quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.Pfff. Gaat het nu allemaal veel beter?SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hnnnnng. Ik krijg geloof ik jungle fever.quote:
Gelukkig wel ja. Echt, zoiets wens ik zelfs mijn vijand niet toe.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Shit man, hefting verhaal. Gelukkig wel een goed einde.
ik lijk niet eens turks.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of ze vallen daar in NYC gewoon niet op Turkse dames.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Echt, zoiets wens ik zelfs mijn vijand niet toe.
zo'n kapsel lijkt mij ook leuk.quote:
ze klinkt zo bitchiequote:
Dat ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, ik zal het anders formuleren: je valt niet in de smaak bij New Yorkers.
Je bent meer een mix ja. In een Koerdische/Iraanse/Arabische stad, zou iedereen jou als een 'zuster' zien.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent meer een mix ja. In een Koerdische/Iraanse/Arabische stad, zou iedereen jou als een 'zuster' zien.
Maar ik baseer alles op een foto die even groot is als je UI, dus kan fout zitten.
Oh mensen hebben mijn facebook aan jou gegeven?quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent meer een mix ja. In een Koerdische/Iraanse/Arabische stad, zou iedereen jou als een 'zuster' zien.
Maar ik baseer alles op een foto die even groot is als je UI, dus kan fout zitten.
Afgezien van wat ouderdomskwaaltjes gaat het prima met hem. Hij is toen voor 99% hersteld. Dat percentage is nergens op gebaseerd trouwens, daarmee wil ik enkel aangeven dat ie min of meer volledig is hersteld.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Gaat het nu allemaal veel beter?
had jij niet zelf je naam hier neergezet en toen hebben che en nog wat anderen jou opgezochtquote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh mensen hebben mijn facebook aan jou gegeven?
Oh ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had jij niet zelf je naam hier neergezet en toen hebben che en nog wat anderen jou opgezocht
Jij zei je naam hier, dus googeldequote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh mensen hebben mijn facebook aan jou gegeven?
quote:
Define "eind november".quote:Op zondag 2 november 2014 17:01 schreef Landysh het volgende:
Oh ik hoor net van Genus dat zijn housewarming wss eind november is. Dus ik kom wss niet naar de meet.
Gelukkig maar. Soms kunnen huisartsen echt flikkers zijn. Ook zo iets bij mijn padre gebeurt. Maar kwam toen meer door zijn assistente, dan door de huisarts zelf.quote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afgezien van wat ouderdomskwaaltjes gaat het prima met hem. Hij is toen voor 99% hersteld. Dat percentage is nergens op gebaseerd trouwens, daarmee wil ik enkel aangeven dat ie min of meer volledig is hersteld.
Is dat iets goed of slecht?quote:Op zondag 2 november 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
Maar ik lijk op foto's heel anders dan irl, dus /care.
Ligt er maar net aan welke dag jij mij tegenkomt.quote:
Een echte öküz dus.quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke dag jij mij tegenkomt.
Mijn collega vroeg of mijn foto echt was en of ik photoshop gebruik.
So i'll let you decide.
Misschien wilde hij de badboy spelen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke dag jij mij tegenkomt.
Mijn collega vroeg of mijn foto echt was en of ik photoshop gebruik.
So i'll let you decide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |