abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146251758
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Sara82 het volgende:
Goed nieuws van het eierfront: raad eens van wie de ovulatiestokjes vandaag ietsje donkerder zijn...? Als ie morgen positief is, dan betekent dat, dat ik weer precies op dag 30 een lh-piek heb, net als de vorige ronde.... ^O^ (doet een zie-mij-eens-regelmatig-zijn-dansje)

En het allerleukste vind ik dat mijn lief en ik vanaf morgen geregistreerde partners zijn, hoe fokking great zou het zijn als we dan morgen ook meteen een kindje met dezelfde achternaam kunnen maken! *zwijmeldepijmel*
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeuhjjjjjjjjjj wat goed!!!! O+

Alvast hardstikke veel plezier en O+ morgen! :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146251806
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef coccinelle het volgende:
Ik kom denk ik hier weer iets meer posten. In het andere topic voel ik mij niet heel erg meer thuis nu ik weer 5 maanden zelf mag proberen met behulp van clomid en ovulatietesten.
Hi,

Sluit gezellig aan. Wat fijn dat je het op eigen krachten (met behulp van Clomid) kunt gaan proberen! O+

Ik hoorde wel eens dat Clomid zelf ook je ovulatietest wat kan laten kleuren. Ben je al bezig met stokjes piesen of moet je nog starten?
* Dottey zegt alvast sorry.. ik ben nieuwsgierig.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146251830
quote:
17s.gif Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Hi,

Ik wil graag mee gaan posten, omdat wij hopen op een tweede streepje. :@

Euh.. aangenaam dus :D
Welkom.

Als je ook in de OP wil dan kan je alvast een beetje verzinnen voor een tekst die je er wil hebben en dan moet je dat maar doorgeven aan de eerst volgende topic opener ;)

Succes
pi_146251899
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Welkom Stippelrientje! :)
Thanks!

quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef Dottey het volgende:

[..]

Welkom.

Als je ook in de OP wil dan kan je alvast een beetje verzinnen voor een tekst die je er wil hebben en dan moet je dat maar doorgeven aan de eerst volgende topic opener ;)

Succes
Bedankt! Ik zal er eens over nadenken :@
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en gebruiken ovulatietesten, want ik ben wat onregelmatig.
Schudden voor gebruik
pi_146251986
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef coccinelle het volgende:
Ik kom denk ik hier weer iets meer posten. In het andere topic voel ik mij niet heel erg meer thuis nu ik weer 5 maanden zelf mag proberen met behulp van clomid en ovulatietesten.
Welkom terug Coccinelle. Ik ken je eigenlijk helemaal niet, maar ik duim voor je dat het snel lukt! :Y
pi_146252148
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Dottey het volgende:

[..]

Hi,

Sluit gezellig aan. Wat fijn dat je het op eigen krachten (met behulp van Clomid) kunt gaan proberen! O+

Ik hoorde wel eens dat Clomid zelf ook je ovulatietest wat kan laten kleuren. Ben je al bezig met stokjes piesen of moet je nog starten?
* Dottey zegt alvast sorry.. ik ben nieuwsgierig.
Vandaag was stokje nummer 9 :D. Bij mij is een stokje nooit helemaal blanco, ook niet voor ik met clomid begon. Stokje van vandaag was positief, dus ik verwacht morgen of overmorgen mijn eisprong. En dan hopen dat de luteale fase deze keer langer is dan 12 dagen. (Ik hoop op een hele lange!)
pi_146252170
Tnx!

Welkom (terug) Cocc en stippel!
pi_146252304
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:55 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Vandaag was stokje nummer 9 :D. Bij mij is een stokje nooit helemaal blanco, ook niet voor ik met clomid begon. Stokje van vandaag was positief, dus ik verwacht morgen of overmorgen mijn eisprong. En dan hopen dat de luteale fase deze keer langer is dan 12 dagen. (Ik hoop op een hele lange!)
Ahhhh! Nou goede hoop!!

Ik dacht dat als je positief test dat het dan ook binnen 12 uur kan vrijkomen. Ik heb dat eens ergens in mijn brein opgeslagen dat je ongeveer 12 uur erna t/m 48 uur erna de eisprong kunt hebben ofzo..

In ieder geval veel plezier :9

Was je luttele fase normaal dan korter dan 12 d.?
pi_146253068
Hoi Stippel!! :)

Dat zou tof zijn Sara!

Ik snap ut niet. Is (was) dat bij jou zo Cygne?

Welkom terug Coccinelle :*
pi_146254324
Bij mij wisselde t heel erg: meer, minder, meer, niks, veel, minder, niks. Ik heb bloedingen gehad tot 3.5 week na curettage en n week of wat later weer ongesteld.
  maandag 3 november 2014 @ 15:03:06 #211
327807 Mariposas
יה&#14
pi_146254420
Hoi Stippelrientje, welkom! Ben jij een kloon? :)

En coccinelle, welkom terug! Hoor vaak positieve ervaringen w.b. clomid!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_146254653
Even ego stuiter post
De woning is van ons! Vijf slaapkamers en garage *O* *O*
Nou de gezinsuitbreiding nog hihi
pi_146255059
Gefeliciteerd, leuk hoor! 5?? Wat ben je allemaal van plan ;)
pi_146255374
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 15:00 schreef Cygne het volgende:
Bij mij wisselde t heel erg: meer, minder, meer, niks, veel, minder, niks. Ik heb bloedingen gehad tot 3.5 week na curettage en n week of wat later weer ongesteld.
Oh op die fiets... Dan kan ik je een handje geven, beetje, niks, veel, heel kleinbeetje lang, meer. Naja, dan weet ik dat het niet gek is dat het ineens meer is geworden...
pi_146255394
YAY Cassandra! Nieuw huis! O+
pi_146255483
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oh op die fiets... Dan kan ik je een handje geven, beetje, niks, veel, heel kleinbeetje lang, meer. Naja, dan weet ik dat het niet gek is dat het ineens meer is geworden...
Jup. Das heel normaal. Ook irritant want je denkt dat t maandverbandje weg kan en dan: flats! :')

Cassandra! *O* *O*
pi_146255529
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
Jaaaaaaaa, gefeliciteerd! Woei, klinkt als een goede kast!
pi_146255647
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jup. Das heel normaal. Ook irritant want je denkt dat t maandverbandje weg kan en dan: flats! :')

Dat inderdaad! :') bij mij was het na 6 weken weer normaal/weg.
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 15:38:48 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146255824
Gefeliciteerd cassandra! *O*

Hil nu is het inderdaad wel een keer klaar hoor dat bloeden }:| hopelijk stopt het snel!

En welkom (terug) coccinelle en stippelrientje! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146255902
Hi Coccinelle, ik heb je wel s eerder voorbij zien komen geloof ik, toen ik meelurkte.. :+

Stippeltientje, hai

Cassandra.. 5? Moeten die allemaal gevuld worden met kids? :X Cool dat t huis door gaat zeg! ^O^

(hier oorspronkelijk ook 5 kamers als je de zolder meetelt, maar nu 4 incl zolder)
pi_146255905
quote:
Even ego stuiter post
Gefeliciteerd Cassandra! 5 slaapkamers, jullie kunnen wel even vooruit :P
  maandag 3 november 2014 @ 15:46:15 #222
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146256104
Yay cassandra *O* gefeliciteerd!
  maandag 3 november 2014 @ 15:59:57 #223
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146256607
Gefeliciteerd Cassandra! *O* 5 slaapkamers! :D

Welkom terug Coccinelle en welkom stippelrientje! :)
Semper frakkin fi!
pi_146257034
quote:
Even ego stuiter post
Gefeliciteerd! *O*
pi_146260993
Gefeliciteerd Cassandra! *O* wanneer kunnen jullie er ongeveer in?

Wat een warm welkom!

Mijn LF wisselt van 7-10 dagen. 1x 12 dagen gehad met positieve test.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')