Ik kan ook goed zwaaien, vraag zG of Crip.quote:
quote:
quote:
Moest lachen.quote:
Lukt het?quote:Op zondag 2 november 2014 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
Crip ik ben ook begonnen met dieten!
..en net wakker.
In alle islamitische staten valt het daartegen wel tegen met het geluk zo lijkt hetquote:Op zondag 2 november 2014 12:33 schreef Crip het volgende:
When the truth and happiness are together, that is islam.
Kippenvel.![]()
Oke ik houd op.
Wat precies?quote:Op zondag 2 november 2014 14:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik schaam me nu, ik heb zoveel onzin gegeten en ik ben net wakker.
Jij bent een keukenprinses toch? Stuur eens paar recepten. Wordt beetje te generiek voor mij. Ben al die night oat nu wel zatquote:
een hamburger, beetje appelmoes, beetje aubergine salade, beetje chips, beetje suikervrije red bull.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Jij bent een keukenprinses toch? Stuur eens paar recepten. Wordt beetje te generiek voor mij. Ben al die night oat nu wel zat
Ik weet zelf niet eens waarmee ik zal ontbijten vandaag.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Jij bent een keukenprinses toch? Stuur eens paar recepten. Wordt beetje te generiek voor mij. Ben al die night oat nu wel zat
Fietsen is voor bazen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef Montelly het volgende:
Im mijn eigen stad, sinds eeuwigheid weer met de metrowooow, ik voel me best wel verheven boven al dat metro volk.
Vieze negers, koelies, uggs, crips met teveel makeup op..
Is pas drie uur en nu al een red bull en hamburger?quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een hamburger, beetje appelmoes, beetje aubergine salade, beetje chips, beetje suikervrije red bull.
Dat valt toch gewoon mee!?quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een hamburger, beetje appelmoes, beetje aubergine salade, beetje chips, beetje suikervrije red bull.
hoeft ook niet nuquote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens waarmee ik zal ontbijten vandaag.
Ik moet even hard aan school dus ik dacht; dit mag wel even.quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is pas drie uur en nu al een red bull en hamburger?
Ik ben niet zo groot, dus dit is best veel voor mijn maag.quote:
Jij hebt mij nooit gezien.quote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
Dat doet ze gewoon zodat de echte fatties zich nog slechter voelen.
Na ManU tegen City ga ik ook lerenquote:Op zondag 2 november 2014 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moet even hard aan school dus ik dacht; dit mag wel even.
[..]
Ik ben niet zo groot, dus dit is best veel voor mijn maag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |