Nuquote:
Wat moet ik laten zien?quote:
Ik deel geen informatie met mede-fokkersquote:
aah newbie.quote:Op zondag 2 november 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deel geen informatie met mede-fokkers
Ben paranoïde
geef je insta danquote:Op zondag 2 november 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deel geen informatie met mede-fokkers
Ben paranoïde
Nietquote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geef je insta dandaar zetten mensen alleen eten op
quote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
aah newbie.
Vroeg of laat komen ze er wel achter.
Ditquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stylo jii en ik zijn meant to be bby
Je kunt me vertrouwen?quote:Op zondag 2 november 2014 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet
Ook foto's van broertjes enzo. Ik deel alles
Ik spreid mn kansen toch.quote:
Ik was eigenlijk klaar met haarquote:
Dat zeggen jullie allemaalquote:Op zondag 2 november 2014 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kunt me vertrouwen?
[..]
Ik spreid mn kansen toch.
Maar wel mijn UI gebruiken he, jaa ik zie wat jij daar doet. Mij afwijzen maar in werkelijkheid wil je gewoon graag vriendjes worden met mij. JA ik ken dit soort type mannen.quote:
Kutwijf ben je ook, met je slagroom.quote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
Wowow wat heb ik nu gedaan tijd om te gaan doei hajuh
Moest lachen 10/10.quote:Op zondag 2 november 2014 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal
http://www.hetccv.nl/bina(...)eiding_Loverboys.pdf
Je zei net dat je ging dieeten?! Hhhhhquote:Op zondag 2 november 2014 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
Oke ontbijt wordt basmatirijst met kurkuma, kippenbouilon en halve eetlepel olie.
Wat vergelijk je andere meiden met mij. ;/quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef Montelly het volgende:
Im mijn eigen stad, sinds eeuwigheid weer met de metrowooow, ik voel me best wel verheven boven al dat metro volk.
Vieze negers, koelies, uggs, crips met teveel makeup op..
Ik heb je voor hem gewaarschuwd he, never forget.quote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wel mijn UI gebruiken he, jaa ik zie wat jij daar doet. Mij afwijzen maar in werkelijkheid wil je gewoon graag vriendjes worden met mij. JA ik ken dit soort type mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |