Presidium met een e (in plaats van ae), dat kan toch niet?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:03 schreef Mani89 het volgende:
De brief van Anouchka is ook uitgelekt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:19 schreef Jimbo het volgende:
is er eigenlijk ergens een TL;DR versie te lezen in jip en janneke taal, die uitlegt waar de fuck het hier nou over gaat
Herinner ik het me correct dat inmiddels bekend is geworden dat AvM zelfstandig namens het praesidium aangifte deed zonder dit te overleggen met de rest van het praesidium?quote:
twitter:JosHeymans twitterde op woensdag 15-04-2015 om 18:01:55Presidium nu alweer 2,5 uur bezig. @TonElias moet nu toch wel honger krijgen. reageer retweet
Er zal vast nog wel ergens een leuk commissariaatje voor haar in het verschiet liggen.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:52 schreef danos het volgende:
Man man man wat erger ik me weer aan de overdreven aandacht voor dit zaakje. Gaan we straks ook 14 uur overleggen over rose of wit toiletpapier? Gewoon wegwezen met die draak, heeft al te vaak laten zien niet geschikt te zijn voor deze rol.
Misschien doen ze er wel zo lang over omdat ze aan het uitzoeken zijn waar Van Miltenburg wél geschikt voor is.
twitter:DominiqueHeyde twitterde op woensdag 15-04-2015 om 18:58:40presidium zit op 1 lijn na uren vergaderen. verklaring en stukken straks online op site 2e kamer reageer retweet
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De vaste vervanger Martin Bosma kan het toch gewoon doen? Of is die van de verkeerde partji.
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PVV kan hem voordragen, net zoals andere partijen een kandidaat kunnen brengen, en dan wordt erover gestemd. Bosma heeft het zeker niet slecht gedaan, volgens mij zou het best kunnen. Nous is van een 'goede' partij (gevestigd en coalitie) en maakte er een potje van. Volgens mij is het niet zo'n issue. En bovendien van een grotere fractie, dat is eigenlijk wel een vereiste.
Bosma zou een geweldige kandidaat zijn, maar dat wil hij en de PVV niet geloof ik. Ten eerste omdat hij veel te belangrijk voor Wilders zelf is. En ten tweede omdat hij dan ook veel officiële ontvangsten moet doen en daarbij gasten zou moeten ontvangen waar de PVV het niet op heeft en dat vinden ze geen fijn idee.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als de PVV hem als kandidaat zou mogen voordragen en de meerderheid van het parlement op hem zou stemmen. Ere wie ere toekomt, Bosma doet het prima.
Bizar, die is alle authoriteit en geloofwaardigheid kwijt.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens TPO en NU.nl mag Anouchka gewoon blijven.
Terreur.
Ze is de voorzitter die de Kamer verdient, blijkbaar.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens TPO en NU.nl mag Anouchka gewoon blijven.
Terreur.
Goeie vraag. Daar zijn achter de schermen dingen gebeurt die we de komende twintig jaar nog niet te horen krijgen denk ik.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:37 schreef Hexagon het volgende:
Hoe heeft die zich eruit weten te redden?
Mogelijk wil de VVD niet nog een gevallen partijgenoot en heeft de PvdA geen zin in een conflict hierover.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Daar zijn achter de schermen dingen gebeurt die we de komende twintig jaar nog niet te horen krijgen denk ik.
Ja, ik denk ook dat het zoiets is. Maar om de geloofwaardigheid van de coalitiepartners niet verder aan te tasten zal dat wel binnenskamers blijven.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mogelijk wil de VVD niet nog een gevallen partijgenoot en heeft de PvdA geen zin in een conflict hierover.
NRC doet het ookquote:Op woensdag 15 april 2015 16:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Presidium met een e (in plaats van ae), dat kan toch niet?
Taalverbastering.
Net als de officiële site van de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:49 schreef Postbus100 het volgende:
NRC doet het ook(in de post onder je)
Ton Elias gaat iig met een lege zak naar huis. Als je als koffiejuffrouw 3x koffie met melk ipv suiker brengt word je er overal uitgeflikkerd. Als je als secretaresse 3x met de verkeerde bedrijfsnaam opneemt geldt hetzelfde.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Daar zijn achter de schermen dingen gebeurt die we de komende twintig jaar nog niet te horen krijgen denk ik.
Fred de Graaf moest voor imo voor minder wel opstappen (overigens was dat wel terecht).quote:Op woensdag 15 april 2015 19:49 schreef DestroyerPiet het volgende:
net of dit zo geloofwaardig is? ik begrijp het niet dat je na zoveel blunders en falen iemand gewoon laat zitten. dan kun je beter haar verwisselen voor iemand die beter zijn werk kan doen
Was Van Miltenburg daar ook niet zijdelings bij betrokken?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Fred de Graaf moest voor imo voor minder wel opstappen (overigens was dat wel terecht).
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Was Van Miltenburg daar ook niet zijdelings bij betrokken?
quote:Van Miltenburg gaat weer met Voortman praten
Kamervoorzitter Van Miltenburg en GroenLinks-Kamerlid Voortman gaan nog een keer om tafel zitten om de kwestie van het lekken van geheime informatie uit te praten. Het dagelijks bestuur van de Tweede Kamer heeft vandaag twee keer enkele uren overlegd over de affaire-Voortman. Het Kamerlid van GroenLinks wil opheldering over een onterechte beschuldiging van Kamervoorzitter Van Miltenburg over het lekken van namen van kandidaten van de Nationale Ombudsman.
Reputatieschade
Het presidium betreurt dat het GroenLinks-Kamerlid reputatieschade heeft opgelopen, omdat de rijksrecherche onderzoek heeft gedaan naar het lekken van informatie, staat in een vanavond gepubliceerde brief. Het bestuur hoopt dat Van Miltenburg en Voortman de zaak kunnen opklaren. "Het presidium heeft er alle vertrouwen in dat u beiden in staat zijn om tot een voor u beiden bevredigende oplossing te komen," zo staat in de brief. Het presidium heeft de verslagen van vergaderingen over de kwestie ook openbaar gemaakt.
Het presidium schrijft dat Van Miltenburg volgens de landsadvocaat niet buiten haar mandaat heeft gehandeld door aangifte te doen.
GroenLinks-Kamerlid Voortman is blij dat de verslagen openbaar zijn gemaakt. Ze heeft nog veel vragen over het lekken naar De Telegraaf, waar de vervelende situatie voor haar mee is begonnen. Ze hoopt volgende week in het gesprek met Kamervoorzitter Van Miltenburg een antwoord op haar vragen te krijgen.
twitter:fonslambie twitterde op woensdag 15-04-2015 om 20:14:44Steeds meer #VVD-ministers binnen bij #bedbadbrood overleg. #PvdA heeft overleg in eigen kring. Crisissfeertje. reageer retweet
twitter:raouldupre twitterde op woensdag 15-04-2015 om 20:15:18De VVD roept de hele vloot bij elkaar in het Torentje. Nu dan toch de aanleiding gevonden om te breken? reageer retweet
Over zoiets als dit laat je toch geen kabinet vallenquote:Op woensdag 15 april 2015 20:40 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen..twitter:fonslambie twitterde op woensdag 15-04-2015 om 20:14:44Steeds meer #VVD-ministers binnen bij #bedbadbrood overleg. #PvdA heeft overleg in eigen kring. Crisissfeertje. reageer retweet
twitter:raouldupre twitterde op woensdag 15-04-2015 om 20:15:18De VVD roept de hele vloot bij elkaar in het Torentje. Nu dan toch de aanleiding gevonden om te breken? reageer retweet
Dit gaat over asielbeleid.. (geheel offtopic, dusquote:Op woensdag 15 april 2015 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Over zoiets als dit laat je toch geen kabinet vallen
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit gaat over asielbeleid.. (geheel offtopic, dus)
Dat #bedbadbrood was de hint.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]![]()
Dat had ik niet direct eruit afgeleid, zeker na de post van Remlof ("Ondertussen").
Ik las het ook eerst even zo.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:05 schreef Wombcat het volgende:
![]()
Dat had ik niet direct eruit afgeleid, zeker na de post van Remlof ("Ondertussen").
Eens zien wat er van die geloofwaardigheid overblijft nadat de oppositie flink aan de stoelpoten heeft zitten zagen.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat het zoiets is. Maar om de geloofwaardigheid van de coalitiepartners niet verder aan te tasten zal dat wel binnenskamers blijven.
Kabinetten zijn voor kleinere akkefietjes gevallen. Het is volgens mij maar net afhankelijk van hoe graag ze een kabinet willen blijven vormen.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de Jostiband strengere eisen stelt dan het parlement. Moet jij maar eens opletten hoe de leden van die band reageren als de dirigent er zo'n zooitje van maakt als dat AvM doet.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:53 schreef danos het volgende:
[..]
Ton Elias gaat iig met een lege zak naar huis. Als je als koffiejuffrouw 3x koffie met melk ipv suiker brengt word je er overal uitgeflikkerd. Als je als secretaresse 3x met de verkeerde bedrijfsnaam opneemt geldt hetzelfde.
Maar nee als je als kamervoorzitter meerdere malen de aandacht opeist met je gestuntel en de politieke gang van zaken beïnvloed ben je in Den Haag precies op de goede plek.
Zo zal de dirigent van de jostieband ook nooit worden ontslagen.
Niet zozeer verkneukelen, meer een gevoel van opluchting dat het lamme vogeltje uit haar leiden zou worden verlost. Oké, in mijn geval zou er ook enige vreugde zijn dat de VVD wat imagoverlies lijdt maar ik verwacht dat de VVD nog veel meer imagoverlies gaat lijden met van Miltenburg dan zonder. Nog twee hele lange jaren voor AvM waarin ze geen enkele autoriteit geniet bij het parlement, nog heel erg veel zal blunderen en waarin ze ongetwijfeld nog een keertje aan machtsmisbruik zal doen.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:54 schreef Kowloon het volgende:
Haha, ergens wel grappig dat ze mag blijven als ik zie met hoeveel men zich hier heeft zitten verkneukelen om haar aanstaande aftreden.
Nee, maar wel de praeses. Het verband tussen praeses en praesidium lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Net als de officiële site van de Tweede Kamer.
http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/presidium
Het is toch ook niet praesident..
storm in een glas water, maar dat kabinet zie ik voorlopig nog niet vallen. Helaas eigenlijk wel, zou wel weer leuk zijn die verkiezingen. Altijd grappig om te zienquote:Op woensdag 15 april 2015 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om mensen te pesten over hun (morbide) obesitas en ik begrijp dat de beste man bij zo'n barbeque aan het einde van het parlementaire jaar graag een hapje neemt maar als je zo'n postuur hebt dan weet je zo goed als zeker dat de fotografen graag een kiekje maken. Misschien is dat publicitair gezien niet heel erg handig van deze voormalige journalist?quote:
Voortman kijkt hier echt alsof ze elk moment een elleboogstoot verwacht oid.quote:
Ja, dat zijn geen vriendinnen geworden.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voortman kijkt hier echt alsof ze elk moment een elleboogstoot verwacht oid.![]()
en AvM kijkt alsof ze dat idd van plan is.![]()
AvM kijkt vooral erg vals naar mijn mening. Dat krijg je met een geforceerde 'lach'.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voortman kijkt hier echt alsof ze elk moment een elleboogstoot verwacht oid.![]()
en AvM kijkt alsof ze dat idd van plan is.![]()
Deo volente is ze volgende week weg uit het parlement.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet anders nog zien of ze er volgende week dinsdag nog zit.
Waarover kan ze in deze kwestie nog vallen denk je?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet anders nog zien of ze er volgende week dinsdag nog zit.
Het enige dat ik kan verzinnen is dat als de PvdA zijn zin niet krijgt met die asielzoekers, ze van Miltenburg alsnog laten vallen. Maar erg waarschijnlijk is dat niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarover kan ze in deze kwestie nog vallen denk je?
Omdat ze er nog niet uit is met Voortman en vooral omdat de bron van het lekken naar de Telegraaf nog niet boven water is en die bron is hoogstwaarschijnlijk Van Miltenburg zelf.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarover kan ze in deze kwestie nog vallen denk je?
Leid de aandacht wel een beetje van haar af idd.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig voor haar is er net een kabinetscrisisje.
Ja, maar helaas wel veel te zwaar opgemaakt.quote:
Om nog een paar maanden of een jaar voort te modderen en er alsnog uitgeknikkerd te worden na weer geblunder/machtsmisbruik. Of dat dat nu zo gelukkig is voor haar betwijfel ik. De VVD gaat alleen maar meer afgestraft worden.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig voor haar is er net een kabinetscrisisje.
Denk jij dat ze alsnog gaat vallen indienquote:Op donderdag 16 april 2015 17:01 schreef Hexagon het volgende:
Een gevallen cabinet zou voor haar wle ene uitkomst zijn. Hoeft ze niet tussentijds op te stappen
Dat krijg je als je zoveel sukkels in je fractie weet te verzamelen. Het lijkt bijna de PVV welquote:Op donderdag 16 april 2015 17:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Om nog een paar maanden of een jaar voort te modderen en er alsnog uitgeknikkerd te worden na weer geblunder/machtsmisbruik. Of dat dat nu zo gelukkig is voor haar betwijfel ik. De VVD gaat alleen maar meer afgestraft worden.
Close tie.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoveel sukkels in je fractie weet te verzamelen. Het lijkt bijna de PVV wel
Inmiddels wel:quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:44 schreef remlof het volgende:
En ook in het derde gesprek zijn Van Miltenburg en Voortman er niet uit gekomen
quote:Van Miltenburg en Voortman verzoend
Kamervoorzitter Van Miltenburg (VVD)
en GroenLinks-Kamerlid Voortman kunnen
weer met elkaar door één deur.Dat is de
conclusie na een urenlang gesprek.
Van Miltenburg deed vorig jaar aangifte
van het lekken van namen van kandidaten
voor de functie van ombudsman.Voortman
werd als verdachte aangemerkt,maar werd
vrijgepleit:zij kende niet alle gelekte
namen.Voortman vindt dat Van Miltenburg
dat in de aangifte had moeten opnemen.
De Kamervoorzitter noemt het nu spijtig
dat dit niet is gebeurd.Voortman is er
na de gesprekken van overtuigd dat Van
Miltenburg niet doelbewust informatie
uit de aangifte heeft weggelaten.
Ik hoor het net op Radio 1. Nu blijft het wachten op de volgende misstap van de bipolare kamervoorzitter.quote:
Dit is dus: pluche lakken oftewel machtswellustelingquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor het net op Radio 1. Nu blijft het wachten op de volgende misstap van de bipolare kamervoorzitter.
Die zal nu goed strak aan de lijn gehouden worden en als een soort puppet voortbestaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor het net op Radio 1. Nu blijft het wachten op de volgende misstap van de bipolare kamervoorzitter.
Ik mag toch aannemen dat haar krediet nu tot 0 is gereduceerd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nog een verkeerde actie van haar en ze kan opstappen. Alleen jammer dat dit niet genoeg was.
Ik verwacht dat dat hele komische scenes gaat opleveren in de nabije toekomst. Beeld je in hoe een debat straks uit de hand loopt terwijl de mensen over wie zij leiding moet nemen 0,0 respect voor haar hebben en zij met onmacht reageert.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat haar krediet nu tot 0 is gereduceerd.
Nog twee voor haar hele lange jaren te gaan. Dat opstappen komt nog wel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nog een verkeerde actie van haar en ze kan opstappen. Alleen jammer dat dit niet genoeg was.
Niet echt, ze zit er nog omdat de VVD bang is voor weer extra gezichtsverlies nadat de zoveelste VVD-bestuurder/senator/... heeft moeten opstappen en omdat ze een vriendin van Mark Rutte is. Met wat ze zelf heeft gedaan heeft het weinig te maken. Uitstel van executie als je het mij vraagt. No way dat zij het nog twee lange jaren volhoudt zonder nog een paar grote blunders te maken. Ze hebben al alles geprobeerd, zo hebben ze haar al een extra assistent geven die veel werk overneemt. Dat voorkwam niet deze gigantische blunder.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:44 schreef rubbereend het volgende:
toch knap om alle stormen maar te overleven
die 'anderen' waren collega-Kamerleden, die hebben volgens het OM ook het recht uiteindelijk de vertrouwelijke stukken in te zienquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een ding snap ik niet.
Er waren twee lijstjes met namen. Die waren beide geheim.
De namen die bij de Telegraaf terecht kwamen kon Voortman niet weten dus die was niet de bron.
Maar aan de andere kant heeft ze toch zelf toegegeven dat ze de namen op het andere lijstje wél met anderen besproken heeft, en daar is het hele circus op gaan draaien.
Hoe kan Voortman dan onschuldig zijn?
https://www.om.nl/actueel(...)/uitkomst-onderzoek/quote:Ook kan Kamerlid Voortman wat het OM betreft geen strafrechtelijk verwijt worden gemaakt van het feit dat zij vertrouwelijke informatie heeft besproken met andere Kamerleden. In de regelingen die de Tweede Kamer heeft ten aanzien van de omgang met vertrouwelijke stukken is namelijk niet opgenomen dat het niet is toegestaan om de inhoud van vertrouwelijke stukken te bespreken met collega-Kamerleden die hetzelfde recht hebben op inzage in die stukken. De voorschriften spitsen zich toe op het verbod om te kopiëren, fotograferen, maken van aantekeningen of citeren. Volgens het OM heeft het citeerverbod geen betrekking op het bespreken van deze informatie met collega-Kamerleden. Ook ten aanzien van dit verwijt wordt de zaak tegen Kamerlid Voortman geseponeerd.
OK. Bedankt!quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:41 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die 'anderen' waren collega-Kamerleden, die hebben volgens het OM ook het recht uiteindelijk de vertrouwelijke stukken in te zien
[..]
https://www.om.nl/actueel(...)/uitkomst-onderzoek/
Oh boy. Laat van Bommel (oudgediende die erg veel in de media is geweest) en Bontes (dankzij de splinter het laatste jaar veel in het nieuws en bij talkshows geweest) nu net hele bekende parlementariërs zijn die zelfs op straat door veel burgers worden herkend. Wil iemand haar eindelijk eens uit haar lijden verlossen?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
AvM haalt weer eens namen door de war. Bontes en Van Roon bij de interruptiemicro's, noemt ze Van Bommel.
Die kans zal ze hierna wel krijgen. Want ze kan dan toch zeggen dat ze Kamervoorzitter is geweest...quote:Op donderdag 23 april 2015 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
Aan de andere kant: laat haar maar dit verkloten in plaats van een woningcorporatie of de DSB bank naar de filestijnen te helpen.
Aiaiai, daar zeg je wat. Dankzij de politieke baantjesmachine zou het nog zomaar kunnen ook dat zij zo'n functie krijgt. Ik moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 23 april 2015 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
Aan de andere kant: laat haar maar dit verkloten in plaats van een woningcorporatie of de DSB bank naar de filestijnen te helpen.
Het zou veel verklaren.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou bijna denken dat zij belastend materiaal heeft over de sleutelfiguren binnen de VVD.
Nee, laat haar maar gewoon een uitkering aanvragen bij het UWV, dit soort types zijn nergens productief, alleen maar destructief.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
Ze staat vast bovenaan in die database van topvrouwen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:43 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de gemeente waar ze burgemeester gaat worden
Aiaiai.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ze staat vast bovenaan in die database van topvrouwen.
Gisteren ook weer met dat in elkaar stortend spreekgestoelte. Hele sketch vond ik dan wel weer tekenend voor de staat van het landsbestuur.
Mijn god, wat praat die Greet een berg onzin zeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik zat naar dit debat te kijken:
7m45, een erg pijnlijk moment voor de voorzitter, spot van Klaver.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)rsbrieven-vernietigdquote:Gisteren nam de voorzitter van de Tweede Kamer een bijzondere stap. De griffier kondigde in een urgente email naar alle leden van het Presidium - het bestuur van de Tweede Kamer - aan dat er nieuwe procedures komen voor de afhandeling van brieven van burgers. De reden: brieven van klokkenluiders die zich anoniem melden, worden tot nu toe ongeregistreerd vernietigd. Dat is de officiële procedure.
Anonieme brief
De voorzitter past de procedure aan nadat Nieuwsuur vragen stelde over een anonieme brief, gericht aan de Kamervoorzitter, die een belangrijke rol speelde in de onthullingen over de Teevendeal.
Tweede Kamerleden willen nu een debat met hun eigen Kamervoorzitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |