AvM kijkt vooral erg vals naar mijn mening. Dat krijg je met een geforceerde 'lach'.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voortman kijkt hier echt alsof ze elk moment een elleboogstoot verwacht oid.![]()
en AvM kijkt alsof ze dat idd van plan is.![]()
Deo volente is ze volgende week weg uit het parlement.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet anders nog zien of ze er volgende week dinsdag nog zit.
Waarover kan ze in deze kwestie nog vallen denk je?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet anders nog zien of ze er volgende week dinsdag nog zit.
Het enige dat ik kan verzinnen is dat als de PvdA zijn zin niet krijgt met die asielzoekers, ze van Miltenburg alsnog laten vallen. Maar erg waarschijnlijk is dat niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarover kan ze in deze kwestie nog vallen denk je?
Omdat ze er nog niet uit is met Voortman en vooral omdat de bron van het lekken naar de Telegraaf nog niet boven water is en die bron is hoogstwaarschijnlijk Van Miltenburg zelf.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarover kan ze in deze kwestie nog vallen denk je?
Leid de aandacht wel een beetje van haar af idd.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig voor haar is er net een kabinetscrisisje.
Ja, maar helaas wel veel te zwaar opgemaakt.quote:
Om nog een paar maanden of een jaar voort te modderen en er alsnog uitgeknikkerd te worden na weer geblunder/machtsmisbruik. Of dat dat nu zo gelukkig is voor haar betwijfel ik. De VVD gaat alleen maar meer afgestraft worden.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelukkig voor haar is er net een kabinetscrisisje.
Denk jij dat ze alsnog gaat vallen indienquote:Op donderdag 16 april 2015 17:01 schreef Hexagon het volgende:
Een gevallen cabinet zou voor haar wle ene uitkomst zijn. Hoeft ze niet tussentijds op te stappen
Dat krijg je als je zoveel sukkels in je fractie weet te verzamelen. Het lijkt bijna de PVV welquote:Op donderdag 16 april 2015 17:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Om nog een paar maanden of een jaar voort te modderen en er alsnog uitgeknikkerd te worden na weer geblunder/machtsmisbruik. Of dat dat nu zo gelukkig is voor haar betwijfel ik. De VVD gaat alleen maar meer afgestraft worden.
Close tie.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoveel sukkels in je fractie weet te verzamelen. Het lijkt bijna de PVV wel
Inmiddels wel:quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:44 schreef remlof het volgende:
En ook in het derde gesprek zijn Van Miltenburg en Voortman er niet uit gekomen
quote:Van Miltenburg en Voortman verzoend
Kamervoorzitter Van Miltenburg (VVD)
en GroenLinks-Kamerlid Voortman kunnen
weer met elkaar door één deur.Dat is de
conclusie na een urenlang gesprek.
Van Miltenburg deed vorig jaar aangifte
van het lekken van namen van kandidaten
voor de functie van ombudsman.Voortman
werd als verdachte aangemerkt,maar werd
vrijgepleit:zij kende niet alle gelekte
namen.Voortman vindt dat Van Miltenburg
dat in de aangifte had moeten opnemen.
De Kamervoorzitter noemt het nu spijtig
dat dit niet is gebeurd.Voortman is er
na de gesprekken van overtuigd dat Van
Miltenburg niet doelbewust informatie
uit de aangifte heeft weggelaten.
Ik hoor het net op Radio 1. Nu blijft het wachten op de volgende misstap van de bipolare kamervoorzitter.quote:
Dit is dus: pluche lakken oftewel machtswellustelingquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor het net op Radio 1. Nu blijft het wachten op de volgende misstap van de bipolare kamervoorzitter.
Die zal nu goed strak aan de lijn gehouden worden en als een soort puppet voortbestaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor het net op Radio 1. Nu blijft het wachten op de volgende misstap van de bipolare kamervoorzitter.
Ik mag toch aannemen dat haar krediet nu tot 0 is gereduceerd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nog een verkeerde actie van haar en ze kan opstappen. Alleen jammer dat dit niet genoeg was.
Ik verwacht dat dat hele komische scenes gaat opleveren in de nabije toekomst. Beeld je in hoe een debat straks uit de hand loopt terwijl de mensen over wie zij leiding moet nemen 0,0 respect voor haar hebben en zij met onmacht reageert.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat haar krediet nu tot 0 is gereduceerd.
Nog twee voor haar hele lange jaren te gaan. Dat opstappen komt nog wel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nog een verkeerde actie van haar en ze kan opstappen. Alleen jammer dat dit niet genoeg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |