SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op zondag 2 november 2014 05:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Woah..ik sliep al om half 8 of 8 uur ofzo.
#zwarelevenquote:Op zondag 2 november 2014 06:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Gistere had je ook al zo weinig geslapen :/
Handschoenen vergetenquote:Op zondag 2 november 2014 09:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit dus. Tijd om de tent af te breken.
ja ken dat welquote:Op zondag 2 november 2014 07:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Klink, dit bedoel ik.
In maart 2012 heb ik £83 betaald voor een Henry.quote:Op zondag 2 november 2014 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ken dat wel
Maar £110 pond is omgerekend 140 euro en ik vond een hetty voor 150¤ ergens, dan kan ik beter gwn in NL kopen, met gewone stekker
Numatic HM40 PINK Spraymop HETTY ROZE < ga denk ik deze kopen.a
Je kunt niet trainen zonder?quote:Op zondag 2 november 2014 09:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Handschoenen vergeten
[ afbeelding ]
Goood good, die van jou?quote:Op zondag 2 november 2014 10:37 schreef Montelly het volgende:
#riseandshine
Zo hoe was jullie weekend
jawohl, ging weer lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 2 november 2014 09:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In maart 2012 heb ik £83 betaald voor een Henry.Dat was omgerekend iets van ¤ 105. In NL ging Henry toen voor ¤190 over de toonbank.
quote:Op zondag 2 november 2014 10:43 schreef Montelly het volgende:
Een Brits-Iraanse vrouw die in Iran naar een volleybalwedstrijd van het nationale team wilde gaan, is veroordeeld tot een jaar celstraf. Dat heeft haar advocaat zondag laten weten. Het is in Iran verboden voor vrouwen om grote sportevenementen bij te wonen.
[ afbeelding ]
zo dat zal dr leren om beetje ongevraagd en zonder toestemming naar een volleybal wedstrijd willen gaan kijken.Iran is wel mooi maar moet je wel oppassen met veel stuff. Heb een Iraanse vriendin en in haar buurt zijn er door gekke mannen zoutzuur in het gezicht gegooid van vrouwen die make-up op hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar word natuurlijk niets aan gedaan door politie enzo.. eigen schuld dikke bult denken ze dan.
lolwat, uit welk dorp komt zij dan? In de steden en grotere dorpen zie je dit njet. Zelfs in Mashhad liepen vrouwen er met make-up rond.quote:Op zondag 2 november 2014 10:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Iran is wel mooi maar moet je wel oppassen met veel stuff. Heb een Iraanse vriendin en in haar buurt zijn er door gekke mannen zoutzuur in het gezicht gegooid van vrouwen die make-up op hadden.En daar word natuurlijk niets aan gedaan door politie enzo.. eigen schuld dikke bult denken ze dan.
we've got a real badass over herequote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Wel met machines maar niet met losse gewichten.
Heb jij poezelige handjes, hmm?quote:Op zondag 2 november 2014 11:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet een eeltlaag op je handen hebben om met losse gewichten te trainen man
Geen idee o: Ze zei alleen dat het bij haar in de omstreken voorkwam.quote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lolwat, uit welk dorp komt zij dan? In de steden en grotere dorpen zie je dit njet. Zelfs in Mashhad liepen vrouwen er met make-up rond.
Vooral in Pakistan komen zuuraanvallen veel voor. Moet je de docu Saving Face eens checken. Wat een hel waar die vrouwen doorheen moeten in zo'n samenleving.quote:Op zondag 2 november 2014 10:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Iran is wel mooi maar moet je wel oppassen met veel stuff. Heb een Iraanse vriendin en in haar buurt zijn er door gekke mannen zoutzuur in het gezicht gegooid van vrouwen die make-up op hadden.En daar word natuurlijk niets aan gedaan door politie enzo.. eigen schuld dikke bult denken ze dan.
Moest beetje huilen eerlijk is eerlijk. Was blij om nog zulke pure personen te zien die de waarheid volgen.quote:Op zondag 2 november 2014 12:27 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Love this.
https://www.facebook.com/video.php?v=594036277388722
'poezelig'quote:Op zondag 2 november 2014 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij poezelige handjes, hmm?
Ja klopt, echt erg voor die vrouwen. Zulke mannen mogen van mijn part allemaal een voor een in een cel gegooid worden waar ze hun leven wegrotten idd.quote:Op zondag 2 november 2014 12:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vooral in Pakistan komen zuuraanvallen veel voor. Moet je de docu Saving Face eens checken. Wat een hel waar die vrouwen doorheen moeten in zo'n samenleving.
Maar in de docu is ook te zien dat ze sinds kort een wet hebben aangenomen waarmee er levenslang staat op zuuraanvallen, maar ik weet niet of het aantal gevallen sindsdien ook merkbaar afgenomen is.
Wat is de waarheid waar je het over hebt? Ik heb het filmpje bekeken maar ik heb het antwoord daarop niet kunnen vinden.quote:Op zondag 2 november 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Moest beetje huilen eerlijk is eerlijk. Was blij om nog zulke pure personen te zien die de waarheid volgen.
Ik kan ook goed zwaaien, vraag zG of Crip.quote:
quote:
quote:
Moest lachen.quote:
Lukt het?quote:Op zondag 2 november 2014 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
Crip ik ben ook begonnen met dieten!
..en net wakker.
In alle islamitische staten valt het daartegen wel tegen met het geluk zo lijkt hetquote:Op zondag 2 november 2014 12:33 schreef Crip het volgende:
When the truth and happiness are together, that is islam.
Kippenvel.![]()
Oke ik houd op.
Wat precies?quote:Op zondag 2 november 2014 14:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik schaam me nu, ik heb zoveel onzin gegeten en ik ben net wakker.
Jij bent een keukenprinses toch? Stuur eens paar recepten. Wordt beetje te generiek voor mij. Ben al die night oat nu wel zatquote:
een hamburger, beetje appelmoes, beetje aubergine salade, beetje chips, beetje suikervrije red bull.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Jij bent een keukenprinses toch? Stuur eens paar recepten. Wordt beetje te generiek voor mij. Ben al die night oat nu wel zat
Ik weet zelf niet eens waarmee ik zal ontbijten vandaag.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Jij bent een keukenprinses toch? Stuur eens paar recepten. Wordt beetje te generiek voor mij. Ben al die night oat nu wel zat
Fietsen is voor bazen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef Montelly het volgende:
Im mijn eigen stad, sinds eeuwigheid weer met de metrowooow, ik voel me best wel verheven boven al dat metro volk.
Vieze negers, koelies, uggs, crips met teveel makeup op..
Is pas drie uur en nu al een red bull en hamburger?quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een hamburger, beetje appelmoes, beetje aubergine salade, beetje chips, beetje suikervrije red bull.
Dat valt toch gewoon mee!?quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een hamburger, beetje appelmoes, beetje aubergine salade, beetje chips, beetje suikervrije red bull.
hoeft ook niet nuquote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens waarmee ik zal ontbijten vandaag.
Ik moet even hard aan school dus ik dacht; dit mag wel even.quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is pas drie uur en nu al een red bull en hamburger?
Ik ben niet zo groot, dus dit is best veel voor mijn maag.quote:
Jij hebt mij nooit gezien.quote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
Dat doet ze gewoon zodat de echte fatties zich nog slechter voelen.
Na ManU tegen City ga ik ook lerenquote:Op zondag 2 november 2014 14:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moet even hard aan school dus ik dacht; dit mag wel even.
[..]
Ik ben niet zo groot, dus dit is best veel voor mijn maag.
klein kindje.quote:Op zondag 2 november 2014 14:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beschrijf jezelf eens lekker vaag.
Oeh. Cryptisch.quote:
Heb jou gezien.quote:Op zondag 2 november 2014 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
klein kindje.
[..]
Oeh. Cryptisch.
Ik ben 1/10quote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iz okay, 9/10 weet hoe ik eruitzie.
Neu zo boeiend is ze niet.quote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Peunage het volgende:
"As a matter of fact, ik kijk nu naar je"
[ afbeelding ]
Nuquote:
Wat moet ik laten zien?quote:
Ik deel geen informatie met mede-fokkersquote:
aah newbie.quote:Op zondag 2 november 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deel geen informatie met mede-fokkers
Ben paranoïde
geef je insta danquote:Op zondag 2 november 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deel geen informatie met mede-fokkers
Ben paranoïde
Nietquote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geef je insta dandaar zetten mensen alleen eten op
quote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
aah newbie.
Vroeg of laat komen ze er wel achter.
Ditquote:
Forum Opties | |