SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014![]()
![]()
Hoge velgen en zwarte banden ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:06 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spacertoren is inmiddels wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andy jij bent niet heel groot zo te zien, of korte beentjes & lang bovenlijf? Vrij laag frame + zadelhoogte maar wel een lange stuurpen. Beetje een Mark Cavendish setup is het zo, die ligt ook bijna languit op z'n voorband als ie aan het spurten is.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
184 en 82 bbl, framemaat is 56. Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef Gripper het volgende:
Andy jij bent niet heel groot zo te zien, of korte beentjes & lang bovenlijf? Vrij laag frame + zadelhoogte maar wel een lange stuurpen. Beetje een Mark Cavendish setup is het zo, die ligt ook bijna languit op z'n voorband als ie aan het spurten is.
Zadel staat inmiddels wel ietsjes hoger omdat dat toch net iets beter wegtrapt![]()
Ok dan![]()
Maar wel die banden zwart doen he!Mijn foto's op Flickr!
Jij ben zelluf ook zo kleurendoof als ik weet niet wat. Durf te wedden dat je de crosser straks ook afmonteert met roze stuurlint, groene banden en een zadel met een rode streep over het midden
Mijn foto's op Flickr!
186 en 90 bbl, frame 59-60 hierquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
184 en 82 bbl, framemaat is 56. Valt wel mee toch?
Zadel staat inmiddels wel ietsjes hoger omdat dat toch net iets beter wegtrapt
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks gele wangen, gele glazen!
[ Bericht 40% gewijzigd door muzas op 08-11-2014 08:13:12 ]![]()
met stickers
zwart wit rood komt overal op de fiets terug dus dan ook op de velgen.
met die all black groep word het anders zeker teveel zwart
als je toch voor zwart kiest dan zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door dop op 08-11-2014 07:45:03 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Zwarte afbouw is mooi ja.
Maar ook dan zouden die stickers mooi staan imo. Maar je ziet maar weer aan alle antwoorden, smaken verschillen.
Ik vind, zeker op hoge velgen zoals bijv. Zipps, het altijd wel een tof gezicht als zo'n velg flikkert zeg maar.![]()
Wat een korte pootjes allemaal, 190 en 95 bblquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
186 en 90 bbl, frame 59-60 hier
[ Bericht 6% gewijzigd door forty-two op 08-11-2014 09:38:27 ]Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
197 en 98 bbl
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
quote:bbl stomme fries niet mbl
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Voor mijn vriendin een nieuwe Fulcrum Racing 5 wielset gekocht voor 110 euro. Lang niet gek
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Goede deal! Normaal kosten die 200 ofzo?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:45 schreef Patroon het volgende:
Voor mijn vriendin een nieuwe Fulcrum Racing 5 wielset gekocht voor 110 euro. Lang niet gek![]()
Je wilde die F3 toch kwijt? Waarom heb je die niet in haar fiets gezet zodat je zelf een nieuwe set kan halen met powertab?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:45 schreef Patroon het volgende:
Voor mijn vriendin een nieuwe Fulcrum Racing 5 wielset gekocht voor 110 euro. Lang niet gek.![]()
quote:quote:Op zaterdag 8 november 2014 07:28 schreef dop het volgende:
met stickers
zwart wit rood komt overal op de fiets terug dus dan ook op de velgen.
met die all black groep word het anders zeker teveel zwart
als je toch voor zwart kiest dan zoDoe 'm voorlopig toch zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook nog rode bartape liggen ergens
[ Bericht 52% gewijzigd door Andyy op 08-11-2014 13:47:32 ]![]()
Maar heb je nu supra stickers op niet supra velgen (bontrager?) geplakt? Ziet er overigens wel beter uit, met stickers.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Doe 'm voorlopig toch zo
[ afbeelding ]
Heb ook nog rode bartape liggen ergens![]()
Nope, had Supra velgen gekocht die gestript waren door de vorige eigenaar (waar hij overigens niet mee heeft geredenquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:58 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Maar heb je nu supra stickers op niet supra velgen (bontrager?) geplakt? Ziet er overigens wel beter uit, met stickers.). De Bontrager achterwiel gebruik ik nu voor de trainer
![]()
zo is hij netjes vind ik, zou het stuurlintje zo laten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Doe 'm voorlopig toch zo
[ afbeelding ]
Heb ook nog rode bartape liggen ergensIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Stuurlijntje ook nog rood wordt denk ik iets teveel van het goede. Zo laten IMO, ziet er prima uitquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Doe 'm voorlopig toch zo
[ afbeelding ]
Heb ook nog rode bartape liggen ergens![]()
![]()
Bruin met blauw en zwart toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
Bullshit. Mijn fietsen hebben juist een doordacht en sprankelend kleurenensemble.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Wil geen powertap meer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je wilde die F3 toch kwijt? Waarom heb je die niet in haar fiets gezet zodat je zelf een nieuwe set kan halen met powertab?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Omdat er tegenwoordig betere oplossingen zijn. Ik wil niet vast zitten aan een achterwiel.quote:Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Das mijn winterfiets idd. Mijn spatbordenrakker. De Lorini die int stadsverkeer toch een fijn frame blijkt te zijn. Volgend jaar gaat ze met pensioen. Dan komt de opvolging.quote:
Maar dan zwart met bruin zadel en stuurtape. Er zit een bruine brooks swift op dus ja dat laat je dan weinig andere keus he?
[ Bericht 7% gewijzigd door kaasplankje op 08-11-2014 21:18:11 ]![]()
Onderstaand overzicht is het resultaat van je licentieaanvraag.
licentiekeuze:
nieuwe categorie Sportklasse Man
internationaal Amateur / Challenge men 19
disciplines wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2015![]()
Morgen strandraceHoek van Holland - Den Helder
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
8.15
Ja eerste licentie, iig als ik gekeurd ben etc.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Sterkte!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vanuit bed mensen op het strand zien vallen
Heb het ook eens gedaan. Je moet vlak langs de waterlijn rijden zoals je ziet want daar is het zand hard. En die is nogal grillig dus je rijdt ook steeds half door het water.quote:![]()
Niet altijd hoor kaas. Bij een smal strand vaak wel maar als het eb is de stevige strook breder.
Iemand Marco al gezien?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Weet jij mss wat hij aanheeft? Lastig herkennen op die schokkerige beelden.quote:Op zondag 9 november 2014 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
Niet altijd hoor kaas. Bij een smal strand vaak wel maar als het eb is de stevige strook breder.
Iemand Marco al gezien?![]()
Nee. Ik hoop die groene outfit anders issie lastig te herkennen. Kan ook wit of zwart zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 09:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Weet jij mss wat hij aanheeft? Lastig herkennen op die schokkerige beelden.
Fiets is wel helemaal zwart dacht ikOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb even op de Campy site zitten kijken recent voor nieuwe groepen. Ze staan er al op voor 2015. Centaur verdwijnt van de lijst maar wat me verder nog opviel: Bora one en ultra zijn er ook als clincher.
http://www.campagnolo.com/NL/en/Wheels/bora_one_50![]()
130km over het strand niet genoeg ?quote:Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Te dicht bij t water en het zuigt te veel.quote:Op zondag 9 november 2014 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand Marco al gezien?
Lekker getoerd net op het stalen ros. Na zomerdip is voorbij.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Krijg toch de tering.
Jullie weten vast nog wel dat ik vorig week een nieuwe buitenband en binnenband erop gelegd had.
Ik zojuist andere binnenband erin, vorige was geklapt bij het ventiel.
Lag er netjes in, niet dubbel, niks scherps. Klapt ie weer met 7.5 bar.![]()
Wtf, kan dat zijn? Jullie ideetje?![]()
1.) Je monteert ze verkeerdquote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef Leonos het volgende:
Krijg toch de tering.
Jullie weten vast nog wel dat ik vorig week een nieuwe buitenband en binnenband erop gelegd had.
Ik zojuist andere binnenband erin, vorige was geklapt bij het ventiel.
Lag er netjes in, niet dubbel, niks scherps. Klapt ie weer met 7.5 bar.![]()
Wtf, kan dat zijn? Jullie ideetje?
2.) Er zit iets scherps in de velg
3.) de meter op je pomp is stuk
4.) het ligt aan de binnenband![]()
5) velglint zit niet goedquote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
1.) Je monteert ze verkeerd
4.) het ligt aan de binnenband![]()
1.) Hoe kan je dat verkeerd doen?quote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
1.) Je monteert ze verkeerd
4.) het ligt aan de binnenband
2.) Vinger langs gegaan, niks gevoeld.
3.) Is een maandje oud.
4.) Waren twee nieuwe binnenbanden
5.) Ligt er gewoon recht in.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 14:08:26 ]![]()
Dat is hemquote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
Gebruik je bandenwippers om de band op de velg te krijgen?
Zit net naar deze dude te kijken;
Ik ga nog is proberen![]()
![]()
Ik denk dat als mijn cosmic carbone "op" zijn ik met Bora one 50mm clincher ga rijden. Over 1 of 2 jaar zal dat zijn.
Waarschijnlijk zal binnenkort Fulcrum racing speed ook als clincher optioneel zijn. Das de bora tegenhanger van Fulcrum. Wat ook uit de Campa fabriek komt. Ook een mooi wiel.![]()
Zojuist erop gelegd, geen knalquote:Op zondag 9 november 2014 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
Met bandenwippers de band monteren kan je de binnenband beschadigen. Dat moet je met de blote knuisten voor elkaar zien te krijgen. Ik doe het net als die man uit het filmpje.![]()
![]()
Inb4quote:
Leonos schreef op zondag 9 november 17:26:
Godverdetyfus! Net 30km onderweg, klapt de band in de duinen. Uur later flink gezandstraald weer vetrokken. Gvd
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Moet zo weg, dus kan niet meer rijden. Maar ben wel bang voor dat verhaaltje jaquote:Op zondag 9 november 2014 14:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inb4
Leonos schreef op zondag 9 november 17:26:
Godverdetyfus! Net 30km onderweg, klapt de band in de duinen. Uur later flink gezandstraald weer vetrokken. Gvd![]()
![]()
Grappig, filmpje is van mijn buurvrouw. Gemaakt toen ze voor Alpe dHuzes aan het trainen wasquote:Op zondag 9 november 2014 14:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is hem
Ik ga nog is proberen![]()
Die meneer is een mevrouw?quote:Op zondag 9 november 2014 15:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Grappig, filmpje is van mijn buurvrouw. Gemaakt toen ze voor Alpe dHuzes aan het trainen was![]()
![]()
http://www.vier.be/veldri(...)ck-de-caravan/234926
Even kijken jongens, wat nonkel Roger zegt over rusten.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.vier.be/veldri(...)ck-de-caravan/234926
Even kijken jongens, wat nonkel Roger zegt over rusten.![]()
Och gut, stress dat je te weinig doet?
Maak je niet druk, ik ben straks 3 weken in Thailand, dus pak dan voldoende rust.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja was mooiquote:Op zondag 9 november 2014 15:06 schreef Yankee het volgende:
100+ met o.a. Tommeke gefietst, was weer genieten
Lekker doorgekacheld!![]()
Je hebt 2 wielen dus je kan ook 2 keer lek rijdenquote:Op zondag 9 november 2014 14:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is hem
Zit net naar deze dude te kijken;![]()
Vanmorgen verkeerde handschoen keus gemaakt, had lange vingers moeten nemen.
Maar dan fiets je lang/lang, kom je diverse gekken tegen die met 10 graden kort/kort aanhebben![]()
![]()
de meneer in het filmpje doet het ook niet helemaal handig.quote:Op zondag 9 november 2014 14:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is hem
Ik ga nog is proberen
ik zou met er uit halen eerst de band in het hart van de velg drukken , meestal kan het dan zonder banden lichters.
en met oppompen nooit in een keer op spanning brengen , eerst klein beetje lucht en goed kijken of de band goed op de velg zitIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Goeftedoeme, rij ik eens wat duur, is het weer niet goedquote:Op zondag 9 november 2014 15:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had gewoon gelijk.
en dat jij dat slecht toe kan geven weten we inmiddels.
Beetje jammer dit Kaas. Ik wil best wat toegeven, maar blijf wel zelf nadenken. Klakkeloos iets voor zoetekoek aannemen is niet zo moeilijk.quote:en dat jij dat slecht toe kan geven weten we inmiddels.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Patroon op 09-11-2014 18:26:46 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Tring tring
Kaasplankje:
met Kaasplankje fietskoerierbedrijf
Oksel;
ja hallo met Oksel van de zonnepanelenboer, ik wil graag een pakketje bezorgen in Rotterdam.
Kaasplankje:
ohhh oke...dan moet je over 6 weken even terugbellen. Van onkel Roger moet ik namelijk 6 weken rust hebben.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Niet elk stuk strand kan je vergelijken met het stuk tussen de pier en bergen a zeequote:Op zondag 9 november 2014 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand Marco al gezien?
scheveningen tot zandvoort heeft een rare kustlijn,
[ Bericht 4% gewijzigd door MarcoD op 09-11-2014 18:47:38 ]If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
![]()
Even een mooi voorbeeld van wat wind voor effect heeft op het geleverde vermogen. Hierboven zie je een rit van iemand, met vermogensmeter, die eerst voor de wind ging en daarna tegen de wind terug.
Rode vak is voor de wind. Je ziet dat hij over dat stuk 36.5 km/h gem. moet rijden om een vermogen van 185 watt te trappen. Het groene vak is tegen de wind, daar trapt hij 29.7 km/h gem. met een vermogen van 265 watt. We weten allemaal dat het tegen de wind in trappen een stuk zwaarder is, hier is het ook niet zo moeilijk om het vermogen te leveren wat nodig is, valkuil is niet te hard te trappen, maar dat is makkelijk te doen door je hartslag niet te hoog op te laten lopen door lichter te schakelen.
De valkuil zit hem vooral in het voor de wind rijden. De meesten rijden voor de wind niet zo gek veel harder dan tegen de wind. Je ziet aan het voorbeeld dat je dan lang niet het vermogen trapt wat zou moeten. Gevolg is dat je dus maar de helft van de training doet wat je moet doen. De meesten trappen tegen de wind veel te hard (verkeerde zone) en voor de wind rijden ze veel te langzaam.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Hoe ging het vandaag Marco?quote:Op zondag 9 november 2014 18:40 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Niet elk stuk strand kan je vergelijken met het stuk tussen de pier en bergen a zee
scheveningen tot zandvoort heeft een rare kustlijn,Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zal zo even een verslagje typen, ging opzich wel ok. Klein uur sneller als vorig jaar terwijl de wind vorig jaar meer voordeel gaf, nu veel in de zij/schuinachterquote:If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Das een flinke verbetering!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kijk hoe mooi hij bij mij vandaag was.
http://www.strava.com/activities/217348329/analysis
Best rot. Stoplichten, bochten, wind.. en dan toch proberen hem op 130-135 te houden. Aan 't eind lukte het me niet meer, maar 145 is nog steeds D1.![]()
Ja dat kan heel goed. Maar dan moet je dat ook voor de wind doen. Nadeel van met hf is dat wanneer je hf eens 10 slagen hoger is door wat voor reden dan ook, je gelijk minder vermogen gaat trappen om die hf weer omlaag te krijgen. Dus dan trap je bijvoorbeeld 130 watt terwijl je 150 moest trappen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef Oksel het volgende:
Patty, als je gewoon je HS op peil houdt dan gaat 't toch goed?
Keurig steady ritje Oksel!
Ik reed gisteren 20km/h tegen de wind in
Soms wel, soms nietquote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Patroon het volgende:
Rijdt dat nou wat door in het zand of is het echt harken?
Dat commentaar heb ik ook wel eens gekregen in een tijdrit. Echter, valt tegen de wind in veel winst te halen. Voor de wind op snelheid blijven is makkelijker.quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Even een mooi voorbeeld van wat wind voor effect heeft op het geleverde vermogen. Hierboven zie je een rit van iemand, met vermogensmeter, die eerst voor de wind ging en daarna tegen de wind terug.
Rode vak is voor de wind. Je ziet dat hij over dat stuk 36.5 km/h gem. moet rijden om een vermogen van 185 watt te trappen. Het groene vak is tegen de wind, daar trapt hij 29.7 km/h gem. met een vermogen van 265 watt. We weten allemaal dat het tegen de wind in trappen een stuk zwaarder is, hier is het ook niet zo moeilijk om het vermogen te leveren wat nodig is, valkuil is niet te hard te trappen, maar dat is makkelijk te doen door je hartslag niet te hoog op te laten lopen door lichter te schakelen.
De valkuil zit hem vooral in het voor de wind rijden. De meesten rijden voor de wind niet zo gek veel harder dan tegen de wind. Je ziet aan het voorbeeld dat je dan lang niet het vermogen trapt wat zou moeten. Gevolg is dat je dus maar de helft van de training doet wat je moet doen. De meesten trappen tegen de wind veel te hard (verkeerde zone) en voor de wind rijden ze veel te langzaam.![]()
Yankee en ik en onze maten zijn vandaag trouwens uitgescholden door Renate Groenewold
Er waren twee man gevallen en we stonden ze ff rechtop te helpen en te kijken of het wel goed ging etc, het was namelijk een beste val. Dus stonden we bijna over de hele weg heen, tot groot ongenoegen van mevrouw Groenewold die begon te pruttelen op ons![]()
![]()
ja, maar dit gaat over trainen. In een tijdrit lijkt het mij juist handig om voor de wind wat te sparen, omdat het snelheidsverschil dan minder groot is..quote:Op zondag 9 november 2014 20:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat commentaar heb ik ook wel eens gekregen in een tijdrit. Echter, valt tegen de wind in veel winst te halen. Voor de wind op snelheid blijven is makkelijker.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
En terecht. Die toerders die maar de weg versperren omdat ze niet sturen kunnen en op de bek gaan, gek wordt je ervan.quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Tommeke het volgende:
Yankee en ik en onze maten zijn vandaag trouwens uitgescholden door Renate Groenewold
Er waren twee man gevallen en we stonden ze ff rechtop te helpen en te kijken of het wel goed ging etc, het was namelijk een beste val. Dus stonden we bijna over de hele weg heen, tot groot ongenoegen van mevrouw Groenewold die begon te pruttelen op ons![]()
Wie zegt dat die blokjes deed? Of misschien was dit wel de bedoeling.quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet aan het voorbeeld dat je dan lang niet het vermogen trapt wat zou moeten. Gevolg is dat je dus maar de helft van de training doet wat je moet doen. De meesten trappen tegen de wind veel te hard (verkeerde zone) en voor de wind rijden ze veel te langzaam.![]()
volgens mij begrijp jij de clou niet. Ik heb het over het voor de wind fietsen in het algemeen, met een voorbeeld om het te verduidelijken hoe weinig relatief vermogen bij die snelheid.quote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die blokjes deed? Of misschien was dit wel de bedoeling.
Of hij blokken reed of wat dan staat los van het punt wat ik maakte. Zonder een oordeel te geven over de inhoud van die rit.
Ps voorbeeld is van jim van der berg van Robic, gast heeft veel kennis van inspanningsfysiologie. Die weet wel wat ie doet.
[ Bericht 6% gewijzigd door Patroon op 09-11-2014 21:46:45 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Die groningers liggen elke training met elkaar overhoop. Start to race "koersen is een contactsport" zou wel wat voor ze zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En terecht. Die toerders die maar de weg versperren omdat ze niet sturen kunnen en op de bek gaan, gek wordt je ervan.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Volgens mij is dit de eerste valpartij sinds lange tijd. Die gast die als eerste viel, jij kent 'm wel, zou dat wel kunnen gebruiken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die groningers liggen elke training met elkaar overhoop. Start to race "koersen is een contactsport" zou wel wat voor ze zijn.
Die andere is ontzettend handig en rijdt kaas met twee vingers in de neus naar huis.![]()
Vandaag reed ik voor het eerst sinds lage tijd boven het IJ, ik moest er toch voor iets anders zijn.
Geen rit voorbereid dus de Garmin het een en ander laten uitrekenen. Zo'n 15km voor Den Helder laat ik 'm de route naar het station uitrekenen, klapt de hele Garmin eruit. Opnieuw opstarten, staat ie weer in de fabrieksopstellingen, alles van vandaag en gisteren kwijt.
![]()
Wauw. Er zijn iets van 5 mensen die een everest gedaan hebben voor die strava challengeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Sportvasten moet Theo Bos (Team Belkin) helpen
[ Bericht 21% gewijzigd door very op 10-11-2014 11:27:18 ]People assume too much.![]()
Ok een kort verslag:
Gister dus de strandrace Hoek van Holland - Den Helder gereden, ik mocht starten in het vak voor basislidmaatschaphouders, een half uurtje voor de start in het vak gaan staan om daar nog even een half uur te mogen verkleumen, gelukkig stond ik achter een bosje dus had ik niet heel veel last van de wind.
De wind kwam uit het zuidoosten en dat is niet echt in het voordeel op het eerste stuk tot Zandvoort (komt dan in de zij),
Toen we eenmaal mochten starten natuurlijk meteen vol gas (voor zover dat kan na een half uur stil staan in de kou) geprobeerd om een groepje te vinden, wat redelijk moeilijk is omdat het eerste stuk strand tot na de zandmotor niet heel lekker loopt en alles nog op elkaar zit. Eenmaal in een groep met een lekker tempo daar in blijven hangen tot het eerste lastige stuk (op en rond de zandmotor) Helaas ging het terugschakelen niet goed (chainsuck) waardoor ik noodgedwongen moest gaan lopen tot het zand het weer toe liet om te fietsen, eenmaal op de fietsen ging het wel weer prima maar wel zwaar door los zand en smalle strookjes waar je op kon fietsen.
Na de zandmotor ontstond er een mooi groepje waarbij het tempo er lekker in zat en die ook redelijk meedraaide, toen we bij Scheveningen aankwamen moesten we een stukje door de havens rijden om vervolgens weer op het strand te komen, door loopstukken slaat de groep altijd uit elkaar en dus was het weer zaak om een groepje te vinden/op te zetten.
Ter hoogte van de pier aangesloten bij een paar belgen welke elkaar goed afwisselde, daarmee tot IJmuiden samen gereden terwijl de groep onderweg steeds groter werd omdat we allemaal mensen oppikten en kleine groepjes inhaalden, zo nu en dan moesten er een aantal lossen omdat ze op hun limiet reden en slechte stukken dus niet goed verteerden.
Bij IJmuiden aangekomen werd er één grote groep gevormd welke samen over de sluizen door Richting Wijk aan Zee koersden. Omdat ik al 2 uur ontzettend nodig moest zeiken heb ik dat op de strandopgang van Wijk aan Zee gedaan omdat ik het echt niet meer hield, helaas daardoor de groep moeten laten gaan. Ik heb heel even gewacht op een groepje mensen waarbij ik kon aansluiten maar dat viel tegen, dus achter een klein groepje van 3 aan gegaan om er achter te komen dat zij niet echt mijn tempo reden, even ingehouden om ze aan te laten sluiten en toen het tempo langzaam opgevoerd tot een mooi tempo, ze konden wel volgen maar meer dan af en toe even op kop rijden was niet echt mogelijk, maar dat gaf mij wel de kans om even rustig een reepje te pakken.
Het groepje werd langzaam steeds groter doordat we mensen oppikten die hadden moeten lossen uit andere groepjes tot aan Hargen aan Zee daarmee gereden, toen kwam er een lang loopstuk een duin op om vervolgens weer op de dijk te komen om daar een stuk overheen te rijden tot we bij Petten het strand weer op konden. Door het (zware) loopstuk was er geen spraken meer van een groep en dus weer op me eigen aangewezen, doorgekacheld terwijl ik af en toe mensen inhaalde die niet aan konden sluiten en na een paar km twee personen tegengekomen die daarvoor in m'n groepje zaten en die de loopstukken beter verteren (ik trek dat echt heel slecht, benen liepen meteen vol). Die sloten aan maar waren allebei wel op, omdat het nog 20 km was heb ik ze op sleeptouw genomen en deden ze in ruil daarvoor af en toe wat kopwerk. De laatste km's moesten ze eraf op een slecht stuk strand waardoor ik alleen reed, op de laatste strandafgang was duidelijk te zien dat de meesten er wel doorheen zaten en kon ik toch nog relatief makkelijk omhoog lopen terwijl ik nog wat mensen inhaalden.
Conclusie, wel lekker gereden, strand was matig tot goed maar niet super, de wind gaf maar een klein stuk een echt voordeel. Verbeterpunt; ik moet de loopstukken trainen.
http://www.strava.com/activities/217274657If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Lopen merkte ik vorig jaar met EPE ook. Meteen hartslag omhoog, zure benen enzovoorts.
Jaloers. Had graag meegegaan. Volgend jaar dan maar
Nee Maarten Himpens, 2e Thijs Zonneveld en 3e Ronan van ZandbeekIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Hoezo?quote:Op maandag 10 november 2014 11:35 schreef Oksel het volgende:
Ja van Zandbeek, uhuh, zo kan ik 't ook. Vals spelen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Afgelopen zaterdag voor het eerst met mijn broertje en z'n "nieuwe" fiets een paar uurtjes gefietst.
Heeft nog een leuk plaatje opgeleverd:People assume too much.![]()
Eigenlijk is die Thijs Zonneveld best een goeie renner, ondanks al dat gemauw altijd in z'n columns en z'n junkie voorkomenquote:Op maandag 10 november 2014 11:34 schreef MarcoD het volgende:
Nee Maarten Himpens, 2e Thijs Zonneveld en 3e Ronan van Zandbeek
Mijn foto's op Flickr!
ex prof he. Dat wordt je niet zomaar.quote:Op maandag 10 november 2014 12:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eigenlijk is die Thijs Zonneveld best een goeie renner, ondanks al dat gemauw altijd in z'n columns en z'n junkie voorkomenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Nee ok, maar tegenwoordig leeft en traint ie niet meer als prof denk ik. Als je ook nog journalist, tv-persoon, en vader moet zijn... En dan toch hier tussen andere profrenners tweedst eindigen. Best knap hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
ex prof he. Dat wordt je niet zomaar.Mijn foto's op Flickr!
Misschien zijn ze hier wat enthousiaster:quote:Op maandag 10 november 2014 12:44 schreef Oksel het volgende:
Jongens, ik had boommarters die me wakker maakten en jullie zeggen niets.
http://waarneming.nlAldus.![]()
Boommarters...quote:Op maandag 10 november 2014 12:44 schreef Oksel het volgende:
Jongens, ik had boommarters die me wakker maakten en jullie zeggen niets.
Steenmarters zijn de eckte eckte bazen.
Had er twee jaar terug één in mijn dakgoot. Klotegeluid dat dat beest maakte. Die dingen zijn beschermd, dus je kan er weinig tegen doen. Maar mocht je iets doen.. Doe het voor ze tussen je muren wonen.. Gisteren liep er ook een over het veld bij Heracles
Pfff marters, kinderspel.... ik had laatst 2 vechtende dassen in de achtertuin. Die maken pas lawaai![]()
![]()
Lekker ontopic ook allemaal.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja sorry nog voor die plantenpot.quote:Op maandag 10 november 2014 13:29 schreef kaasplankje het volgende:
Pff is niks man ik had laatst 2 vechtende junks in me achtertuin.![]()
Posts wissen want oftopic? Als je dat ff consequent doet dan zitten we pas in #150 ofzo
People assume too much.![]()
He muzas, jij bent bierkenner toch?quote:
Ik nam afgelopen weekend een Duvel, en als ik het rustig inschenk en de onderste "drap" laat zitten, dan is het bier veel lichter en lekkerder. Ik hou juist niet zo van die donkere bieren. Hoor je Duvel zo te drinken of moet je alles erin ramme?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik vind Duvel ook vrij zwaarquote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Patroon het volgende:
Ik hou juist niet zo van die donkere bieren.
Ik hou meer van blond eigenlijk. Leffe, Chouffe, Zot, Westvleteren () Blond etc.
![]()
Het residu moet je uiteraard in het flesje laten zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
He muzas, jij bent bierkenner toch?
Ik nam afgelopen weekend een Duvel, en als ik het rustig inschenk en de onderste "drap" laat zitten, dan is het bier veel lichter en lekkerder. Ik hou juist niet zo van die donkere bieren. Hoor je Duvel zo te drinken of moet je alles erin ramme?![]()
![]()
Niks 'hoort'. Sommige bieren worden zelfs in het café van hun eigen brouwerij geserveerd met een klein shotglaasje van het gist. Zodat je zelf kan kiezen of je het er bij flikkert of niet. Ik gooi het er altijd bij. Zakt wel af naar de bodem, en ik vind het wel lekker. Bij witbieren is het wel de bedoeling dat het erbij gaat. Bij het inschenken swirl je de fles nog even om alle residu mee te krijgen... Maar ook daar is het maar net wie het drinkt.
Ik weet dus ook niet hoe Duvel het bedacht heeft, wel dat ze inderdaad nagisten op fles. Hoe je 'm inschenkt is aan jou, net wat je lekkerder vind.![]()
Duvel ís blondquote:Op maandag 10 november 2014 14:39 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik vind Duvel ook vrij zwaar
Ik hou meer van blond eigenlijk. Leffe, Chouffe, Zot, Westvleteren () Blond etc.
Ook niet mijn favoriet, maar zeker een blond. Westvleteren blond vind ik ook niet erg interessant. Lupulus blonde en chouffe idd.. erg lekker. Zot heb ik ooit bij de halve maan in brugge gedronken, nog ongefilterd. Dan is ie HEEL erg lekker. Zonde dat ze 'm filteren. Maar belgische bieren drink ik eigenlijk maar sporadisch. Zeker nu met al die opkomende brouwers in Nederland (gripper, gaan we volgend voorjaar nog zo'n bier-200 doen?
).
Lekker ontopic dit![]()
![]()
En dat door patroon. Ik ben geschokt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik vind die zware triple shit etc niks. Liever een helder pils, zoals Rothause. Jever kan mij ook wel bekoren.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Helemaal nietquote:Op maandag 10 november 2014 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het residu moet je uiteraard in het flesje laten zitten.![]()
Triple zwaar noemen is net zoiets als de cauberg een berg noemen
En 'zwaar' is een lastige parameter. Ken genoeg bieren van 10+% die zo soepel als pils drinken. En genoeg mensen die zouden zweren dat guinness meer alcohol dan pils bevat.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
Nee daar zitten juist belangrijke vitamines in die essentieel zijn voor het herstel. Bier bijna uitschenken, fles draaien en dan residu uitschenken.
Ja, maar dat drink je apart. Niet met de rest mee...quote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
Nee daar zitten juist belangrijke vitamines in die essentieel zijn voor het herstel. Bier bijna uitschenken, fles draaien en dan residu uitschenken.![]()
Ja, apart drinken. Dat doe je niet in het glas waar de rest ook in zit. Duidelijk te zien in je filmpje.quote:![]()
Liever mijn bier zwaar noemen dan mezelfquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef muzas het volgende:
En 'zwaar' is een lastige parameter. Ken genoeg bieren van 10+% die zo soepel als pils drinken. En genoeg mensen die zouden zweren dat guinness meer alcohol dan pils bevat.
Dat was puur om het verschil te laten zien (dat zegt ze ook).quote:Op maandag 10 november 2014 15:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, apart drinken. Dat doe je niet in het glas waar de rest ook in zit. Duidelijk te zien in je filmpje.
Normaal doe je dat er gewoon bij.People assume too much.![]()
Ik drink altijd alleen het residu, de alcohol gaat door de gootsteen
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Hopusquote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef muzas het volgende:
Niks 'hoort'. Sommige bieren worden zelfs in het café van hun eigen brouwerij geserveerd met een klein shotglaasje van het gist. Zodat je zelf kan kiezen of je het er bij flikkert of niet. Ik gooi het er altijd bij. Zakt wel af naar de bodem, en ik vind het wel lekker. Bij witbieren is het wel de bedoeling dat het erbij gaat. Bij het inschenken swirl je de fles nog even om alle residu mee te krijgen... Maar ook daar is het maar net wie het drinkt.
Ik weet dus ook niet hoe Duvel het bedacht heeft, wel dat ze inderdaad nagisten op fles. Hoe je 'm inschenkt is aan jou, net wat je lekkerder vind.!
Tevens, straks weer 10 posts minder vanwege off-topic...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Van de Duvel.site zelf, case solved. Ook al is het net zoiets als zadeltasjes, regels zijn er om gebroken te worden.quote:Laat ongeveer 1 cm bier in het flesje. Dit bevat de gist en maakt je Duvel ietwat troebeler en bitterder.![]()
Ze zijn gek daar...quote:Op maandag 10 november 2014 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Van de Duvel.site zelf, case solved. Ook al is het net zoiets als zadeltasjes, regels zijn er om gebroken te worden.
Bitter en troebel is goed juist
Je gezicht is een rotzak.quote:Op maandag 10 november 2014 15:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
rotzakken
NWS / Wielrenner mishandelt zwangere vrouw na botsing #2Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat is niet aardig.
Ik wilde alleen maar attenderen dat er wielrenners zijn die niet netjes en beleefd zijn als jullie.5 Ferrari's op videoband!![]()
Bedankt.quote:Op maandag 10 november 2014 15:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dat is niet aardig.
Ik wilde alleen maar attenderen dat er wielrenners zijn die niet netjes en beleefd zijn als jullie.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kijk, iemand met een Ferrari heeft iemand doodgereden.quote:Op maandag 10 november 2014 15:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
rotzakken
NWS / Wielrenner mishandelt zwangere vrouw na botsing #2
Ferraririjders zijn rotzakken.
Rotzak.![]()
Al is die vent wel een rotzak, ik wil ook Ferrari_Tape nomineren voor rotzak van het jaar...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Oh, met geluid kijken. Ja, dat gaat lastig op het werk.quote:Op maandag 10 november 2014 15:25 schreef very het volgende:
[..]
Dat was puur om het verschil te laten zien (dat zegt ze ook).
Normaal doe je dat er gewoon bij.![]()
![]()
Je doet lekker mee in de discussiequote:
Gelukkig zijn dit soort reacties allemaal op het internet, zou wat zijn als iedereen de dreigementen richting wielrenners ook gaat uitvoeren.![]()
Ik heb me weer vermaakt met ouder1 jaquote:Op maandag 10 november 2014 16:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Je doet lekker mee in de discussie
Gelukkig zijn dit soort reacties allemaal op het internet, zou wat zijn als iedereen de dreigementen richting wielrenners ook gaat uitvoeren.
Jazeker! En het is ontopic want het is fietsen + bierquote:Op maandag 10 november 2014 14:56 schreef muzas het volgende:
[..]
(gripper, gaan we volgend voorjaar nog zo'n bier-200 doen?).
Lekker ontopic dit
Mijn foto's op Flickr!
Ik heb zin in mooie tochten jongens!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dan moet je wel eerst je fietsen weer vinden, of zijn die niet kwijtgeraakt in de verhuizing?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ik dacht dat bij b.v, een Westmalle, dat kraagje in de hals van de fles er juist voor was om het gist op te vangen? Kom zelf op dat gebied tegenwoordig niet verder dan een sporadische Leffe Blond of een of ander Weissenbiertje.quote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef muzas het volgende:
Ik weet dus ook niet hoe Duvel het bedacht heeft, wel dat ze inderdaad nagisten op fles. Hoe je 'm inschenkt is aan jou, net wat je lekkerder vind.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ja klopt, of zo'n kleine bolling in de hals zoals bij die chouffe- en kasteelachtige flessen. Nu ik er over nadenk ken ik weinig niet-belgische bieren die zo'n fles gebruiken voor nagistende bieren. Maar naar mijn weten is er geen etiquette m.b.t. wél of niet uitschenken van het gist. Het is een keus.
Grip, ik zal eens wat mooie brouwerijen op een rijtje zetten die in een aardige radius van elkander liggen![]()
Trainen dan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb zin in mooie tochten jongens!![]()
het blijft tenslotte ook een beetje kijksport hé, dat fietsen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jazeker! En het is ontopic want het is fietsen + bier + strakke dames billen kijkuh2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Mja, Duvel heb ik niks mee.quote:Op maandag 10 november 2014 14:56 schreef muzas het volgende:
Duvel ís blondOok niet mijn favoriet, maar zeker een blond. Westvleteren blond vind ik ook niet erg interessant.
Westvleteren Blond heb ik ter plekke bij de Sint-Sixtus Abdij gedronken, die vond ik zeer doable.![]()
![]()
Of de hype terecht is kon ik moeilijk beoordelen, maar op dat moment onder die omstandigheden vond ik 'm lekker. Wel massale toeristenbende daar trouwensGuinnessquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef muzas het volgende:
En 'zwaar' is een lastige parameter. Ken genoeg bieren van 10+% die zo soepel als pils drinken. En genoeg mensen die zouden zweren dat guinness meer alcohol dan pils bevat.
Ik heb iig meer met biertjes die wat lichter smaken en voelen. Ik hou niet van zo'n stroperige textuur. Gulpener Korenwolfje na het fietsen 's zomers![]()
Zelfs radler vind ik soms best lekkerDe gentrification heeft keihard toegeslagen in het fietsen, dus decadente biertes en koffietjes zijn zo ontopic als maar zijn kan.quote:Ik heb vooral de smaak van het mountainbiken helemaal te pakken momenteel.quote:Op maandag 10 november 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb zin in mooie tochten jongens!Schaatsseizoen is al meer dan een maand bezig maar dat doet me nog helemaal niks (en loopt ook nog voor geen meter trouwens. Komt hopelijk in januari ofzo nog wel)
![]()
Ik vond de paté daar beterquote:Op maandag 10 november 2014 21:44 schreef quinoahipster het volgende:
Westvleteren Blond heb ik ter plekke bij de Sint-Sixtus Abdij gedronken, die vond ik zeer doable.![]()
![]()
Doe mij maar Erdinger Alkoholfrei, of eventueel een Schöfferhofer.
Die Frau will ook schaatsen, maar mijn oude zijn me te krap en nieuwe ga ik niet kopen, dus ga gewoon lekker fietsen.Sei wachsam,
100kg squats getraind vandaag joeng. Soepel 6x 8 reps.quote:Op maandag 10 november 2014 21:36 schreef Patroon het volgende:
Benen trainen doe je in een korte broek kaas!
100kg squats
200kg legpress
[ Bericht 8% gewijzigd door kaasplankje op 10-11-2014 22:21:19 ]![]()
100+ squatten heb ik ooit wel gekund, toen ik nog een jonge god wasquote:Om te dragen als je met de beentjes omhoog koers of cross aan het kijken bent op de Belg ja.quote:
Niet voor in de sportschool.![]()
Vind ik ook. Als ik vollebak walking lunges doe zweet ik mij in een kortebroek al kapot.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Wat pak jij Patty? Ik train al bijna 20 jaar swinters natuurlijk. Ben dit seizoen wel veel meer met voeding bezig en dat betaald uit. Ook erg gemotiveerd deze winter. Vorig jaar laat begonnen door een gebroken rib.quote:Op maandag 10 november 2014 22:34 schreef Patroon het volgende:
Knap hoor. Legpress doe ik ook 200kg. Squats kom ik niet in de buurt
@quinoahipster: Oldskool is de school.![]()
Netjesquote:Op maandag 10 november 2014 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
100kg squats getraind vandaag joeng. Soepel 6x 8 reps.
[ afbeelding ]
100kg squats
[ afbeelding ]
200kg legpressEn dat singletje maakt het het natuurlijk af.
![]()
Wat een kilo's zeg voor de squat en legpress, dat krijg ik nog niet voor elkaarAl moet ik zeggen dat ik vrij weinig nog legpress doe. In de sportschool ik doe TRX, HIT, hardlopen en spinning.
Gisteren nog buiten wezen trainen, wat een wind zeg! En ik had nog verzuring van de D2 duurtraining van afgelopen zondag.Haters gonna hate.![]()
Sinds donderdag niet gefietst. Kan mezelf maar moeilijk op dat ding zetten. Motivatiedipje.
Hebben kleine ritjes D1 uberhaupt nut? Zeg 2 uurtjes ofzo?![]()
Tuurlijk. Beter dan stilzitten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:11 schreef muzas het volgende:
Sinds donderdag niet gefietst. Kan mezelf maar moeilijk op dat ding zetten. Motivatiedipje.
Hebben kleine ritjes D1 uberhaupt nut? Zeg 2 uurtjes ofzo?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Geen idee. Anders gewoon een keer onverstandig doen en lekker rondscheuren?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
http://www.strava.com/segments/6335874
Deze KOM halen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En toen had je een GPS drift.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
Deze KOM halen.![]()
![]()
http://www.strava.com/segments/4338197
Of die. Dat moet je redden.
Edit:
http://www.strava.com/segments/5016433
Nog zo'n topsegment
Edit 2:
http://www.strava.com/segments/6750113
Ben je zo 3 KOM's rijker
Sommige mensen snappen het gewoon echt nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
Deze KOM halen.
Hoog tijd voor enige moderatie op Strava
Sommige segmenten zijn gewoon zo stom gemaakt: beginnen bv net vóór een kruispunt zodat alleen mensen die via één bepaalde kant aankomen het begin meepakken, of eindigen net na een kruispunt. Dat soort dingen![]()
![]()
Geen leaderboard? Dat is wel knap natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/7235988
Nog zon topsegment![]()
![]()
![]()
Er zijn ook segmenten die beginnen in de achtertuin van mensenDaar heb ik er een keer 1 van afgepakt.
![]()
Achtertuin afgepakt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
Er zijn ook segmenten die beginnen in de achtertuin van mensenDaar heb ik er een keer 1 van afgepakt.
![]()
![]()
Dat is opzich nog wel aardig segment toch ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/7235988
Nog zon topsegment![]()
Beter dan die andere die je noemde![]()
Ik vind dat soort segmenten nergens over gaan. Niemand die zo rijd (zoals je ziet). En zo weet ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:22 schreef ddx het volgende:
[..]
Dat is opzich nog wel aardig segment toch ?
Beter dan die andere die je noemdeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hoe vind je zequote:Op dinsdag 11 november 2014 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/4338197
Of die. Dat moet je redden.
Edit:
http://www.strava.com/segments/5016433
Nog zo'n topsegment
Edit 2:
http://www.strava.com/segments/6750113
Ben je zo 3 KOM's rijker![]()
![]()
![]()
Gewoon compleet ingezoomed een beetje door de stad scannenquote:
Nu ik beter kijk idd vreemde weggetjes, dacht dat het gewoon rondje polder was.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort segmenten nergens over gaan. Niemand die zo rijd (zoals je ziet). En zo weet ik er nog wel een paar.
Gisteren ook zo'n maf segment :
http://www.strava.com/activities/217830909/segments/5144776351
Begin en eind in zijweg.![]()
http://www.strava.com/segments/4240703quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef ddx het volgende:
[..]
Nu ik beter kijk idd vreemde weggetjes, dacht dat het gewoon rondje polder was.
Gisteren ook zo'n maf segment :
http://www.strava.com/activities/217830909/segments/5144776351
Begin en eind in zijweg.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dacht je van dit segment dan, zag ik vandeweek op veloviewer langskomen als nieuw segment![]()
http://www.strava.com/segments/8451138![]()
Als ebola een segment zou zijn, dan heb jij het gevonden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef ddx het volgende:
Dacht je van dit segment dan, zag ik vandeweek op veloviewer langskomen als nieuw segment![]()
http://www.strava.com/segments/8451138Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wel het enige segment die ik ken waar een vrouw QOM en KOM is
Die waarschijnlijk in de trein zat toen ze dr KOM haaldequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
Wel het enige segment die ik ken waar een vrouw QOM en KOM is
Mijn foto's op Flickr!
Nee, GPS drift...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk in de trein zat toen ze dr KOM haalde![]()
Afstand van segment is ook 0.0km, alles op leaderboard is dus op basis gps punten die om segment heen liggen![]()
![]()
Naja je ziet natuurlijk wel een paar meter. Daar is het mee gerekend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:31 schreef ddx het volgende:
Afstand van segment is ook 0.0km, alles op leaderboard is dus op basis gps punten die om segment heen liggenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja dan liever over bier praten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:08 schreef Patroon het volgende:
Ja het lijkt wel een kleuterklas hierOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Been there, done thatquote:Op maandag 10 november 2014 21:56 schreef quinoahipster het volgende:
Morgenmiddag lekker spijbelen van mijn werk en illegaal mountainbiken tussen de herfstkleuren
Én ik ben vandaag door mijn kilometertotaal van 2013 heengegaan![]()
![]()
Weer gevallen? Of nog steeds last van.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef Oksel het volgende:
Ik ga deze week de hele week niet fietsen. Schouder volledig onbenut laten.Sei wachsam,
Ben dan toch benieuwd naar verklaring voor snelheid, genoeg mensen die er gereden hebben ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:32 schreef Andyy het volgende:
Of dit dan
http://www.strava.com/segments/7750160
KOM heeft een gemiddelde snelheid van 3.2 km/h![]()
Strava bug lijkt wel. Er hebben ook FOK!kers gereden. Als je dan naar de analyse kijkt hebben ze een flink stuk harder gereden. Rond de 30 zoiets.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Ben dan toch benieuwd naar verklaring voor snelheid, genoeg mensen die er gereden hebben ?![]()
Vanmiddag is m'n schijnwerper binnengekomen. Kostte maar 25 euro en geeft onmeunig veel licht!
Volgende week maar weer nightbiken!![]()
Ik had er een keer geredenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Ben dan toch benieuwd naar verklaring voor snelheid, genoeg mensen die er gereden hebben ?
http://www.strava.com/activities/172633061![]()
Nog steeds.. geen verbetering. Dus doe er nu echt niets mee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:33 schreef No-P het volgende:
[..]
Weer gevallen? Of nog steeds last van.
Net squads gedaan, gewicht in rechterhand (meteen goed voor je core, omdat je die echt aan moet spannen), kettlebell swing met rechterhand, verder jumping squads in TR-X, met 1 arm dan. Verder coretraining zonder beweging met armen.
Kortom; wel sporten, maar 0,0 belasting van de arm. Wel beweging, dat wel. Maar dat is goed om 'm mobiel te houden.![]()
En je denkt dat er echt geen spanning op die geblesseerde schouder komt te staan met die sportschool kunstjes? Ik geloof er niets van. Maar anyway, beterschap. Ik weet wat het is toen ik ooit eens in het bos op een bevroren karrespoor onderuit ging. Ik zou de focus maar op half januari zetten, want zulke blessures zijn langdurig. Sterkte!quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nog steeds.. geen verbetering. Dus doe er nu echt niets mee.
Net squads gedaan, gewicht in rechterhand (meteen goed voor je core, omdat je die echt aan moet spannen), kettlebell swing met rechterhand, verder jumping squads in TR-X, met 1 arm dan. Verder coretraining zonder beweging met armen.
Kortom; wel sporten, maar 0,0 belasting van de arm. Wel beweging, dat wel. Maar dat is goed om 'm mobiel te houden.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Afstand klopt niet. Dat is minstens 1 km, niet 100 m.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Ben dan toch benieuwd naar verklaring voor snelheid, genoeg mensen die er gereden hebben ?![]()
welke is dat en heb je een linkje naar de aanbieding?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:55 schreef Tommeke het volgende:
Vanmiddag is m'n schijnwerper binnengekomen. Kostte maar 25 euro en geeft onmeunig veel licht!
Volgende week maar weer nightbiken!
allicht een mooie sinterklaaswens.![]()
welke had je ook alweer gekocht?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:55 schreef Tommeke het volgende:
Volgende week maar weer nightbiken!
Heb zelf een solarstorm x2 onderweg via china![]()
![]()
Dat is de reden dat ik hem destijds in NL heb besteld voor 39,95. Ik kon destijds in de winter niet 2 maanden gaan zitten wachten op een lamp.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:51 schreef FastFox91 het volgende:
Mijn schijnwerper ligt al anderhalf maand in China niets te doen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Heb hem niet direct nodig.. dan vind ik het niet erg om er 3 weken op te moeten wachten.
Als je wat uit China besteld moet je er gewoon rekening mee houden dat het ff duurt voordat het binnenkomt.. dus of op tijd voor de winter bestellen, of idd gewoon in NL
Gisteren weer met de cyclocrossers meegetraind bij de Stofwolk (in Eibergen)
Kon weer goed meekomen op de MTB, alleen als die jongens op de cyclocrossers echt gas beginnen te geven ben je wel weg.
Kortom, weer lekker getraind op de 400 meter baan en het binnenparcourtje
http://www.strava.com/activities/218216285![]()
Mijn Garmin Edge 500 heeft het begeven![]()
Gelukkig zijn ze erg snel bij Coolblue en heb ik de dag erna de nieuwe Edge 510 al binnen gekregen. Dat is echt service van die gasten.
Het is wel even wennen dat touch screen, je moet niet je scherm af willen vegen als er een blubje op zit![]()
Verder werkt het ding wel erg fijn.Haters gonna hate.![]()
Dit gaat natuurlijk al snel ranzig klinken, maar als je scherm smoezelig is door vette vingers, een spetter modder of anders, kan je er best even overheen likken en m dan afvegen aan je mouwquote:Op woensdag 12 november 2014 11:11 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is wel even wennen dat touch screen, je moet niet je scherm af willen vegen als er een blubje op zit![]()
![]()
Dan is de kans dat je per ongeluk functies bedient het kleinst.Mijn foto's op Flickr!
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik hem destijds in NL heb besteld voor 39,95. Ik kon destijds in de winter niet 2 maanden gaan zitten wachten op een lamp.Had de bestelling eind september gedaan voor 18 dollar. 3 weken is ook mijn ervaring. Opzich heb ik 'm nog niet direct "nodig".quote:Op woensdag 12 november 2014 10:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
Heb hem niet direct nodig.. dan vind ik het niet erg om er 3 weken op te moeten wachten.
Als je wat uit China besteld moet je er gewoon rekening mee houden dat het ff duurt voordat het binnenkomt.. dus of op tijd voor de winter bestellen, of idd gewoon in NLWat heb je met de kapotte gedaan? Ik ken iemand die nog een case zocht, aangezien die van hem gebroken is gegaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:11 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn Garmin Edge 500 heeft het begeven![]()
![]()
Nou de case was al defect, maar nu gaf hij ook hardware foutmeldingen als ik m aan de computer aansloot en uiteindelijk geen beeld meer.Haters gonna hate.![]()
Wat was er defect aan de case?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:27 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou de case was al defect, maar nu gaf hij ook hardware foutmeldingen als ik m aan de computer aansloot en uiteindelijk geen beeld meer.![]()
![]()
zowiezo zit de achterkant op de mount gelijmt omdat die dingetjes op dat rondje afgebroken waren en hij niet meer op de mount geklikt kon worden. Er zit een barstje in het scherm, en onder de letters Garmin een dikke schuur, die ik met wat lijm bijelkaar had. (Bij een valpartij heeft het ding over de grond gestuiterd).
De Garmin is nu ook bij het oud vuil. Dus ik kan m ook helaas niet meer opsturen.Haters gonna hate.![]()
@nogeenmaarten en Flipmoehoe
Heb uiteindelijk deze gekregen;
http://link.marktplaats.nl/859822544
De beste man was toevallig in Groningen maar had de verkeerde meegenomen. Collega van me heeft die van 25. Geeft ook erg goed en veel licht!![]()
Heb die ook, maar dan uit China. Prima ding inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2014 11:37 schreef Tommeke het volgende:
De beste man was toevallig in Groningen maar had de verkeerde meegenomen. Collega van me heeft die van 25. Geeft ook erg goed en veel licht!![]()
Dat is dezelfde als ik besteld heb.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:37 schreef Tommeke het volgende:
De beste man was toevallig in Groningen maar had de verkeerde meegenomen. Collega van me heeft die van 25. Geeft ook erg goed en veel licht!
http://www.aliexpress.com(...)Lamp/1989682232.html
Alleen hebben ze het hier over de U2 ledjes ipv T6.
Denk dat hij alsnog genoeg licht geeft![]()
![]()
Bedankt Tommeke.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:37 schreef Tommeke het volgende:
Zo, heb vanavond de laatste hand gelegd aan de fiets van m'n zwager ( die toen met een Primavera meet was en z'n crankstel telkens doortrapte als ie kracht zette)
Dat was ie uiteindelijk toch wel zat, dus we hebben een 10 speed 105 groep van marktplaats gehaald, en die zit er nu op. Rode kabels (frame is blauw zilver rood) en een strak zwart lintje. Kan ie volgend jaar lekker weer mee
Mijn foto's op Flickr!
Wat ist hier rustig jongs? Allemaal aan het werk ofzo?
Ik heb morgen quality-time dagje met m'n vriendin. 's Middags lekker crossen, daarna hapje eten bij de Mexicaan en 's avonds naar een concertje![]()
![]()
Ben aan het fietsenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:24 schreef Tommeke het volgende:
Ik was bezig om mijn schouder te blesseren. Ik kan mijn arm niet meer optillen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:24 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb morgen quality-time dagje met m'n vriendin. 's Middags lekker crossen, daarna hapje eten bij de Mexicaan en 's avonds naar een concertje
Vanochtend maar niet met de fiets naar het werk gekomen...![]()
Geen USB kabel bij mequote:Op donderdag 13 november 2014 07:58 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
en ik ben de paus
Niks op strava.. dus niet gefietst!
via wifi uploaden naar je telefoon en dan via bluetooth syncen met strava... ofzoietsquote:
(simpele android strava-er hier)
![]()
Het is zeker stil hier.
Gisteren in de sportschool een half uur hardlopen gedaan
Daarna 45 minuten core & stability met wat squats en lunges.
Vanmiddag weer lekker 3 uurtjes op de fiets
Haters gonna hate.![]()
Linkje naar het China ding?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb die ook, maar dan uit China. Prima ding inderdaad![]()
![]()
mijn lampje.. is net besteld dus nog niet binnenquote:
http://www.aliexpress.com(...)Lamp/1989682232.html![]()
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:36 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
mijn lampje.. is net besteld dus nog niet binnen
http://www.aliexpress.com(...)Lamp/1989682232.html![]()
Bedankt voor het linkje, zojuist ook één besteld!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:37 schreef Tommeke het volgende:
![]()
Het is wel opletten met die dingen van marktplaats, er zijn ook zat verkopers die dat spul laten dropshippen vanuit China. Waarna jij dan alsnog importheffing kan betalen.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:37 schreef Tommeke het volgende:
De beste man was toevallig in Groningen maar had de verkeerde meegenomen. Collega van me heeft die van 25. Geeft ook erg goed en veel licht!The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
24 km/h![]()
Vind het toch apart dat mn snelheid zo ontzettend achteruitgezakt is. Ja ik weet, koude lucht, flapperkleren etc, maar toch.
maar buiten dat: Fietsweertje![]()
![]()
![]()
![]()
WTF bolle biertrol. Heb je geen zijwieltjes nodig bij zulke langzaamheden?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef muzas het volgende:
24 km/h![]()
Vind het toch apart dat mn snelheid zo ontzettend achteruitgezakt is. Ja ik weet, koude lucht, flapperkleren etc, maar toch.
Mijn foto's op Flickr!
Tintel vingers... wat doe ik verkeerd, ik fiets nog niet zo lang maar het is toch best irritant. Zelfde gevoel als een slapend been. Beetje googlen leert mij dat het aan houding kan liggen, teveel op mijn handen steunen. Of nog wennen aan het wielrennen kwam ook naar boven. Iemand nog ideeën? Ik ga in ieder geval een vriend vragen of hij wilt kijken of mijn houding wel goed is, dat mijn stuur/zadel niet te hoog/laag is. Heb hem laten afstellen bij de fietsenmaker, maar er kan iets verkeerd gaan.
Heb ook al geprobeerd om met en zonder handschoenen te fietsen( zowel dichte en vingerloze).
regel 5 neem ik in achting, maar het is schijt irritant en kan er gewoon iets aan doen lijkt me, maar wat.
Owja stukje met de elektrische fiets van mijn ma mee gereden en die is begrenst op 30km, maar ik wilde steeds harder. Toch maar een km-teller aanschaffen, want ik heb het gevoel dat ik veel langzamer fiets.Fear is the grease of society.![]()
Ja verkeerde houding of mss knijp je iets te hard in je stuur. Rij je met handschoentjes?
Als je met slapende handjes thuiskomt wel meteen aftrekken he? Is het net of een ander het doet![]()
Ja ik rijd met handschoentjes, een gebruik van mountainbiken waar ik soms grip verloor. Knijpen doe ik niet, ik verander ook vaak van vasthoud punt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef muzas het volgende:
Ja verkeerde houding of mss knijp je iets te hard in je stuur. Rij je met handschoentjes?
Als je met slapende handjes thuiskomt wel meteen aftrekken he? Is het net of een ander het doet
Over het afberen, op het moment dat ik thuis kom en rechtop sta dan is de slaperigheid zo weg.Fear is the grease of society.![]()
Dan gewoon tijdens het fietsen afberen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jouw kleding was te groot toch? Welke maten heb je nu? Ik heb van Agu nog een lang shirt liggen die ik te groot besteld heb maar niet geretouneerd. Die is L of XL geloof ikquote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef muzas het volgende:
24 km/h![]()
Ja, heb nu zo'n tasje met biba + patroontje in mn achterzak en die hangt tegen mn reet te bonken(wie kopt m in?).
Dank voor de aanbieding, maar ik doe het voorlopig even met mn oude meuk![]()
![]()
Ben ook weer in het landZaterdag maar weer eens weg voor een ritje van max een uur of 2 op slakkentempo. "Get as fast as you possibly can, without putting an effort in" (of iets in die richting), aldus Joe Friel.
Maar morgen eerst weer knallen in de gym. Kijken wat het effect van een week niet trainen, eten wat je wilt en véél wandelen is
[ Bericht 18% gewijzigd door Levitas op 13-11-2014 18:52:05 ]![]()
Ik deed alleen mij arm omhoog, en toen deed mijn schouder pijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:36 schreef muzas het volgende:
wat doet iedereen hier toch met zn schouder.....
Niet gevallen en ook niks anders geks gedaan.![]()
Iets te veel computerwerk, iets te weinig echte beweging...quote:Op donderdag 13 november 2014 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik deed alleen mij arm omhoog, en toen deed mijn schouder pijn.
Niet gevallen en ook niks anders geks gedaan.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ik heb eerder deze week de BB van m'n Bianchi laten vernieuwen en de waardeloze boardkartonnen remmen laten vervangen voor de nieuwste set Ultegra remhoeven. BB was echt helemaal verrot na 15.000 km, ze klonken alsof m'n lagers van grind waren ipv mooie ronde stalen kogels. Ik ben er wel happy mee. De trapas draait weer soepel rond en die remmen, remmen als een tiet. M'n slecht weer fiets kan er voorlopig weer ff tegenaan
Zal de "winter" wel zijn, dan haken de mooiweerrijders af?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:24 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb morgen quality-time dagje met m'n vriendin. 's Middags lekker crossen, daarna hapje eten bij de Mexicaan en 's avonds naar een concertje
Hopelijk heb je een leuke dag gehad, lekker als je zoiets midden in de week kan doen
Heb wel een nazomerdip. Maar volg topic ook amper laatste maanden. Zal wel weer komen.
Heb iemand of fb die al die fixiecriteriums af gaat. Red Hook criterium in Milaan, lombardije etc. Etc. Wel leuk die foto's en filmpjes.
[ Bericht 46% gewijzigd door No-P op 13-11-2014 23:38:03 ]Sei wachsam,
Hoe bedoel je? Dat ze ze direct vanuit China naar jouw adres sturen? Ik heb 'm al in huis, persoonlijk afgeleverd gekregen. Zit wel goed dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het is wel opletten met die dingen van marktplaats, er zijn ook zat verkopers die dat spul laten dropshippen vanuit China. Waarna jij dan alsnog importheffing kan betalen.
Vanavond bij een concert zowaar de grootste baas van dit topic zien lopen![]()
![]()
Freddeh?Sei wachsam,
Ik kon helemaal niet in het ritme komen gisteren![]()
3 uur met rot ritme gereden, of te zwaar of te licht bah bah.
Dit weekend wordt het volgens mij ook niet echt lekker weer, ik zag dat er regen komt. Dan maar de sportschool in.Haters gonna hate.![]()
Beverton?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze ze direct vanuit China naar jouw adres sturen? Ik heb 'm al in huis, persoonlijk afgeleverd gekregen. Zit wel goed dus.
Vanavond bij een concert zowaar de grootste baas van dit topic zien lopenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Move onquote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze ze direct vanuit China naar jouw adres sturen? Ik heb 'm al in huis, persoonlijk afgeleverd gekregen. Zit wel goed dus.
Vanavond bij een concert zowaar de grootste baas van dit topic zien lopen
.![]()
Ja, dan bestelt de marktplaatsverkoper hem gewoon in China zonder labels van de shop en geeft jouw adres op als verzendadres. Hij pakt er dan een paar euro tussenuit. Maar mochten er bijkomende kosten zijn voor inklaring en btw komt de douane dat gewoon bij jou halen. En zie dat dan maar terug te krijgen van een marktplaatverkoper.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze ze direct vanuit China naar jouw adres sturen? Ik heb 'm al in huis, persoonlijk afgeleverd gekregen. Zit wel goed dus.The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Vond het meer dan prima. Had ze al een keer eerder in de Oosterpoort gezien en nu was het wederom absoluut de moeite waard. Voorprogramma heb ik alleen helaas gemistquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vond je het wat? Ik vond het echt mooi. Ook het voorprogramma. Was echt genieten..![]()
Zo, er zit een best laag aluminiumfolie en duct tape onder de zolen en om de neuzen van mijn fietsschoenen, hopen dat dit de wind een beetje buiten de schoenen houdt.Trouwens ook nieuwe schoenen, maar die houd ik nog even mooi en schoon voor de zomer.
Kan iemand mij een sportarts die op de lijst van de knwu staat aanraden? (omgeving Enschede of eventueel Friesland) Wil graag een licentie aanvragen voor 2015.![]()
Professionalisering van de recreat.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Fiets meteen 2 keer zo duur ofwa?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die leveren niet naar Friesland.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:42 schreef ddx het volgende:
Vanwaar de keus voor dit merk ?
(en niet voor bijvoorbeeld stages)Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: