Lief!quote:Op zondag 2 november 2014 02:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Alweer wachten! Wat spannend!![]()
Ik help je hopen dat die niet meer komt
Hier ook een cyclus van 30+ dagen. Misschien is dat het inderdaad. 😉 (30+ valt nog mee met 50+ natuurlijk)quote:Op zondag 2 november 2014 10:41 schreef Mariposas het volgende:
Dat gevoel heb ik ook wel gestreeptestoel, maar in mijn geval klopt mijn gevoel ook echt.Aangezien de meeste hier wel een kortere cyclus dan 36 dagen hebben.
Daar ben ik ook allemaal geweestquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh waar ben je allemaal geweest? Wij zijn net een maand terug van onze rondreis van een maand door Nevada/Utah/Arizona/California, was echt de gaafste reis ooit![]()
Foliumzuur en vitamine D is ook alles wat ik neem. Vit D ook omdat ik vrijwel geen zuivel neem (ben niet officieel getest maar meen te merken dat ik de laatste jaren niet goed tegen lactose kan). Maar volgens mij moet dit genoeg zijn hoor!quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:02 schreef Lushes het volgende:
Ik was er echt een beetje zenuwachtig van, ondanks dat mijn ovusticks zelfs aangaven dat ik heb geovuleerd tussen stoppen met pil en de menstruatie in.
31 dagen vond ik nogal lang duren. Maar goed, dat is niks vergeleken met wachten op 2 streepjes.
Foliumzuur en vit D ga ik vandaag halen.
Meer is niet nodig toch als je een beetje normaal eet? ( ik wil niet gaan googlen omdat ik bang ben in een neurotische freak te veranderen)
Ja zo voelt het wel inderdaad. Helpt ook niet mee dat ik inmiddels negen dagen overtijd ben en niet zwangerquote:Op zondag 2 november 2014 09:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hebben jullie dit ook? Het lijkt alsof jullie rondes veeeel sneller gaan! Dan denk ik, dat wachtbankje is pas geweest toch?![]()
Ik wil geen wachtbankjes meer. Wij gaan allemaal dit jaar door met een positieve test hoor!
Begrijp ik dat je dat heb gedaan, zeker na zo'n tijd! Wat een stom gedoequote:Op zondag 2 november 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja zo voelt het wel inderdaad. Helpt ook niet mee dat ik inmiddels negen dagen overtijd ben en niet zwanger.
Venla, ik heb twee keer negatief getest, ik ben gisteren gewoon gaan borrelen hoor! Heb me vrijdag ook al ingehouden door geen sushi te eten, ik heb t gehad.
wow dan heb je de reis gedaan die we eigenlijk wilden doen, met Oregon en Washington erbijquote:Op zondag 2 november 2014 12:21 schreef Venla het volgende:
[..]
Daar ben ik ook allemaal geweestOm precies te zijn: Arizona, New Mexico (stukje), Colorado (stukje), Utah, Nevada, California, Oregon, Washington. Dus niet echt een "rond"reis, maar meer van onder naar boven
Tof is het daar he? Ik wil terug!
herkenbaarquote:Op zondag 2 november 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja zo voelt het wel inderdaad. Helpt ook niet mee dat ik inmiddels negen dagen overtijd ben en niet zwanger.
Venla, ik heb twee keer negatief getest, ik ben gisteren gewoon gaan borrelen hoor! Heb me vrijdag ook al ingehouden door geen sushi te eten, ik heb t gehad.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Eindelijk doorgebroken! Eindelijk een nieuwe cyclus
Yay!quote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Hehe... Op naar de volgende en wie weet wel de laatste ronde! 😊quote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ah dat is eigenlijk hetzelfde, zo zoetquote:Op zondag 2 november 2014 19:40 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Wie weet!
Aah MaJo! Wat lief! Ik was gisteren ook knuffelen met het twee-jarige dochtertje van een vriendin van me. Opgegeven moment vroeg zij wie ik was, en toen zei ze "MAMA!". *supersmelt*
Ik zie ze alleen als ik met mijn mobiele telefoon op FOK! zit, maar nu vanaf mijn laptop zie ik alleen blokjes..quote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
(ff wat anders.. Zien jullie die smileys bij mij ook? Zijn hele andere smileys dan jullie hebben.. Deze staan bij mij onder een icoontje op m'n nieuwe mobiel)
dat kan je aanzetten bij settingsquote:Op zondag 2 november 2014 21:01 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hmm oke.. Ja Fok hanteert natuurlijk andere smileys en die kan ik zo op mijn mob niet zien.
Maargoed... Geen wereldproleem 😉
op de mobile pagina zitten de instellingen/opties rechts bovenin verstopt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Op mijn mobiel? Waar moet dat staan dan? 😊 (sorry, ik ben wel lekker offtopic zo)
Nou ik houd mij aanbevolenquote:Op zondag 2 november 2014 08:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ovu testen via eBay. Kosten geen drol. Heb er ook nog wel een aantal voor je. Ik stop met de Ovu testen. Mijn ei komt structureel op dezelfde dag. Deze maand digitale geprobeerd maar die vertelden ook wat ik al wist. Ik ga daarom niet meer testen. Bovendien heb ik binnenkort geen tijd meer om bezig te zijn met zwanger worden want we hebben gisteren een bod gedaan op een huis waarvan de makelaar aanraad aan de eigenaren om deze te accepterendus als alles goed gaat zijn we de komende weken te druk om stil te staan bij wanneer we moeten sexen etc
Ik vond dit ook zo gek. Mijn voorzorg was, neem nog een molletje in straks tegen de kramp en warm een lekker kruikje en relax in ligstand. Oh en je kunt nog even een paar dagen vloeien! Veel succes he?!quote:Op zondag 2 november 2014 12:31 schreef Venla het volgende:
[..]
Foliumzuur en vitamine D is ook alles wat ik neem. Vit D ook omdat ik vrijwel geen zuivel neem (ben niet officieel getest maar meen te merken dat ik de laatste jaren niet goed tegen lactose kan). Maar volgens mij moet dit genoeg zijn hoor!
Trouwens toen ik bij de huisarts was voor het verwijderen van mijn spiraaltje kreeg ik helemaal geen aanwijzingen het gebied van voorzorg, dat vond ik wel soort van slecht (er schijnen toch nog hele volksstammen geen foliumzuur te nemen).
Wat fijn! Wijntjes waren al in de pocket las ik... nu kan je volgend weekend ook gerust niet de bob zijnquote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Maar als je al veel op je verwerkbordje hebt liggen dan kunnen ( onverwachte) dingen ineens heeeeeeeeeeeul zwaar emotioneel tillen en opgevangen worden. En dat geeft helemaal niets.quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Cygne het volgende:
Zomaar in de auto huilen omdat ik de kat zo mihihis en mn schoonvader de boom om gaat hakken waar die onder begraven ligt.![]()
Pms.
Nou heb ik wel niet zo lang gevloeid/doodgebloed als jij.. je spant echt de kroon!Je hebt gewonnenquote:Op zondag 2 november 2014 23:35 schreef Hilzillah het volgende:
Niks te melden... Chagrijnig. Weer meer bloed ipv minder... (oeh, dus toch wat te melden technisch gezien
)
Ik heb mn navel tegen het scherm gedrukt hè... Mijn buik kan vast lezen! Nu afachten!!quote:Op maandag 3 november 2014 00:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou heb ik wel niet zo lang gevloeid/doodgebloed als jij.. je spant echt de kroon!Je hebt gewonnenLaat je buik ook even dit berichtje lezen.. "STOP DAARMEE.. JE HEBT ECHT DE RODE POMPOMMETJES ZWAAI PRIJS..
EN NU WILLEN WE EEN PRACHTIGE 2.0 ronde-plak-kans
Zo dat helpt vast!![]()
Pms is stomquote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Cygne het volgende:
Zomaar in de auto huilen omdat ik de kat zo mihihis en mn schoonvader de boom om gaat hakken waar die onder begraven ligt.![]()
Pms.
Aah Hillz! Dit is echt niet normaal meer!quote:Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb mn navel tegen het scherm gedrukt hè... Mijn buik kan vast lezen! Nu afachten!!
Ah Cassandra! Wat spannend zeg! Ik duim voor julliequote:Op zondag 2 november 2014 08:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ovu testen via eBay. Kosten geen drol. Heb er ook nog wel een aantal voor je. Ik stop met de Ovu testen. Mijn ei komt structureel op dezelfde dag. Deze maand digitale geprobeerd maar die vertelden ook wat ik al wist. Ik ga daarom niet meer testen. Bovendien heb ik binnenkort geen tijd meer om bezig te zijn met zwanger worden want we hebben gisteren een bod gedaan op een huis waarvan de makelaar aanraad aan de eigenaren om deze te accepterendus als alles goed gaat zijn we de komende weken te druk om stil te staan bij wanneer we moeten sexen etc
quote:Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb mn navel tegen het scherm gedrukt hè... Mijn buik kan vast lezen! Nu afachten!!
quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Sara82 het volgende:
En het allerleukste vind ik dat mijn lief en ik vanaf morgen geregistreerde partners zijn, hoe fokking great zou het zijn als we dan morgen ook meteen een kindje met dezelfde achternaam kunnen maken! *zwijmeldepijmel*
Jeeeh! Wat een positiviteit! Ik duim voor een plakkert!quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Sara82 het volgende:
Goed nieuws van het eierfront: raad eens van wie de ovulatiestokjes vandaag ietsje donkerder zijn...? Als ie morgen positief is, dan betekent dat, dat ik weer precies op dag 30 een lh-piek heb, net als de vorige ronde....(doet een zie-mij-eens-regelmatig-zijn-dansje)
En het allerleukste vind ik dat mijn lief en ik vanaf morgen geregistreerde partners zijn, hoe fokking great zou het zijn als we dan morgen ook meteen een kindje met dezelfde achternaam kunnen maken! *zwijmeldepijmel*
Wat fijn zeg! En wat een verschil met eerst!quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Sara82 het volgende:
Goed nieuws van het eierfront: raad eens van wie de ovulatiestokjes vandaag ietsje donkerder zijn...? Als ie morgen positief is, dan betekent dat, dat ik weer precies op dag 30 een lh-piek heb, net als de vorige ronde....(doet een zie-mij-eens-regelmatig-zijn-dansje)
Welkom Stippelrientje!quote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Hi,
Ik wil graag mee gaan posten, omdat wij hopen op een tweede streepje.![]()
Euh.. aangenaam dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |