Alsof zo'n pil niet onder drugs valtquote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Homeopathisch kalmeringsmiddel.
[..]
[..]
eeecht niet.
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
In Amerika wensen ze anderen echt allemaal een fijne halloween gwn net zoals pasen of kerstmis. Best funny, hier is dat niet zo big.
Valeriaan word door sommigen wel gesnoven of i.c.m andere drugs genomen. Maar echt niet zo sterk zoals wiet en andere drugs. Alle medicijnen zijn een soort drugs alleen het een is minder slecht dan de ander.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof zo'n pil niet onder drugs valt
quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.
Dat doe ik ook altijd als ik mezelf zonder makeup zie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.
Je kan het zo sterk maken als je wilt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Valeriaan word door sommigen wel gesnoven of i.c.m andere drugs genomen. Maar echt niet zo sterk zoals wiet en andere drugs. Alle medicijnen zijn een soort drugs alleen het een is minder slecht dan de ander.
Bovendien is roken haram.
Lokpost voor 7MARquote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
Ik moest echt lachen om frambozen coulis ( spreek je uit als koelie).
ja vind jij wel leuk en lekker hequote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Leuke artikel
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)common-words-2014-11
Wij zeggen geen děr tegen kerk, maar kanisehquote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Leuke artikel
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)common-words-2014-11
Jij gebruikt veel te veel pillen manquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de drogist verkrijgbare valeriaan is waardeloos. Valium moet je hebben!!
13,5j kreeg ik valium voorgeschreven tijdens mijn eerste hyperventilatie-aanval.
Ja ik weet. Misschien vroeger? Ff aan mijn padre vragen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zeggen geen děr tegen kerk, maar kaniseh
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhhquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de drogist verkrijgbare valeriaan is waardeloos. Valium moet je hebben!!
13,5j kreeg ik valium voorgeschreven tijdens mijn eerste hyperventilatie-aanval.
Er is ook een andere optiequote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhh
Sí, hable con su padre.quote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gebruikt veel te veel pillen man
[..]
Ja ik weet. Misschien vroeger? Ff aan mijn padre vragen.
Niet goed voor je dieet. Slagroom enzoquote:
watquote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet goed voor je dieet. Slagroom enzo
Is verkeerd ja. Betekent ook 'zin'. Maar voor de rest klopte alles wel.quote:
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.quote:
mehhh.quote:Op zondag 2 november 2014 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gebruikt veel te veel pillen man
Hmm. Dat is wel minder. Ben je nog erachter gekomen waarom je dat kreeg?quote:Op zondag 2 november 2014 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik belandde toen op de SEH, zo heftig (en nieuw) was de hyperventilatie-aanval. Ik heb toen in totaal 3 tabletten meegekregen voor de eventueel nieuwe aanvallen. Ik heb gedurende 8 jaar last gehad van hyperventilatie-aanvallen.
Gelukkig is het slechts bij die 3 tabletten gebleven, valium is namelijk heerlijk spul.![]()
Met valium zou je sowieso zakken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhh
LOOOOOOOOOOOOL AIRBRUSHquote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
ZE IS ZO FUCKING KNAP EN HAAR HUID IS FLAWLESS.
WOW
Mashallah
Wat is daar grappig aan? hh Word al heel lang gebruikt om te make uppen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOL AIRBRUSH
Dat gebruiken ze om auto's te verven
Om auto's te make uppen ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? hh Word al heel lang gebruikt om te make uppen.
Woah. I need this!quote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
ZE IS ZO FUCKING KNAP EN HAAR HUID IS FLAWLESS.
WOW
Mashallah
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dat is wel minder. Ben je nog erachter gekomen waarom je dat kreeg?
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is een make-up doodquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.Shit man, hefting verhaal. Gelukkig wel een goed einde.SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.quote:
Haha, dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.
Oke. ik ben lelijk. daarom kreeg ik die aandacht niet.
Of ze vallen daar in NYC gewoon niet op Turkse dames.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij klaagt ook al over de mannen in NYC.
Oke. ik ben lelijk. daarom kreeg ik die aandacht niet.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.Pfff. Gaat het nu allemaal veel beter?SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hnnnnng. Ik krijg geloof ik jungle fever.quote:
Gelukkig wel ja. Echt, zoiets wens ik zelfs mijn vijand niet toe.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Shit man, hefting verhaal. Gelukkig wel een goed einde.
ik lijk niet eens turks.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of ze vallen daar in NYC gewoon niet op Turkse dames.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Echt, zoiets wens ik zelfs mijn vijand niet toe.
zo'n kapsel lijkt mij ook leuk.quote:
ze klinkt zo bitchiequote:
Dat ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, ik zal het anders formuleren: je valt niet in de smaak bij New Yorkers.
Je bent meer een mix ja. In een Koerdische/Iraanse/Arabische stad, zou iedereen jou als een 'zuster' zien.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent meer een mix ja. In een Koerdische/Iraanse/Arabische stad, zou iedereen jou als een 'zuster' zien.
Maar ik baseer alles op een foto die even groot is als je UI, dus kan fout zitten.
Oh mensen hebben mijn facebook aan jou gegeven?quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent meer een mix ja. In een Koerdische/Iraanse/Arabische stad, zou iedereen jou als een 'zuster' zien.
Maar ik baseer alles op een foto die even groot is als je UI, dus kan fout zitten.
Afgezien van wat ouderdomskwaaltjes gaat het prima met hem. Hij is toen voor 99% hersteld. Dat percentage is nergens op gebaseerd trouwens, daarmee wil ik enkel aangeven dat ie min of meer volledig is hersteld.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Gaat het nu allemaal veel beter?
had jij niet zelf je naam hier neergezet en toen hebben che en nog wat anderen jou opgezochtquote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh mensen hebben mijn facebook aan jou gegeven?
Oh ja.quote:Op zondag 2 november 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had jij niet zelf je naam hier neergezet en toen hebben che en nog wat anderen jou opgezocht
Jij zei je naam hier, dus googeldequote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh mensen hebben mijn facebook aan jou gegeven?
quote:
Define "eind november".quote:Op zondag 2 november 2014 17:01 schreef Landysh het volgende:
Oh ik hoor net van Genus dat zijn housewarming wss eind november is. Dus ik kom wss niet naar de meet.
Gelukkig maar. Soms kunnen huisartsen echt flikkers zijn. Ook zo iets bij mijn padre gebeurt. Maar kwam toen meer door zijn assistente, dan door de huisarts zelf.quote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afgezien van wat ouderdomskwaaltjes gaat het prima met hem. Hij is toen voor 99% hersteld. Dat percentage is nergens op gebaseerd trouwens, daarmee wil ik enkel aangeven dat ie min of meer volledig is hersteld.
Is dat iets goed of slecht?quote:Op zondag 2 november 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
Maar ik lijk op foto's heel anders dan irl, dus /care.
Ligt er maar net aan welke dag jij mij tegenkomt.quote:
Een echte öküz dus.quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke dag jij mij tegenkomt.
Mijn collega vroeg of mijn foto echt was en of ik photoshop gebruik.
So i'll let you decide.
Misschien wilde hij de badboy spelen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke dag jij mij tegenkomt.
Mijn collega vroeg of mijn foto echt was en of ik photoshop gebruik.
So i'll let you decide.
De eigen huisarts gaf overigens zijn fout wel toe, evenals die van z'n collega's. Hij kwam om de dag bij ons langs en at met ons mee. Hij legde ons de situatie in lekentaal uit. Vond ik wel tof van hem.quote:Op zondag 2 november 2014 17:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Soms kunnen huisartsen echt flikkers zijn. Ook zo iets bij mijn padre gebeurt. Maar kwam toen meer door zijn assistente, dan door de huisarts zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |