abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:26:49 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146147250
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Vettt!! O+

Ik ben alleen bang dat ik vriendlief niet mee over de atlantische oceaan krijg, want meneer heeft een trauma sinds een terugvlucht vanuit Miami ;(

[..]

Aah! Leuke foto O+ Ik was samen met m'n zusje. Weinig romantisch dus haha
ik heb ook gierende vliegangst en ben ook naar Amerika gevlogen. Dus zal wel goedkomen met vriendlief denk ik ;) er zijn fijne tabletjes voor op de markt (bètablokkers en kalmerende middelen), voor mij werkt dit goed ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146152676
New York O+ Afgelopen zomer nog heerlijk vertoefd!

Mooie foto's Limone en Silver!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:11:59 #103
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146153085
Ik had ook wel vliegangst toen wij naar NY zijn geweest en dan manlief die al slaapt voor we opgestegen zijn is geen goede combi :( :')
Later nog een keer naar Amerika geweest en toen zoveel vluchten gehad in een korte tijd dat de vliegangst daarna wel weg was eigenlijk :)

Balen Venla! Geniet maar van de wijn dit weekend :9
Semper frakkin fi!
pi_146153200
Leuk, alle verhalen over de VS en NY! Deze zomer ben ik voor 't eerst over de oceaan gegaan, rondreis in het westen van de VS gemaakt. NY lijkt me ook echt supertof O+
pi_146153247
En bedankt voor het meebalen O+ Met die wijn komt het goed 8-)
pi_146153467
Ik ga vanavond uit eten, en wil ook aan de wijn en sushi. Echter; }) is er nog steeds niet..

Ik ben een week overtijd, en afgelopen dinsdag negatief getest. Ik zit te twijfelen of ik zo direct even bij een tankstation snel een test ga halen of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid..

Frustratie is maar lichtelijk aanwezig hoor, ben heul niet chagrijnig :+
pi_146153636
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, en wil ook aan de wijn en sushi. Echter; }) is er nog steeds niet..

Ik ben een week overtijd, en afgelopen dinsdag negatief getest. Ik zit te twijfelen of ik zo direct even bij een tankstation snel een test ga halen of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid..

Hmm dat is lastig zeg! Je kunt het voor de zekerheid nog een keer doen, maar ik neem aan dat je 't al op een "goede" tijd hebt gedaan dus dan zou het toch moeten kloppen.. Ik hoop dat het maar snel gaat gebeuren voor je! Zelf ben ik ook nog niet ongesteld, maar nog maar 1 dag te laat.
pi_146153842
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Venla het volgende:

[..]

Hmm dat is lastig zeg! Je kunt het voor de zekerheid nog een keer doen, maar ik neem aan dat je 't al op een "goede" tijd hebt gedaan dus dan zou het toch moeten kloppen.. Ik hoop dat het maar snel gaat gebeuren voor je! Zelf ben ik ook nog niet ongesteld, maar nog maar 1 dag te laat.
Ja dat is dus ook een beetje het dilemma waar ik mee zit.. Ik heb 4 dagen na NOD getest, heb verder geen ovulatietesten gedaan of temperaturen (want pas eerste ronde), maar ik voel in principe vaak mijn eisprong en die was gewoon op tijd. Maar wat als ik fout zat, mijn eisprong later was en er dus nog niks te meten viel :')

Of ik zit gewoon teveel te stressen en daarom komt het niet }:|
pi_146153870
quote:

Zou voor je eigen gemoedsrust misschien test er tegen aan gooien en dan lekker sushi eten vanavond (of niet ;) )
pi_146153918
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:33 schreef Daui het volgende:

[..]

Zou voor je eigen gemoedsrust misschien test er tegen aan gooien en dan lekker sushi eten vanavond (of niet ;) )
Ja, denk wel dat ik dit ga doen. Als ik dan sushi eet en wijn drink heb ik tenminste geen schuldgevoel.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:35:48 #111
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146153958
quote:
of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid
En als je nu sushi zonder zalm en niet teveel tonijn eet? Ik zorg gewoon dat, als ik sushi eten in de weken na mijn ovulatie valt, ik alleen sushi als de ebi tempura rol enzo eet (dus met garnalen, crisp, ei en vaak heb je ook kip!) en al de andere gerechtjes enzo :)

Hier al een paar dagen eerst 's nachts krampjes en nu ook overdag. Ik kies ervoor ze gewoon te negeren :'
Oh en over foliumzuur: in mijn etos supplementen zit 400 per twee capsules, maar de losse foliumzuur tabletjes die ik heb bevatten 800 ... Mssn maar door de helft doen dan (of werkt dat niet zo)
pi_146153986
Hoi nieuwe aanwas!

Gezellige vakantie taferelen hier! 😃 (nog nooit in de vliegtuig gezeten..)

Kc, ik zou nog n test halen. Als die negatief is, zou ik wel n wijntje drinken.

Ik voel me raar. Als t goed is zou ik 1 dezer/afgelopen dagen de eisprong moeten hebben (gehad)Dit is dag 16.
Raar gevoel van onder en met vlagen misselijk. Gister ook al. Gister stond ik te draaien op m'n benen op t werk...
Dit kan je toch niet hebben van een eisprong? Of ik word ziek... (hoop t niet)
pi_146154038
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hoi nieuwe aanwas!

Gezellige vakantie taferelen hier! 😃 (nog nooit in de vliegtuig gezeten..)

Kc, ik zou nog n test halen. Als die negatief is, zou ik wel n wijntje drinken.

Ik voel me raar. Als t goed is zou ik 1 dezer/afgelopen dagen de eisprong moeten hebben (gehad)Dit is dag 16.
Raar gevoel van onder en met vlagen misselijk. Gister ook al. Gister stond ik te draaien op m'n benen op t werk...
Dit kan je toch niet hebben van een eisprong? Of ik word ziek... (hoop t niet)
Het heerst wel! Lijkt me niet dat het komt van je eisprong hoor :)
pi_146154072
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:38 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Het heerst wel! Lijkt me niet dat het komt van je eisprong hoor :)
We hebben deze dagen in ieder geval wel goed besteed 😋
pi_146154101
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef sproetjes het volgende:

[..]

En als je nu sushi zonder zalm en niet teveel tonijn eet? Ik zorg gewoon dat, als ik sushi eten in de weken na mijn ovulatie valt, ik alleen sushi als de ebi tempura rol enzo eet (dus met garnalen, crisp, ei en vaak heb je ook kip!) en al de andere gerechtjes enzo :)

Hier al een paar dagen eerst 's nachts krampjes en nu ook overdag. Ik kies ervoor ze gewoon te negeren :'
Oh en over foliumzuur: in mijn etos supplementen zit 400 per twee capsules, maar de losse foliumzuur tabletjes die ik heb bevatten 800 ... Mssn maar door de helft doen dan (of werkt dat niet zo)
Ja, dat kan ook.. En op zich zou de vis wel vers moeten zijn, dus technisch gezien moet t geen kwaad kunnen, maar vind het toch wel riskant. Nou, ik kijk zo wel of ik een test kan vinden, en anders hou ik het bij de veilige sushi!
pi_146154113
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:39 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

We hebben deze dagen in ieder geval wel goed besteed 😋
Beest :P
pi_146154122
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef sproetjes het volgende:

[..]

800 heb ik nog nooit gezien
pi_146154155
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:40 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Beest :P
Gnagnagna
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:06:10 #119
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146155051
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:41 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

het zijn foliumzuur tabletten van een amerikaans sport supplementen bedrijf waar ik ook vaker eiwitshakes van heb gebruikt :) gekregen van een vriend die dit importeert
pi_146155062
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik heb ook gierende vliegangst en ben ook naar Amerika gevlogen. Dus zal wel goedkomen met vriendlief denk ik ;) er zijn fijne tabletjes voor op de markt (bètablokkers en kalmerende middelen), voor mij werkt dit goed ^O^
Was het maar echte vliegangst. Hij had destijds blaasontsteking op die vlucht. Vliegen an sich is geen probleem, maar korte Europese vluchtjes. Ach, we hebben beide de wens een rondreis door Canada te maken, dus hij zal wel moeten ^^
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146156139
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:41 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Ik had 800 mg van De Tuinen.
pi_146167586
Sushi O+ Het smaakte weer prima vanavond :D
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:32:44 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146169818
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef Venla het volgende:
Leuk, alle verhalen over de VS en NY! Deze zomer ben ik voor 't eerst over de oceaan gegaan, rondreis in het westen van de VS gemaakt. NY lijkt me ook echt supertof O+
Oeh waar ben je allemaal geweest? Wij zijn net een maand terug van onze rondreis van een maand door Nevada/Utah/Arizona/California, was echt de gaafste reis ooit _O_ O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:06 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Was het maar echte vliegangst. Hij had destijds blaasontsteking op die vlucht. Vliegen an sich is geen probleem, maar korte Europese vluchtjes. Ach, we hebben beide de wens een rondreis door Canada te maken, dus hij zal wel moeten ^^
Huh dan snap ik het helemaal niet. Hij heeft toen blaasontsteking gehad, waarom is hij dan weer bang om te vliegen :? Die blaasontsteking staat daar toch los van lijkt me?

KapiteinCupcake, nog getest? Kan best dat je lichaam beïnvloedt wordt door je geest, dat had ik ook wel. Ik voelde me echt zwanger :@ :')

Ik had vandaag trouwens een soort stolsel ding bij het afvegen (kan het niet minder vies maken, sorry :@) zou dat een innesteling kunnen zijn? Verder totaal geen bloedverlies, alleen dus dit vandaag. Genoeg gebatst de laatste dagen in ieder geval O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146172323
Hij noemt dat als hoofdreden om niet meer zo ver te vliegen. Mannenbreinen.. rare kronkels af en toe O-) ik zie zelf het verband ook niet hoor :)
pi_146172577
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh waar ben je allemaal geweest? Wij zijn net een maand terug van onze rondreis van een maand door Nevada/Utah/Arizona/California, was echt de gaafste reis ooit _O_ O+

[..]

Huh dan snap ik het helemaal niet. Hij heeft toen blaasontsteking gehad, waarom is hij dan weer bang om te vliegen :? Die blaasontsteking staat daar toch los van lijkt me?

KapiteinCupcake, nog getest? Kan best dat je lichaam beïnvloedt wordt door je geest, dat had ik ook wel. Ik voelde me echt zwanger :@ :')

Ik had vandaag trouwens een soort stolsel ding bij het afvegen (kan het niet minder vies maken, sorry :@) zou dat een innesteling kunnen zijn? Verder totaal geen bloedverlies, alleen dus dit vandaag. Genoeg gebatst de laatste dagen in ieder geval O+
innesteling zelf geeft toch geen stolsels? Je kunt wat bloedspettertjes vloeien.

Stolsels kunnen je baarmoederslijmvlies en toebehoren zijn die eruit komen bij je menstruatie. Of stolsels als het mis gaat na je innestelling. Maar ik dacht te heugen dat je net ongesteld was geweest..... Of zit ik nou zo abuis?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')