelijk, ik had moeten zeggen dat het domme vrouwonvriendelijk was. Mea culpa.quote:Op zondag 9 november 2014 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je negeert mijn hele post en projecteert dus een mening over een deel van de vrouwen op alle vrouwen en noemt het vrouwonvriendelijk.
[..]
Geniet ervan. Voorspelbare escape trouwens. "Als je dat niet snapt, nou laahaaat maar" had ik eigenlijk verwacht.
Een vrouw die een man gelijk geeft.quote:Op zondag 9 november 2014 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk,.... Mea culpa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik kan het natuurlijk, maar ben een typische man. Geen zin in.quote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan Mata wel poetsen en dat soort dingen, voor sjoef
quote:Op zondag 9 november 2014 18:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw die een man gelijk geeft.
Er bestaan nog wonderen in de wereld.Gelijk krijgen is voor even leuk, maar dat zou ik ook al snel zat zijn. Ik had ooit eens zo'n vriendje, heel lief en hij gaf me altijd gelijk, we deden altijd wat ik wilde, maar ik was dat al heel snel zat. Tot het moment dat hij een vlieg op mijn broek dood sloeg, goede reden om er een eind aan te breien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |