Homeopathisch kalmeringsmiddel.quote:
quote:
eeecht niet.quote:Op zondag 2 november 2014 15:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Nét voordat je het examen in gaat.
Alsof zo'n pil niet onder drugs valtquote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Homeopathisch kalmeringsmiddel.
[..]
[..]
eeecht niet.
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
In Amerika wensen ze anderen echt allemaal een fijne halloween gwn net zoals pasen of kerstmis. Best funny, hier is dat niet zo big.
Valeriaan word door sommigen wel gesnoven of i.c.m andere drugs genomen. Maar echt niet zo sterk zoals wiet en andere drugs. Alle medicijnen zijn een soort drugs alleen het een is minder slecht dan de ander.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof zo'n pil niet onder drugs valt
quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.
Dat doe ik ook altijd als ik mezelf zonder makeup zie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wanneer ik vrouwen zonder make-up zie.
Je kan het zo sterk maken als je wilt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Valeriaan word door sommigen wel gesnoven of i.c.m andere drugs genomen. Maar echt niet zo sterk zoals wiet en andere drugs. Alle medicijnen zijn een soort drugs alleen het een is minder slecht dan de ander.
Bovendien is roken haram.
Lokpost voor 7MARquote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
Ik moest echt lachen om frambozen coulis ( spreek je uit als koelie).
ja vind jij wel leuk en lekker hequote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Leuke artikel
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)common-words-2014-11
Wij zeggen geen děr tegen kerk, maar kanisehquote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
Leuke artikel
[ afbeelding ]
http://www.businessinside(...)common-words-2014-11
Jij gebruikt veel te veel pillen manquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de drogist verkrijgbare valeriaan is waardeloos. Valium moet je hebben!!
13,5j kreeg ik valium voorgeschreven tijdens mijn eerste hyperventilatie-aanval.
Ja ik weet. Misschien vroeger? Ff aan mijn padre vragen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij zeggen geen děr tegen kerk, maar kaniseh
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhhquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij de drogist verkrijgbare valeriaan is waardeloos. Valium moet je hebben!!
13,5j kreeg ik valium voorgeschreven tijdens mijn eerste hyperventilatie-aanval.
Er is ook een andere optiequote:Op zondag 2 november 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoef maar een beetje gekalmeerd te zijn hoor. Hhhh
Sí, hable con su padre.quote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij gebruikt veel te veel pillen man
[..]
Ja ik weet. Misschien vroeger? Ff aan mijn padre vragen.
Niet goed voor je dieet. Slagroom enzoquote:
watquote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet goed voor je dieet. Slagroom enzo
Is verkeerd ja. Betekent ook 'zin'. Maar voor de rest klopte alles wel.quote:
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.quote:
mehhh.quote:Op zondag 2 november 2014 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten helpt ook sommige mensen kalmeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |