abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146110602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik ben juist blij voor je dat je niet weet wat het is en zo fijn kunt doorschuiven. Ik hoop dan ook van ganse harte dat het een plakker is. :*

Voel je niet bezwaard dat je gezegend bent met een super vruchtbaar lijf en nu in de zenuwen "mag" zitten dat het er maar een is ipv twee ;)

O+ :*
Had het niet beter kunnen zeggen! :D
pi_146110787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef L-E het volgende:
Ik ben dus zo'n trut die snel zwanger wordt, ik voel me echt bezwaard tegenover anderen. Het langst dat we bezig zijn geweest is nu, en dat is in twee rondes gelukt :@ Ik weet dus niet hoe het is om telkens die teleurstelling te hebben, om maand na maand om te kijken in de hoop op een tweede streepje, om anderen te zien komen en snel weer gaan in een topic als dit. Ik weet gewoon niet hoe dat is, maar ik las allerlei emoties hier en wilde er niet zomaar aan voorbij gaan. Ik hoop echt van harte dat iedereen zo snel mogelijk door kan schuiven, echt. Mijn duimen draaien, heel hard :*
Je bent lief. O+ En het is je echt van harte gegund. :*
pi_146110802
Oh en wat Dottey zegt.
pi_146113590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef L-E het volgende:
Ik ben dus zo'n trut die snel zwanger wordt, ik voel me echt bezwaard tegenover anderen. Het langst dat we bezig zijn geweest is nu, en dat is in twee rondes gelukt :@ Ik weet dus niet hoe het is om telkens die teleurstelling te hebben, om maand na maand om te kijken in de hoop op een tweede streepje, om anderen te zien komen en snel weer gaan in een topic als dit. Ik weet gewoon niet hoe dat is, maar ik las allerlei emoties hier en wilde er niet zomaar aan voorbij gaan. Ik hoop echt van harte dat iedereen zo snel mogelijk door kan schuiven, echt. Mijn duimen draaien, heel hard :*
L-E ga eens snel een superblije zwangere vrouw uithangen en je hele huis van boven tot onder poetsen met dettol :) ! Niet bezwaard voelen over iets waar je superblij mee moet zijn. :*
pi_146115047
Jullie zijn lief. Maar het is wel gewoon oneerlijk verdeeld in de wereld wat dat betreft :(
pi_146115374
L-E ik heb je strepen gemist joh!
Gefeliciteerd :*! *O*
♥ J & S
pi_146116370
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:28 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn lief. Maar het is wel gewoon oneerlijk verdeeld in de wereld wat dat betreft :(
Je bent zelf lief. :*
Uit je posts blijkt dat je t ons zo gunt en daardoor ben ik extra blij voor je. Jij bent vast een hele lieve mama. O+
pi_146116415
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:10 schreef Cygne het volgende:

[..]

Je bent zelf lief. :*
Uit je posts blijkt dat je t ons zo gunt en daardoor ben ik extra blij voor je. Jij bent vast een hele lieve mama. O+
Ja, dat is ze :Y O+
Haar verhalen over haar jongens laten me smelten O+
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 16:16:31 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146116529
Wat een liefde hier O+

Ik denk ook dat het heel anders is als mensen van 'hier' zwanger worden dan mensen om je heen. Hier gun je het sowieso iedereen!

Maar in het echt zou je wel eens kunnen denken waarom zij wel en ik niet })

Ik ben daarvoor nog niet lang genoeg bezig maar ik kan me dat voorstellen!

Op de een of andere manier heb ik een heel goed gevoel over deze ronde :? Eerst maar eens lekker veel batsen O+ :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146116687
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:12 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

O+
  donderdag 30 oktober 2014 @ 16:25:46 #61
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146116814
Ik ken je niet goed L-E, maar ik gun het je ook gewoon zo snel zwanger te raken, dat gun ik iedereen in dit topic :* :)
Semper frakkin fi!
pi_146118643
Wat klinkt dat naar zeg, het (wel of) niet gunnen van een zwangerschap. :{ Lijkt mij ook niet goed voor een ieders karma. :+
pi_146118739
'Niet gunnen' lijkt me een groot woord. En tja wel gunnen. Ik gun t iedereen. Niet alleen hier.

Of is dat ook raar? :@
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 17:29:26 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146118889
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:21 schreef Limone het volgende:
Wat klinkt dat naar zeg, het (wel of) niet gunnen van een zwangerschap. :{ Lijkt mij ook niet goed voor een ieders karma. :+
De woordkeuze is inderdaad wat ongelukkig :@ Ik gun het iedereen maar kan het me voorstellen dat het soms wat steekt als iemand makkelijk zwanger wordt die je wat minder graag mag en het je zelf niet lukt zeg maar. Maar zoals ik al zei is dat bij ons sowieso niet aan de orde.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146119823
Nu voel ik me een beetje lullig, eigenlijk. Volgens mij begon ik met t gunnen aan L.E. Was helemaal niet vervelend bedoeld, sorry! :@
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 18:20:04 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146120684
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:57 schreef Cygne het volgende:
Nu voel ik me een beetje lullig, eigenlijk. Volgens mij begon ik met t gunnen aan L.E. Was helemaal niet vervelend bedoeld, sorry! :@
Volgens mij zitten we allemaal juist op 1 lijn en wordt dit nu een beetje uit z'n verband getrokken. No worries :*
pi_146120838
Pms :'(
pi_146121400
Im back :W

Streepjes voor L-E en ik weet niet of ik nog andere streepjes heb gemist. Maar gefeliciteerd allemaal O+ :*

& veel nieuwe aanwas zag ik ook even snel voorbij komen! Welkom :D :W Hopelijk voor jullie allemaal een snelle doorgang naar het volgende topic :)

Mijn NOD is 6 november, maar deze maand niets gedaan rondom de vruchtbare dagen. Dus geen spannende wachttijd voor mij deze keer.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146121477
En net voor ik op vakantie ging las ik dit interessante artikel in het AD over foliumzuur en verminderde kans op kinderen met autisme. Geen idee of het al voorbij is gekomen, want zover heb ik niet teruggelezen O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146122634
Mijn man had dat ook gelezen en begon er toen druk over te kletsen.
Ik vraag mij eigenlijk af of je er dus dan verstandig aan zou doen om niet 1 maar dan 2 tabletjes per dag in te nemen. (dus niet 400 maar 800 microgram)

Maar als je dan foliumzuurhoudende groente eet, ga je dan niet snel over de bovengrens heen?"
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:20:39 #71
327807 Mariposas
יה&#14
pi_146123403
Interessant artikel, SilverSjois!

Dottey, zelfs met een uitgebalanceerd dieet volgens de richtlijnen van het voedingscentrum, kom je amper aan 200 mcg. In foliumzuurrijke groenten zit zo'n 75 tot 150 mcg per portie, en een deel gaat verloren tijdens het koken. Dus je zult niet zo snel over doseren.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_146123882
Ik ben inderdaad 2 pilletjes gaan slikken!
pi_146125436
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:57 schreef Cygne het volgende:
Sorry, dat was niet de bedoeling.

En 'steken' vind ik inderdaad een veel begrijpelijker emotie, Majo!
pi_146125467
Ha Sjoiis! Was het fijn?
pi_146126428
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:59 schreef Limone het volgende:
Ha Sjoiis! Was het fijn?
Yup! New York O+
Nu alleen een lekkere jetlag :')
pi_146126474
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:20 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Yup! New York O+
Nu alleen een lekkere jetlag :')
Leuke dingen gedaan?
pi_146126518
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:06 schreef Dottey het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af of je er dus dan verstandig aan zou doen om niet 1 maar dan 2 tabletjes per dag in te nemen. (dus niet 400 maar 800 microgram)

Maar als je dan foliumzuurhoudende groente eet, ga je dan niet snel over de bovengrens heen?"
Vond het vooral interessant om te lezen dat autisme voor maar zo'n "klein" percentage erfelijk blijkt te zijn. Ik had die weken daarvoor net een cursus gehad over mensen met een licht verstandelijke beperking/autisme/etc. waarin werd verteld dat autisme voor 90% erfelijk was.
pi_146126615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:21 schreef Daui het volgende:

[..]

Leuke dingen gedaan?
De standaard dit-moet-je-zien-in-New-York-dingen. Het was de eerste keer :Y Ook de Inside Broadwaytour gedaan, was erg leuk :D 2 uur door Broadway met een musicalacteur die van alles vertelde over de wijk en de theaters. Zo kom je toch meer te weten over een wijk dan dat je er zelfstandig (al dan niet met boekje) er door heen slentert.
pi_146126740
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:22 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Vond het vooral interessant om te lezen dat autisme voor maar zo'n "klein" percentage erfelijk blijkt te zijn. Ik had die weken daarvoor net een cursus gehad over mensen met een licht verstandelijke beperking/autisme/etc. waarin werd verteld dat autisme voor 90% erfelijk was.
Is de erfelijkheidskans via de vader niet veel groter?
pi_146127150
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:26 schreef Daui het volgende:

[..]

Is de erfelijkheidskans via de vader niet veel groter?
Dieper dan het algemene feitje ging het niet tijdens de cursus. Cursus ging meer over het herkennen en omgaan met.. Heb me daardoor ook nog niet verder verdiept in het erfelijke van autisme verder. Met andere woorden, ik kan je daar geen antwoord op geven :+

Even opgezocht; http://www.gezondheidsweb(...)ordt-vaak-onderschat

[ Bericht 10% gewijzigd door SilverSjoiis op 30-10-2014 20:41:51 ]
pi_146127640
foutje.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:50:37 #82
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146127858
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 19:06 schreef Dottey het volgende:

Of anders de ene dag 1 pilletje en de andere dag 2, dan zit je gemiddeld op 600 :P
(Geen idee of dat zo werkt hoor, ik ga er denk ik ook gewoon 2 nemen :) )
Semper frakkin fi!
pi_146128155
Ik heb ze van de HEMA
Foliumzuur 400 mcg per tablet. Dus twee zou mogen?
pi_146128221
Er is een bovengrens van 1000 mcg per dag volgens de Gezondheidsraad :)
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 21:26:04 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146129380
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

De standaard dit-moet-je-zien-in-New-York-dingen. Het was de eerste keer :Y Ook de Inside Broadwaytour gedaan, was erg leuk :D 2 uur door Broadway met een musicalacteur die van alles vertelde over de wijk en de theaters. Zo kom je toch meer te weten over een wijk dan dat je er zelfstandig (al dan niet met boekje) er door heen slentert.
Ook nog een musical gezien? New York is fantastisch O+ De VS sowieso O+ Een maandje geleden was ik daar nog te vinden aan de westkust, ik wil terug :'(
pi_146129472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ook nog een musical gezien? New York is fantastisch O+ De VS sowieso O+ Een maandje geleden was ik daar nog te vinden aan de westkust, ik wil terug :'(
Nee O-) Zuslief en ik konden het niet eens worden over welke musical we wilden, plus haar gebrekkige Engels en het feit dat we elke avond doodmoe om 20:00 op onze hotelkamer waren hebben er voor gezorgd dat we niet naar een musical zijn geweest. Ook geen spijt van, want zeker gezien de laatste reden :+ Middagvoorstelling had ook nog gekund O-) En die rij bij de TKTS-box! :o

Ik wil nog wel een keer! :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door SilverSjoiis op 30-10-2014 21:34:36 ]
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 21:45:02 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146130390
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:27 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Nee O-) Zuslief en ik konden het niet eens worden over welke musical we wilden, plus haar gebrekkige Engels en het feit dat we elke avond doodmoe om 20:00 op onze hotelkamer waren hebben er voor gezorgd dat we niet naar een musical zijn geweest. Ook geen spijt van, want zeker gezien de laatste reden :+ Middagvoorstelling had ook nog gekund O-) En die rij bij de TKTS-box! :o

SPOILER
Ah wel jammer! Maar dat gaar zijn 's avonds herken ik me wel in. In een maand tijd zijn we maar 2x uit geweest, verder waren we veel te gaar steeds _O-
pi_146130706
quote:
17s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:27 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

SPOILER
Waar is de foto genomen?
En bedankt voor de info over de hoeveelheid foliumzuur enzo. Vraag me alleen af of het ook de kans op genetisch overgedragen autisme beperkt. Effe googlen
pi_146130985
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:51 schreef Daui het volgende:

[..]

Waar is de foto genomen?
En bedankt voor de info over de hoeveelheid foliumzuur enzo. Vraag me alleen af of het ook de kans op genetisch overgedragen autisme beperkt. Effe googlen
Top of the Rock!
pi_146131577
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:12 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Nou dat!! En over 9 maanden mag er nog een kindje (of twee, of drie :P) in dat mooie gezin wonen! Gefeliciteerd! *O* O+ *O*
Venus in pocketformaat
Đ loveli
pi_146131873
Oh wat leuk, New York! Wij zijn met voor honeymoon naar New York geweest.

SPOILER
Ik vond het fantastisch. Maar misschien fantastischer vond ik onze honeymoon-kampeertrip door de VS. Met onze witte mustang cabrio. :D

SPOILER
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:26:24 #92
327807 Mariposas
יה&#14
pi_146132443
Oh die foto's en verhalen! Ziet er ook zo gaaf uit Limone, mooie foto's! Wij gaan volgend jaar naar new york, waarschijnlijk in mei. Stiekem hoop ik dan natuurlijk een mooi klein babybuikje te hebben. O+
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 22:57:29 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146134018
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Limone het volgende:

SPOILER
Ik vond het fantastisch. Maar misschien fantastischer vond ik onze honeymoon-kampeertrip door de VS. Met onze witte mustang cabrio. :D

SPOILER
nice! Gave foto's O+

Wij willen voor onze huwelijksreis van Montreal naar Miami rijden, de hele oostkust dus. Nu eerst maar eens sparen _O-
pi_146140090
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:15 schreef Bottoms_up het volgende:
Zo, al een beetje bekomen van gisterenavond, en nu ook ongesteld. Dat wordt een wijntje (of 2, 3,...) dit weekend :)

Jeetje Sara, zo'n lange cyclus zou ik ook van balen. Was dat voor je de pil gebruikte ook?
Jep.
pi_146140100
Oeh, Amerika, daar wil ik ook nog graag een keer naar toe...!

Maar eerst sparen voor een grote-mensen-huis.

*Must resist spending bank account on airplane-tickets*
pi_146140877
Egopost: dat wordt wijn en sushi dit weekend, want nu 1 dag na mijn NOD toch weer 1 streep. Nu zal ik dus wel snel ongesteld worden (had een koperspiraal dus mijn cyclus zal denk ik niet veel veranderen). Op naar de volgende ronde :)
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:58:07 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146141531
Balen Venla! Maar wel lekker aan de wijn en de sushi, dat is dan weer een voordeel ;)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:21:26 #98
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146143476
Balen venla :( maar inderdaad yay voor shushi en wijn! Al kan sushi over t algemeen wel toch? (Mits je natuurlijk rauwe dingen vermijd)

Oh en New York O+ wij waren er in mei dit jaar. Zou zo terug gaan (stond gepland voor volgend jaar maarja toen moesten we een nieuwe auto kopen helaas)

Central park O+
SPOILER
pi_146144800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:15 schreef Limone het volgende:

SPOILER

SPOILER
Vettt!! O+

Ik ben alleen bang dat ik vriendlief niet mee over de atlantische oceaan krijg, want meneer heeft een trauma sinds een terugvlucht vanuit Miami ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:21 schreef sproetjes het volgende:
Balen venla :( maar inderdaad yay voor shushi en wijn! Al kan sushi over t algemeen wel toch? (Mits je natuurlijk rauwe dingen vermijd)

Oh en New York O+ wij waren er in mei dit jaar. Zou zo terug gaan (stond gepland voor volgend jaar maarja toen moesten we een nieuwe auto kopen helaas)

Central park O+
SPOILER
Aah! Leuke foto O+ Ik was samen met m'n zusje. Weinig romantisch dus haha
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:21:18 #100
327807 Mariposas
יה&#14
pi_146145209
Sara, heb u
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 06:27 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Jep.
Heb jij PCOS? Vaag kan ik me herinneren dat je het hier al eens over hebt gehad, maar weet het niet zeker meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')