Van de Duvel.site zelf, case solved. Ook al is het net zoiets als zadeltasjes, regels zijn er om gebroken te worden.quote:Laat ongeveer 1 cm bier in het flesje. Dit bevat de gist en maakt je Duvel ietwat troebeler en bitterder.
Ze zijn gek daar...quote:Op maandag 10 november 2014 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Van de Duvel.site zelf, case solved. Ook al is het net zoiets als zadeltasjes, regels zijn er om gebroken te worden.
Je gezicht is een rotzak.quote:Op maandag 10 november 2014 15:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
rotzakken
NWS / Wielrenner mishandelt zwangere vrouw na botsing #2
Bedankt.quote:Op maandag 10 november 2014 15:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dat is niet aardig.
Ik wilde alleen maar attenderen dat er wielrenners zijn die niet netjes en beleefd zijn als jullie.
Kijk, iemand met een Ferrari heeft iemand doodgereden.quote:Op maandag 10 november 2014 15:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
rotzakken
NWS / Wielrenner mishandelt zwangere vrouw na botsing #2
Oh, met geluid kijken. Ja, dat gaat lastig op het werk.quote:Op maandag 10 november 2014 15:25 schreef very het volgende:
[..]
Dat was puur om het verschil te laten zien (dat zegt ze ook).
Normaal doe je dat er gewoon bij.
Je doet lekker mee in de discussiequote:
Ik heb me weer vermaakt met ouder1 jaquote:Op maandag 10 november 2014 16:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Je doet lekker mee in de discussie
Gelukkig zijn dit soort reacties allemaal op het internet, zou wat zijn als iedereen de dreigementen richting wielrenners ook gaat uitvoeren.
Jazeker! En het is ontopic want het is fietsen + bierquote:Op maandag 10 november 2014 14:56 schreef muzas het volgende:
[..]
(gripper, gaan we volgend voorjaar nog zo'n bier-200 doen?).
Lekker ontopic dit![]()
Ik dacht dat bij b.v, een Westmalle, dat kraagje in de hals van de fles er juist voor was om het gist op te vangen? Kom zelf op dat gebied tegenwoordig niet verder dan een sporadische Leffe Blond of een of ander Weissenbiertje.quote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef muzas het volgende:
Niks 'hoort'. Sommige bieren worden zelfs in het café van hun eigen brouwerij geserveerd met een klein shotglaasje van het gist. Zodat je zelf kan kiezen of je het er bij flikkert of niet. Ik gooi het er altijd bij. Zakt wel af naar de bodem, en ik vind het wel lekker. Bij witbieren is het wel de bedoeling dat het erbij gaat. Bij het inschenken swirl je de fles nog even om alle residu mee te krijgen... Maar ook daar is het maar net wie het drinkt.
Ik weet dus ook niet hoe Duvel het bedacht heeft, wel dat ze inderdaad nagisten op fles. Hoe je 'm inschenkt is aan jou, net wat je lekkerder vind.
Trainen dan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb zin in mooie tochten jongens!
het blijft tenslotte ook een beetje kijksport hé, dat fietsen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jazeker! En het is ontopic want het is fietsen + bier + strakke dames billen kijkuh
Mja, Duvel heb ik niks mee.quote:Op maandag 10 november 2014 14:56 schreef muzas het volgende:
Duvel ís blondOok niet mijn favoriet, maar zeker een blond. Westvleteren blond vind ik ook niet erg interessant.
Guinnessquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef muzas het volgende:
Triple zwaar noemen is net zoiets als de cauberg een berg noemen
En 'zwaar' is een lastige parameter. Ken genoeg bieren van 10+% die zo soepel als pils drinken. En genoeg mensen die zouden zweren dat guinness meer alcohol dan pils bevat.
De gentrification heeft keihard toegeslagen in het fietsen, dus decadente biertes en koffietjes zijn zo ontopic als maar zijn kan.quote:
Ik heb vooral de smaak van het mountainbiken helemaal te pakken momenteel.quote:Op maandag 10 november 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb zin in mooie tochten jongens!
Ik vond de paté daar beterquote:Op maandag 10 november 2014 21:44 schreef quinoahipster het volgende:
Westvleteren Blond heb ik ter plekke bij de Sint-Sixtus Abdij gedronken, die vond ik zeer doable.
100kg squats getraind vandaag joeng. Soepel 6x 8 reps.quote:Op maandag 10 november 2014 21:36 schreef Patroon het volgende:
Benen trainen doe je in een korte broek kaas!
100+ squatten heb ik ooit wel gekund, toen ik nog een jonge god wasquote:
Om te dragen als je met de beentjes omhoog koers of cross aan het kijken bent op de Belg ja.quote:
Wat pak jij Patty? Ik train al bijna 20 jaar swinters natuurlijk. Ben dit seizoen wel veel meer met voeding bezig en dat betaald uit. Ook erg gemotiveerd deze winter. Vorig jaar laat begonnen door een gebroken rib.quote:Op maandag 10 november 2014 22:34 schreef Patroon het volgende:
Knap hoor. Legpress doe ik ook 200kg. Squats kom ik niet in de buurt
Netjesquote:Op maandag 10 november 2014 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
100kg squats getraind vandaag joeng. Soepel 6x 8 reps.
[ afbeelding ]
100kg squats
[ afbeelding ]
200kg legpress
Tuurlijk. Beter dan stilzitten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:11 schreef muzas het volgende:
Sinds donderdag niet gefietst. Kan mezelf maar moeilijk op dat ding zetten. Motivatiedipje.
Hebben kleine ritjes D1 uberhaupt nut? Zeg 2 uurtjes ofzo?
En toen had je een GPS drift.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/6335874
Deze KOM halen.
Sommige mensen snappen het gewoon echt nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/6335874
Deze KOM halen.
Geen leaderboard? Dat is wel knap natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/7235988
Nog zon topsegment![]()
Achtertuin afgepakt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
Er zijn ook segmenten die beginnen in de achtertuin van mensenDaar heb ik er een keer 1 van afgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |