SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op zondag 2 november 2014 05:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Woah..ik sliep al om half 8 of 8 uur ofzo.
#zwarelevenquote:Op zondag 2 november 2014 06:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Gistere had je ook al zo weinig geslapen :/
Handschoenen vergetenquote:Op zondag 2 november 2014 09:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit dus. Tijd om de tent af te breken.
ja ken dat welquote:Op zondag 2 november 2014 07:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Klink, dit bedoel ik.
In maart 2012 heb ik £83 betaald voor een Henry.quote:Op zondag 2 november 2014 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ken dat wel
Maar £110 pond is omgerekend 140 euro en ik vond een hetty voor 150¤ ergens, dan kan ik beter gwn in NL kopen, met gewone stekker
Numatic HM40 PINK Spraymop HETTY ROZE < ga denk ik deze kopen.a
Je kunt niet trainen zonder?quote:Op zondag 2 november 2014 09:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Handschoenen vergeten
[ afbeelding ]
Goood good, die van jou?quote:Op zondag 2 november 2014 10:37 schreef Montelly het volgende:
#riseandshine
Zo hoe was jullie weekend
jawohl, ging weer lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 2 november 2014 09:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In maart 2012 heb ik £83 betaald voor een Henry.Dat was omgerekend iets van ¤ 105. In NL ging Henry toen voor ¤190 over de toonbank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |