De tekst gaat zo: "Kan ik iets voor je doen?" Maar oke ik waardeer je insteek.quote:
Jij met je immer goede oplossingen.quote:
Boeieuuh.quote:
True. ;cquote:Op zondag 2 november 2014 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel willen hoor meid, maar ik weet niet of ik erg overtuigend zou zijn met mijn baard.
Waar gaat je tentamen over?quote:Op zondag 2 november 2014 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De tekst gaat zo: "Kan ik iets voor je doen?" Maar oke ik waardeer je insteek.![]()
Het is echt zo saaie stof dit.IK VIND ER NIKS AAN EN HET IS ZOVEEL EN BAH. BAH BAH.
[..]
Jij met je immer goede oplossingen.
hye ken jy dauwtson cruise?quote:Op zondag 2 november 2014 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op foto's ben ik een supermodel
irl ook supermodel
ergo: ik ben een supermodel
Nee, ik heb het toen meteen gecheckt maar de blokjes zijn iets dikker gemaakt. Je hebt nog steeds evenveel chocolade, alleen in een andere vorm.quote:Op zondag 2 november 2014 17:25 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit trouwens voor onzin!?
Zag het gisteren in de supermarkt, wtf. Je betaalt gewoon de normale prijs, maar je mist 1 blokje, puur voor een gare promotie of zo. Daarom wil ik van die rijke tatta's stelen.
quote:Op zondag 2 november 2014 17:25 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit trouwens voor onzin!?
Zag het gisteren in de supermarkt, wtf. Je betaalt gewoon de normale prijs, maar je mist 1 blokje, puur voor een gare promotie of zo. Daarom wil ik van die rijke tatta's stelen.
Gezondheidsbevordering en al die shit dat erbij hoort. Srs. Waarom koos ik deze minor ook alweer?quote:
Echt? Zag er precies hetzelfde uit. Maar goed, nog steeds een gare actie.quote:Op zondag 2 november 2014 17:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik heb het toen meteen gecheckt maar de blokjes zijn iets dikker gemaakt. Je hebt nog steeds evenveel chocolade, alleen in een andere vorm.
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op zondag 2 november 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezondheidsbevordering en al die shit dat erbij hoort. Srs. Waarom koos ik deze minor ook alweer?
Klinkt interessant en niet zo moeilijk. Maar dat is een fout die je maar 1 keer maakt in je studiequote:Op zondag 2 november 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezondheidsbevordering en al die shit dat erbij hoort. Srs. Waarom koos ik deze minor ook alweer?
Neuh, ik merkte al dat de blokjes dikker aanvoelden en wou het checken (was weken terug, de oude lagen ook nog in het schap) en gram was hetzelfde.quote:Op zondag 2 november 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Echt? Zag er precies hetzelfde uit. Maar goed, nog steeds een gare actie.
Geheim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou geloof mij, het is superoninteressant.quote:Op zondag 2 november 2014 17:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klinkt interessant en niet zo moeilijk. Maar dat is een fout die je maar 1 keer maakt in je studieWil je het boek overkopen?
En het is meer dan alleen gezondheidsbevordering.
Al die stappen en fasen en determinanten en andere shit dat er bij komt kijken.
![]()
Gecmis olsun en succes.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, ik heb morgen onderzoek in 't ziekenhuis en moet daarvoor vandaag een oplossing drinken in 3 liter water (morgenochtend nog een liter). Het is echt ongelooflijk goor, met een zoute, olie-achtige smaak.Moest net bijna overgeven, dus mix ik het nu met appelsap, anders krijgt ik het echt niet meer binnen.
/liefdagboek
daww succes tm.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, ik heb morgen onderzoek in 't ziekenhuis en moet daarvoor vandaag een oplossing drinken in 3 liter water (morgenochtend nog een liter). Het is echt ongelooflijk goor, met een zoute, olie-achtige smaak.Moest net bijna overgeven, dus mix ik het nu met appelsap, anders krijg ik het echt niet meer binnen.
/liefdagboek
Niks ernstigs hopelijk? Succes.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, ik heb morgen onderzoek in 't ziekenhuis en moet daarvoor vandaag een oplossing drinken in 3 liter water (morgenochtend nog een liter). Het is echt ongelooflijk goor, met een zoute, olie-achtige smaak.Moest net bijna overgeven, dus mix ik het nu met appelsap, anders krijg ik het echt niet meer binnen.
/liefdagboek
Nee, ik geloof het wel. HBO, alles moet weer in stappen en modellen en theorieenquote:Op zondag 2 november 2014 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou geloof mij, het is superoninteressant.Wil je het boek overkopen?
En het is meer dan alleen gezondheidsbevordering.
Al die stappen en fasen en determinanten en andere shit dat er bij komt kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje!
Contrastvloeistof is best smerig ja. Beterschap.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
/liefdagboek
Ieeieiee. Succes morgen, hoop dat het allemaal goed is.quote:Op zondag 2 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
/liefdagboek
Echt. Zóveel modellen en theorieen worden er benoemd. Wtf. En 1209 miljoen stappen voordat je iets uit kan voeren en bladiebla. Nee dit is niks voor mij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het wel. HBO, alles moet weer in stappen en modellen en theorieen
Bedankt! De vorige keer had ik er een die smaakte naar limonade. Die ik nu heb is echt ongelooflijk goor.quote:Op zondag 2 november 2014 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Contrastvloeistof is best smerig ja. Beterschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |