abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146080886
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.
spoiler: USERS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door Dottey op 29-10-2014 22:18:53 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146080926
Wil diegene die graag in de OP wil (of eruit wil O+ ) het laten weten door een DM of mij te quoten!
Wil diegene die graag wat veranderd ziet in de OP betreft haar eigen stukje het laten weten door een DM of mij te quoten!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146080930
Wat Cygne al zei: dat is helemaal niet stom!

Bedankt voor jullie lieve reacties :*

On the bright side: ik heb echt al de hele middag krampjes en steekjes, dus wie weet wat er loos is..
pi_146081100
Spannend!
pi_146082108
Gefeliciteerd L-E!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef Dottey het volgende:
Wil diegene die graag in de OP wil (of eruit wil O+ ) het laten weten door een DM of mij te quoten!
Wil diegene die graag wat veranderd ziet in de OP betreft haar eigen stukje het laten weten door een DM of mij te quoten!
Ik mag eruit! :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:42:28 #6
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146082419
Hallo! Ik kom me ook melden hier! Ik zal me even voorstellen: ik ben 32 jaar, 8 jaar samen met mijn man waarvan een aantal jaar getrouwd en sinds eind vorig jaar gestopt met de pil. Sinds maart ook seks zonder bescherming. Vanwege omstandigheden is dit allemaal wat later dan we hoopten toen we gingen trouwen.
Ik ben nog niet zwanger dus :P maar ik ben er ook niet heel erg mee bezig nog. Heb wel sinds kort een app die vruchtbare periode berekend en probeer er zo een beetje op te letten, maar ik doe verder (nog) niks met temperaturen of ovulatietesten ofzo. Mn cyclus is redelijk regelmatig gelukkig.

Ik weet niet of ik hier veel mee ga posten, want ik weet niet of ik echt veel te melden ga hebben, maar ik ga het proberen :)

-edit- gefeliciteerd LE!
Semper frakkin fi!
pi_146083162
Hoi Starbuck!
Wie weet komt t dadelijk wel zo ineens als een verrassing bij jullie! 😊
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:10:12 #8
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146083654
L-E *O*

En welkom starbuck!
pi_146083909
Had ik net een heel verhaal getypt... Valt m'n mob uit..
pi_146083911
Dank voor de lieve woorden allemaal O+

Ik ben me er erg van bewust dat ik - tegen mijn eigen principes in - al voor mijn NOD heb getest, dus ik durf nog niet heel hard te juichen. Maar het is idd best een indrukwekkende streep, zeker gezien het feit dat we al hadden besloten dat ik 'nu eenmaal pas laat positief test' :+

Krisvc, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd, bij dezen!

Starbuck: welkom!
pi_146084256
Hallo allemaal :W Ik kom me hier ook eens melden.. Na lange tijd van twijfel van zijn kant zijn we nu dan toch echt en overtuigd begonnen :) We zijn bezig met de "eerste ronde".. (met ovulatietesten). Mijn NOD is morgen.... toch heb ik afgelopen maandag tegen mijn voornemens in toch al getest: negatief.
Eigenlijk te vroeg natuurlijk, maar de test gaf aan dat je vanaf 4 dagen voordat je ongesteld moet worden al 93% kans hebt op een betrouwbare test. Nu afgesproken dat ik eigenlijk maar gewoon ga wachten of ik ongesteld wordt morgen of overmorgen. Ik hoop dat ik dat kan volhouden.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:30:22 #12
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146084782
Bedankt voor het welkom dames! En Venla, ook welkom!

Mijn NOD is 11 november maar m'n cyclus is ook weer niet zó regelmatig dat ik daar echt vanuit ga. Het kan makkelijk iets eerder of later komen.
Semper frakkin fi!
pi_146086237
Welkom Venla en Starbuck(toffe naam)!
:)
pi_146086630
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:42 schreef Starbuck_ het volgende:
Hallo! Ik kom me ook melden hier! Ik zal me even voorstellen: ik ben 32 jaar, 8 jaar samen met mijn man waarvan een aantal jaar getrouwd en sinds eind vorig jaar gestopt met de pil. Sinds maart ook seks zonder bescherming. Vanwege omstandigheden is dit allemaal wat later dan we hoopten toen we gingen trouwen.
Ik ben nog niet zwanger dus :P maar ik ben er ook niet heel erg mee bezig nog. Heb wel sinds kort een app die vruchtbare periode berekend en probeer er zo een beetje op te letten, maar ik doe verder (nog) niks met temperaturen of ovulatietesten ofzo. Mn cyclus is redelijk regelmatig gelukkig.

Ik weet niet of ik hier veel mee ga posten, want ik weet niet of ik echt veel te melden ga hebben, maar ik ga het proberen :)

-edit- gefeliciteerd LE!
Welkom en veel batsplezier :*

wil je in de OP erbij?
pi_146086740
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:20 schreef Venla het volgende:
Hallo allemaal :W Ik kom me hier ook eens melden.. Na lange tijd van twijfel van zijn kant zijn we nu dan toch echt en overtuigd begonnen :) We zijn bezig met de "eerste ronde".. (met ovulatietesten). Mijn NOD is morgen.... toch heb ik afgelopen maandag tegen mijn voornemens in toch al getest: negatief.
Eigenlijk te vroeg natuurlijk, maar de test gaf aan dat je vanaf 4 dagen voordat je ongesteld moet worden al 93% kans hebt op een betrouwbare test. Nu afgesproken dat ik eigenlijk maar gewoon ga wachten of ik ongesteld wordt morgen of overmorgen. Ik hoop dat ik dat kan volhouden.
Welkom!
succes met wachten ^^,

Wil je in de OP erbij?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:10:47 #16
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146087364
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:

[..]

Welkom en veel batsplezier :*

wil je in de OP erbij?
Haha, dank je, dat lukt wel :P
Uhm nee hoor, dat hoeft nog niet.
Semper frakkin fi!
pi_146087710
Toevallig had ik het er dit weekend met mijn vriend over. Hoe blij ben je voor anderen mensen die zwanger zijn. Ik ben net bezig en ik zou het voor mezelf een slechte zaak vinden als ik nu al dat stemmetje de vrije loop geef met "Is zij al zwanger? Hoe lang is ze al bezig? Waarom lukt het haar wel en mij niet"
Maar ik weet dat er een tijd komt waarin ik toch minder blij ben voor anderen of eerder blij voor hun maar niet blij voor mezelf.

Dikke knuffel voor Isabella en Cygne
En de rest ook! :*
pi_146089399
Ik ben twee jaar geleden hier gaan posten omdat ik van nature een jaloerse bitch ben en ik door hier te posten en mee te leven die gevoelens wat kon kanaliseren. Hielp wel, maar ik herken het dus wel. Nu sta ik er heel anders in, maar dat komt omdat we het nu al zo fijn hebben met z'n drieën. Een tweede kindje is meer dan welkom, maar het verlangen daarna is niet zo oer als bij een eerste kindje.

Dat gezegd hebbende, wil ik ook nog Venla en Starbuck welkom heten: dat jullie maar snel weer door mogen schuiven! *O*
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 21:12:10 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146090786
Welkom Starbuck en Venla! Twee van hier schuiven door en weer twee schuiven aan :s)

Wel leuk hoor al die streepjes, ik hoop dat er nog heel veel gaan volgen! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146090856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef Dottey het volgende:
Mijn nod mag op 3 december (gokje want nog niet ongesteld)
Welkom Venla en Starbuck.

En wat heb ik deze avond een goeie les in relativeren gehad. Gezellig uit eten met collega's, en bij de derde hap schiet er iets in mijn keel. Ik kan niks meer doorslikken en ik kan niet meer ademen. Hoesten en slaan helpt niet, en dan begint de paniek. Ik probeer teken te doen en om hulp te vragen, maar er komt niets meer uit. Hoe ik het eruit heb gekregen weet ik niet, maar het is mij gelukt. Heb mijn vriend gebeld om mij te komen halen en zit hier nog te trillen. Ik geef niets meer om plastic staafjes vanavond :'(
pi_146091162
Een topic in een middag vol gepost, met nog 1.5 pagina te gaan kon ook niks anders betekenen dan streepjes! *O* Gefeliciteerd L-E !!!

Welkom Starbuck en Venla!

En voor de lang-wachtende... Ik kan het me heel goed voorstellen dat het jaloezie gevoeltje soms de kop op steekt, al is het maar een heel klein beetje. Hell, ik heb helemaal niks te klagen, 1x blazen en zwanger... Maar nu na het 'foutje' heb zelfs ik een mini duiveltje die ruzie maakt in mijn hoofd als ik het blije bericht op facebook lees van een 'kennis'. Dat is dan wel niet hier, hier vind ik iedereen lief en gun ik het iedereen gruwelijk erg...

(dat dat wel duidelijk is :P )
pi_146091672
Bottoms ik ben blij dat je er nog bent!
Probeerde niemand de Heimlich greep?
pi_146091755
Wat een schrik Bottoms!
pi_146091769
Amen 😉
pi_146091834
En dat zal schrikken geweest zijn Bottoms up!
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 21:33:23 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146091924
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:13 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

En wat heb ik deze avond een goeie les in relativeren gehad. Gezellig uit eten met collega's, en bij de derde hap schiet er iets in mijn keel. Ik kan niks meer doorslikken en ik kan niet meer ademen. Hoesten en slaan helpt niet, en dan begint de paniek. Ik probeer teken te doen en om hulp te vragen, maar er komt niets meer uit. Hoe ik het eruit heb gekregen weet ik niet, maar het is mij gelukt. Heb mijn vriend gebeld om mij te komen halen en zit hier nog te trillen. Ik geef niets meer om plastic staafjes vanavond :'(
Oh wat naar is dat! Ik heb hetzelfde gehad op vakantie, gelukkig kon ik mijn vriend seinen en die sloeg toen op mijn rug. Was er ook behoorlijk naar van dus weet hoe het voelt :* Gelukkig ebt het gevoel snel weer weg!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 21:36:14 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146092091
Ik twijfel nu een beetje over mijn NOD. Dit is nu een gemiddelde van mijn twee cycli tot nu toe (25/40 dagen). Als ik nu echter weer een cyclus heb van 25 dagen dan is mijn eisprong + NOD een week eerder dan ik nu denk. Hoe doen jullie dat met ongelijke cyclussen en het bepalen van je NOD?
pi_146093114
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:59 schreef Dottey het volgende:

[..]

Welkom!
succes met wachten ^^,

Wil je in de OP erbij?
Ja, zet me er maar bij :)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:53:06 #29
327807 Mariposas
יה&#14
pi_146093182
Welkom Starbuck en Venla!!

MaJo, lastig te zeggen. Het kan alle kanten op met je cyclus. Kan weer 25 dagen zijn, weer 40, of het gemiddelde daarvan. Of weer anders. Je voelt of merkt je (aankomende) eisprong niet? Het beste beeld zou je hebben met temperaturen of ovulatietesten, dan weet je wanneer je je eisprong hebt of krijgt.
Of gewoon voor de zekerheid 2 weken lang regelmatig seksen, om de dag ofzo. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_146093279
Jeetje, dat is schrikken Bottoms_up! Gelukkig is het goed afgelopen.

MaJo: lastig inderdaad, ik zou net wat Mariposas zegt gaan ovulatietesten.. dan heb je de meeste zekerheid. Maar wanneer dan daarna je NOD is, is moeilijk te bepalen denk ik.
pi_146093686
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:13 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Gedaan..

En wat moet dat ongelofelijk schrikken zijn. Heeft niemand de greep van H gedaan bij je?
Wat akelig zeg. Lekker rustig aan doen!
pi_146093778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef MaJo het volgende:
Ik twijfel nu een beetje over mijn NOD. Dit is nu een gemiddelde van mijn twee cycli tot nu toe (25/40 dagen). Als ik nu echter weer een cyclus heb van 25 dagen dan is mijn eisprong + NOD een week eerder dan ik nu denk. Hoe doen jullie dat met ongelijke cyclussen en het bepalen van je NOD?
Ovulatietesten en afwachten :P

Maar daar het pas je eerste maanden zijn.. gewoon lekker afwachten, veel batsen en plezier hebben en je laten verrassen. Ik zou mij dan nog niet zoveel met ovulatietesten bezig houden voor een half jaar proberen. Je cyclus moet nog settelen.
pi_146093813
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:51 schreef Venla het volgende:

[..]

Ja, zet me er maar bij :)
Wil je met een "verhaaltje" of alleen met je naam?
  Moderator woensdag 29 oktober 2014 @ 22:04:27 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146093864
Ik wil eigenlijk nog niet aan de ovulatietesten, ik wil er nog wat 'vrijer' instaan. Na een half jaar ga ik denk ik dingen testen, we zijn nu ook pas met de derde ronde bezig. Dat veel batsen zal het dan maar moeten worden denk ik :D O+
pi_146093916
Oi, schrikken, bottoms! ;(

MaJo, ik zou nog een cyclus afwachten. Eens kijken wat je lichaam doet, zonder ac.

edit: of naja, dat wat jijzelf zegt. :+
pi_146093982
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:03 schreef Dottey het volgende:

[..]

Wil je met een "verhaaltje" of alleen met je naam?
Zet er maar bij bezig sinds oktober 2014 voor #1 :)
pi_146094616
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef Venla het volgende:

[..]

Zet er maar bij bezig sinds oktober 2014 voor #1 :)
Done :*
pi_146096246
Jeuj Bottoms.... Dat is me een partij schrikken!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 23:28:44 #39
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146098016
Wat eng Bottoms -O- Gelukkig allemaal goed afgelopen!

Ik heb dat ook wel een beetje, zo'n jaloerse steek als ik hoor dat iemand zwanger is. Bij iemand die heel dicht bij me staat moest ik zelfs huilen :') Niet omdat ik het haar niet gunde, maar omdat ik zelf ook zo graag wil. Wij hadden ook al veel eerder willen beginnen met de kinderwens, maar door omstandigheden kon dat niet helaas, maar het gevoel zit er al veel langer dus.

Hoewel aan de andere kant lijkt het me enorm bizar als ik nu ineens zwanger ben en denk ik dat ik wel ga denken van: Aaaah, kan ik dit wel, wil ik dit wel?? Mn leven wordt zo anders, hoe gaat het met mn werk etc , maar dat zal heus allemaal wel goedkomen :P
Semper frakkin fi!
pi_146103090
Haloooooow nieuwe dames! :W Welkom!

Shithee Bottoms, wat akelig! Dikke knuf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146103095
Hebben degenen die voorheen de pil slikten trouwens ook wel eens dat je in bed ligt, en dan denkt:
"Oh shit, ik ben de pil vergeten!!! Oh, wacht...." :+

Gaat maar niet uit mijn systeem, haha!
pi_146103360
Zo, al een beetje bekomen van gisterenavond, en nu ook ongesteld. Dat wordt een wijntje (of 2, 3,...) dit weekend :)

Jeetje Sara, zo'n lange cyclus zou ik ook van balen. Was dat voor je de pil gebruikte ook?
pi_146104904
LE, ik heb je streepjes helemaal gemist. Wat gaaf, nog zo'n geweldig kindje erbij! Gefeliciteerd :*
E.
pi_146104994
Venla en Starbuck, welkom! :D Wat een gezelligheid, zoveel nieuwe users erbij, zou bijna denken dat het iets te maken heeft met de gezelligheid van de donkere dagen O+.

Jeetje Bottoms! Wat een schrik! Hoe voel je je nu? Ben je een beetje bijgekomen? Lekker wijn drinken dit weekend, ik doe met je mee!

Ja, ik snap dat jullie vertederd kijken naar de eerste ronde verhalen. Ik had ook helemaal niet verwacht dat het in één keer raak zou zijn -O-. En niemand stelt zich hier aan, want ik kan me jullie gevoelens zo goed voorstellen omdat ik ze zelf ook heb. Ik zou niets liever willen dat nu zwanger raken, maar tegelijkertijd vind ik het doodeng omdat ik me dan afvraag of ik het wel kan en of het wel allemaal zal goed komen. Het is spannend, maar tegelijkertijd zijn al die emoties slopend.

Hier nog steeds geen }), maar vanmorgen wel twee keer tranen in mijn ogen geschoten, dus het zal nu toch wel snel komen!
pi_146105020
Ik ben dus zo'n trut die snel zwanger wordt, ik voel me echt bezwaard tegenover anderen. Het langst dat we bezig zijn geweest is nu, en dat is in twee rondes gelukt :@ Ik weet dus niet hoe het is om telkens die teleurstelling te hebben, om maand na maand om te kijken in de hoop op een tweede streepje, om anderen te zien komen en snel weer gaan in een topic als dit. Ik weet gewoon niet hoe dat is, maar ik las allerlei emoties hier en wilde er niet zomaar aan voorbij gaan. Ik hoop echt van harte dat iedereen zo snel mogelijk door kan schuiven, echt. Mijn duimen draaien, heel hard :*
pi_146105294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef L-E het volgende:
Ik ben dus zo'n trut die snel zwanger wordt, ik voel me echt bezwaard tegenover anderen. Het langst dat we bezig zijn geweest is nu, en dat is in twee rondes gelukt :@ Ik weet dus niet hoe het is om telkens die teleurstelling te hebben, om maand na maand om te kijken in de hoop op een tweede streepje, om anderen te zien komen en snel weer gaan in een topic als dit. Ik weet gewoon niet hoe dat is, maar ik las allerlei emoties hier en wilde er niet zomaar aan voorbij gaan. Ik hoop echt van harte dat iedereen zo snel mogelijk door kan schuiven, echt. Mijn duimen draaien, heel hard :*
Lief! Helpt wel :) :* En ik ben echt blij voor jou dat het zo snel gaat!
pi_146109564
Wat fijn dat het bij jou zo snel is gegaan L-E!
Ik merk dat ik zelf het onzekere gewoon lastig vindt, is het gelijk raak, gaat het maanden duren, of lukt het helemaal niet? Dit heeft aan de ene kant met mijn karakter te maken: ik vind het fijn om te weten waar ik aan toe ben en dat ik dingen kan plannen. Anderzijds heb ik een aantal jaren moeten wachten tot het "mocht". En nu dat moment er eindelijk is, wil ik ook het liefst dat het NU gaat gebeuren. Dat is niet echt realistisch, maar toch :P

Dames die aan de wijn gaan, proost! En wie weet doe ik dit weekend met jullie mee (wachten, wachten). Da's dan toch weer een klein voordeeltje :P
pi_146109672
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 04:56 schreef Sara82 het volgende:
Hebben degenen die voorheen de pil slikten trouwens ook wel eens dat je in bed ligt, en dan denkt:
"Oh shit, ik ben de pil vergeten!!! Oh, wacht...." :+

Gaat maar niet uit mijn systeem, haha!
Ik heb de pil gewoon vervangen voor foliumzuurpillen. Ik heb alleen nog een lege pilstrip naast mn bed liggen, half verscholen onder mn e-reader en de foliumzuurpillen in een neutraal doosje zitten. Mijn schoonmoeder maakt hier wekelijks schoon (voor een extraatje bij de AOW), maar die hoeft nog niet te weten wat onze plannen zijn.
pi_146110053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:32 schreef Venla het volgende:
Wat fijn dat het bij jou zo snel is gegaan L-E!
Ik merk dat ik zelf het onzekere gewoon lastig vindt, is het gelijk raak, gaat het maanden duren, of lukt het helemaal niet? Dit heeft aan de ene kant met mijn karakter te maken: ik vind het fijn om te weten waar ik aan toe ben en dat ik dingen kan plannen. Anderzijds heb ik een aantal jaren moeten wachten tot het "mocht". En nu dat moment er eindelijk is, wil ik ook het liefst dat het NU gaat gebeuren. Dat is niet echt realistisch, maar toch :P

Dames die aan de wijn gaan, proost! En wie weet doe ik dit weekend met jullie mee (wachten, wachten). Da's dan toch weer een klein voordeeltje :P
Ik heb dat ook wel, wil vooral gewoon weten waar ik aan toe ben. Als ik nu kan tekenen voor een baby in januari 2016 zou ik het zo doen. Dan kan ik nog fijn wat laatste vakanties plannen zonder na te hoeven denken of het nog wel kan of er rekening mee te houden terwijl dat achteraf totaal niet nodig blijkt.

We zouden vorige maand de wintersport al boeken, maar dat heb ik nog een maandje uit weten te stellen, tot ik in ieder geval zeker wist dat het die maand niet raak was. Mocht het nu raak zijn dan kan ik nog wel mee en wat rustige baantjes pakken. Maar ik heb ook wel mijn wensen qua gebied en appartement er op aangepast. En bij het zomerkamp van de sportvereniging waar ik altijd mee ga, heb ik ook maar alvast door laten schemeren dat dat dit jaar waarschijnlijk niet gaat lukken, en dat is pas over 9 maanden... Zo lastig, dat rekening moeten houden met iets waarvan je niet eens weet of het wel iets is tegen die tijd.
pi_146110555
quote:
Ik ben juist blij voor je dat je niet weet wat het is en zo fijn kunt doorschuiven. Ik hoop dan ook van ganse harte dat het een plakker is. :*

Voel je niet bezwaard dat je gezegend bent met een super vruchtbaar lijf en nu in de zenuwen "mag" zitten dat het er maar een is ipv twee ;)

O+ :*
pi_146110602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik ben juist blij voor je dat je niet weet wat het is en zo fijn kunt doorschuiven. Ik hoop dan ook van ganse harte dat het een plakker is. :*

Voel je niet bezwaard dat je gezegend bent met een super vruchtbaar lijf en nu in de zenuwen "mag" zitten dat het er maar een is ipv twee ;)

O+ :*
Had het niet beter kunnen zeggen! :D
pi_146110787
quote:
Je bent lief. O+ En het is je echt van harte gegund. :*
pi_146110802
Oh en wat Dottey zegt.
pi_146113590
quote:
L-E ga eens snel een superblije zwangere vrouw uithangen en je hele huis van boven tot onder poetsen met dettol :) ! Niet bezwaard voelen over iets waar je superblij mee moet zijn. :*
pi_146115047
Jullie zijn lief. Maar het is wel gewoon oneerlijk verdeeld in de wereld wat dat betreft :(
pi_146115374
L-E ik heb je strepen gemist joh!
Gefeliciteerd :*! *O*
♥ J & S
pi_146116370
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn lief. Maar het is wel gewoon oneerlijk verdeeld in de wereld wat dat betreft :(
Je bent zelf lief. :*
Uit je posts blijkt dat je t ons zo gunt en daardoor ben ik extra blij voor je. Jij bent vast een hele lieve mama. O+
pi_146116415
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:10 schreef Cygne het volgende:

[..]

Je bent zelf lief. :*
Uit je posts blijkt dat je t ons zo gunt en daardoor ben ik extra blij voor je. Jij bent vast een hele lieve mama. O+
Ja, dat is ze :Y O+
Haar verhalen over haar jongens laten me smelten O+
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 16:16:31 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146116529
Wat een liefde hier O+

Ik denk ook dat het heel anders is als mensen van 'hier' zwanger worden dan mensen om je heen. Hier gun je het sowieso iedereen!

Maar in het echt zou je wel eens kunnen denken waarom zij wel en ik niet })

Ik ben daarvoor nog niet lang genoeg bezig maar ik kan me dat voorstellen!

Op de een of andere manier heb ik een heel goed gevoel over deze ronde :? Eerst maar eens lekker veel batsen O+ :')
pi_146116687
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:12 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

O+
  donderdag 30 oktober 2014 @ 16:25:46 #61
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146116814
Ik ken je niet goed L-E, maar ik gun het je ook gewoon zo snel zwanger te raken, dat gun ik iedereen in dit topic :* :)
Semper frakkin fi!
pi_146118643
Wat klinkt dat naar zeg, het (wel of) niet gunnen van een zwangerschap. :{ Lijkt mij ook niet goed voor een ieders karma. :+
pi_146118739
'Niet gunnen' lijkt me een groot woord. En tja wel gunnen. Ik gun t iedereen. Niet alleen hier.

Of is dat ook raar? :@
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 17:29:26 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146118889
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:21 schreef Limone het volgende:
Wat klinkt dat naar zeg, het (wel of) niet gunnen van een zwangerschap. :{ Lijkt mij ook niet goed voor een ieders karma. :+
De woordkeuze is inderdaad wat ongelukkig :@ Ik gun het iedereen maar kan het me voorstellen dat het soms wat steekt als iemand makkelijk zwanger wordt die je wat minder graag mag en het je zelf niet lukt zeg maar. Maar zoals ik al zei is dat bij ons sowieso niet aan de orde.
pi_146119823
Nu voel ik me een beetje lullig, eigenlijk. Volgens mij begon ik met t gunnen aan L.E. Was helemaal niet vervelend bedoeld, sorry! :@
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 18:20:04 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146120684
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:57 schreef Cygne het volgende:
Nu voel ik me een beetje lullig, eigenlijk. Volgens mij begon ik met t gunnen aan L.E. Was helemaal niet vervelend bedoeld, sorry! :@
Volgens mij zitten we allemaal juist op 1 lijn en wordt dit nu een beetje uit z'n verband getrokken. No worries :*
pi_146120838
Pms :'(
pi_146121400
Im back :W

Streepjes voor L-E en ik weet niet of ik nog andere streepjes heb gemist. Maar gefeliciteerd allemaal O+ :*

& veel nieuwe aanwas zag ik ook even snel voorbij komen! Welkom :D :W Hopelijk voor jullie allemaal een snelle doorgang naar het volgende topic :)

Mijn NOD is 6 november, maar deze maand niets gedaan rondom de vruchtbare dagen. Dus geen spannende wachttijd voor mij deze keer.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146121477
En net voor ik op vakantie ging las ik dit interessante artikel in het AD over foliumzuur en verminderde kans op kinderen met autisme. Geen idee of het al voorbij is gekomen, want zover heb ik niet teruggelezen O-)

SPOILER
pi_146122634
Mijn man had dat ook gelezen en begon er toen druk over te kletsen.
Ik vraag mij eigenlijk af of je er dus dan verstandig aan zou doen om niet 1 maar dan 2 tabletjes per dag in te nemen. (dus niet 400 maar 800 microgram)

Maar als je dan foliumzuurhoudende groente eet, ga je dan niet snel over de bovengrens heen?"
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:20:39 #71
327807 Mariposas
יה&#14
pi_146123403
Interessant artikel, SilverSjois!

Dottey, zelfs met een uitgebalanceerd dieet volgens de richtlijnen van het voedingscentrum, kom je amper aan 200 mcg. In foliumzuurrijke groenten zit zo'n 75 tot 150 mcg per portie, en een deel gaat verloren tijdens het koken. Dus je zult niet zo snel over doseren.
pi_146123882
Ik ben inderdaad 2 pilletjes gaan slikken!
pi_146125436
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:57 schreef Cygne het volgende:
Sorry, dat was niet de bedoeling.

En 'steken' vind ik inderdaad een veel begrijpelijker emotie, Majo!
pi_146125467
Ha Sjoiis! Was het fijn?
pi_146126428
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef Limone het volgende:
Ha Sjoiis! Was het fijn?
Yup! New York O+
Nu alleen een lekkere jetlag :')
pi_146126474
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Yup! New York O+
Nu alleen een lekkere jetlag :')
Leuke dingen gedaan?
pi_146126518
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:06 schreef Dottey het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af of je er dus dan verstandig aan zou doen om niet 1 maar dan 2 tabletjes per dag in te nemen. (dus niet 400 maar 800 microgram)

Maar als je dan foliumzuurhoudende groente eet, ga je dan niet snel over de bovengrens heen?"
Vond het vooral interessant om te lezen dat autisme voor maar zo'n "klein" percentage erfelijk blijkt te zijn. Ik had die weken daarvoor net een cursus gehad over mensen met een licht verstandelijke beperking/autisme/etc. waarin werd verteld dat autisme voor 90% erfelijk was.
pi_146126615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:21 schreef Daui het volgende:

[..]

Leuke dingen gedaan?
De standaard dit-moet-je-zien-in-New-York-dingen. Het was de eerste keer :Y Ook de Inside Broadwaytour gedaan, was erg leuk :D 2 uur door Broadway met een musicalacteur die van alles vertelde over de wijk en de theaters. Zo kom je toch meer te weten over een wijk dan dat je er zelfstandig (al dan niet met boekje) er door heen slentert.
pi_146126740
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:22 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Vond het vooral interessant om te lezen dat autisme voor maar zo'n "klein" percentage erfelijk blijkt te zijn. Ik had die weken daarvoor net een cursus gehad over mensen met een licht verstandelijke beperking/autisme/etc. waarin werd verteld dat autisme voor 90% erfelijk was.
Is de erfelijkheidskans via de vader niet veel groter?
pi_146127150
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef Daui het volgende:

[..]

Is de erfelijkheidskans via de vader niet veel groter?
Dieper dan het algemene feitje ging het niet tijdens de cursus. Cursus ging meer over het herkennen en omgaan met.. Heb me daardoor ook nog niet verder verdiept in het erfelijke van autisme verder. Met andere woorden, ik kan je daar geen antwoord op geven :+

Even opgezocht; http://www.gezondheidsweb(...)ordt-vaak-onderschat

[ Bericht 10% gewijzigd door SilverSjoiis op 30-10-2014 20:41:51 ]
pi_146127640
foutje.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:50:37 #82
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146127858
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:06 schreef Dottey het volgende:

Of anders de ene dag 1 pilletje en de andere dag 2, dan zit je gemiddeld op 600 :P
(Geen idee of dat zo werkt hoor, ik ga er denk ik ook gewoon 2 nemen :) )
Semper frakkin fi!
pi_146128155
Ik heb ze van de HEMA
Foliumzuur 400 mcg per tablet. Dus twee zou mogen?
pi_146128221
Er is een bovengrens van 1000 mcg per dag volgens de Gezondheidsraad :)
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 21:26:04 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146129380
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

De standaard dit-moet-je-zien-in-New-York-dingen. Het was de eerste keer :Y Ook de Inside Broadwaytour gedaan, was erg leuk :D 2 uur door Broadway met een musicalacteur die van alles vertelde over de wijk en de theaters. Zo kom je toch meer te weten over een wijk dan dat je er zelfstandig (al dan niet met boekje) er door heen slentert.
Ook nog een musical gezien? New York is fantastisch O+ De VS sowieso O+ Een maandje geleden was ik daar nog te vinden aan de westkust, ik wil terug :'(
pi_146129472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ook nog een musical gezien? New York is fantastisch O+ De VS sowieso O+ Een maandje geleden was ik daar nog te vinden aan de westkust, ik wil terug :'(
Nee O-) Zuslief en ik konden het niet eens worden over welke musical we wilden, plus haar gebrekkige Engels en het feit dat we elke avond doodmoe om 20:00 op onze hotelkamer waren hebben er voor gezorgd dat we niet naar een musical zijn geweest. Ook geen spijt van, want zeker gezien de laatste reden :+ Middagvoorstelling had ook nog gekund O-) En die rij bij de TKTS-box! :o

Ik wil nog wel een keer! :9
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door SilverSjoiis op 30-10-2014 21:34:36 ]
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 21:45:02 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146130390
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:27 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Nee O-) Zuslief en ik konden het niet eens worden over welke musical we wilden, plus haar gebrekkige Engels en het feit dat we elke avond doodmoe om 20:00 op onze hotelkamer waren hebben er voor gezorgd dat we niet naar een musical zijn geweest. Ook geen spijt van, want zeker gezien de laatste reden :+ Middagvoorstelling had ook nog gekund O-) En die rij bij de TKTS-box! :o

SPOILER
Ah wel jammer! Maar dat gaar zijn 's avonds herken ik me wel in. In een maand tijd zijn we maar 2x uit geweest, verder waren we veel te gaar steeds _O-
pi_146130706
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:27 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

SPOILER
Waar is de foto genomen?
En bedankt voor de info over de hoeveelheid foliumzuur enzo. Vraag me alleen af of het ook de kans op genetisch overgedragen autisme beperkt. Effe googlen
pi_146130985
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:51 schreef Daui het volgende:

[..]

Waar is de foto genomen?
En bedankt voor de info over de hoeveelheid foliumzuur enzo. Vraag me alleen af of het ook de kans op genetisch overgedragen autisme beperkt. Effe googlen
Top of the Rock!
pi_146131577
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:12 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Nou dat!! En over 9 maanden mag er nog een kindje (of twee, of drie :P) in dat mooie gezin wonen! Gefeliciteerd! *O* O+ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_146131873
Oh wat leuk, New York! Wij zijn met voor honeymoon naar New York geweest.

SPOILER
Ik vond het fantastisch. Maar misschien fantastischer vond ik onze honeymoon-kampeertrip door de VS. Met onze witte mustang cabrio. :D

SPOILER
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:26:24 #92
327807 Mariposas
יה&#14
pi_146132443
Oh die foto's en verhalen! Ziet er ook zo gaaf uit Limone, mooie foto's! Wij gaan volgend jaar naar new york, waarschijnlijk in mei. Stiekem hoop ik dan natuurlijk een mooi klein babybuikje te hebben. O+
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 22:57:29 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146134018
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Limone het volgende:

SPOILER
Ik vond het fantastisch. Maar misschien fantastischer vond ik onze honeymoon-kampeertrip door de VS. Met onze witte mustang cabrio. :D

SPOILER
nice! Gave foto's O+

Wij willen voor onze huwelijksreis van Montreal naar Miami rijden, de hele oostkust dus. Nu eerst maar eens sparen _O-
pi_146140090
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:15 schreef Bottoms_up het volgende:
Zo, al een beetje bekomen van gisterenavond, en nu ook ongesteld. Dat wordt een wijntje (of 2, 3,...) dit weekend :)

Jeetje Sara, zo'n lange cyclus zou ik ook van balen. Was dat voor je de pil gebruikte ook?
Jep.
pi_146140100
Oeh, Amerika, daar wil ik ook nog graag een keer naar toe...!

Maar eerst sparen voor een grote-mensen-huis.

*Must resist spending bank account on airplane-tickets*
pi_146140877
Egopost: dat wordt wijn en sushi dit weekend, want nu 1 dag na mijn NOD toch weer 1 streep. Nu zal ik dus wel snel ongesteld worden (had een koperspiraal dus mijn cyclus zal denk ik niet veel veranderen). Op naar de volgende ronde :)
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:58:07 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146141531
Balen Venla! Maar wel lekker aan de wijn en de sushi, dat is dan weer een voordeel ;)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:21:26 #98
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146143476
Balen venla :( maar inderdaad yay voor shushi en wijn! Al kan sushi over t algemeen wel toch? (Mits je natuurlijk rauwe dingen vermijd)

Oh en New York O+ wij waren er in mei dit jaar. Zou zo terug gaan (stond gepland voor volgend jaar maarja toen moesten we een nieuwe auto kopen helaas)

Central park O+
SPOILER
pi_146144800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Limone het volgende:

SPOILER

SPOILER
Vettt!! O+

Ik ben alleen bang dat ik vriendlief niet mee over de atlantische oceaan krijg, want meneer heeft een trauma sinds een terugvlucht vanuit Miami ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:21 schreef sproetjes het volgende:
Balen venla :( maar inderdaad yay voor shushi en wijn! Al kan sushi over t algemeen wel toch? (Mits je natuurlijk rauwe dingen vermijd)

Oh en New York O+ wij waren er in mei dit jaar. Zou zo terug gaan (stond gepland voor volgend jaar maarja toen moesten we een nieuwe auto kopen helaas)

Central park O+
SPOILER
Aah! Leuke foto O+ Ik was samen met m'n zusje. Weinig romantisch dus haha
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:21:18 #100
327807 Mariposas
יה&#14
pi_146145209
Sara, heb u
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 06:27 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Jep.
Heb jij PCOS? Vaag kan ik me herinneren dat je het hier al eens over hebt gehad, maar weet het niet zeker meer.
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:26:49 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146147250
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Vettt!! O+

Ik ben alleen bang dat ik vriendlief niet mee over de atlantische oceaan krijg, want meneer heeft een trauma sinds een terugvlucht vanuit Miami ;(

[..]

Aah! Leuke foto O+ Ik was samen met m'n zusje. Weinig romantisch dus haha
ik heb ook gierende vliegangst en ben ook naar Amerika gevlogen. Dus zal wel goedkomen met vriendlief denk ik ;) er zijn fijne tabletjes voor op de markt (bètablokkers en kalmerende middelen), voor mij werkt dit goed ^O^
pi_146152676
New York O+ Afgelopen zomer nog heerlijk vertoefd!

Mooie foto's Limone en Silver!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:11:59 #103
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146153085
Ik had ook wel vliegangst toen wij naar NY zijn geweest en dan manlief die al slaapt voor we opgestegen zijn is geen goede combi :( :')
Later nog een keer naar Amerika geweest en toen zoveel vluchten gehad in een korte tijd dat de vliegangst daarna wel weg was eigenlijk :)

Balen Venla! Geniet maar van de wijn dit weekend :9
Semper frakkin fi!
pi_146153200
Leuk, alle verhalen over de VS en NY! Deze zomer ben ik voor 't eerst over de oceaan gegaan, rondreis in het westen van de VS gemaakt. NY lijkt me ook echt supertof O+
pi_146153247
En bedankt voor het meebalen O+ Met die wijn komt het goed 8-)
pi_146153467
Ik ga vanavond uit eten, en wil ook aan de wijn en sushi. Echter; }) is er nog steeds niet..

Ik ben een week overtijd, en afgelopen dinsdag negatief getest. Ik zit te twijfelen of ik zo direct even bij een tankstation snel een test ga halen of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid..

Frustratie is maar lichtelijk aanwezig hoor, ben heul niet chagrijnig :+
pi_146153636
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, en wil ook aan de wijn en sushi. Echter; }) is er nog steeds niet..

Ik ben een week overtijd, en afgelopen dinsdag negatief getest. Ik zit te twijfelen of ik zo direct even bij een tankstation snel een test ga halen of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid..

Hmm dat is lastig zeg! Je kunt het voor de zekerheid nog een keer doen, maar ik neem aan dat je 't al op een "goede" tijd hebt gedaan dus dan zou het toch moeten kloppen.. Ik hoop dat het maar snel gaat gebeuren voor je! Zelf ben ik ook nog niet ongesteld, maar nog maar 1 dag te laat.
pi_146153842
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Venla het volgende:

[..]

Hmm dat is lastig zeg! Je kunt het voor de zekerheid nog een keer doen, maar ik neem aan dat je 't al op een "goede" tijd hebt gedaan dus dan zou het toch moeten kloppen.. Ik hoop dat het maar snel gaat gebeuren voor je! Zelf ben ik ook nog niet ongesteld, maar nog maar 1 dag te laat.
Ja dat is dus ook een beetje het dilemma waar ik mee zit.. Ik heb 4 dagen na NOD getest, heb verder geen ovulatietesten gedaan of temperaturen (want pas eerste ronde), maar ik voel in principe vaak mijn eisprong en die was gewoon op tijd. Maar wat als ik fout zat, mijn eisprong later was en er dus nog niks te meten viel :')

Of ik zit gewoon teveel te stressen en daarom komt het niet }:|
pi_146153870
quote:

Zou voor je eigen gemoedsrust misschien test er tegen aan gooien en dan lekker sushi eten vanavond (of niet ;) )
pi_146153918
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:33 schreef Daui het volgende:

[..]

Zou voor je eigen gemoedsrust misschien test er tegen aan gooien en dan lekker sushi eten vanavond (of niet ;) )
Ja, denk wel dat ik dit ga doen. Als ik dan sushi eet en wijn drink heb ik tenminste geen schuldgevoel.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:35:48 #111
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146153958
quote:
of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid
En als je nu sushi zonder zalm en niet teveel tonijn eet? Ik zorg gewoon dat, als ik sushi eten in de weken na mijn ovulatie valt, ik alleen sushi als de ebi tempura rol enzo eet (dus met garnalen, crisp, ei en vaak heb je ook kip!) en al de andere gerechtjes enzo :)

Hier al een paar dagen eerst 's nachts krampjes en nu ook overdag. Ik kies ervoor ze gewoon te negeren :'
Oh en over foliumzuur: in mijn etos supplementen zit 400 per twee capsules, maar de losse foliumzuur tabletjes die ik heb bevatten 800 ... Mssn maar door de helft doen dan (of werkt dat niet zo)
pi_146153986
Hoi nieuwe aanwas!

Gezellige vakantie taferelen hier! 😃 (nog nooit in de vliegtuig gezeten..)

Kc, ik zou nog n test halen. Als die negatief is, zou ik wel n wijntje drinken.

Ik voel me raar. Als t goed is zou ik 1 dezer/afgelopen dagen de eisprong moeten hebben (gehad)Dit is dag 16.
Raar gevoel van onder en met vlagen misselijk. Gister ook al. Gister stond ik te draaien op m'n benen op t werk...
Dit kan je toch niet hebben van een eisprong? Of ik word ziek... (hoop t niet)
pi_146154038
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hoi nieuwe aanwas!

Gezellige vakantie taferelen hier! 😃 (nog nooit in de vliegtuig gezeten..)

Kc, ik zou nog n test halen. Als die negatief is, zou ik wel n wijntje drinken.

Ik voel me raar. Als t goed is zou ik 1 dezer/afgelopen dagen de eisprong moeten hebben (gehad)Dit is dag 16.
Raar gevoel van onder en met vlagen misselijk. Gister ook al. Gister stond ik te draaien op m'n benen op t werk...
Dit kan je toch niet hebben van een eisprong? Of ik word ziek... (hoop t niet)
Het heerst wel! Lijkt me niet dat het komt van je eisprong hoor :)
pi_146154072
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:38 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Het heerst wel! Lijkt me niet dat het komt van je eisprong hoor :)
We hebben deze dagen in ieder geval wel goed besteed 😋
pi_146154101
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef sproetjes het volgende:

[..]

En als je nu sushi zonder zalm en niet teveel tonijn eet? Ik zorg gewoon dat, als ik sushi eten in de weken na mijn ovulatie valt, ik alleen sushi als de ebi tempura rol enzo eet (dus met garnalen, crisp, ei en vaak heb je ook kip!) en al de andere gerechtjes enzo :)

Hier al een paar dagen eerst 's nachts krampjes en nu ook overdag. Ik kies ervoor ze gewoon te negeren :'
Oh en over foliumzuur: in mijn etos supplementen zit 400 per twee capsules, maar de losse foliumzuur tabletjes die ik heb bevatten 800 ... Mssn maar door de helft doen dan (of werkt dat niet zo)
Ja, dat kan ook.. En op zich zou de vis wel vers moeten zijn, dus technisch gezien moet t geen kwaad kunnen, maar vind het toch wel riskant. Nou, ik kijk zo wel of ik een test kan vinden, en anders hou ik het bij de veilige sushi!
pi_146154113
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:39 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

We hebben deze dagen in ieder geval wel goed besteed 😋
Beest :P
pi_146154122
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef sproetjes het volgende:

[..]

800 heb ik nog nooit gezien
pi_146154155
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:40 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Beest :P
Gnagnagna
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:06:10 #119
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146155051
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:41 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

het zijn foliumzuur tabletten van een amerikaans sport supplementen bedrijf waar ik ook vaker eiwitshakes van heb gebruikt :) gekregen van een vriend die dit importeert
pi_146155062
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik heb ook gierende vliegangst en ben ook naar Amerika gevlogen. Dus zal wel goedkomen met vriendlief denk ik ;) er zijn fijne tabletjes voor op de markt (bètablokkers en kalmerende middelen), voor mij werkt dit goed ^O^
Was het maar echte vliegangst. Hij had destijds blaasontsteking op die vlucht. Vliegen an sich is geen probleem, maar korte Europese vluchtjes. Ach, we hebben beide de wens een rondreis door Canada te maken, dus hij zal wel moeten ^^
pi_146156139
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:41 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Ik had 800 mg van De Tuinen.
pi_146167586
Sushi O+ Het smaakte weer prima vanavond :D
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:32:44 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146169818
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef Venla het volgende:
Leuk, alle verhalen over de VS en NY! Deze zomer ben ik voor 't eerst over de oceaan gegaan, rondreis in het westen van de VS gemaakt. NY lijkt me ook echt supertof O+
Oeh waar ben je allemaal geweest? Wij zijn net een maand terug van onze rondreis van een maand door Nevada/Utah/Arizona/California, was echt de gaafste reis ooit _O_ O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:06 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Was het maar echte vliegangst. Hij had destijds blaasontsteking op die vlucht. Vliegen an sich is geen probleem, maar korte Europese vluchtjes. Ach, we hebben beide de wens een rondreis door Canada te maken, dus hij zal wel moeten ^^
Huh dan snap ik het helemaal niet. Hij heeft toen blaasontsteking gehad, waarom is hij dan weer bang om te vliegen :? Die blaasontsteking staat daar toch los van lijkt me?

KapiteinCupcake, nog getest? Kan best dat je lichaam beïnvloedt wordt door je geest, dat had ik ook wel. Ik voelde me echt zwanger :@ :')

Ik had vandaag trouwens een soort stolsel ding bij het afvegen (kan het niet minder vies maken, sorry :@) zou dat een innesteling kunnen zijn? Verder totaal geen bloedverlies, alleen dus dit vandaag. Genoeg gebatst de laatste dagen in ieder geval O+
pi_146172323
Hij noemt dat als hoofdreden om niet meer zo ver te vliegen. Mannenbreinen.. rare kronkels af en toe O-) ik zie zelf het verband ook niet hoor :)
pi_146172577
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh waar ben je allemaal geweest? Wij zijn net een maand terug van onze rondreis van een maand door Nevada/Utah/Arizona/California, was echt de gaafste reis ooit _O_ O+

[..]

Huh dan snap ik het helemaal niet. Hij heeft toen blaasontsteking gehad, waarom is hij dan weer bang om te vliegen :? Die blaasontsteking staat daar toch los van lijkt me?

KapiteinCupcake, nog getest? Kan best dat je lichaam beïnvloedt wordt door je geest, dat had ik ook wel. Ik voelde me echt zwanger :@ :')

Ik had vandaag trouwens een soort stolsel ding bij het afvegen (kan het niet minder vies maken, sorry :@) zou dat een innesteling kunnen zijn? Verder totaal geen bloedverlies, alleen dus dit vandaag. Genoeg gebatst de laatste dagen in ieder geval O+
innesteling zelf geeft toch geen stolsels? Je kunt wat bloedspettertjes vloeien.

Stolsels kunnen je baarmoederslijmvlies en toebehoren zijn die eruit komen bij je menstruatie. Of stolsels als het mis gaat na je innestelling. Maar ik dacht te heugen dat je net ongesteld was geweest..... Of zit ik nou zo abuis?
pi_146172620
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:31 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hij noemt dat als hoofdreden om niet meer zo ver te vliegen. Mannenbreinen.. rare kronkels af en toe O-) ik zie zelf het verband ook niet hoor :)
De druk in de cabine slaat toch niet op je blaas :P
Heeft hij horrorfilms zitten kijken waar vliegtuigen een soort vacuüm gezogen werden waardoor mensen met volle blaas explodeerden? :P
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 00:14:21 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146173878
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:31 schreef SilverSjoiis het volgende:
waarschijnlijk is ie gewoon bang en gebruikt hij dit nu als reden om niet meer te hoeven vliegen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

innesteling zelf geeft toch geen stolsels? Je kunt wat bloedspettertjes vloeien.

Stolsels kunnen je baarmoederslijmvlies en toebehoren zijn die eruit komen bij je menstruatie. Of stolsels als het mis gaat na je innestelling. Maar ik dacht te heugen dat je net ongesteld was geweest..... Of zit ik nou zo abuis?
ik ben tot zondag ongesteld geweest, daarom lijkt me dit niet meer bij de menstruatie horen. Voor innesteling zou het ook wat vroeg zijn maar je weet het nooit met die wisselende cycli van mij :P
pi_146179116
Majo, is tniet nog een "restje?"

Al die vakantie verhalen, ik ben nog nooit verder geweest dan Parijs en Denemarken... Haha

(bah, mijn beurt om op te staan en heb knallende koppijn)
pi_146179983
Eindelijk ongesteld geworden ( de 26e ) , precies 31 dagen na stoppen met de pil en precies zoals ik dat altijd had. God dank werkt alles nog.
Komende maand maar vol op die ovulatie.
Slikken de dames hier nog speciale vit/mineralen pre-conceptie?
pi_146180005
Netjes Lushes!

Hier alleen foliumzuur en normale vitamines.
pi_146180066
Ik was er echt een beetje zenuwachtig van, ondanks dat mijn ovusticks zelfs aangaven dat ik heb geovuleerd tussen stoppen met pil en de menstruatie in.
31 dagen vond ik nogal lang duren. Maar goed, dat is niks vergeleken met wachten op 2 streepjes.

Foliumzuur en vit D ga ik vandaag halen.
Meer is niet nodig toch als je een beetje normaal eet? ( ik wil niet gaan googlen omdat ik bang ben in een neurotische freak te veranderen :') )
pi_146180069
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:21 schreef Mariposas het volgende:
Sara, heb u

[..]

Heb jij PCOS? Vaag kan ik me herinneren dat je het hier al eens over hebt gehad, maar weet het niet zeker meer.
Don't know. Hope not. -O-
pi_146180302
@Majo, stolseltje lijkt me inderdaad een restantje, of misschien heb je door al het batsen een klein bloedinkje gehad aan je baarmoedermond. (kan geen kwaad verder heur).

@gestreeptestoel: Dikke boe voor de hoofdpijn... *gooit aspirientje en knappe masseur*

quote:

Tankstation is hartstikke duur joh! Gewoon ff langs 't Kruidvat of de Action, voor een klein voorraadje. (anders wordt dat zwangerworden zo'n dure hobby...)
pi_146181115
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

waarschijnlijk is ie gewoon bang en gebruikt hij dit nu als reden om niet meer te hoeven vliegen ;)

[..]

ik ben tot zondag ongesteld geweest, daarom lijkt me dit niet meer bij de menstruatie horen. Voor innesteling zou het ook wat vroeg zijn maar je weet het nooit met die wisselende cycli van mij :P
Nou dat lijkt mij heel erg sterk... je aanloop naar een ei zou dan in nog geen week zijn geweest en je innesteling ook nog binnen die week en dan nog dat het verkeerd is gegaan.

Nou zijn er wel snelle cyclussen.. maar dat slaat een beetje alles ;)
Het is hoogstwaarschijnlijk een restje uit je baarmoeder. Je had ook een gekke menstruatie zoals ik begreep.
pi_146181126
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:55 schreef Lushes het volgende:
Eindelijk ongesteld geworden ( de 26e ) , precies 31 dagen na stoppen met de pil en precies zoals ik dat altijd had. God dank werkt alles nog.
Komende maand maar vol op die ovulatie.
Slikken de dames hier nog speciale vit/mineralen pre-conceptie?
Foliumzuur en als ik er aan denk en ik mij lusteloos voel extra vitamientjes
  zaterdag 1 november 2014 @ 11:48:03 #136
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146181749
Een multivit incl foliumzuur van de etos, wel zo handig want ik slik al genoeg andere supplementen voor mn gewrichten :')

Ik ben benieuwd naar mn NOD volgende week. Mijn lijft heeft er iig weer zin in :') qua klussen zou het iig kunnen :)
pi_146182207
Ik heb van die grote joekels met visolie en zo.
pi_146182872
Dat krijg ik niet weg hoor, die joekels.
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 13:11:24 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146183497
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:13 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nou dat lijkt mij heel erg sterk... je aanloop naar een ei zou dan in nog geen week zijn geweest en je innesteling ook nog binnen die week en dan nog dat het verkeerd is gegaan.

Nou zijn er wel snelle cyclussen.. maar dat slaat een beetje alles ;)
Het is hoogstwaarschijnlijk een restje uit je baarmoeder. Je had ook een gekke menstruatie zoals ik begreep.
ik denk ook dat het een restje is als ik jullie reacties zo lees :Y mijn menstruatie was inderdaad vreemd, heel heftig maar heel kort :o dat mag wel vaker ;)
pi_146183872
Ik neem Davitamon mama, daar zit ook best veel ijzer en en dat heb ik nogal snel tekort.

En ik weet weer waarom ik echt snel zwanger wil worden. Wat doet ongesteld zijn pijn zonder de pil :'(
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:38:22 #141
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146184070
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:30 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik neem Davitamon mama, daar zit ook best veel ijzer en en dat heb ik nogal snel tekort.

En ik weet weer waarom ik echt snel zwanger wil worden. Wat doet ongesteld zijn pijn zonder de pil :'(
Bij mij juist niet *O* Ik heb er echt veel minder last van zonder pil :)

Ik neem foliumzuur en een gewone multivitamine.
Semper frakkin fi!
pi_146198527
Goedenavond lieve toekomstige mede-mama's!

Hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben waarin veel geklust wordt! O+
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 22:56:15 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146200110
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:

aw wat klinkt dat lief O+

Laten we er een babymaakweekend van maken *O*
pi_146200525
Bats-boks! :p
pi_146200877
Hoe is t hier? Ik wens iedereen ook een fijn bats weekend <3
  zaterdag 1 november 2014 @ 23:46:08 #146
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146201753
:D Batsen it is!
Semper frakkin fi!
pi_146204095
Hier niet batsen. Wachten op menstruatie it is. _O-
pi_146206593
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:

Wat ben je toch een schatje! O+

Nee, nog altijd wachten tot al dat vloeien helemaal over is en dan kan ik manlief weer te grazen nemen :9
pi_146206595
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 23:10 schreef Sara82 het volgende:
Bats-boks! :p
_O-
pi_146206600
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 00:52 schreef Cygne het volgende:
Hier niet batsen. Wachten op menstruatie it is. _O-
Alweer wachten! Wat spannend! :*
Ik help je hopen dat die niet meer komt O+
pi_146207892
Gelukkig heeft mijn vriend lang weekend (oke de reden is wat minder waarom) want batsen zat er gisterenavond nog niet in.. Mijn menstruatie vond het leuk om me te pesten ;)

Dames ik zit te denken om deze cyclus ovutesten te gebruiken. Of zou ik nog een cyclus wachten om te kijken of die net zo kort is als deze? Anders blijf ik misschien heel veel testen terwijl het nu misschien weer een lange cyclus wordt? Wat denken jullie?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_146207969
Ovu testen via eBay. Kosten geen drol. Heb er ook nog wel een aantal voor je. Ik stop met de Ovu testen. Mijn ei komt structureel op dezelfde dag. Deze maand digitale geprobeerd maar die vertelden ook wat ik al wist. Ik ga daarom niet meer testen. Bovendien heb ik binnenkort geen tijd meer om bezig te zijn met zwanger worden want we hebben gisteren een bod gedaan op een huis waarvan de makelaar aanraad aan de eigenaren om deze te accepteren :D dus als alles goed gaat zijn we de komende weken te druk om stil te staan bij wanneer we moeten sexen etc
pi_146208176
Woooh Cassandra, dat is goed nieuws zeg!

Hier nog steeds met vlagen misselijk en steken links onder in de buik. Voel me niet al te jofel..
  zondag 2 november 2014 @ 09:21:09 #154
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_146208216
Spannend Cassandra, maar ziet er goed uit met dat huis dus! Laat het weten als het doorgaat!

Hier ook in de 2WW, of nu beter gezegd 1WW. Precies weer dezelfde symptomen als vorige ronde, tot op exact de dag aan toe. Ik verwacht daardoor niet dat het raak is.
pi_146208226
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 02:47 schreef Dottey het volgende:

[..]

Alweer wachten! Wat spannend! :*
Ik help je hopen dat die niet meer komt O+
Lief! O+
pi_146208253
Hebben jullie dit ook? Het lijkt alsof jullie rondes veeeel sneller gaan! Dan denk ik, dat wachtbankje is pas geweest toch? :)

Ik wil geen wachtbankjes meer. Wij gaan allemaal dit jaar door met een positieve test hoor!

Cassandra, dat is wel fijn om te weten denk ik? Dat je eisprong steeds op dezelfde dag is. Kan je er mooi rekening mee houden 😛

Voor de anderen die wachten.. 😙

[ Bericht 12% gewijzigd door gestreeptestoel op 02-11-2014 10:12:28 ]
  zondag 2 november 2014 @ 10:41:30 #157
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_146208989
Dat gevoel heb ik ook wel gestreeptestoel, maar in mijn geval klopt mijn gevoel ook echt. :P Aangezien de meeste hier wel een kortere cyclus dan 36 dagen hebben. ;)
pi_146209463
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 10:41 schreef Mariposas het volgende:
Dat gevoel heb ik ook wel gestreeptestoel, maar in mijn geval klopt mijn gevoel ook echt. :P Aangezien de meeste hier wel een kortere cyclus dan 36 dagen hebben. ;)
Hier ook een cyclus van 30+ dagen. Misschien is dat het inderdaad. 😉 (30+ valt nog mee met 50+ natuurlijk)

Maar dan nog.. Je eigen "wachtbankje" voelt automatisch langer, dat idee heb ik.
pi_146210817
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Daar ben ik ook allemaal geweest :D Om precies te zijn: Arizona, New Mexico (stukje), Colorado (stukje), Utah, Nevada, California, Oregon, Washington. Dus niet echt een "rond"reis, maar meer van onder naar boven ;) Tof is het daar he? Ik wil terug! O+
pi_146211025
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:02 schreef Lushes het volgende:
Ik was er echt een beetje zenuwachtig van, ondanks dat mijn ovusticks zelfs aangaven dat ik heb geovuleerd tussen stoppen met pil en de menstruatie in.
31 dagen vond ik nogal lang duren. Maar goed, dat is niks vergeleken met wachten op 2 streepjes.

Foliumzuur en vit D ga ik vandaag halen.
Meer is niet nodig toch als je een beetje normaal eet? ( ik wil niet gaan googlen omdat ik bang ben in een neurotische freak te veranderen :') )
Foliumzuur en vitamine D is ook alles wat ik neem. Vit D ook omdat ik vrijwel geen zuivel neem (ben niet officieel getest maar meen te merken dat ik de laatste jaren niet goed tegen lactose kan). Maar volgens mij moet dit genoeg zijn hoor! :)
Trouwens toen ik bij de huisarts was voor het verwijderen van mijn spiraaltje kreeg ik helemaal geen aanwijzingen het gebied van voorzorg, dat vond ik wel soort van slecht (er schijnen toch nog hele volksstammen geen foliumzuur te nemen).
pi_146211046
Verder zit ik nog steeds te wachten op }) Dus voor de zekerheid geen wijntjes genomen gisteren }:|
Toch wel vervelend, ik dacht dat mijn cyclus zo stipt was. Maar het zal wel komen binnenkort..
pi_146212596
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 09:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hebben jullie dit ook? Het lijkt alsof jullie rondes veeeel sneller gaan! Dan denk ik, dat wachtbankje is pas geweest toch? :)

Ik wil geen wachtbankjes meer. Wij gaan allemaal dit jaar door met een positieve test hoor!

Ja zo voelt het wel inderdaad. Helpt ook niet mee dat ik inmiddels negen dagen overtijd ben en niet zwanger }:|.

Venla, ik heb twee keer negatief getest, ik ben gisteren gewoon gaan borrelen hoor! Heb me vrijdag ook al ingehouden door geen sushi te eten, ik heb t gehad :{.
pi_146213577
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ja zo voelt het wel inderdaad. Helpt ook niet mee dat ik inmiddels negen dagen overtijd ben en niet zwanger }:|.

Venla, ik heb twee keer negatief getest, ik ben gisteren gewoon gaan borrelen hoor! Heb me vrijdag ook al ingehouden door geen sushi te eten, ik heb t gehad :{.
Begrijp ik dat je dat heb gedaan, zeker na zo'n tijd! Wat een stom gedoe :{ *knuf* Dat de cycli maar snel tot zichzelf mogen komen
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 14:18:21 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146213643
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:21 schreef Venla het volgende:

[..]

Daar ben ik ook allemaal geweest :D Om precies te zijn: Arizona, New Mexico (stukje), Colorado (stukje), Utah, Nevada, California, Oregon, Washington. Dus niet echt een "rond"reis, maar meer van onder naar boven ;) Tof is het daar he? Ik wil terug! O+
wow dan heb je de reis gedaan die we eigenlijk wilden doen, met Oregon en Washington erbij _O_ wij kwamen er helaas niet meer uit qua financiën dus hebben het bij het bekende rondje gehouden. En ja, het was echt fantastisch O+
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 14:19:22 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146213672
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

herkenbaar :Y heb laatst met twee negatieve testen het ook op een zuipen gezet _O-
pi_146217373
Eindelijk doorgebroken! Eindelijk een nieuwe cyclus :)
pi_146219666
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef KapiteinCupcake het volgende:
*O* Nieuwe ronde nieuwe kansen
pi_146221294
quote:
Yay! :D
pi_146221365
quote:
Hehe... Op naar de volgende en wie weet wel de laatste ronde! 😊
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 19:02:08 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146223594
Ik was net op een verjaardag van een meisje die drie wordt en ze zei steeds "jij bent een mama" en "jij bent mijn mama" tegen me O+ Haar moeder zei al dat ze misschien wel voorspellende gaven heeft :P Maar sowieso echt te zoet zo'n kleintje :)
pi_146225153
*O* Wie weet!

Aah MaJo! Wat lief! Ik was gisteren ook knuffelen met het twee-jarige dochtertje van een vriendin van me. Opgegeven moment vroeg zij wie ik was, en toen zei ze "MAMA!". *supersmelt *; *
pi_146226319
Fijn Cupcake! Kun je weer verder!

Hier alles rustig, paar dagen geduld nog..
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 20:14:17 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146226719
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 19:40 schreef KapiteinCupcake het volgende:
*O* Wie weet!

Aah MaJo! Wat lief! Ik was gisteren ook knuffelen met het twee-jarige dochtertje van een vriendin van me. Opgegeven moment vroeg zij wie ik was, en toen zei ze "MAMA!". *supersmelt *; *
Ah dat is eigenlijk hetzelfde, zo zoet O+ *;
pi_146228000
Lief he die ukkies! 😍
pi_146228095
(ff wat anders.. Zien jullie die smileys bij mij ook? Zijn hele andere smileys dan jullie hebben.. Deze staan bij mij onder een icoontje op m'n nieuwe mobiel)
pi_146228588
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
(ff wat anders.. Zien jullie die smileys bij mij ook? Zijn hele andere smileys dan jullie hebben.. Deze staan bij mij onder een icoontje op m'n nieuwe mobiel)
Ik zie ze alleen als ik met mijn mobiele telefoon op FOK! zit, maar nu vanaf mijn laptop zie ik alleen blokjes.. :)
  zondag 2 november 2014 @ 20:57:20 #177
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146228955
Ik zie ze op mijn telefoon inderdaad ook gestreeptestoel :)
pi_146229214
Hmm oke.. Ja Fok hanteert natuurlijk andere smileys en die kan ik zo op mijn mob niet zien.

Maargoed... Geen wereldproleem 😉
pi_146230516
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:01 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hmm oke.. Ja Fok hanteert natuurlijk andere smileys en die kan ik zo op mijn mob niet zien.

Maargoed... Geen wereldproleem 😉
dat kan je aanzetten bij settings ;)
pi_146232850
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Elleska het volgende:

[..]

dat kan je aanzetten bij settings ;)
Op mijn mobiel? Waar moet dat staan dan? 😊 (sorry, ik ben wel lekker offtopic zo)
pi_146233289
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:58 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Op mijn mobiel? Waar moet dat staan dan? 😊 (sorry, ik ben wel lekker offtopic zo)
op de mobile pagina zitten de instellingen/opties rechts bovenin verstopt.
pi_146233759
Gevonden! :P 8-) :+ :9 ^O^
pi_146234078
Waarom vliegt het weekend te snel om? O-)
Heerlijk een weekendje weggeweest met vriendlief O+
pi_146234096
Zomaar in de auto huilen omdat ik de kat zo mihihis en mn schoonvader de boom om gaat hakken waar die onder begraven ligt. :')

Pms. :r
pi_146238256
:{ Niks te melden... Chagrijnig. Weer meer bloed ipv minder... (oeh, dus toch wat te melden technisch gezien :+ )
pi_146240100
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 08:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ovu testen via eBay. Kosten geen drol. Heb er ook nog wel een aantal voor je. Ik stop met de Ovu testen. Mijn ei komt structureel op dezelfde dag. Deze maand digitale geprobeerd maar die vertelden ook wat ik al wist. Ik ga daarom niet meer testen. Bovendien heb ik binnenkort geen tijd meer om bezig te zijn met zwanger worden want we hebben gisteren een bod gedaan op een huis waarvan de makelaar aanraad aan de eigenaren om deze te accepteren :D dus als alles goed gaat zijn we de komende weken te druk om stil te staan bij wanneer we moeten sexen etc
Nou ik houd mij aanbevolen ;)
En hoera!!!! met je huis!!! * Dottey zegt: dat was mijn vroege juig :7
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:31 schreef Venla het volgende:

[..]

Foliumzuur en vitamine D is ook alles wat ik neem. Vit D ook omdat ik vrijwel geen zuivel neem (ben niet officieel getest maar meen te merken dat ik de laatste jaren niet goed tegen lactose kan). Maar volgens mij moet dit genoeg zijn hoor! :)
Trouwens toen ik bij de huisarts was voor het verwijderen van mijn spiraaltje kreeg ik helemaal geen aanwijzingen het gebied van voorzorg, dat vond ik wel soort van slecht (er schijnen toch nog hele volksstammen geen foliumzuur te nemen).
Ik vond dit ook zo gek. Mijn voorzorg was, neem nog een molletje in straks tegen de kramp en warm een lekker kruikje en relax in ligstand. Oh en je kunt nog even een paar dagen vloeien! Veel succes he?!

Niets over foliumzuur en dat soort dingen ^^, Heel gek, want door te zorgen dat die spiegel goed is kan je zoals ik het begrijp veel ellende percentages voorkomen met open ruggetjes en meer van die nare dingen ipv te starten zodra je eens ontdekt dat je zwanger bent met 5 weken en als je pech hebt met je uber lichte hcg streepjes met 6 weken. anyways.. lang leve het internet en nieuwsgierig zijn ;)

quote:
Wat fijn! Wijntjes waren al in de pocket las ik... nu kan je volgend weekend ook gerust niet de bob zijn ;) En je hebt weer een cyclus ontdekt.. dus win - win ^^,

quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Cygne het volgende:
Zomaar in de auto huilen omdat ik de kat zo mihihis en mn schoonvader de boom om gaat hakken waar die onder begraven ligt. :')

Maar als je al veel op je verwerkbordje hebt liggen dan kunnen ( onverwachte) dingen ineens heeeeeeeeeeeul zwaar emotioneel tillen en opgevangen worden. En dat geeft helemaal niets.

Zelf zat ik vandaag nog te grappen met mijn jongste zusje (ook al is ze bijna 30 ze blijft mijn jongere zusje :P ) dat sinds ik met mijn spiraaltje gestopt ben en out of the blue zo labiel als de pest zit te snotteren bij reclames of een scene uit een serie of film (die eigenlijk helemaal niet gevoelig zouden moeten overkomen..) En dat is pas janken om niets :P
Je doet het zo slecht nog niets dus ;)

:* O+

Edit: Ik besef me nu ineens.. GEEN BOOMHUT IN DE TUIN!! -O-

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 23:35 schreef Hilzillah het volgende:
:{ Niks te melden... Chagrijnig. Weer meer bloed ipv minder... (oeh, dus toch wat te melden technisch gezien :+ )
Nou heb ik wel niet zo lang gevloeid/doodgebloed als jij.. je spant echt de kroon!Je hebt gewonnen *O* Laat je buik ook even dit berichtje lezen.. "STOP DAARMEE.. JE HEBT ECHT DE RODE POMPOMMETJES ZWAAI PRIJS.. *O* EN NU WILLEN WE EEN PRACHTIGE 2.0 ronde-plak-kans

Zo dat helpt vast! :9

;)
pi_146243315
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 00:34 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nou heb ik wel niet zo lang gevloeid/doodgebloed als jij.. je spant echt de kroon!Je hebt gewonnen *O* Laat je buik ook even dit berichtje lezen.. "STOP DAARMEE.. JE HEBT ECHT DE RODE POMPOMMETJES ZWAAI PRIJS.. *O* EN NU WILLEN WE EEN PRACHTIGE 2.0 ronde-plak-kans

Zo dat helpt vast! :9

;)
Ik heb mn navel tegen het scherm gedrukt hè... Mijn buik kan vast lezen! Nu afachten!! :D
pi_146244528
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Cygne het volgende:

Pms is stom o|O.

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik heb mn navel tegen het scherm gedrukt hè... Mijn buik kan vast lezen! Nu afachten!! :D
Aah Hillz! Dit is echt niet normaal meer! :{

Om nog een keer de foliumzuur discussie open te trekken (sorry, afgelopen weekend tikje afwezig): bij de tuinen kan je tabletjes van 800 mg vinden? :@
pi_146244992
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 08:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ah Cassandra! Wat spannend zeg! Ik duim voor jullie :D
  maandag 3 november 2014 @ 10:34:39 #190
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146245667
Spannend cassandra! Een nieuw huis is zo fijn!
Hillz ik hoop dat je lijf luistert en snel ophoud!
Pms voor cygne ;(

Ik lig misselijk in bed, moet zo echtttt opstaan want wil nog vanalles doen voor ik ga werken maar ;( ik lig zo lekker warm (en ik wilde een uur geleden al opstaan whehe)
pi_146247418
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

^O^ :*
pi_146247470
Na elke miskraam blijft t twee rondes weg. Daarna begint t weer. :')
pi_146248240
Goed nieuws van het eierfront: raad eens van wie de ovulatiestokjes vandaag ietsje donkerder zijn...? Als ie morgen positief is, dan betekent dat, dat ik weer precies op dag 30 een lh-piek heb, net als de vorige ronde.... ^O^ (doet een zie-mij-eens-regelmatig-zijn-dansje)

En het allerleukste vind ik dat mijn lief en ik vanaf morgen geregistreerde partners zijn, hoe fokking great zou het zijn als we dan morgen ook meteen een kindje met dezelfde achternaam kunnen maken! *zwijmeldepijmel*
pi_146248391
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Sara82 het volgende:
En het allerleukste vind ik dat mijn lief en ik vanaf morgen geregistreerde partners zijn, hoe fokking great zou het zijn als we dan morgen ook meteen een kindje met dezelfde achternaam kunnen maken! *zwijmeldepijmel*
O+ O+ O+
pi_146248969
Aaahhh Sara, ik duim mee! ^O^

Hill, dat bloeden moet nu maar eens afgelopen zijn! :(
pi_146249055
quote:
Goed nieuws van het eierfront: raad eens van wie de ovulatiestokjes vandaag ietsje donkerder zijn...? Als ie morgen positief is, dan betekent dat, dat ik weer precies op dag 30 een lh-piek heb, net als de vorige ronde.... ^O^ (doet een zie-mij-eens-regelmatig-zijn-dansje)

Jeeeh! Wat een positiviteit! Ik duim voor een plakkert! *O*
pi_146249495
Ik kom denk ik hier weer iets meer posten. In het andere topic voel ik mij niet heel erg meer thuis nu ik weer 5 maanden zelf mag proberen met behulp van clomid en ovulatietesten.
pi_146251548
Hi,

Ik wil graag mee gaan posten, omdat wij hopen op een tweede streepje. :@

Euh.. aangenaam dus :D
Schudden voor gebruik
pi_146251641
quote:

Wat fijn zeg! En wat een verschil met eerst!

Nou dat zou wel heel O+ zijn. Alvast hartelijk gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap :*
Schudden voor gebruik
pi_146251757
quote:
17s.gif Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Hi,

Welkom Stippelrientje! :)
pi_146251758
quote:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeuhjjjjjjjjjj wat goed!!!! O+

Alvast hardstikke veel plezier en O+ morgen! :*
pi_146251806
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef coccinelle het volgende:
Ik kom denk ik hier weer iets meer posten. In het andere topic voel ik mij niet heel erg meer thuis nu ik weer 5 maanden zelf mag proberen met behulp van clomid en ovulatietesten.
Hi,

Sluit gezellig aan. Wat fijn dat je het op eigen krachten (met behulp van Clomid) kunt gaan proberen! O+

Ik hoorde wel eens dat Clomid zelf ook je ovulatietest wat kan laten kleuren. Ben je al bezig met stokjes piesen of moet je nog starten?
* Dottey zegt alvast sorry.. ik ben nieuwsgierig.
pi_146251830
quote:
17s.gif Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Hi,

Welkom.

Als je ook in de OP wil dan kan je alvast een beetje verzinnen voor een tekst die je er wil hebben en dan moet je dat maar doorgeven aan de eerst volgende topic opener ;)

Succes
pi_146251899
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Welkom Stippelrientje! :)
Thanks!

quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef Dottey het volgende:

[..]

Welkom.

Als je ook in de OP wil dan kan je alvast een beetje verzinnen voor een tekst die je er wil hebben en dan moet je dat maar doorgeven aan de eerst volgende topic opener ;)

Succes
Bedankt! Ik zal er eens over nadenken :@
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en gebruiken ovulatietesten, want ik ben wat onregelmatig.
Schudden voor gebruik
pi_146251986
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef coccinelle het volgende:
Welkom terug Coccinelle. Ik ken je eigenlijk helemaal niet, maar ik duim voor je dat het snel lukt! :Y
pi_146252148
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Dottey het volgende:

[..]

Hi,

Sluit gezellig aan. Wat fijn dat je het op eigen krachten (met behulp van Clomid) kunt gaan proberen! O+

Ik hoorde wel eens dat Clomid zelf ook je ovulatietest wat kan laten kleuren. Ben je al bezig met stokjes piesen of moet je nog starten?
* Dottey zegt alvast sorry.. ik ben nieuwsgierig.
Vandaag was stokje nummer 9 :D. Bij mij is een stokje nooit helemaal blanco, ook niet voor ik met clomid begon. Stokje van vandaag was positief, dus ik verwacht morgen of overmorgen mijn eisprong. En dan hopen dat de luteale fase deze keer langer is dan 12 dagen. (Ik hoop op een hele lange!)
pi_146252170
Tnx!

Welkom (terug) Cocc en stippel!
pi_146252304
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:55 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Vandaag was stokje nummer 9 :D. Bij mij is een stokje nooit helemaal blanco, ook niet voor ik met clomid begon. Stokje van vandaag was positief, dus ik verwacht morgen of overmorgen mijn eisprong. En dan hopen dat de luteale fase deze keer langer is dan 12 dagen. (Ik hoop op een hele lange!)
Ahhhh! Nou goede hoop!!

Ik dacht dat als je positief test dat het dan ook binnen 12 uur kan vrijkomen. Ik heb dat eens ergens in mijn brein opgeslagen dat je ongeveer 12 uur erna t/m 48 uur erna de eisprong kunt hebben ofzo..

In ieder geval veel plezier :9

Was je luttele fase normaal dan korter dan 12 d.?
pi_146253068
Hoi Stippel!! :)

Dat zou tof zijn Sara!

Ik snap ut niet. Is (was) dat bij jou zo Cygne?

Welkom terug Coccinelle :*
pi_146254324
Bij mij wisselde t heel erg: meer, minder, meer, niks, veel, minder, niks. Ik heb bloedingen gehad tot 3.5 week na curettage en n week of wat later weer ongesteld.
  maandag 3 november 2014 @ 15:03:06 #211
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_146254420
Hoi Stippelrientje, welkom! Ben jij een kloon? :)

En coccinelle, welkom terug! Hoor vaak positieve ervaringen w.b. clomid!
pi_146254653
Even ego stuiter post
De woning is van ons! Vijf slaapkamers en garage *O* *O*
Nou de gezinsuitbreiding nog hihi
pi_146255059
Gefeliciteerd, leuk hoor! 5?? Wat ben je allemaal van plan ;)
pi_146255374
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 15:00 schreef Cygne het volgende:
Bij mij wisselde t heel erg: meer, minder, meer, niks, veel, minder, niks. Ik heb bloedingen gehad tot 3.5 week na curettage en n week of wat later weer ongesteld.
Oh op die fiets... Dan kan ik je een handje geven, beetje, niks, veel, heel kleinbeetje lang, meer. Naja, dan weet ik dat het niet gek is dat het ineens meer is geworden...
pi_146255394
YAY Cassandra! Nieuw huis! O+
pi_146255483
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oh op die fiets... Dan kan ik je een handje geven, beetje, niks, veel, heel kleinbeetje lang, meer. Naja, dan weet ik dat het niet gek is dat het ineens meer is geworden...
Jup. Das heel normaal. Ook irritant want je denkt dat t maandverbandje weg kan en dan: flats! :')

Cassandra! *O* *O*
pi_146255529
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
Jaaaaaaaa, gefeliciteerd! Woei, klinkt als een goede kast!
pi_146255647
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jup. Das heel normaal. Ook irritant want je denkt dat t maandverbandje weg kan en dan: flats! :')

Dat inderdaad! :') bij mij was het na 6 weken weer normaal/weg.
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 15:38:48 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146255824
Gefeliciteerd cassandra! *O*

Hil nu is het inderdaad wel een keer klaar hoor dat bloeden }:| hopelijk stopt het snel!

En welkom (terug) coccinelle en stippelrientje! *O*
pi_146255902
Hi Coccinelle, ik heb je wel s eerder voorbij zien komen geloof ik, toen ik meelurkte.. :+

Stippeltientje, hai

Cassandra.. 5? Moeten die allemaal gevuld worden met kids? :X Cool dat t huis door gaat zeg! ^O^

(hier oorspronkelijk ook 5 kamers als je de zolder meetelt, maar nu 4 incl zolder)
pi_146255905
quote:
Even ego stuiter post
Gefeliciteerd Cassandra! 5 slaapkamers, jullie kunnen wel even vooruit :P
  maandag 3 november 2014 @ 15:46:15 #222
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146256104
Yay cassandra *O* gefeliciteerd!
  maandag 3 november 2014 @ 15:59:57 #223
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146256607
Gefeliciteerd Cassandra! *O* 5 slaapkamers! :D

Welkom terug Coccinelle en welkom stippelrientje! :)
Semper frakkin fi!
pi_146257034
quote:
Even ego stuiter post
Gefeliciteerd! *O*
pi_146260993
Gefeliciteerd Cassandra! *O* wanneer kunnen jullie er ongeveer in?

Wat een warm welkom!

Mijn LF wisselt van 7-10 dagen. 1x 12 dagen gehad met positieve test.
pi_146261908
Welkom nieuwe dames!

Hier dag 28 en geen bloed. Dat is voor het eerst sinds juli geloof ik (alleen back-up van mijn appje naar de nieuwe telefoon is mislukt, dus ik mis info..). Alleen ik vertrouw mijn cyclus sinds de miskraam niet meer zo blindelings dat ik dit al heel verdacht vind, een keer 29 of 30 of 31 zou me echt niet verbazen. Dus nog maar even afwachten.
pi_146262392
Die 5 slaapkamers worden niet allemaal gevuld met grut hoor :') Zolder is in twee gedeeld waarvan een een wasbak heeft. Dat wordt de logeerkamer, andere wordt een mijn rommelkamer (later werkkamer). En een overloop met ruimte voor wasrek, wasdroger en wasmachine. Eíndelijk geen wasrek meer op de slaapkamer O+ Ben ik nog t meest weg van.
Grootste slaapkamer is voor ons, en we twijfelen of we de kleinste kamer vrij houden voor de babykamer of de middelste. Op zich ben ik voor de grootste zodat uk niet hoeft te verhuizen, aan de andere kant denk ik, we kunnen bij een eventuele tweede altijd nog kamers ruilen. Maar linksom of rechtsom houden we die kamer vrij voor uk. En de overige kamer wordt tijdelijk de werkkamer. Tis de bedoeling dat O+ soms thuis gaat werken. Als alles soepel verloopt gaan we eind januari verhuizen.

Welkom nieuwelingen *O*

Ik lees straks bij en reageer dan uitgebreid..
pi_146264618
Welkom Stippelrientje en welkom terug coccinelle! Wat tof Cassandra, gefeliciteerd met je huis!

Goed nieuws hier: vanmorgen is mijn periode aangebroken! Dus op naar een nieuwe ronde :)
  maandag 3 november 2014 @ 19:29:59 #229
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146265210
Spuitelf: welkom (terug) voor coccinelle en stippelrientje!

Ik zit op een heel interessant seminar maar mijn misselijkheid en gerommel down under verpesten mn concentratie :( ik begin nu toch weer eens te denken "zou het?.."
Maarja zal wel weer niks zijn :') dus ik zwijg weer :X

[ Bericht 15% gewijzigd door sproetjes op 03-11-2014 19:41:27 ]
pi_146274361
Nieuwe aanwas *O* Welkom :W O+

Tijd voor streeeeeeeeepjes. Tijd voor doorschuivingen! O+

Vandaag een werkdag van 12,5 uur. Kapot! ;( & morgen om 8:15 weer present. -O- Welkom terug van vakantie, sjoiis!
pi_146277369
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:29 schreef sproetjes het volgende:

Ik zit op een heel interessant seminar maar mijn misselijkheid en gerommel down under verpesten mn concentratie :( ik begin nu toch weer eens te denken "zou het?.."
Hoe gaat het nu?
  maandag 3 november 2014 @ 23:37:10 #232
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146277489
Ik heb in de auto terug naar mijn werk wat kunnen eten en dat hielp wel, het rare gevoel down under is er weer en ik zit inmiddels thuis aan een kopje groentesoep om de misselijkheid weer te onderdrukken. Als ik maar kleine beetjes eet elke keer dan gaat t wel overdag en 's avonds wel

Lief dat je het vraagt!
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 00:31:31 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146279345
Sproetjes, zou het inderdaad :o spannend hoor, ik ga voor je duimen! O+ *O*
pi_146283278
Goedemorgen meisjes oO< !

Oeeh, spanning voor sproetjes en isabella! Ik ga duimen voor streepjes!

Ah Sjoiis, dat is balen! Vanavond lekker met O+ op de bank en bijkomen?

Cassandra, wat een kast zeg! Ik ben blij dat jullie nu lekker alle ruimte hebben. Ik snap dat t lastig is om een kamertje te kiezen voor het kleintje, maar ik denk dat als jullie daar eenmaal zijn, de logische keuze vanzelf heel makkelijk zal worden.

Venla! :* voor de pijn en *O* voor de nieuwe ronde!
pi_146286031
Dat klinkt spannend sproetjes!
pi_146288110
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:37 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb in de auto terug naar mijn werk wat kunnen eten en dat hielp wel, het rare gevoel down under is er weer en ik zit inmiddels thuis aan een kopje groentesoep om de misselijkheid weer te onderdrukken. Als ik maar kleine beetjes eet elke keer dan gaat t wel overdag en 's avonds wel

Lief dat je het vraagt!
Niet om je gek te maken hoor.. maar wanneer is je NOD ook alweer?
Of heb je misschien de laatste tijd nog meer stress waardoor je misschien meer maagzuur aanmaakt?
Gelukkig gaat het weer een beetje beter-der-der ^^,
Dikke knuf.
pi_146288138
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom nieuwe dames!

Hier dag 28 en geen bloed. Dat is voor het eerst sinds juli geloof ik (alleen back-up van mijn appje naar de nieuwe telefoon is mislukt, dus ik mis info..). Alleen ik vertrouw mijn cyclus sinds de miskraam niet meer zo blindelings dat ik dit al heel verdacht vind, een keer 29 of 30 of 31 zou me echt niet verbazen. Dus nog maar even afwachten.
Sorry, ik had hier even overheen gelezen.

ruk van je back up.. zelf ben ik ook 1,5 jaar aan info kwijt door zo een grapje en niet goed opletten :(
pi_146288335
quote:
Even ego stuiter post
Gefeliciteerd *O*
Het lijkt mij erg leuk om dan nieuwe kleuren en spulletjes te verzinnen om al die kamers tot enorm toffe bazen kamers te maken! O+ Heb je al een boel plannen?
Ik zou er zelf amper van kunnen slapen :@

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom nieuwe dames!

Het lijkt mij ook wel een beetje een stiekem-toch-wel-zenuwen-vinger-bijt-ik-probeer-rustig-te-blijven wachten ;)

quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:29 schreef sproetjes het volgende:

Had je die dag ook wel goed gegeten? Het klinkt wel spannend!
Wanneer kan en mag je testen, eigenlijk?
Schudden voor gebruik
pi_146289605
Stippelrientje, ja, dat is ook wel een beetje zo ;-)
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:35:31 #240
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146289874
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

Niet om je gek te maken hoor.. maar wanneer is je NOD ook alweer?
Of heb je misschien de laatste tijd nog meer stress waardoor je misschien meer maagzuur aanmaakt?
Gelukkig gaat het weer een beetje beter-der-der ^^,
Dikke knuf.
ik hou er zelf ook rekening mee dat ik dit weekend gewoon ongesteld wordt ;) zal wel een griepje zijn ofzo
mijn NOD is zaterdag of zondag (cyclus wisselt tussen de 27 en 28 dagen)
ik heb vanaf vorige week woensdag gerommel down under (begon 's nachts en is nu dus ook overdag regelmatig) en ben af en aan misselijk vanaf vrijdag ochtend
het is juist nu erg rustig op het werk dus qua stress minder dan ooit haha
en dankjewel O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef Stippelrientje het volgende:

Had je die dag ook wel goed gegeten? Het klinkt wel spannend!
Wanneer kan en mag je testen, eigenlijk?
Zaterdag of zondag is mijn NOD
ik eet elke dag gewoon normaal zoals ik altijd eet :) niks bijzonders wat dat zou moeten kunnen triggeren dus eigenlijk..

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Stippelrientje, ja, dat is ook wel een beetje zo ;-)
SPANNENDD :D ik duim voor je!
pi_146294990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Dottey het volgende:

[..]

Sorry, ik had hier even overheen gelezen.

ruk van je back up.. zelf ben ik ook 1,5 jaar aan info kwijt door zo een grapje en niet goed opletten :(
Oh, wat irritant he? Ik heb tussen juli en nu de info kwijt. Als ik een back-up van later terugzet dan krijg ik geen gegevens. En dat zijn net de maanden dat mijn cyclus weer normaal werd, dus nu kan ik niet zo goed inschatten hoe verdacht dag 29 is, of dat daar ook nog wel tussen zat en ik het na een keer 32 dagen al vrij normaal vond toen het 29 was.
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 16:58:59 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146296735
IMA, jij ook al in de stress! Ik ga voor jou en Sproetjes duimen, hopelijk is het nu gewoon raak *O*
pi_146296816
Hm. Mijn appje maakt 1x per week een back-up, op het moment dat ik de app open. En dan krijg ik een mail met een code. Dat heb ik de afgelopen maanden alleen gedaan om in te vullen wanneer ik ongesteld werd. Dus als ik het zo reconstrueer krijg ik sinds de miskraam: 32-23-32-27-27-28-27
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 18:11:28 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146299324
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hm. Mijn appje maakt 1x per week een back-up, op het moment dat ik de app open. En dan krijg ik een mail met een code. Dat heb ik de afgelopen maanden alleen gedaan om in te vullen wanneer ik ongesteld werd. Dus als ik het zo reconstrueer krijg ik sinds de miskraam: 32-23-32-27-27-28-27
Dat is een aardig regelmatige cyclus _O_ Nog een paar daagjes wachten en als je dan nog niet ongesteld bent zeker even testen lijkt me ^O^
pi_146299525
Isabella en Sproetjes.. Streepjes willen we! Wie weet zijn jullie de eerst volgenden die een plaatsje mogen doorschuiven! :s)
pi_146301276
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Isabella en Sproetjes.. Streepjes willen we! Wie weet zijn jullie de eerst volgenden die een plaatsje mogen doorschuiven! :s)
Eigenlijk vind ik gewoon wij allemaal... En dan ook nog een soort van tegelijk... Ik ga nu voor mijn UD delen met 9 man ipv 3 :D (en ook weer augustus dan hè)
pi_146302153
Met de hele gangbang in een maand door. *O* Volgende maand dan O-) Dan doe ik ook weer 100% mee :9
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 20:00:59 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146304335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik gewoon wij allemaal... En dan ook nog een soort van tegelijk... Ik ga nu voor mijn UD delen met 9 man ipv 3 :D (en ook weer augustus dan hè)
Helemaal mee eens, ik doe mee! ^O^ Ik besefte ook dat de kans op een juli baby nu wel heel klein wordt :'( Al kan het nog steeds, moet ik wel NU bevrucht worden *O* En ach augustus baby's zijn ook hartstikke leuk O+
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:03:32 #249
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146304454
Jaaaa allemaal door in 1 keer please *O*
pi_146304543
Ik ga nog even voor een juli-baby, zolang het kan ;-) (hoewel de kat nog op schoot wil zitten, de vorige keer hebben ze dat van ongeveer NOD tot een week na de curretage consequent geweigerd, dus eigenlijk is dit een slecht teken ;) )
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:18:53 #251
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146305196
Als ik op katten af moet gaan is het hier precies andersom haha. Ze wil normaal nooit op schoot en is nu niet bij me weg te slaan
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 20:25:37 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146305555
Het verhaal is toch juist dat katten aanvoelen dat je zwanger bent en dan heel aanhankelijk worden :o Dat vertelde een vriendin me vandaag juist.

Bij mij zou dat niks zeggen, poes brengt al 75% van de dag op mij door :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:27:31 #253
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_146305657
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef sproetjes het volgende:
Als ik op katten af moet gaan is het hier precies andersom haha. Ze wil normaal nooit op schoot en is nu niet bij me weg te slaan
2 x meegemaakt, 2 x zwanger :D

Duimen maar!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 20:30:56 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146305851
quote:
Kat weet dat je zwanger bent?

Wat veel zwangere vrouwen merken is dat je kat opeens heel graag op je buik ligt (zelfs als hij voor je zwangerschap helemaal niet zo aanhankelijk was). Katten voelen veranderingen veel eerder aan dan mensen. Wetenschappelijk bewezen is dat honden ziekten zoals kanker en diabetes kunnen ruiken. Ook katten hebben een goed ontwikkeld reukorgaan. Als je zwanger raakt krijg je te maken met veel hormonale veranderingen waardoor je onder meer anders gaat ruiken. Het is daarom niet zo vreemd dat honden en katten aanvoelen dat je zwanger bent. Misschien nog wel eerder dan jijzelf! Overigens kan het geen kwaad als je kat op je buik ligt, mits je baby je kat er niet vanaf schopt natuurlijk.
Bron
pi_146306100
Hier gingen (toevallig of niet) de ene kat (die eigenlijk alleen in de buurt komt liggen en echt boven op mijn man jumpt zodra die ook maar ergens zit..) een paar middagen op mijn schoot lanterfanteren...
De andere kat (die altijd ver weg ligt van iedereen) volgde mij de godganze dag :+

De hond doet dat 24/7 dus die is niet zo goed te peilen :P

Toen het mis ging waren ze ook nergens meer te bekennen voor moral support :(

Iets met alleen de lusten niet de lasten }:|

Overigens denk ik dat het puur toeval is geweest ;)
pi_146306190
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef sproetjes het volgende:

[..]

ik hou er zelf ook rekening mee dat ik dit weekend gewoon ongesteld wordt ;) zal wel een griepje zijn ofzo
ik heb vanaf vorige week woensdag gerommel down under (begon 's nachts en is nu dus ook overdag regelmatig) en ben af en aan misselijk vanaf vrijdag ochtend
en dankjewel O+

[..]

Nou ik ben benieuwd! Of jouw hormonen maken je dus ziekjes ;) of je hersenkronkel-diepste-wens maakt je kotsmisselijk :9

Hoe dan ook... rustig aan afwachten en kleine beetjes eten de hele dag ;) Wat een ellende! O+
pi_146306296
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef sproetjes het volgende:

[..]

en dankjewel O+

[..]

Zaterdag of zondag is mijn NOD
ik eet elke dag gewoon normaal zoals ik altijd eet :) niks bijzonders wat dat zou moeten kunnen triggeren dus eigenlijk..

[..]

SPANNENDD :D ik duim voor je!
Nou dat zijn dan in ieder geval goede voortekenen O+
De een is al vanaf de innesteling misselijk de ander pas na weken....

Goede hoop, vingers gekruist! :*
Schudden voor gebruik
pi_146306494
Ego post:
Hier begrijp ik mijn ovulatiestreepjes even niet zo.... }:|

Net klaar met laatste beetje bloed en ik dacht ik ga op tijd testen, zit er al gewoon een licht streepje.... :o
Dan zou ik of wel een hele korte ronde hebben deze maand (normaal gemiddeld rond de 34 dagen) en zit er meestal 2 a 2,5 week tussen de laatste dag bloed en de ovulatie en nu is dat dan nog geen week...

of mijn hormonen zijn nog op hol ofzo :9
Schudden voor gebruik
pi_146306561
Maar ovutesten hebben bijna altijd streepjes toch? Gaat om de piek?
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:47:14 #260
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146306728
Ik ben ook benieuwd haha, ik wacht rustig het weekend af :)

En kitty says hi! (Poez is net van schoot af dus is broerlief er nu maar gaan liggen)
SPOILER
pi_146306778
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Bij mij is hij normaal de hele maand blanco (op de controle streep na natuurlijk)
En dan rond de piek gaat hij licht kleuren en op de piek donker zoals het controle streepje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stippelrientje op 04-11-2014 20:58:45 ]
Schudden voor gebruik
pi_146306992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het kan zijn dat je altijd een lichte zweem erop hebt, maar het kan ook normaal zijn om de test muv de vruchtbare dagen (en of aanloop naar de ovulatie) je een licht streepje krijgt en dan op de piek dat hij donkerder gekleurd is en dan weer afzwakt.

Het kan ook zijn dat hij een lichte zweem geeft de maand nadat het mis is gegaan, door de hormonen die nog aanwezig zijn in je lichaam. Daar kan hij ook op reageren.

^^,
pi_146307122
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef Sara82 het volgende:
..
Gefeliciteerd vandaag Sara! :*
Ik hoop dat het een super dag is met jou en je O+
pi_146307149
Ok, ik heb ze nooit echt gebruikt, dus ik weet het ook niet precies. Dan maar goed in de gaten houden stippelrientje!
pi_146307350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ok, ik heb ze nooit echt gebruikt, dus ik weet het ook niet precies. Dan maar goed in de gaten houden stippelrientje!
Sowieso maar aan het werk O-) Better safe than sorry :P
Schudden voor gebruik
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:17:58 #266
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_146308328
Bij mij had de ovu test een week lang een lichte streep. Werd niet echt donkerder, plots was er precies een week na de 1e lichte streep een donkere streep. Dat 2 dagen achter elkaar, daarna weer helemaal blanco(op controlestreep na ;) )
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 21:29:34 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146309006
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef Dottey het volgende:

[..]

Gefeliciteerd vandaag Sara! :*
Ik hoop dat het een super dag is met jou en je O+
Wat is er vandaag? :o

Ik heb nog geen ovutesten gedaan dus geen flauw idee hoe dat zit :P

Vriendlief is even heel actief op de PlayStation de laatste weken. Komt het batsen niet ten goede }:| :@ :')
pi_146310638
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Goed plan! ^O^
pi_146311046
Majo, sleur m gewoon bij die Playstation vandaan joh! >:)

Sara, inderdaad gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Nog iets speciaals gedaan?

Hier nog steeds beroerd. Keelpijn, last vd buik en misselijk. (klinkt meer als griep.. :'( )
pi_146311881
Beetje laat maar welkom coccinelle en stippelrientje!!!

Sara gefeliciteerd met je geregistreerde partnerschap! Heb je het nog gevierd?

SPOILER
Oooooh wat een lieve poezie Sproetjes!

En spannund al die bijna streepjes. Wordt een heeeeel spannend weekend zo te lezen. Mijn duimen draaien overuren *O*
pi_146311974
En wat is je vriendlief aan het spelen op de playstation?
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 22:57:23 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146314131
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 22:01 schreef gestreeptestoel het volgende:
Majo, sleur m gewoon bij die Playstation vandaan joh! >:)

Sara, inderdaad gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Nog iets speciaals gedaan?

Hier nog steeds beroerd. Keelpijn, last vd buik en misselijk. (klinkt meer als griep.. :'( )
Ga ik zo ook doen })

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Daui het volgende:
En wat is je vriendlief aan het spelen op de playstation?
Het nieuwe NBA spel, hij zit dus heerlijk te basketballen O+ :')

Maar hij heeft gezegd dat ie zo ook naar boven komt :s) ~O>
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 22:57:42 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146314147
Oh en gefeliciteerd Sara! Blijkbaar heb ik daar helemaal overheen gelezen :@
pi_146318164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:17 schreef Mariposas het volgende:
Bij mij had de ovu test een week lang een lichte streep. Werd niet echt donkerder, plots was er precies een week na de 1e lichte streep een donkere streep. Dat 2 dagen achter elkaar, daarna weer helemaal blanco(op controlestreep na ;) )
Ja, dat kan dus ook. Volgens mij schreef ik dat ook :D

in je vruchtbare week een lichte streep en naar je ovulatie donker. Na je piek verdwijnt het weer :D
pi_146318170
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat is er vandaag? :o

Ik heb nog geen ovutesten gedaan dus geen flauw idee hoe dat zit :P

Vriendlief is even heel actief op de PlayStation de laatste weken. Komt het batsen niet ten goede }:| :@ :')
Ze is vandaag in het gemeentehuis geweest :D
pi_146320897
Gefeliciteerd Sara! Had ik even gemist.

D30 and counting..
Als het wel zo is zie ik er eigenlijk ook best tegenop :@ Het idee dat het nog weer mis kan gaan.. Maar ja, er bestaan geen zwangerschappen zonder dat risico..
pi_146321061
Als mijn cyclus gelijk "normaal" is zou er de afgelopen dagen een eisprong geweest moeten zijn. O+ en ik batsen rustig door :D
  woensdag 5 november 2014 @ 09:57:50 #278
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146321680
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

2 x meegemaakt, 2 x zwanger :D

Duimen maar!
Herkenbaar :D

Bij de eerste lag 1 kat ineens steeds bij mij op schoot en de hele zwangerschap heeft ze dat blijven doen. Toen ik bevallen was moest ze niets van mij hebben :D Tot ze dat bijna 2 jaar later weer ineens deed. Mijn moeder keek mij aan en riep omggggg ben je zwanger???? :o :o :o
Ik wist het zelf nog niet eens op dat moment maar ja dus _O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 5 november 2014 @ 12:06:49 #279
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146325151
Haha, grappig van die katten :D
Mijn katten zitten allebei wel regelmatig bij me dus dat is helaas geen goede graadmeter.
Ik heb het idd ook andersom meegemaakt, dat ze niet bij iemand wilden zitten die kanker had. (En later gelukkig weer wel :) )
Semper frakkin fi!
pi_146325930
Ik duim, ik duim voor streepjes! Hier zit ik in de wachtweken voor mijn menstruatie. We hebben slecht gebatst (of naja, de timing was niet heel goed) en ik kreeg het idee dat de hele vroege miskraam tóch voor een kleine storing heeft gezorgd. We zullen het zien!
pi_146325986
En felicidades voor Cassandra en Sara! *O*
pi_146326249
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:57 schreef Moppert het volgende:

[..]

Herkenbaar :D

Bij de eerste lag 1 kat ineens steeds bij mij op schoot en de hele zwangerschap heeft ze dat blijven doen. Toen ik bevallen was moest ze niets van mij hebben :D Tot ze dat bijna 2 jaar later weer ineens deed. Mijn moeder keek mij aan en riep omggggg ben je zwanger???? :o :o :o
Ik wist het zelf nog niet eens op dat moment maar ja dus _O-
Wat grappig ( die situatie met je moeder vooral :D )
  woensdag 5 november 2014 @ 12:55:00 #283
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146326699
Bleh had een beetje bruine afscheiding en een beetje met vegen, na een keer was t weg... ;( dan zal t wel doorzetten... (Veel) te vroeg dit keer ;( -O-
pi_146326775
Oh, wat balen sproetjes!
  woensdag 5 november 2014 @ 12:59:17 #285
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146326836
- en weg- echt licht rood bloed dus ;(
Ik doe niet meer aan rare verschijnselen posten enzo :') stom lijf...

[ Bericht 39% gewijzigd door sproetjes op 05-11-2014 13:12:18 ]
pi_146327393
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef sproetjes het volgende:
Ik stuur je even DM's
  woensdag 5 november 2014 @ 13:19:03 #287
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146327450
quote:
15s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:17 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik stuur je even DM's
ik zag hem! ik zit zo weer mobiel dus kan zijn dat ik in een pm reageer, als dat mag? :)
pi_146327579
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef sproetjes het volgende:

[..]

ik zag hem! ik zit zo weer mobiel dus kan zijn dat ik in een pm reageer, als dat mag? :)
PM en mag ook hoor! O+
pi_146327840
Gefeliciteerd Sara en Daui! Leuke dingen zijn dit altijd :D

Sproetjes, wat een afknapper zeg -O-. :* voor de pijn en de stomme verschijnselen.

En Isabella! Wat wordt het spannend! Er is natuurlijk altijd een risico, maar we duimen voor een plakkert.. :*
  woensdag 5 november 2014 @ 14:05:11 #290
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146329339
Jammer sproetjes -O-
Semper frakkin fi!
pi_146329729
Mijn katten komen savonds ook allemaal op schoot zitten. Beetje warm maar wel gezellig.

@Sproetjes Wegwezen jij rode duivel! Scheer je weg! :(
pi_146329880
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef sproetjes het volgende:
Nouja, dat is de vraag he.. Of je lichaam zo stom is. Denk ik. Voor hetzelfde geld was er iets gaande dat meteen mis is gegaan. Dat schijnt 90% van de vrouwen wel eens te gebeuren. Dan kan het natuurlijk prima dat je lichaam ergens op reageerde, en het nu gewoon lijkt alsof je normaal ongesteld wordt. Ik heb ook wel eens zo'n maand gehad waarbij ik het idee had dat dat was gebeurd.

Los daarvan kunnen kwaaltjes iedere maand weer wisselen natuurlijk, dus het blijft bijna altijd wat vaag helaas. En je koopt er ook niks voor.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:32:15 #293
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_146330448
Balen sproetjes! Dat is wel vroeg als zondag je NOD is. :(

Ik heb deze maand geen kwaaltjes, dus zondag is mijn OD.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:52:25 #294
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146331278
bedankt voor jullie berichtjes :) ik houd het de komende dagen gewoon in de gaten, we gaan zien wat het word. En mocht het indd nu mis zijn gegaan dan kunnen O+ en ik in elk geval samen iets produceren en dat is ook fijn :)

en mariposas ik hoop voor jou dat je snel twee strepen hebt :D
pi_146331611
Bedankt voor de felicitaties! :*

We hebben verder niks bijzonders gedaan ofzo, als we een feest met toeters en bellen en etentjes en cadeautjes hadden gewild, waren we gewoon getrouwd. (maar we hebben er echt niets mee :@ ).

Nu dus ff met de getuigen een drankie gedaan, en toen met z'n tweeen een happie wezen eten. Prima zo! ^O^

(en hopelijk hebben we onszelf wel getrakteerd op een cadeautje over 38 weken :P :o Hoop het echt-echt-echt!)
pi_146331967
Oh, en jammer sproetjes... Inderdaad, KSSSSJJJT! Scheer je weg, stom bloed!

En Mariposas, ik hoop toch echt op een NOD ipv een OD hoor! Je hoeft toch ook heul nog geen kwaaltjes te hebben, zoveel dagen voor je NOD? Ik vind het sowieso altijd zoooo wonderlijk dat vrouwen last kunnen (kunnen, niet hoeven) hebben van iets ter grootte van een korreltje zout.... Blijft een bijzonder verhaal, zo'n klompje cellen....
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 16:14:05 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146334384
Sproetjes -O- Ik had er echt een positief gevoel over! Ik hoop echt dat het snel raak is :*

Sara dat zou een fantastisch cadeau zijn O+ Ik ga alvast voor je duimen! *O*

Ik heb zo'n last van mijn tetten dat ik net mijn BH op het werk heb uitgetrokken :') Zit op dag 15 van mijn cyclus dus dat heeft echt niks te betekenen, alleen doet het zo zeer :? Gisteren vriend van PlayStation weg weten te krijgen, is ie daarna te moe om te batsen :') Ben bang dat deze ronde niets gaat worden, tenzij ik weer een lange cyclus heb en de eisprong dus ook later valt. Maar ik hoopte eigenlijk dat die lange cyclus een uitzondering zou zijn...
pi_146338344
Morgen mijn NOD. Ik ben benieuwd of mijn lichaam in een 'vast' ritme komt!
pi_146339351
Even
pi_146339366
Een
pi_146339379
Slotje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')