ik heb ook gierende vliegangst en ben ook naar Amerika gevlogen. Dus zal wel goedkomen met vriendlief denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:06 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Vettt!!
Ik ben alleen bang dat ik vriendlief niet mee over de atlantische oceaan krijg, want meneer heeft een trauma sinds een terugvlucht vanuit Miami
[..]
Aah! Leuke fotoIk was samen met m'n zusje. Weinig romantisch dus haha
Hmm dat is lastig zeg! Je kunt het voor de zekerheid nog een keer doen, maar ik neem aan dat je 't al op een "goede" tijd hebt gedaan dus dan zou het toch moeten kloppen.. Ik hoop dat het maar snel gaat gebeuren voor je! Zelf ben ik ook nog niet ongesteld, maar nog maar 1 dag te laat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, en wil ook aan de wijn en sushi. Echter;is er nog steeds niet..
Ik ben een week overtijd, en afgelopen dinsdag negatief getest. Ik zit te twijfelen of ik zo direct even bij een tankstation snel een test ga halen of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid..
Frustratie is maar lichtelijk aanwezig hoor, ben heul niet chagrijnig
Ja dat is dus ook een beetje het dilemma waar ik mee zit.. Ik heb 4 dagen na NOD getest, heb verder geen ovulatietesten gedaan of temperaturen (want pas eerste ronde), maar ik voel in principe vaak mijn eisprong en die was gewoon op tijd. Maar wat als ik fout zat, mijn eisprong later was en er dus nog niks te meten vielquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Venla het volgende:
[..]
Hmm dat is lastig zeg! Je kunt het voor de zekerheid nog een keer doen, maar ik neem aan dat je 't al op een "goede" tijd hebt gedaan dus dan zou het toch moeten kloppen.. Ik hoop dat het maar snel gaat gebeuren voor je! Zelf ben ik ook nog niet ongesteld, maar nog maar 1 dag te laat.
Zou voor je eigen gemoedsrust misschien test er tegen aan gooien en dan lekker sushi eten vanavond (of nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, en wil ook aan de wijn en sushi. Echter;is er nog steeds niet..
Ik ben een week overtijd, en afgelopen dinsdag negatief getest. Ik zit te twijfelen of ik zo direct even bij een tankstation snel een test ga halen of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid..
Frustratie is maar lichtelijk aanwezig hoor, ben heul niet chagrijnig
Ja, denk wel dat ik dit ga doen. Als ik dan sushi eet en wijn drink heb ik tenminste geen schuldgevoel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:33 schreef Daui het volgende:
[..]
Zou voor je eigen gemoedsrust misschien test er tegen aan gooien en dan lekker sushi eten vanavond (of niet)
En als je nu sushi zonder zalm en niet teveel tonijn eet? Ik zorg gewoon dat, als ik sushi eten in de weken na mijn ovulatie valt, ik alleen sushi als de ebi tempura rol enzo eet (dus met garnalen, crisp, ei en vaak heb je ook kip!) en al de andere gerechtjes enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef KapiteinCupcake het volgende:
of de sushi en wijn helemaal moet overslaan voor de zekerheid
Het heerst wel! Lijkt me niet dat het komt van je eisprong hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hoi nieuwe aanwas!
Gezellige vakantie taferelen hier! 😃 (nog nooit in de vliegtuig gezeten..)
Kc, ik zou nog n test halen. Als die negatief is, zou ik wel n wijntje drinken.
Ik voel me raar. Als t goed is zou ik 1 dezer/afgelopen dagen de eisprong moeten hebben (gehad)Dit is dag 16.
Raar gevoel van onder en met vlagen misselijk. Gister ook al. Gister stond ik te draaien op m'n benen op t werk...
Dit kan je toch niet hebben van een eisprong? Of ik word ziek... (hoop t niet)
We hebben deze dagen in ieder geval wel goed besteed 😋quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:38 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Het heerst wel! Lijkt me niet dat het komt van je eisprong hoor
Ja, dat kan ook.. En op zich zou de vis wel vers moeten zijn, dus technisch gezien moet t geen kwaad kunnen, maar vind het toch wel riskant. Nou, ik kijk zo wel of ik een test kan vinden, en anders hou ik het bij de veilige sushi!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
En als je nu sushi zonder zalm en niet teveel tonijn eet? Ik zorg gewoon dat, als ik sushi eten in de weken na mijn ovulatie valt, ik alleen sushi als de ebi tempura rol enzo eet (dus met garnalen, crisp, ei en vaak heb je ook kip!) en al de andere gerechtjes enzo
Hier al een paar dagen eerst 's nachts krampjes en nu ook overdag. Ik kies ervoor ze gewoon te negeren :'
Oh en over foliumzuur: in mijn etos supplementen zit 400 per twee capsules, maar de losse foliumzuur tabletjes die ik heb bevatten 800 ... Mssn maar door de helft doen dan (of werkt dat niet zo)
Beestquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:39 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
We hebben deze dagen in ieder geval wel goed besteed 😋
800 heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
En als je nu sushi zonder zalm en niet teveel tonijn eet? Ik zorg gewoon dat, als ik sushi eten in de weken na mijn ovulatie valt, ik alleen sushi als de ebi tempura rol enzo eet (dus met garnalen, crisp, ei en vaak heb je ook kip!) en al de andere gerechtjes enzo
Hier al een paar dagen eerst 's nachts krampjes en nu ook overdag. Ik kies ervoor ze gewoon te negeren :'
Oh en over foliumzuur: in mijn etos supplementen zit 400 per twee capsules, maar de losse foliumzuur tabletjes die ik heb bevatten 800 ... Mssn maar door de helft doen dan (of werkt dat niet zo)
het zijn foliumzuur tabletten van een amerikaans sport supplementen bedrijf waar ik ook vaker eiwitshakes van heb gebruiktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
800 heb ik nog nooit gezien
Was het maar echte vliegangst. Hij had destijds blaasontsteking op die vlucht. Vliegen an sich is geen probleem, maar korte Europese vluchtjes. Ach, we hebben beide de wens een rondreis door Canada te maken, dus hij zal wel moeten ^^quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb ook gierende vliegangst en ben ook naar Amerika gevlogen. Dus zal wel goedkomen met vriendlief denk iker zijn fijne tabletjes voor op de markt (bètablokkers en kalmerende middelen), voor mij werkt dit goed
Ik had 800 mg van De Tuinen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
800 heb ik nog nooit gezien
Oeh waar ben je allemaal geweest? Wij zijn net een maand terug van onze rondreis van een maand door Nevada/Utah/Arizona/California, was echt de gaafste reis ooitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef Venla het volgende:
Leuk, alle verhalen over de VS en NY! Deze zomer ben ik voor 't eerst over de oceaan gegaan, rondreis in het westen van de VS gemaakt. NY lijkt me ook echt supertof
Huh dan snap ik het helemaal niet. Hij heeft toen blaasontsteking gehad, waarom is hij dan weer bang om te vliegenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:06 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Was het maar echte vliegangst. Hij had destijds blaasontsteking op die vlucht. Vliegen an sich is geen probleem, maar korte Europese vluchtjes. Ach, we hebben beide de wens een rondreis door Canada te maken, dus hij zal wel moeten ^^
innesteling zelf geeft toch geen stolsels? Je kunt wat bloedspettertjes vloeien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh waar ben je allemaal geweest? Wij zijn net een maand terug van onze rondreis van een maand door Nevada/Utah/Arizona/California, was echt de gaafste reis ooit![]()
[..]
Huh dan snap ik het helemaal niet. Hij heeft toen blaasontsteking gehad, waarom is hij dan weer bang om te vliegenDie blaasontsteking staat daar toch los van lijkt me?
KapiteinCupcake, nog getest? Kan best dat je lichaam beïnvloedt wordt door je geest, dat had ik ook wel. Ik voelde me echt zwanger![]()
Ik had vandaag trouwens een soort stolsel ding bij het afvegen (kan het niet minder vies maken, sorry) zou dat een innesteling kunnen zijn? Verder totaal geen bloedverlies, alleen dus dit vandaag. Genoeg gebatst de laatste dagen in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |