Misschien zijn ze hier wat enthousiaster:quote:Op maandag 10 november 2014 12:44 schreef Oksel het volgende:
Jongens, ik had boommarters die me wakker maakten en jullie zeggen niets.
Boommarters...quote:Op maandag 10 november 2014 12:44 schreef Oksel het volgende:
Jongens, ik had boommarters die me wakker maakten en jullie zeggen niets.
Ja sorry nog voor die plantenpot.quote:Op maandag 10 november 2014 13:29 schreef kaasplankje het volgende:
Pff is niks man ik had laatst 2 vechtende junks in me achtertuin.
He muzas, jij bent bierkenner toch?quote:
Ik vind Duvel ook vrij zwaarquote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Patroon het volgende:
Ik hou juist niet zo van die donkere bieren.
Het residu moet je uiteraard in het flesje laten zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
He muzas, jij bent bierkenner toch?
Ik nam afgelopen weekend een Duvel, en als ik het rustig inschenk en de onderste "drap" laat zitten, dan is het bier veel lichter en lekkerder. Ik hou juist niet zo van die donkere bieren. Hoor je Duvel zo te drinken of moet je alles erin ramme?
Duvel ís blondquote:Op maandag 10 november 2014 14:39 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik vind Duvel ook vrij zwaar
Ik hou meer van blond eigenlijk. Leffe, Chouffe, Zot, Westvleteren () Blond etc.
Helemaal nietquote:Op maandag 10 november 2014 14:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het residu moet je uiteraard in het flesje laten zitten.
quote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
Nee daar zitten juist belangrijke vitamines in die essentieel zijn voor het herstel. Bier bijna uitschenken, fles draaien en dan residu uitschenken.
Ja, maar dat drink je apart. Niet met de rest mee...quote:Op maandag 10 november 2014 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
Nee daar zitten juist belangrijke vitamines in die essentieel zijn voor het herstel. Bier bijna uitschenken, fles draaien en dan residu uitschenken.
Ja, apart drinken. Dat doe je niet in het glas waar de rest ook in zit. Duidelijk te zien in je filmpje.quote:
Liever mijn bier zwaar noemen dan mezelfquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef muzas het volgende:
Triple zwaar noemen is net zoiets als de cauberg een berg noemen
En 'zwaar' is een lastige parameter. Ken genoeg bieren van 10+% die zo soepel als pils drinken. En genoeg mensen die zouden zweren dat guinness meer alcohol dan pils bevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |