Heeeeeeeeeeeeeeeeeeuhjjjjjjjjjj wat goed!!!!quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Sara82 het volgende:
Goed nieuws van het eierfront: raad eens van wie de ovulatiestokjes vandaag ietsje donkerder zijn...? Als ie morgen positief is, dan betekent dat, dat ik weer precies op dag 30 een lh-piek heb, net als de vorige ronde....(doet een zie-mij-eens-regelmatig-zijn-dansje)
En het allerleukste vind ik dat mijn lief en ik vanaf morgen geregistreerde partners zijn, hoe fokking great zou het zijn als we dan morgen ook meteen een kindje met dezelfde achternaam kunnen maken! *zwijmeldepijmel*
Hi,quote:Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef coccinelle het volgende:
Ik kom denk ik hier weer iets meer posten. In het andere topic voel ik mij niet heel erg meer thuis nu ik weer 5 maanden zelf mag proberen met behulp van clomid en ovulatietesten.
Welkom.quote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Hi,
Ik wil graag mee gaan posten, omdat wij hopen op een tweede streepje.![]()
Euh.. aangenaam dus
Thanks!quote:
Bedankt! Ik zal er eens over nadenkenquote:Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Welkom.
Als je ook in de OP wil dan kan je alvast een beetje verzinnen voor een tekst die je er wil hebben en dan moet je dat maar doorgeven aan de eerst volgende topic opener![]()
Succes
Welkom terug Coccinelle. Ik ken je eigenlijk helemaal niet, maar ik duim voor je dat het snel lukt!quote:Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef coccinelle het volgende:
Ik kom denk ik hier weer iets meer posten. In het andere topic voel ik mij niet heel erg meer thuis nu ik weer 5 maanden zelf mag proberen met behulp van clomid en ovulatietesten.
Vandaag was stokje nummer 9quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hi,
Sluit gezellig aan. Wat fijn dat je het op eigen krachten (met behulp van Clomid) kunt gaan proberen!![]()
Ik hoorde wel eens dat Clomid zelf ook je ovulatietest wat kan laten kleuren. Ben je al bezig met stokjes piesen of moet je nog starten?
* Dottey zegt alvast sorry.. ik ben nieuwsgierig.
Ahhhh! Nou goede hoop!!quote:Op maandag 3 november 2014 13:55 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Vandaag was stokje nummer 9. Bij mij is een stokje nooit helemaal blanco, ook niet voor ik met clomid begon. Stokje van vandaag was positief, dus ik verwacht morgen of overmorgen mijn eisprong. En dan hopen dat de luteale fase deze keer langer is dan 12 dagen. (Ik hoop op een hele lange!)
Oh op die fiets... Dan kan ik je een handje geven, beetje, niks, veel, heel kleinbeetje lang, meer. Naja, dan weet ik dat het niet gek is dat het ineens meer is geworden...quote:Op maandag 3 november 2014 15:00 schreef Cygne het volgende:
Bij mij wisselde t heel erg: meer, minder, meer, niks, veel, minder, niks. Ik heb bloedingen gehad tot 3.5 week na curettage en n week of wat later weer ongesteld.
Jup. Das heel normaal. Ook irritant want je denkt dat t maandverbandje weg kan en dan: flats!quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh op die fiets... Dan kan ik je een handje geven, beetje, niks, veel, heel kleinbeetje lang, meer. Naja, dan weet ik dat het niet gek is dat het ineens meer is geworden...
Jaaaaaaaa, gefeliciteerd! Woei, klinkt als een goede kast!quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
De woning is van ons! Vijf slaapkamers en garage![]()
![]()
Nou de gezinsuitbreiding nog hihi
Dat inderdaad!quote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Cygne het volgende:
[..]
Jup. Das heel normaal. Ook irritant want je denkt dat t maandverbandje weg kan en dan: flats!![]()
Gefeliciteerd Cassandra! 5 slaapkamers, jullie kunnen wel even vooruitquote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |