SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 1% gewijzigd door Dottey op 29-10-2014 22:18:53 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik mag eruit!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef Dottey het volgende:
Wil diegene die graag in de OP wil (of eruit wil) het laten weten door een DM of mij te quoten!
Wil diegene die graag wat veranderd ziet in de OP betreft haar eigen stukje het laten weten door een DM of mij te quoten!
Welkom en veel batsplezierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:42 schreef Starbuck_ het volgende:
Hallo! Ik kom me ook melden hier! Ik zal me even voorstellen: ik ben 32 jaar, 8 jaar samen met mijn man waarvan een aantal jaar getrouwd en sinds eind vorig jaar gestopt met de pil. Sinds maart ook seks zonder bescherming. Vanwege omstandigheden is dit allemaal wat later dan we hoopten toen we gingen trouwen.
Ik ben nog niet zwanger dusmaar ik ben er ook niet heel erg mee bezig nog. Heb wel sinds kort een app die vruchtbare periode berekend en probeer er zo een beetje op te letten, maar ik doe verder (nog) niks met temperaturen of ovulatietesten ofzo. Mn cyclus is redelijk regelmatig gelukkig.
Ik weet niet of ik hier veel mee ga posten, want ik weet niet of ik echt veel te melden ga hebben, maar ik ga het proberen
-edit- gefeliciteerd LE!
Welkom!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:20 schreef Venla het volgende:
Hallo allemaalIk kom me hier ook eens melden.. Na lange tijd van twijfel van zijn kant zijn we nu dan toch echt en overtuigd begonnen
We zijn bezig met de "eerste ronde".. (met ovulatietesten). Mijn NOD is morgen.... toch heb ik afgelopen maandag tegen mijn voornemens in toch al getest: negatief.
Eigenlijk te vroeg natuurlijk, maar de test gaf aan dat je vanaf 4 dagen voordat je ongesteld moet worden al 93% kans hebt op een betrouwbare test. Nu afgesproken dat ik eigenlijk maar gewoon ga wachten of ik ongesteld wordt morgen of overmorgen. Ik hoop dat ik dat kan volhouden.
Haha, dank je, dat lukt welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Welkom en veel batsplezier![]()
wil je in de OP erbij?
Mijn nod mag op 3 december (gokje want nog niet ongesteld)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef Dottey het volgende:
Wil diegene die graag in de OP wil (of eruit wil) het laten weten door een DM of mij te quoten!
Wil diegene die graag wat veranderd ziet in de OP betreft haar eigen stukje het laten weten door een DM of mij te quoten!
Oh wat naar is dat! Ik heb hetzelfde gehad op vakantie, gelukkig kon ik mijn vriend seinen en die sloeg toen op mijn rug. Was er ook behoorlijk naar van dus weet hoe het voeltquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:13 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Mijn nod mag op 3 december (gokje want nog niet ongesteld)
Welkom Venla en Starbuck.
En wat heb ik deze avond een goeie les in relativeren gehad. Gezellig uit eten met collega's, en bij de derde hap schiet er iets in mijn keel. Ik kan niks meer doorslikken en ik kan niet meer ademen. Hoesten en slaan helpt niet, en dan begint de paniek. Ik probeer teken te doen en om hulp te vragen, maar er komt niets meer uit. Hoe ik het eruit heb gekregen weet ik niet, maar het is mij gelukt. Heb mijn vriend gebeld om mij te komen halen en zit hier nog te trillen. Ik geef niets meer om plastic staafjes vanavond
Ja, zet me er maar bijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Welkom!
succes met wachten ^^,
Wil je in de OP erbij?
Gedaan..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:13 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Mijn nod mag op 3 december (gokje want nog niet ongesteld)
Welkom Venla en Starbuck.
En wat heb ik deze avond een goeie les in relativeren gehad. Gezellig uit eten met collega's, en bij de derde hap schiet er iets in mijn keel. Ik kan niks meer doorslikken en ik kan niet meer ademen. Hoesten en slaan helpt niet, en dan begint de paniek. Ik probeer teken te doen en om hulp te vragen, maar er komt niets meer uit. Hoe ik het eruit heb gekregen weet ik niet, maar het is mij gelukt. Heb mijn vriend gebeld om mij te komen halen en zit hier nog te trillen. Ik geef niets meer om plastic staafjes vanavond
Ovulatietesten en afwachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef MaJo het volgende:
Ik twijfel nu een beetje over mijn NOD. Dit is nu een gemiddelde van mijn twee cycli tot nu toe (25/40 dagen). Als ik nu echter weer een cyclus heb van 25 dagen dan is mijn eisprong + NOD een week eerder dan ik nu denk. Hoe doen jullie dat met ongelijke cyclussen en het bepalen van je NOD?
Wil je met een "verhaaltje" of alleen met je naam?quote:
Zet er maar bij bezig sinds oktober 2014 voor #1quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wil je met een "verhaaltje" of alleen met je naam?
Donequote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:06 schreef Venla het volgende:
[..]
Zet er maar bij bezig sinds oktober 2014 voor #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief! Helpt welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef L-E het volgende:
Ik ben dus zo'n trut die snel zwanger wordt, ik voel me echt bezwaard tegenover anderen. Het langst dat we bezig zijn geweest is nu, en dat is in twee rondes geluktIk weet dus niet hoe het is om telkens die teleurstelling te hebben, om maand na maand om te kijken in de hoop op een tweede streepje, om anderen te zien komen en snel weer gaan in een topic als dit. Ik weet gewoon niet hoe dat is, maar ik las allerlei emoties hier en wilde er niet zomaar aan voorbij gaan. Ik hoop echt van harte dat iedereen zo snel mogelijk door kan schuiven, echt. Mijn duimen draaien, heel hard
Ik heb de pil gewoon vervangen voor foliumzuurpillen. Ik heb alleen nog een lege pilstrip naast mn bed liggen, half verscholen onder mn e-reader en de foliumzuurpillen in een neutraal doosje zitten. Mijn schoonmoeder maakt hier wekelijks schoon (voor een extraatje bij de AOW), maar die hoeft nog niet te weten wat onze plannen zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 04:56 schreef Sara82 het volgende:
Hebben degenen die voorheen de pil slikten trouwens ook wel eens dat je in bed ligt, en dan denkt:
"Oh shit, ik ben de pil vergeten!!! Oh, wacht...."![]()
Gaat maar niet uit mijn systeem, haha!
Ik heb dat ook wel, wil vooral gewoon weten waar ik aan toe ben. Als ik nu kan tekenen voor een baby in januari 2016 zou ik het zo doen. Dan kan ik nog fijn wat laatste vakanties plannen zonder na te hoeven denken of het nog wel kan of er rekening mee te houden terwijl dat achteraf totaal niet nodig blijkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:32 schreef Venla het volgende:
Wat fijn dat het bij jou zo snel is gegaan L-E!
Ik merk dat ik zelf het onzekere gewoon lastig vindt, is het gelijk raak, gaat het maanden duren, of lukt het helemaal niet? Dit heeft aan de ene kant met mijn karakter te maken: ik vind het fijn om te weten waar ik aan toe ben en dat ik dingen kan plannen. Anderzijds heb ik een aantal jaren moeten wachten tot het "mocht". En nu dat moment er eindelijk is, wil ik ook het liefst dat het NU gaat gebeuren. Dat is niet echt realistisch, maar toch![]()
Dames die aan de wijn gaan, proost! En wie weet doe ik dit weekend met jullie mee (wachten, wachten). Da's dan toch weer een klein voordeeltje
Ik ben juist blij voor je dat je niet weet wat het is en zo fijn kunt doorschuiven. Ik hoop dan ook van ganse harte dat het een plakker is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef L-E het volgende:
Ik ben dus zo'n trut die snel zwanger wordt, ik voel me echt bezwaard tegenover anderen. Het langst dat we bezig zijn geweest is nu, en dat is in twee rondes geluktIk weet dus niet hoe het is om telkens die teleurstelling te hebben, om maand na maand om te kijken in de hoop op een tweede streepje, om anderen te zien komen en snel weer gaan in een topic als dit. Ik weet gewoon niet hoe dat is, maar ik las allerlei emoties hier en wilde er niet zomaar aan voorbij gaan. Ik hoop echt van harte dat iedereen zo snel mogelijk door kan schuiven, echt. Mijn duimen draaien, heel hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |