130km over het strand niet genoeg ?quote:
Te dicht bij t water en het zuigt te veel.quote:Op zondag 9 november 2014 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
Niet altijd hoor kaas. Bij een smal strand vaak wel maar als het eb is de stevige strook breder.
Iemand Marco al gezien?
1.) Je monteert ze verkeerdquote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef Leonos het volgende:
Krijg toch de tering.
Jullie weten vast nog wel dat ik vorig week een nieuwe buitenband en binnenband erop gelegd had.
Ik zojuist andere binnenband erin, vorige was geklapt bij het ventiel.
Lag er netjes in, niet dubbel, niks scherps. Klapt ie weer met 7.5 bar.![]()
Wtf, kan dat zijn? Jullie ideetje?
5) velglint zit niet goedquote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
1.) Je monteert ze verkeerd
2.) Er zit iets scherps in de velg
3.) de meter op je pomp is stuk
4.) het ligt aan de binnenband
1.) Hoe kan je dat verkeerd doen?quote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
1.) Je monteert ze verkeerd
2.) Er zit iets scherps in de velg
3.) de meter op je pomp is stuk
4.) het ligt aan de binnenband
Dat is hemquote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
Gebruik je bandenwippers om de band op de velg te krijgen?
Zojuist erop gelegd, geen knalquote:Op zondag 9 november 2014 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
Met bandenwippers de band monteren kan je de binnenband beschadigen. Dat moet je met de blote knuisten voor elkaar zien te krijgen. Ik doe het net als die man uit het filmpje.
Inb4quote:
Moet zo weg, dus kan niet meer rijden. Maar ben wel bang voor dat verhaaltje jaquote:Op zondag 9 november 2014 14:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inb4
Leonos schreef op zondag 9 november 17:26:
Godverdetyfus! Net 30km onderweg, klapt de band in de duinen. Uur later flink gezandstraald weer vetrokken. Gvd
Grappig, filmpje is van mijn buurvrouw. Gemaakt toen ze voor Alpe dHuzes aan het trainen wasquote:Op zondag 9 november 2014 14:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is hem
Zit net naar deze dude te kijken;
Ik ga nog is proberen
Die meneer is een mevrouw?quote:Op zondag 9 november 2014 15:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Grappig, filmpje is van mijn buurvrouw. Gemaakt toen ze voor Alpe dHuzes aan het trainen was
quote:Op zondag 9 november 2014 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.vier.be/veldri(...)ck-de-caravan/234926
Even kijken jongens, wat nonkel Roger zegt over rusten.
Ja was mooiquote:Op zondag 9 november 2014 15:06 schreef Yankee het volgende:
100+ met o.a. Tommeke gefietst, was weer genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |