De druk in de cabine slaat toch niet op je blaasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:31 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hij noemt dat als hoofdreden om niet meer zo ver te vliegen. Mannenbreinen.. rare kronkels af en toeik zie zelf het verband ook niet hoor
waarschijnlijk is ie gewoon bang en gebruikt hij dit nu als reden om niet meer te hoeven vliegenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:31 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hij noemt dat als hoofdreden om niet meer zo ver te vliegen. Mannenbreinen.. rare kronkels af en toeik zie zelf het verband ook niet hoor
ik ben tot zondag ongesteld geweest, daarom lijkt me dit niet meer bij de menstruatie horen. Voor innesteling zou het ook wat vroeg zijn maar je weet het nooit met die wisselende cycli van mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
innesteling zelf geeft toch geen stolsels? Je kunt wat bloedspettertjes vloeien.
Stolsels kunnen je baarmoederslijmvlies en toebehoren zijn die eruit komen bij je menstruatie. Of stolsels als het mis gaat na je innestelling. Maar ik dacht te heugen dat je net ongesteld was geweest..... Of zit ik nou zo abuis?
Don't know. Hope not.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:21 schreef Mariposas het volgende:
Sara, heb u
[..]
Heb jij PCOS? Vaag kan ik me herinneren dat je het hier al eens over hebt gehad, maar weet het niet zeker meer.
Tankstation is hartstikke duur joh! Gewoon ff langs 't Kruidvat of de Action, voor een klein voorraadje. (anders wordt dat zwangerworden zo'n dure hobby...)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, en wil ook aan de wijn en sushi. Echter;is er nog steeds niet..
Ik ben een week overtijd, en afgelopen dinsdag negatief getest. Ik zit te twijfelen of ik zo direct even bij een tankstation snel een test ga halen of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid..
Frustratie is maar lichtelijk aanwezig hoor, ben heul niet chagrijnig
Nou dat lijkt mij heel erg sterk... je aanloop naar een ei zou dan in nog geen week zijn geweest en je innesteling ook nog binnen die week en dan nog dat het verkeerd is gegaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
waarschijnlijk is ie gewoon bang en gebruikt hij dit nu als reden om niet meer te hoeven vliegen
[..]
ik ben tot zondag ongesteld geweest, daarom lijkt me dit niet meer bij de menstruatie horen. Voor innesteling zou het ook wat vroeg zijn maar je weet het nooit met die wisselende cycli van mij
Foliumzuur en als ik er aan denk en ik mij lusteloos voel extra vitamientjesquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:55 schreef Lushes het volgende:
Eindelijk ongesteld geworden ( de 26e ) , precies 31 dagen na stoppen met de pil en precies zoals ik dat altijd had. God dank werkt alles nog.
Komende maand maar vol op die ovulatie.
Slikken de dames hier nog speciale vit/mineralen pre-conceptie?
ik denk ook dat het een restje is als ik jullie reacties zo leesquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij heel erg sterk... je aanloop naar een ei zou dan in nog geen week zijn geweest en je innesteling ook nog binnen die week en dan nog dat het verkeerd is gegaan.
Nou zijn er wel snelle cyclussen.. maar dat slaat een beetje alles![]()
Het is hoogstwaarschijnlijk een restje uit je baarmoeder. Je had ook een gekke menstruatie zoals ik begreep.
Bij mij juist nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:30 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik neem Davitamon mama, daar zit ook best veel ijzer en en dat heb ik nogal snel tekort.
En ik weet weer waarom ik echt snel zwanger wil worden. Wat doet ongesteld zijn pijn zonder de pil
aw wat klinkt dat liefquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedenavond lieve toekomstige mede-mama's!
Hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben waarin veel geklust wordt!
Wat ben je toch een schatje!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedenavond lieve toekomstige mede-mama's!
Hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben waarin veel geklust wordt!
Alweer wachten! Wat spannend!quote:Op zondag 2 november 2014 00:52 schreef Cygne het volgende:
Hier niet batsen. Wachten op menstruatie it is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |