O, die zal vast wegbezuinigd zijnquote:Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt! De vorige keer had ik er een die smaakte naar limonade. Die ik nu heb is echt ongelooflijk goor.
Jij ook bedankt, KB.
Haha is haram.quote:Op zondag 2 november 2014 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Tis nie anders helaas.![]()
Dankje, stylo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha is haram.Ik hoop niet dat ie er droog in gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a77777777777777.quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie er droog in gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus, wat stel je voor?quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Halloween is toch voorbij?quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Crip het volgende:
IK GA NU EVEN ONTSPANNEN EN HALLOWEEN MAKE UP DOEN. Dit geleer maakt me para.
Jij.quote:Op zondag 2 november 2014 18:40 schreef mrstylo het volgende:
Laatste tijd vind ik dierenfilmpjes echt leuk
Welke dingen? Heb jij een leven?quote:Op zondag 2 november 2014 18:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben weer dingen aan het verwaarlozen sinds ik hier zit. En het echte leven begint zo weer.
Haha wat?quote:Op zondag 2 november 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij.
[..]
Welke dingen? Heb jij een leven?
Zoveel over je privé in dit topic droppen, maar als iemand ernaar vraagt is het meteen 'wat speel je met mijn privé'quote:
Ik kom net terug van vakantie, jij zit al een week te zeiken over je tentamen. Beetje dimmen he.quote:Op zondag 2 november 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij.
[..]
Welke dingen? Heb jij een leven?
Ik ben een teaserquote:Op zondag 2 november 2014 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel over je privé in dit topic droppen, maar als iemand ernaar vraagt is het meteen 'wat speel je met mijn privé'
Week te zeiken? Wat een leugenaar ben jij.quote:Op zondag 2 november 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kom net terug van vakantie, jij zit al een week te zeiken over je tentamen. Beetje dimmen he.
Maar serieus, ik wil eigenlijk geen leven hebben. Gewoon fokken, eten en werken. Genoeg toch? En heel af en toe dingen doen? Maar blijkbaar moet je daarvoor dingen onderhouden, vriendschappen enzo.
Ik heb haar nooit opgezocht wats met jouquote:Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had jij niet zelf je naam hier neergezet en toen hebben che en nog wat anderen jou opgezocht
Ze liegt ja. Is namelijk al twee weken aan de gangquote:Op zondag 2 november 2014 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Week te zeiken? Wat een leugenaar ben jij.
Dat heb ik ook hoor, wil ook niet meer dan dit.
Succes en kolay gelsin! We willen een fitte Borte zien op de meet.quote:Op zondag 2 november 2014 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
Whaevs.
Maar zometeen werken en dan beginnen aan mijn doelen. Zie jullie maybe op de meet.
Yeah doe maar zo.quote:Op zondag 2 november 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit opgezocht wats met jou
quote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze liegt ja. Is namelijk al twee weken aan de gang
quote:Op zondag 2 november 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yeah doe maar zo.
[..].
wacht maar jij.
| Forum Opties | |
|---|---|