abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146172620
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:31 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hij noemt dat als hoofdreden om niet meer zo ver te vliegen. Mannenbreinen.. rare kronkels af en toe O-) ik zie zelf het verband ook niet hoor :)
De druk in de cabine slaat toch niet op je blaas :P
Heeft hij horrorfilms zitten kijken waar vliegtuigen een soort vacuüm gezogen werden waardoor mensen met volle blaas explodeerden? :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 00:14:21 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146173878
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:31 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hij noemt dat als hoofdreden om niet meer zo ver te vliegen. Mannenbreinen.. rare kronkels af en toe O-) ik zie zelf het verband ook niet hoor :)
waarschijnlijk is ie gewoon bang en gebruikt hij dit nu als reden om niet meer te hoeven vliegen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

innesteling zelf geeft toch geen stolsels? Je kunt wat bloedspettertjes vloeien.

Stolsels kunnen je baarmoederslijmvlies en toebehoren zijn die eruit komen bij je menstruatie. Of stolsels als het mis gaat na je innestelling. Maar ik dacht te heugen dat je net ongesteld was geweest..... Of zit ik nou zo abuis?
ik ben tot zondag ongesteld geweest, daarom lijkt me dit niet meer bij de menstruatie horen. Voor innesteling zou het ook wat vroeg zijn maar je weet het nooit met die wisselende cycli van mij :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146179116
Majo, is tniet nog een "restje?"

Al die vakantie verhalen, ik ben nog nooit verder geweest dan Parijs en Denemarken... Haha

(bah, mijn beurt om op te staan en heb knallende koppijn)
pi_146179983
Eindelijk ongesteld geworden ( de 26e ) , precies 31 dagen na stoppen met de pil en precies zoals ik dat altijd had. God dank werkt alles nog.
Komende maand maar vol op die ovulatie.
Slikken de dames hier nog speciale vit/mineralen pre-conceptie?
pi_146180005
Netjes Lushes!

Hier alleen foliumzuur en normale vitamines.
pi_146180066
Ik was er echt een beetje zenuwachtig van, ondanks dat mijn ovusticks zelfs aangaven dat ik heb geovuleerd tussen stoppen met pil en de menstruatie in.
31 dagen vond ik nogal lang duren. Maar goed, dat is niks vergeleken met wachten op 2 streepjes.

Foliumzuur en vit D ga ik vandaag halen.
Meer is niet nodig toch als je een beetje normaal eet? ( ik wil niet gaan googlen omdat ik bang ben in een neurotische freak te veranderen :') )
pi_146180069
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:21 schreef Mariposas het volgende:
Sara, heb u

[..]

Heb jij PCOS? Vaag kan ik me herinneren dat je het hier al eens over hebt gehad, maar weet het niet zeker meer.
Don't know. Hope not. -O-
pi_146180302
@Majo, stolseltje lijkt me inderdaad een restantje, of misschien heb je door al het batsen een klein bloedinkje gehad aan je baarmoedermond. (kan geen kwaad verder heur).

@gestreeptestoel: Dikke boe voor de hoofdpijn... *gooit aspirientje en knappe masseur*

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, en wil ook aan de wijn en sushi. Echter; }) is er nog steeds niet..

Ik ben een week overtijd, en afgelopen dinsdag negatief getest. Ik zit te twijfelen of ik zo direct even bij een tankstation snel een test ga halen of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid..

Frustratie is maar lichtelijk aanwezig hoor, ben heul niet chagrijnig :+
Tankstation is hartstikke duur joh! Gewoon ff langs 't Kruidvat of de Action, voor een klein voorraadje. (anders wordt dat zwangerworden zo'n dure hobby...)
pi_146181115
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

waarschijnlijk is ie gewoon bang en gebruikt hij dit nu als reden om niet meer te hoeven vliegen ;)

[..]

ik ben tot zondag ongesteld geweest, daarom lijkt me dit niet meer bij de menstruatie horen. Voor innesteling zou het ook wat vroeg zijn maar je weet het nooit met die wisselende cycli van mij :P
Nou dat lijkt mij heel erg sterk... je aanloop naar een ei zou dan in nog geen week zijn geweest en je innesteling ook nog binnen die week en dan nog dat het verkeerd is gegaan.

Nou zijn er wel snelle cyclussen.. maar dat slaat een beetje alles ;)
Het is hoogstwaarschijnlijk een restje uit je baarmoeder. Je had ook een gekke menstruatie zoals ik begreep.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146181126
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:55 schreef Lushes het volgende:
Eindelijk ongesteld geworden ( de 26e ) , precies 31 dagen na stoppen met de pil en precies zoals ik dat altijd had. God dank werkt alles nog.
Komende maand maar vol op die ovulatie.
Slikken de dames hier nog speciale vit/mineralen pre-conceptie?
Foliumzuur en als ik er aan denk en ik mij lusteloos voel extra vitamientjes
  zaterdag 1 november 2014 @ 11:48:03 #136
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146181749
Een multivit incl foliumzuur van de etos, wel zo handig want ik slik al genoeg andere supplementen voor mn gewrichten :')

Ik ben benieuwd naar mn NOD volgende week. Mijn lijft heeft er iig weer zin in :') qua klussen zou het iig kunnen :)
pi_146182207
Ik heb van die grote joekels met visolie en zo.
pi_146182872
Dat krijg ik niet weg hoor, die joekels.
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 13:11:24 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146183497
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:13 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nou dat lijkt mij heel erg sterk... je aanloop naar een ei zou dan in nog geen week zijn geweest en je innesteling ook nog binnen die week en dan nog dat het verkeerd is gegaan.

Nou zijn er wel snelle cyclussen.. maar dat slaat een beetje alles ;)
Het is hoogstwaarschijnlijk een restje uit je baarmoeder. Je had ook een gekke menstruatie zoals ik begreep.
ik denk ook dat het een restje is als ik jullie reacties zo lees :Y mijn menstruatie was inderdaad vreemd, heel heftig maar heel kort :o dat mag wel vaker ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146183872
Ik neem Davitamon mama, daar zit ook best veel ijzer en en dat heb ik nogal snel tekort.

En ik weet weer waarom ik echt snel zwanger wil worden. Wat doet ongesteld zijn pijn zonder de pil :'(
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:38:22 #141
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146184070
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:30 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik neem Davitamon mama, daar zit ook best veel ijzer en en dat heb ik nogal snel tekort.

En ik weet weer waarom ik echt snel zwanger wil worden. Wat doet ongesteld zijn pijn zonder de pil :'(
Bij mij juist niet *O* Ik heb er echt veel minder last van zonder pil :)

Ik neem foliumzuur en een gewone multivitamine.
Semper frakkin fi!
pi_146198527
Goedenavond lieve toekomstige mede-mama's!

Hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben waarin veel geklust wordt! O+
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 22:56:15 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146200110
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:

aw wat klinkt dat lief O+

Laten we er een babymaakweekend van maken *O*
pi_146200525
Bats-boks! :p
pi_146200877
Hoe is t hier? Ik wens iedereen ook een fijn bats weekend <3
  zaterdag 1 november 2014 @ 23:46:08 #146
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146201753
:D Batsen it is!
Semper frakkin fi!
pi_146204095
Hier niet batsen. Wachten op menstruatie it is. _O-
pi_146206593
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:

Wat ben je toch een schatje! O+

Nee, nog altijd wachten tot al dat vloeien helemaal over is en dan kan ik manlief weer te grazen nemen :9
pi_146206595
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 23:10 schreef Sara82 het volgende:
Bats-boks! :p
_O-
pi_146206600
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 00:52 schreef Cygne het volgende:
Hier niet batsen. Wachten op menstruatie it is. _O-
Alweer wachten! Wat spannend! :*
Ik help je hopen dat die niet meer komt O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')