Niet goed voor je dieet. Slagroom enzoquote:
watquote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet goed voor je dieet. Slagroom enzo
Is verkeerd ja. Betekent ook 'zin'. Maar voor de rest klopte alles wel.quote:
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.quote:
mehhh.quote:Op zondag 2 november 2014 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gebruikt veel te veel pillen man
Hmm. Dat is wel minder. Ben je nog erachter gekomen waarom je dat kreeg?quote:Op zondag 2 november 2014 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik belandde toen op de SEH, zo heftig (en nieuw) was de hyperventilatie-aanval. Ik heb toen in totaal 3 tabletten meegekregen voor de eventueel nieuwe aanvallen. Ik heb gedurende 8 jaar last gehad van hyperventilatie-aanvallen.
Gelukkig is het slechts bij die 3 tabletten gebleven, valium is namelijk heerlijk spul.![]()
Met valium zou je sowieso zakken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhh
LOOOOOOOOOOOOL AIRBRUSHquote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
ZE IS ZO FUCKING KNAP EN HAAR HUID IS FLAWLESS.
WOW
Mashallah
Wat is daar grappig aan? hh Word al heel lang gebruikt om te make uppen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOL AIRBRUSH
Dat gebruiken ze om auto's te verven
Om auto's te make uppen ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? hh Word al heel lang gebruikt om te make uppen.
Woah. I need this!quote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
ZE IS ZO FUCKING KNAP EN HAAR HUID IS FLAWLESS.
WOW
Mashallah
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dat is wel minder. Ben je nog erachter gekomen waarom je dat kreeg?
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is een make-up doodquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.Shit man, hefting verhaal. Gelukkig wel een goed einde.SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.quote:
Haha, dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.
Oke. ik ben lelijk. daarom kreeg ik die aandacht niet.
Of ze vallen daar in NYC gewoon niet op Turkse dames.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.
Oke. ik ben lelijk. daarom kreeg ik die aandacht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |