Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
2 x meegemaakt, 2 x zwanger
Duimen maar!
Wat grappig ( die situatie met je moeder vooralquote:Op woensdag 5 november 2014 09:57 schreef Moppert het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Bij de eerste lag 1 kat ineens steeds bij mij op schoot en de hele zwangerschap heeft ze dat blijven doen. Toen ik bevallen was moest ze niets van mij hebbenTot ze dat bijna 2 jaar later weer ineens deed. Mijn moeder keek mij aan en riep omggggg ben je zwanger????
![]()
![]()
![]()
Ik wist het zelf nog niet eens op dat moment maar ja dus
Ik stuur je even DM'squote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef sproetjes het volgende:
- en weg- echt licht rood bloed dus![]()
Ik doe niet meer aan rare verschijnselen posten enzostom lijf...
PM en mag ook hoor!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zag hem! ik zit zo weer mobiel dus kan zijn dat ik in een pm reageer, als dat mag?
Nouja, dat is de vraag he.. Of je lichaam zo stom is. Denk ik. Voor hetzelfde geld was er iets gaande dat meteen mis is gegaan. Dat schijnt 90% van de vrouwen wel eens te gebeuren. Dan kan het natuurlijk prima dat je lichaam ergens op reageerde, en het nu gewoon lijkt alsof je normaal ongesteld wordt. Ik heb ook wel eens zo'n maand gehad waarbij ik het idee had dat dat was gebeurd.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef sproetjes het volgende:
- en weg- echt licht rood bloed dus![]()
Ik doe niet meer aan rare verschijnselen posten enzostom lijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |