quote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stylo jii en ik zijn meant to be bby
Je kunt me vertrouwen?quote:Op zondag 2 november 2014 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet
Ook foto's van broertjes enzo. Ik deel alles
Ik spreid mn kansen toch.quote:
Ik was eigenlijk klaar met haarquote:
Dat zeggen jullie allemaalquote:Op zondag 2 november 2014 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kunt me vertrouwen?
[..]
Ik spreid mn kansen toch.
Maar wel mijn UI gebruiken he, jaa ik zie wat jij daar doet. Mij afwijzen maar in werkelijkheid wil je gewoon graag vriendjes worden met mij. JA ik ken dit soort type mannen.quote:
Kutwijf ben je ook, met je slagroom.quote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
Wowow wat heb ik nu gedaan tijd om te gaan doei hajuh
Moest lachen 10/10.quote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal
http://www.hetccv.nl/bina(...)eiding_Loverboys.pdf
Je zei net dat je ging dieeten?! Hhhhhquote:Op zondag 2 november 2014 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
Oke ontbijt wordt basmatirijst met kurkuma, kippenbouilon en halve eetlepel olie.
Wat vergelijk je andere meiden met mij. ;/quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef Montelly het volgende:
Im mijn eigen stad, sinds eeuwigheid weer met de metrowooow, ik voel me best wel verheven boven al dat metro volk.
Vieze negers, koelies, uggs, crips met teveel makeup op..
Ik heb je voor hem gewaarschuwd he, never forget.quote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wel mijn UI gebruiken he, jaa ik zie wat jij daar doet. Mij afwijzen maar in werkelijkheid wil je gewoon graag vriendjes worden met mij. JA ik ken dit soort type mannen.
Wat is er mis met mijn ontbijt? Is max 350 calorieen?quote:Op zondag 2 november 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Je zei net dat je ging dieeten?! Hhhhh
Ik ben dit vergeten denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb je voor hem gewaarschuwd he, never forget.
Oké, je hebt me door. Ik wil jequote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wel mijn UI gebruiken he, jaa ik zie wat jij daar doet. Mij afwijzen maar in werkelijkheid wil je gewoon graag vriendjes worden met mij. JA ik ken dit soort type mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb je voor hem gewaarschuwd he, never forget.
Ow, dan heb je wel weinig gegeten.quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn ontbijt? Is max 350 calorieen?
quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, je hebt me door. Ik wil je
Jaja. Ik zag jouw verhaal al op de fb pagina van 'verliefd, verloofd, getrouwd'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik snap het niet. Een portie is ongeveer 75 gram (290 calorieen ong) en dan dat beetje olie en bouilon erbij (gewoon half blokje) kom ik uit op ong 350 calorieen.quote:Op zondag 2 november 2014 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ow, dan heb je wel weinig gegeten.![]()
NVM I SAID NUTIN
1 lepel eten is al 75 gramquote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Een portie is ongeveer 75 gram (290 calorieen ong) en dan dat beetje olie en bouilon erbij (gewoon half blokje) kom ik uit op ong 350 calorieen.
75 gram is toch niet weinig?
Meervoud nog welquote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stylo schijnt een grote beer te zijn, volgens bronnen.
Eerste keer rijst makenquote:Op zondag 2 november 2014 15:43 schreef Peunage het volgende:
Vergis je niet, ongekookt lijk het weinig. Ik heb een keer een pastaschotel gemaakt voor mijzelf, was genoeg voor 8 mensen.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:43 schreef Peunage het volgende:
Vergis je niet, ongekookt lijk het weinig. Ik heb een keer een pastaschotel gemaakt voor mijzelf, was genoeg voor 8 mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 tip. Kleine kopje rijst is genoegquote:
En dat is dus moeilijk te geloven. Ook als het in het recept staat.quote:Op zondag 2 november 2014 15:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 tip. Kleine kopje rijst is genoeg
Vond ik ook. Op een gegeven moment had ik rijst gemaakt voor de hele weekquote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat is dus moeilijk te geloven. Ook als het in het recept staat.
Wa zijn da?quote:Op zondag 2 november 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen valeriaan tabletten halen, ik ben me nu al de haren uit de kop aan het trekken door mijn theorie examen.
Hahahah. Rijst. Barakat. 1 kopje is meer dan je denktquote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat is dus moeilijk te geloven. Ook als het in het recept staat.
Jonko ook een optiequote:Op zondag 2 november 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen valeriaan tabletten halen, ik ben me nu al de haren uit de kop aan het trekken door mijn theorie examen.
Homeopathisch kalmeringsmiddel.quote:
quote:
eeecht niet.quote:Op zondag 2 november 2014 15:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Nét voordat je het examen in gaat.
Alsof zo'n pil niet onder drugs valtquote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Homeopathisch kalmeringsmiddel.
[..]
[..]
eeecht niet.
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
In Amerika wensen ze anderen echt allemaal een fijne halloween gwn net zoals pasen of kerstmis. Best funny, hier is dat niet zo big.
Valeriaan word door sommigen wel gesnoven of i.c.m andere drugs genomen. Maar echt niet zo sterk zoals wiet en andere drugs. Alle medicijnen zijn een soort drugs alleen het een is minder slecht dan de ander.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof zo'n pil niet onder drugs valt
quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.
Dat doe ik ook altijd als ik mezelf zonder makeup zie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.
Je kan het zo sterk maken als je wilt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Valeriaan word door sommigen wel gesnoven of i.c.m andere drugs genomen. Maar echt niet zo sterk zoals wiet en andere drugs. Alle medicijnen zijn een soort drugs alleen het een is minder slecht dan de ander.
Bovendien is roken haram.
Lokpost voor 7MARquote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
Ik moest echt lachen om frambozen coulis ( spreek je uit als koelie).
ja vind jij wel leuk en lekker hequote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Leuke artikel
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)common-words-2014-11
Wij zeggen geen děr tegen kerk, maar kanisehquote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Leuke artikel
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)common-words-2014-11
Jij gebruikt veel te veel pillen manquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de drogist verkrijgbare valeriaan is waardeloos. Valium moet je hebben!!
13,5j kreeg ik valium voorgeschreven tijdens mijn eerste hyperventilatie-aanval.
Ja ik weet. Misschien vroeger? Ff aan mijn padre vragen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zeggen geen děr tegen kerk, maar kaniseh
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhhquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de drogist verkrijgbare valeriaan is waardeloos. Valium moet je hebben!!
13,5j kreeg ik valium voorgeschreven tijdens mijn eerste hyperventilatie-aanval.
Er is ook een andere optiequote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhh
Sí, hable con su padre.quote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gebruikt veel te veel pillen man
[..]
Ja ik weet. Misschien vroeger? Ff aan mijn padre vragen.
Niet goed voor je dieet. Slagroom enzoquote:
watquote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet goed voor je dieet. Slagroom enzo
Is verkeerd ja. Betekent ook 'zin'. Maar voor de rest klopte alles wel.quote:
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.quote:
mehhh.quote:Op zondag 2 november 2014 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gebruikt veel te veel pillen man
Hmm. Dat is wel minder. Ben je nog erachter gekomen waarom je dat kreeg?quote:Op zondag 2 november 2014 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik belandde toen op de SEH, zo heftig (en nieuw) was de hyperventilatie-aanval. Ik heb toen in totaal 3 tabletten meegekregen voor de eventueel nieuwe aanvallen. Ik heb gedurende 8 jaar last gehad van hyperventilatie-aanvallen.
Gelukkig is het slechts bij die 3 tabletten gebleven, valium is namelijk heerlijk spul.![]()
Met valium zou je sowieso zakken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhh
LOOOOOOOOOOOOL AIRBRUSHquote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
ZE IS ZO FUCKING KNAP EN HAAR HUID IS FLAWLESS.
WOW
Mashallah
Wat is daar grappig aan? hh Word al heel lang gebruikt om te make uppen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOL AIRBRUSH
Dat gebruiken ze om auto's te verven
Om auto's te make uppen ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? hh Word al heel lang gebruikt om te make uppen.
Woah. I need this!quote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
ZE IS ZO FUCKING KNAP EN HAAR HUID IS FLAWLESS.
WOW
Mashallah
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dat is wel minder. Ben je nog erachter gekomen waarom je dat kreeg?
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is een make-up doodquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.Shit man, hefting verhaal. Gelukkig wel een goed einde.SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.quote:
Haha, dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.
Oke. ik ben lelijk. daarom kreeg ik die aandacht niet.
Of ze vallen daar in NYC gewoon niet op Turkse dames.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.
Oke. ik ben lelijk. daarom kreeg ik die aandacht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |