SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op zondag 2 november 2014 05:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Woah..ik sliep al om half 8 of 8 uur ofzo.
#zwarelevenquote:Op zondag 2 november 2014 06:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Gistere had je ook al zo weinig geslapen :/
Handschoenen vergetenquote:Op zondag 2 november 2014 09:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit dus. Tijd om de tent af te breken.
ja ken dat welquote:Op zondag 2 november 2014 07:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Klink, dit bedoel ik.
In maart 2012 heb ik Ł83 betaald voor een Henry.quote:Op zondag 2 november 2014 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ken dat wel
Maar Ł110 pond is omgerekend 140 euro en ik vond een hetty voor 150¤ ergens, dan kan ik beter gwn in NL kopen, met gewone stekker
Numatic HM40 PINK Spraymop HETTY ROZE < ga denk ik deze kopen.a
Je kunt niet trainen zonder?quote:Op zondag 2 november 2014 09:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Handschoenen vergeten
[ afbeelding ]
Goood good, die van jou?quote:Op zondag 2 november 2014 10:37 schreef Montelly het volgende:
#riseandshine
Zo hoe was jullie weekend
jawohl, ging weer lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 2 november 2014 09:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In maart 2012 heb ik Ł83 betaald voor een Henry.Dat was omgerekend iets van ¤ 105. In NL ging Henry toen voor ¤190 over de toonbank.
quote:Op zondag 2 november 2014 10:43 schreef Montelly het volgende:
Een Brits-Iraanse vrouw die in Iran naar een volleybalwedstrijd van het nationale team wilde gaan, is veroordeeld tot een jaar celstraf. Dat heeft haar advocaat zondag laten weten. Het is in Iran verboden voor vrouwen om grote sportevenementen bij te wonen.
[ afbeelding ]
zo dat zal dr leren om beetje ongevraagd en zonder toestemming naar een volleybal wedstrijd willen gaan kijken.Iran is wel mooi maar moet je wel oppassen met veel stuff. Heb een Iraanse vriendin en in haar buurt zijn er door gekke mannen zoutzuur in het gezicht gegooid van vrouwen die make-up op hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar word natuurlijk niets aan gedaan door politie enzo.. eigen schuld dikke bult denken ze dan.
lolwat, uit welk dorp komt zij dan? In de steden en grotere dorpen zie je dit njet. Zelfs in Mashhad liepen vrouwen er met make-up rond.quote:Op zondag 2 november 2014 10:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Iran is wel mooi maar moet je wel oppassen met veel stuff. Heb een Iraanse vriendin en in haar buurt zijn er door gekke mannen zoutzuur in het gezicht gegooid van vrouwen die make-up op hadden.En daar word natuurlijk niets aan gedaan door politie enzo.. eigen schuld dikke bult denken ze dan.
we've got a real badass over herequote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Wel met machines maar niet met losse gewichten.
Heb jij poezelige handjes, hmm?quote:Op zondag 2 november 2014 11:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet een eeltlaag op je handen hebben om met losse gewichten te trainen man
Geen idee o: Ze zei alleen dat het bij haar in de omstreken voorkwam.quote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lolwat, uit welk dorp komt zij dan? In de steden en grotere dorpen zie je dit njet. Zelfs in Mashhad liepen vrouwen er met make-up rond.
Vooral in Pakistan komen zuuraanvallen veel voor. Moet je de docu Saving Face eens checken. Wat een hel waar die vrouwen doorheen moeten in zo'n samenleving.quote:Op zondag 2 november 2014 10:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Iran is wel mooi maar moet je wel oppassen met veel stuff. Heb een Iraanse vriendin en in haar buurt zijn er door gekke mannen zoutzuur in het gezicht gegooid van vrouwen die make-up op hadden.En daar word natuurlijk niets aan gedaan door politie enzo.. eigen schuld dikke bult denken ze dan.
Moest beetje huilen eerlijk is eerlijk. Was blij om nog zulke pure personen te zien die de waarheid volgen.quote:Op zondag 2 november 2014 12:27 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Love this.
https://www.facebook.com/video.php?v=594036277388722
'poezelig'quote:Op zondag 2 november 2014 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij poezelige handjes, hmm?
Ja klopt, echt erg voor die vrouwen. Zulke mannen mogen van mijn part allemaal een voor een in een cel gegooid worden waar ze hun leven wegrotten idd.quote:Op zondag 2 november 2014 12:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vooral in Pakistan komen zuuraanvallen veel voor. Moet je de docu Saving Face eens checken. Wat een hel waar die vrouwen doorheen moeten in zo'n samenleving.
Maar in de docu is ook te zien dat ze sinds kort een wet hebben aangenomen waarmee er levenslang staat op zuuraanvallen, maar ik weet niet of het aantal gevallen sindsdien ook merkbaar afgenomen is.
Wat is de waarheid waar je het over hebt? Ik heb het filmpje bekeken maar ik heb het antwoord daarop niet kunnen vinden.quote:Op zondag 2 november 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Moest beetje huilen eerlijk is eerlijk. Was blij om nog zulke pure personen te zien die de waarheid volgen.
Ik kan ook goed zwaaien, vraag zG of Crip.quote:
quote:
quote:
Moest lachen.quote:
Lukt het?quote:Op zondag 2 november 2014 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
Crip ik ben ook begonnen met dieten!
..en net wakker.
In alle islamitische staten valt het daartegen wel tegen met het geluk zo lijkt hetquote:Op zondag 2 november 2014 12:33 schreef Crip het volgende:
When the truth and happiness are together, that is islam.
Kippenvel.![]()
Oke ik houd op.
Wat precies?quote:Op zondag 2 november 2014 14:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik schaam me nu, ik heb zoveel onzin gegeten en ik ben net wakker.
Jij bent een keukenprinses toch? Stuur eens paar recepten. Wordt beetje te generiek voor mij. Ben al die night oat nu wel zatquote:
een hamburger, beetje appelmoes, beetje aubergine salade, beetje chips, beetje suikervrije red bull.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Jij bent een keukenprinses toch? Stuur eens paar recepten. Wordt beetje te generiek voor mij. Ben al die night oat nu wel zat
Ik weet zelf niet eens waarmee ik zal ontbijten vandaag.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Jij bent een keukenprinses toch? Stuur eens paar recepten. Wordt beetje te generiek voor mij. Ben al die night oat nu wel zat
Fietsen is voor bazen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef Montelly het volgende:
Im mijn eigen stad, sinds eeuwigheid weer met de metrowooow, ik voel me best wel verheven boven al dat metro volk.
Vieze negers, koelies, uggs, crips met teveel makeup op..
Is pas drie uur en nu al een red bull en hamburger?quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een hamburger, beetje appelmoes, beetje aubergine salade, beetje chips, beetje suikervrije red bull.
Dat valt toch gewoon mee!?quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een hamburger, beetje appelmoes, beetje aubergine salade, beetje chips, beetje suikervrije red bull.
hoeft ook niet nuquote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens waarmee ik zal ontbijten vandaag.
Ik moet even hard aan school dus ik dacht; dit mag wel even.quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is pas drie uur en nu al een red bull en hamburger?
Ik ben niet zo groot, dus dit is best veel voor mijn maag.quote:
Jij hebt mij nooit gezien.quote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
Dat doet ze gewoon zodat de echte fatties zich nog slechter voelen.
Na ManU tegen City ga ik ook lerenquote:Op zondag 2 november 2014 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moet even hard aan school dus ik dacht; dit mag wel even.
[..]
Ik ben niet zo groot, dus dit is best veel voor mijn maag.
klein kindje.quote:Op zondag 2 november 2014 14:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beschrijf jezelf eens lekker vaag.
Oeh. Cryptisch.quote:
Heb jou gezien.quote:Op zondag 2 november 2014 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
klein kindje.
[..]
Oeh. Cryptisch.
Ik ben 1/10quote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iz okay, 9/10 weet hoe ik eruitzie.
Neu zo boeiend is ze niet.quote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Peunage het volgende:
"As a matter of fact, ik kijk nu naar je"
[ afbeelding ]
Nuquote:
Wat moet ik laten zien?quote:
Ik deel geen informatie met mede-fokkersquote:
aah newbie.quote:Op zondag 2 november 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deel geen informatie met mede-fokkers
Ben paranoďde
geef je insta danquote:Op zondag 2 november 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deel geen informatie met mede-fokkers
Ben paranoďde
Nietquote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geef je insta dandaar zetten mensen alleen eten op
quote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
aah newbie.
Vroeg of laat komen ze er wel achter.
Ditquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stylo jii en ik zijn meant to be bby
Je kunt me vertrouwen?quote:Op zondag 2 november 2014 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet
Ook foto's van broertjes enzo. Ik deel alles
Ik spreid mn kansen toch.quote:
Ik was eigenlijk klaar met haarquote:
Dat zeggen jullie allemaalquote:Op zondag 2 november 2014 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kunt me vertrouwen?
[..]
Ik spreid mn kansen toch.
Maar wel mijn UI gebruiken he, jaa ik zie wat jij daar doet. Mij afwijzen maar in werkelijkheid wil je gewoon graag vriendjes worden met mij. JA ik ken dit soort type mannen.quote:
Kutwijf ben je ook, met je slagroom.quote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
Wowow wat heb ik nu gedaan tijd om te gaan doei hajuh
Moest lachen 10/10.quote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal
http://www.hetccv.nl/bina(...)eiding_Loverboys.pdf
Je zei net dat je ging dieeten?! Hhhhhquote:Op zondag 2 november 2014 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
Oke ontbijt wordt basmatirijst met kurkuma, kippenbouilon en halve eetlepel olie.
Wat vergelijk je andere meiden met mij. ;/quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef Montelly het volgende:
Im mijn eigen stad, sinds eeuwigheid weer met de metrowooow, ik voel me best wel verheven boven al dat metro volk.
Vieze negers, koelies, uggs, crips met teveel makeup op..
Ik heb je voor hem gewaarschuwd he, never forget.quote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wel mijn UI gebruiken he, jaa ik zie wat jij daar doet. Mij afwijzen maar in werkelijkheid wil je gewoon graag vriendjes worden met mij. JA ik ken dit soort type mannen.
Wat is er mis met mijn ontbijt? Is max 350 calorieen?quote:Op zondag 2 november 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Je zei net dat je ging dieeten?! Hhhhh
Ik ben dit vergeten denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb je voor hem gewaarschuwd he, never forget.
Oké, je hebt me door. Ik wil jequote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wel mijn UI gebruiken he, jaa ik zie wat jij daar doet. Mij afwijzen maar in werkelijkheid wil je gewoon graag vriendjes worden met mij. JA ik ken dit soort type mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb je voor hem gewaarschuwd he, never forget.
Ow, dan heb je wel weinig gegeten.quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn ontbijt? Is max 350 calorieen?
quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, je hebt me door. Ik wil je
Jaja. Ik zag jouw verhaal al op de fb pagina van 'verliefd, verloofd, getrouwd'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik snap het niet. Een portie is ongeveer 75 gram (290 calorieen ong) en dan dat beetje olie en bouilon erbij (gewoon half blokje) kom ik uit op ong 350 calorieen.quote:Op zondag 2 november 2014 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ow, dan heb je wel weinig gegeten.![]()
NVM I SAID NUTIN
1 lepel eten is al 75 gramquote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Een portie is ongeveer 75 gram (290 calorieen ong) en dan dat beetje olie en bouilon erbij (gewoon half blokje) kom ik uit op ong 350 calorieen.
75 gram is toch niet weinig?
Meervoud nog welquote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stylo schijnt een grote beer te zijn, volgens bronnen.
Eerste keer rijst makenquote:Op zondag 2 november 2014 15:43 schreef Peunage het volgende:
Vergis je niet, ongekookt lijk het weinig. Ik heb een keer een pastaschotel gemaakt voor mijzelf, was genoeg voor 8 mensen.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:43 schreef Peunage het volgende:
Vergis je niet, ongekookt lijk het weinig. Ik heb een keer een pastaschotel gemaakt voor mijzelf, was genoeg voor 8 mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 tip. Kleine kopje rijst is genoegquote:
En dat is dus moeilijk te geloven. Ook als het in het recept staat.quote:Op zondag 2 november 2014 15:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 tip. Kleine kopje rijst is genoeg
Vond ik ook. Op een gegeven moment had ik rijst gemaakt voor de hele weekquote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat is dus moeilijk te geloven. Ook als het in het recept staat.
Wa zijn da?quote:Op zondag 2 november 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen valeriaan tabletten halen, ik ben me nu al de haren uit de kop aan het trekken door mijn theorie examen.
Hahahah. Rijst. Barakat. 1 kopje is meer dan je denktquote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat is dus moeilijk te geloven. Ook als het in het recept staat.
Jonko ook een optiequote:Op zondag 2 november 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen valeriaan tabletten halen, ik ben me nu al de haren uit de kop aan het trekken door mijn theorie examen.
Homeopathisch kalmeringsmiddel.quote:
quote:
eeecht niet.quote:Op zondag 2 november 2014 15:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Nét voordat je het examen in gaat.
Alsof zo'n pil niet onder drugs valtquote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Homeopathisch kalmeringsmiddel.
[..]
[..]
eeecht niet.
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
In Amerika wensen ze anderen echt allemaal een fijne halloween gwn net zoals pasen of kerstmis. Best funny, hier is dat niet zo big.
Valeriaan word door sommigen wel gesnoven of i.c.m andere drugs genomen. Maar echt niet zo sterk zoals wiet en andere drugs. Alle medicijnen zijn een soort drugs alleen het een is minder slecht dan de ander.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof zo'n pil niet onder drugs valt
quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.
Dat doe ik ook altijd als ik mezelf zonder makeup zie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.
Je kan het zo sterk maken als je wilt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Valeriaan word door sommigen wel gesnoven of i.c.m andere drugs genomen. Maar echt niet zo sterk zoals wiet en andere drugs. Alle medicijnen zijn een soort drugs alleen het een is minder slecht dan de ander.
Bovendien is roken haram.
Lokpost voor 7MARquote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
Ik moest echt lachen om frambozen coulis ( spreek je uit als koelie).
ja vind jij wel leuk en lekker hequote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Leuke artikel
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)common-words-2014-11
Wij zeggen geen děr tegen kerk, maar kanisehquote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Leuke artikel
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)common-words-2014-11
Jij gebruikt veel te veel pillen manquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de drogist verkrijgbare valeriaan is waardeloos. Valium moet je hebben!!
13,5j kreeg ik valium voorgeschreven tijdens mijn eerste hyperventilatie-aanval.
Ja ik weet. Misschien vroeger? Ff aan mijn padre vragen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zeggen geen děr tegen kerk, maar kaniseh
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhhquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de drogist verkrijgbare valeriaan is waardeloos. Valium moet je hebben!!
13,5j kreeg ik valium voorgeschreven tijdens mijn eerste hyperventilatie-aanval.
Er is ook een andere optiequote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhh
Sí, hable con su padre.quote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gebruikt veel te veel pillen man
[..]
Ja ik weet. Misschien vroeger? Ff aan mijn padre vragen.
Niet goed voor je dieet. Slagroom enzoquote:
watquote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet goed voor je dieet. Slagroom enzo
Is verkeerd ja. Betekent ook 'zin'. Maar voor de rest klopte alles wel.quote:
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.quote:
mehhh.quote:Op zondag 2 november 2014 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gebruikt veel te veel pillen man
Hmm. Dat is wel minder. Ben je nog erachter gekomen waarom je dat kreeg?quote:Op zondag 2 november 2014 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik belandde toen op de SEH, zo heftig (en nieuw) was de hyperventilatie-aanval. Ik heb toen in totaal 3 tabletten meegekregen voor de eventueel nieuwe aanvallen. Ik heb gedurende 8 jaar last gehad van hyperventilatie-aanvallen.
Gelukkig is het slechts bij die 3 tabletten gebleven, valium is namelijk heerlijk spul.![]()
Met valium zou je sowieso zakken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhh
LOOOOOOOOOOOOL AIRBRUSHquote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
ZE IS ZO FUCKING KNAP EN HAAR HUID IS FLAWLESS.
WOW
Mashallah
Wat is daar grappig aan? hh Word al heel lang gebruikt om te make uppen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOL AIRBRUSH
Dat gebruiken ze om auto's te verven
Om auto's te make uppen ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? hh Word al heel lang gebruikt om te make uppen.
Woah. I need this!quote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
ZE IS ZO FUCKING KNAP EN HAAR HUID IS FLAWLESS.
WOW
Mashallah
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dat is wel minder. Ben je nog erachter gekomen waarom je dat kreeg?
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is een make-up doodquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.Shit man, hefting verhaal. Gelukkig wel een goed einde.SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.quote:
Haha, dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.
Oke. ik ben lelijk. daarom kreeg ik die aandacht niet.
Of ze vallen daar in NYC gewoon niet op Turkse dames.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.
Oke. ik ben lelijk. daarom kreeg ik die aandacht niet.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.Pfff. Gaat het nu allemaal veel beter?SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hnnnnng. Ik krijg geloof ik jungle fever.quote:
Gelukkig wel ja. Echt, zoiets wens ik zelfs mijn vijand niet toe.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Shit man, hefting verhaal. Gelukkig wel een goed einde.
ik lijk niet eens turks.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of ze vallen daar in NYC gewoon niet op Turkse dames.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Echt, zoiets wens ik zelfs mijn vijand niet toe.
zo'n kapsel lijkt mij ook leuk.quote:
ze klinkt zo bitchiequote:
Dat ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, ik zal het anders formuleren: je valt niet in de smaak bij New Yorkers.
Je bent meer een mix ja. In een Koerdische/Iraanse/Arabische stad, zou iedereen jou als een 'zuster' zien.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent meer een mix ja. In een Koerdische/Iraanse/Arabische stad, zou iedereen jou als een 'zuster' zien.
Maar ik baseer alles op een foto die even groot is als je UI, dus kan fout zitten.
Oh mensen hebben mijn facebook aan jou gegeven?quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent meer een mix ja. In een Koerdische/Iraanse/Arabische stad, zou iedereen jou als een 'zuster' zien.
Maar ik baseer alles op een foto die even groot is als je UI, dus kan fout zitten.
Afgezien van wat ouderdomskwaaltjes gaat het prima met hem. Hij is toen voor 99% hersteld. Dat percentage is nergens op gebaseerd trouwens, daarmee wil ik enkel aangeven dat ie min of meer volledig is hersteld.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Gaat het nu allemaal veel beter?
had jij niet zelf je naam hier neergezet en toen hebben che en nog wat anderen jou opgezochtquote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh mensen hebben mijn facebook aan jou gegeven?
Oh ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had jij niet zelf je naam hier neergezet en toen hebben che en nog wat anderen jou opgezocht
Jij zei je naam hier, dus googeldequote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh mensen hebben mijn facebook aan jou gegeven?
quote:
Define "eind november".quote:Op zondag 2 november 2014 17:01 schreef Landysh het volgende:
Oh ik hoor net van Genus dat zijn housewarming wss eind november is. Dus ik kom wss niet naar de meet.
Gelukkig maar. Soms kunnen huisartsen echt flikkers zijn. Ook zo iets bij mijn padre gebeurt. Maar kwam toen meer door zijn assistente, dan door de huisarts zelf.quote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afgezien van wat ouderdomskwaaltjes gaat het prima met hem. Hij is toen voor 99% hersteld. Dat percentage is nergens op gebaseerd trouwens, daarmee wil ik enkel aangeven dat ie min of meer volledig is hersteld.
Is dat iets goed of slecht?quote:Op zondag 2 november 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
Maar ik lijk op foto's heel anders dan irl, dus /care.
Ligt er maar net aan welke dag jij mij tegenkomt.quote:
Een echte öküz dus.quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke dag jij mij tegenkomt.
Mijn collega vroeg of mijn foto echt was en of ik photoshop gebruik.
So i'll let you decide.
Misschien wilde hij de badboy spelen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke dag jij mij tegenkomt.
Mijn collega vroeg of mijn foto echt was en of ik photoshop gebruik.
So i'll let you decide.
De eigen huisarts gaf overigens zijn fout wel toe, evenals die van z'n collega's. Hij kwam om de dag bij ons langs en at met ons mee. Hij legde ons de situatie in lekentaal uit. Vond ik wel tof van hem.quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Soms kunnen huisartsen echt flikkers zijn. Ook zo iets bij mijn padre gebeurt. Maar kwam toen meer door zijn assistente, dan door de huisarts zelf.
Dat is fraude.quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef Crip het volgende:
Is er niet gwn iemand die di voor mij het examen wilt afleggen met een hijab op? ;c
Zou wel willen hoor meid, maar ik weet niet of ik erg overtuigend zou zijn met mijn baard.quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef Crip het volgende:
Is er niet gwn iemand die di voor mij het examen wilt afleggen met een hijab op? ;c
Dat is wel netjes van hem. Genoeg die dat niet zouden doen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De eigen huisarts gaf overigens zijn fout wel toe, evenals die van z'n collega's. Hij kwam om de dag bij ons langs en at met ons mee. Hij legde ons de situatie in lekentaal uit. Vond ik wel tof van hem.
Oh, de eerste dagen heb ik hem echt voor alles en nog wat uitgemaakt. Hij wist dat ie fout zat en zei er dus niks van.
"Op je id-kaart heb je geen baardgroei.quote:Op zondag 2 november 2014 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel willen hoor meid, maar ik weet niet of ik erg overtuigend zou zijn met mijn baard.
Alles om een tuchtzaak te voorkomen hč.quote:Op zondag 2 november 2014 17:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is wel netjes van hem. Genoeg die dat niet zouden doen.
Zal een een awkward jongen zijn die eigenlijk verliefd op jou is, maar op zo'n manier aandacht van jou wilde.quote:Op zondag 2 november 2014 17:09 schreef Landysh het volgende:
Ja, heb weleens een topic over hem geopend hier. Echt een mongool is het dus en niet alleen om deze opmerking.
Oh dat is dan wat minder. Zou daar niet eens aan denkenquote:Op zondag 2 november 2014 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alles om een tuchtzaak te voorkomen hč.
Serieus, iedereen probeerde ons ervan te overtuigen een tuchtzaak te beginnen tegen de huisartsen. Toen m'n vader weer bij kennis was (dat kon pas na de beademing...) zei hij dat ie dat niet wilde.
op foto's ben ik een supermodelquote:Op zondag 2 november 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
Maar ik lijk op foto's heel anders dan irl, dus /care.
Daarom wil je nooit meeten. Je voelt je te hoog voor mij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op foto's ben ik een supermodel
irl ook supermodel
ergo: ik ben een supermodel
ik ben hooggeleid gquote:Op zondag 2 november 2014 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom wil je nooit meeten. Je voelt je te hoog voor mij.
De tekst gaat zo: "Kan ik iets voor je doen?" Maar oke ik waardeer je insteek.quote:
Jij met je immer goede oplossingen.quote:
Boeieuuh.quote:
True. ;cquote:Op zondag 2 november 2014 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel willen hoor meid, maar ik weet niet of ik erg overtuigend zou zijn met mijn baard.
Waar gaat je tentamen over?quote:Op zondag 2 november 2014 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De tekst gaat zo: "Kan ik iets voor je doen?" Maar oke ik waardeer je insteek.![]()
Het is echt zo saaie stof dit.IK VIND ER NIKS AAN EN HET IS ZOVEEL EN BAH. BAH BAH.
[..]
Jij met je immer goede oplossingen.
hye ken jy dauwtson cruise?quote:Op zondag 2 november 2014 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op foto's ben ik een supermodel
irl ook supermodel
ergo: ik ben een supermodel
Nee, ik heb het toen meteen gecheckt maar de blokjes zijn iets dikker gemaakt. Je hebt nog steeds evenveel chocolade, alleen in een andere vorm.quote:Op zondag 2 november 2014 17:25 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit trouwens voor onzin!?
Zag het gisteren in de supermarkt, wtf. Je betaalt gewoon de normale prijs, maar je mist 1 blokje, puur voor een gare promotie of zo. Daarom wil ik van die rijke tatta's stelen.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:25 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit trouwens voor onzin!?
Zag het gisteren in de supermarkt, wtf. Je betaalt gewoon de normale prijs, maar je mist 1 blokje, puur voor een gare promotie of zo. Daarom wil ik van die rijke tatta's stelen.
Gezondheidsbevordering en al die shit dat erbij hoort. Srs. Waarom koos ik deze minor ook alweer?quote:
Echt? Zag er precies hetzelfde uit. Maar goed, nog steeds een gare actie.quote:Op zondag 2 november 2014 17:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik heb het toen meteen gecheckt maar de blokjes zijn iets dikker gemaakt. Je hebt nog steeds evenveel chocolade, alleen in een andere vorm.
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op zondag 2 november 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezondheidsbevordering en al die shit dat erbij hoort. Srs. Waarom koos ik deze minor ook alweer?
Klinkt interessant en niet zo moeilijk. Maar dat is een fout die je maar 1 keer maakt in je studiequote:Op zondag 2 november 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezondheidsbevordering en al die shit dat erbij hoort. Srs. Waarom koos ik deze minor ook alweer?
Neuh, ik merkte al dat de blokjes dikker aanvoelden en wou het checken (was weken terug, de oude lagen ook nog in het schap) en gram was hetzelfde.quote:Op zondag 2 november 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Echt? Zag er precies hetzelfde uit. Maar goed, nog steeds een gare actie.
Geheim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou geloof mij, het is superoninteressant.quote:Op zondag 2 november 2014 17:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klinkt interessant en niet zo moeilijk. Maar dat is een fout die je maar 1 keer maakt in je studieWil je het boek overkopen?
En het is meer dan alleen gezondheidsbevordering.
Al die stappen en fasen en determinanten en andere shit dat er bij komt kijken.
![]()
Gecmis olsun en succes.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, ik heb morgen onderzoek in 't ziekenhuis en moet daarvoor vandaag een oplossing drinken in 3 liter water (morgenochtend nog een liter). Het is echt ongelooflijk goor, met een zoute, olie-achtige smaak.Moest net bijna overgeven, dus mix ik het nu met appelsap, anders krijgt ik het echt niet meer binnen.
/liefdagboek
daww succes tm.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, ik heb morgen onderzoek in 't ziekenhuis en moet daarvoor vandaag een oplossing drinken in 3 liter water (morgenochtend nog een liter). Het is echt ongelooflijk goor, met een zoute, olie-achtige smaak.Moest net bijna overgeven, dus mix ik het nu met appelsap, anders krijg ik het echt niet meer binnen.
/liefdagboek
Niks ernstigs hopelijk? Succes.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, ik heb morgen onderzoek in 't ziekenhuis en moet daarvoor vandaag een oplossing drinken in 3 liter water (morgenochtend nog een liter). Het is echt ongelooflijk goor, met een zoute, olie-achtige smaak.Moest net bijna overgeven, dus mix ik het nu met appelsap, anders krijg ik het echt niet meer binnen.
/liefdagboek
Nee, ik geloof het wel. HBO, alles moet weer in stappen en modellen en theorieenquote:Op zondag 2 november 2014 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou geloof mij, het is superoninteressant.Wil je het boek overkopen?
En het is meer dan alleen gezondheidsbevordering.
Al die stappen en fasen en determinanten en andere shit dat er bij komt kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje!
Contrastvloeistof is best smerig ja. Beterschap.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
/liefdagboek
Ieeieiee. Succes morgen, hoop dat het allemaal goed is.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
/liefdagboek
Echt. Zóveel modellen en theorieen worden er benoemd. Wtf. En 1209 miljoen stappen voordat je iets uit kan voeren en bladiebla. Nee dit is niks voor mij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het wel. HBO, alles moet weer in stappen en modellen en theorieen
Bedankt! De vorige keer had ik er een die smaakte naar limonade. Die ik nu heb is echt ongelooflijk goor.quote:Op zondag 2 november 2014 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Contrastvloeistof is best smerig ja. Beterschap.
quote:Op zondag 2 november 2014 18:00 schreef Landysh het volgende:
Ik krijg helemaal de kriebels van jouw posts, KB. School maakt mij kotsmisselijk gewoon.
Thanks babe.quote:
Darmonderzoek? Met zon slangquote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
/liefdagboek
Ik heb deze week ook een tentamen. Sensortechnologie. Meh. Op zich redelijk interessant.quote:Op zondag 2 november 2014 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Thanks babe.Ik ben bang van niet. Meh. OMG. Morgen ook deadline voor een verslag, kregen we afgelopen week te horen.
Yay voor hbo.
O, die zal vast wegbezuinigd zijnquote:Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt! De vorige keer had ik er een die smaakte naar limonade. Die ik nu heb is echt ongelooflijk goor.
Jij ook bedankt, KB.
Haha is haram.quote:Op zondag 2 november 2014 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Tis nie anders helaas.![]()
Dankje, stylo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha is haram.Ik hoop niet dat ie er droog in gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a77777777777777.quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie er droog in gaat.
quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus, wat stel je voor?quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Halloween is toch voorbij?quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Crip het volgende:
IK GA NU EVEN ONTSPANNEN EN HALLOWEEN MAKE UP DOEN. Dit geleer maakt me para.
Jij.quote:Op zondag 2 november 2014 18:40 schreef mrstylo het volgende:
Laatste tijd vind ik dierenfilmpjes echt leuk
Welke dingen? Heb jij een leven?quote:Op zondag 2 november 2014 18:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben weer dingen aan het verwaarlozen sinds ik hier zit. En het echte leven begint zo weer.
Haha wat?quote:Op zondag 2 november 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij.
[..]
Welke dingen? Heb jij een leven?
Zoveel over je privé in dit topic droppen, maar als iemand ernaar vraagt is het meteen 'wat speel je met mijn privé'quote:
Ik kom net terug van vakantie, jij zit al een week te zeiken over je tentamen. Beetje dimmen he.quote:Op zondag 2 november 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij.
[..]
Welke dingen? Heb jij een leven?
Ik ben een teaserquote:Op zondag 2 november 2014 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel over je privé in dit topic droppen, maar als iemand ernaar vraagt is het meteen 'wat speel je met mijn privé'
Week te zeiken? Wat een leugenaar ben jij.quote:Op zondag 2 november 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kom net terug van vakantie, jij zit al een week te zeiken over je tentamen. Beetje dimmen he.
Maar serieus, ik wil eigenlijk geen leven hebben. Gewoon fokken, eten en werken. Genoeg toch? En heel af en toe dingen doen? Maar blijkbaar moet je daarvoor dingen onderhouden, vriendschappen enzo.
Ik heb haar nooit opgezocht wats met jouquote:Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had jij niet zelf je naam hier neergezet en toen hebben che en nog wat anderen jou opgezocht
Ze liegt ja. Is namelijk al twee weken aan de gangquote:Op zondag 2 november 2014 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Week te zeiken? Wat een leugenaar ben jij.
Dat heb ik ook hoor, wil ook niet meer dan dit.
Succes en kolay gelsin! We willen een fitte Borte zien op de meet.quote:Op zondag 2 november 2014 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
Whaevs.
Maar zometeen werken en dan beginnen aan mijn doelen. Zie jullie maybe op de meet.
Yeah doe maar zo.quote:Op zondag 2 november 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit opgezocht wats met jou
quote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze liegt ja. Is namelijk al twee weken aan de gang
quote:Op zondag 2 november 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yeah doe maar zo.
[..].
wacht maar jij.
Dat was overduidelijk getroll. Ik zal jou eens opzoekenquote:Op zondag 2 november 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yeah doe maar zo.
[..].
wacht maar jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |