Ow, dan heb je wel weinig gegeten.quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn ontbijt? Is max 350 calorieen?
quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, je hebt me door. Ik wil je
Jaja. Ik zag jouw verhaal al op de fb pagina van 'verliefd, verloofd, getrouwd'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik snap het niet. Een portie is ongeveer 75 gram (290 calorieen ong) en dan dat beetje olie en bouilon erbij (gewoon half blokje) kom ik uit op ong 350 calorieen.quote:Op zondag 2 november 2014 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ow, dan heb je wel weinig gegeten.![]()
NVM I SAID NUTIN
1 lepel eten is al 75 gramquote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Een portie is ongeveer 75 gram (290 calorieen ong) en dan dat beetje olie en bouilon erbij (gewoon half blokje) kom ik uit op ong 350 calorieen.
75 gram is toch niet weinig?
Meervoud nog welquote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stylo schijnt een grote beer te zijn, volgens bronnen.
Eerste keer rijst makenquote:Op zondag 2 november 2014 15:43 schreef Peunage het volgende:
Vergis je niet, ongekookt lijk het weinig. Ik heb een keer een pastaschotel gemaakt voor mijzelf, was genoeg voor 8 mensen.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:43 schreef Peunage het volgende:
Vergis je niet, ongekookt lijk het weinig. Ik heb een keer een pastaschotel gemaakt voor mijzelf, was genoeg voor 8 mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 tip. Kleine kopje rijst is genoegquote:
En dat is dus moeilijk te geloven. Ook als het in het recept staat.quote:Op zondag 2 november 2014 15:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 tip. Kleine kopje rijst is genoeg
Vond ik ook. Op een gegeven moment had ik rijst gemaakt voor de hele weekquote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat is dus moeilijk te geloven. Ook als het in het recept staat.
Wa zijn da?quote:Op zondag 2 november 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen valeriaan tabletten halen, ik ben me nu al de haren uit de kop aan het trekken door mijn theorie examen.
Hahahah. Rijst. Barakat. 1 kopje is meer dan je denktquote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat is dus moeilijk te geloven. Ook als het in het recept staat.
Jonko ook een optiequote:Op zondag 2 november 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen valeriaan tabletten halen, ik ben me nu al de haren uit de kop aan het trekken door mijn theorie examen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |