Stuurlijntje ook nog rood wordt denk ik iets teveel van het goede. Zo laten IMO, ziet er prima uitquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Doe 'm voorlopig toch zo
[ afbeelding ]
Heb ook nog rode bartape liggen ergens
Bruin met blauw en zwart toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
Bullshit. Mijn fietsen hebben juist een doordacht en sprankelend kleurenensemble.
Wil geen powertap meer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je wilde die F3 toch kwijt? Waarom heb je die niet in haar fiets gezet zodat je zelf een nieuwe set kan halen met powertab?
Omdat er tegenwoordig betere oplossingen zijn. Ik wil niet vast zitten aan een achterwiel.quote:
Das mijn winterfiets idd. Mijn spatbordenrakker. De Lorini die int stadsverkeer toch een fijn frame blijkt te zijn. Volgend jaar gaat ze met pensioen. Dan komt de opvolging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2015![]()
Morgen strandraceHoek van Holland - Den Helder
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Heb het ook eens gedaan. Je moet vlak langs de waterlijn rijden zoals je ziet want daar is het zand hard. En die is nogal grillig dus je rijdt ook steeds half door het water.quote:
Weet jij mss wat hij aanheeft? Lastig herkennen op die schokkerige beelden.quote:Op zondag 9 november 2014 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
Niet altijd hoor kaas. Bij een smal strand vaak wel maar als het eb is de stevige strook breder.
Iemand Marco al gezien?
Nee. Ik hoop die groene outfit anders issie lastig te herkennen. Kan ook wit of zwart zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 09:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Weet jij mss wat hij aanheeft? Lastig herkennen op die schokkerige beelden.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |