Heeeeeeeeeeeeeeeeeeuhjjjjjjjjjj wat goed!!!!quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Sara82 het volgende:
Goed nieuws van het eierfront: raad eens van wie de ovulatiestokjes vandaag ietsje donkerder zijn...? Als ie morgen positief is, dan betekent dat, dat ik weer precies op dag 30 een lh-piek heb, net als de vorige ronde....(doet een zie-mij-eens-regelmatig-zijn-dansje)
En het allerleukste vind ik dat mijn lief en ik vanaf morgen geregistreerde partners zijn, hoe fokking great zou het zijn als we dan morgen ook meteen een kindje met dezelfde achternaam kunnen maken! *zwijmeldepijmel*
Hi,quote:Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef coccinelle het volgende:
Ik kom denk ik hier weer iets meer posten. In het andere topic voel ik mij niet heel erg meer thuis nu ik weer 5 maanden zelf mag proberen met behulp van clomid en ovulatietesten.
Welkom.quote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Hi,
Ik wil graag mee gaan posten, omdat wij hopen op een tweede streepje.![]()
Euh.. aangenaam dus
Thanks!quote:
Bedankt! Ik zal er eens over nadenkenquote:Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Welkom.
Als je ook in de OP wil dan kan je alvast een beetje verzinnen voor een tekst die je er wil hebben en dan moet je dat maar doorgeven aan de eerst volgende topic opener![]()
Succes
Welkom terug Coccinelle. Ik ken je eigenlijk helemaal niet, maar ik duim voor je dat het snel lukt!quote:Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef coccinelle het volgende:
Ik kom denk ik hier weer iets meer posten. In het andere topic voel ik mij niet heel erg meer thuis nu ik weer 5 maanden zelf mag proberen met behulp van clomid en ovulatietesten.
Vandaag was stokje nummer 9quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hi,
Sluit gezellig aan. Wat fijn dat je het op eigen krachten (met behulp van Clomid) kunt gaan proberen!![]()
Ik hoorde wel eens dat Clomid zelf ook je ovulatietest wat kan laten kleuren. Ben je al bezig met stokjes piesen of moet je nog starten?
* Dottey zegt alvast sorry.. ik ben nieuwsgierig.
Ahhhh! Nou goede hoop!!quote:Op maandag 3 november 2014 13:55 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Vandaag was stokje nummer 9. Bij mij is een stokje nooit helemaal blanco, ook niet voor ik met clomid begon. Stokje van vandaag was positief, dus ik verwacht morgen of overmorgen mijn eisprong. En dan hopen dat de luteale fase deze keer langer is dan 12 dagen. (Ik hoop op een hele lange!)
Oh op die fiets... Dan kan ik je een handje geven, beetje, niks, veel, heel kleinbeetje lang, meer. Naja, dan weet ik dat het niet gek is dat het ineens meer is geworden...quote:Op maandag 3 november 2014 15:00 schreef Cygne het volgende:
Bij mij wisselde t heel erg: meer, minder, meer, niks, veel, minder, niks. Ik heb bloedingen gehad tot 3.5 week na curettage en n week of wat later weer ongesteld.
Jup. Das heel normaal. Ook irritant want je denkt dat t maandverbandje weg kan en dan: flats!quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh op die fiets... Dan kan ik je een handje geven, beetje, niks, veel, heel kleinbeetje lang, meer. Naja, dan weet ik dat het niet gek is dat het ineens meer is geworden...
Jaaaaaaaa, gefeliciteerd! Woei, klinkt als een goede kast!quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
De woning is van ons! Vijf slaapkamers en garage![]()
![]()
Nou de gezinsuitbreiding nog hihi
Dat inderdaad!quote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Cygne het volgende:
[..]
Jup. Das heel normaal. Ook irritant want je denkt dat t maandverbandje weg kan en dan: flats!![]()
Gefeliciteerd Cassandra! 5 slaapkamers, jullie kunnen wel even vooruitquote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
![]()
Hoe gaat het nu?quote:Op maandag 3 november 2014 19:29 schreef sproetjes het volgende:
Spuitelf: welkom (terug) voor coccinelle en stippelrientje!
Ik zit op een heel interessant seminar maar mijn misselijkheid en gerommel down under verpesten mn concentratieik begin nu toch weer eens te denken "zou het?.."
Maarja zal wel weer niks zijndus ik zwijg weer
![]()
Niet om je gek te maken hoor.. maar wanneer is je NOD ook alweer?quote:Op maandag 3 november 2014 23:37 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb in de auto terug naar mijn werk wat kunnen eten en dat hielp wel, het rare gevoel down under is er weer en ik zit inmiddels thuis aan een kopje groentesoep om de misselijkheid weer te onderdrukken. Als ik maar kleine beetjes eet elke keer dan gaat t wel overdag en 's avonds wel
Lief dat je het vraagt!
Sorry, ik had hier even overheen gelezen.quote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom nieuwe dames!
Hier dag 28 en geen bloed. Dat is voor het eerst sinds juli geloof ik (alleen back-up van mijn appje naar de nieuwe telefoon is mislukt, dus ik mis info..). Alleen ik vertrouw mijn cyclus sinds de miskraam niet meer zo blindelings dat ik dit al heel verdacht vind, een keer 29 of 30 of 31 zou me echt niet verbazen. Dus nog maar even afwachten.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
![]()
Het lijkt mij ook wel een beetje een stiekem-toch-wel-zenuwen-vinger-bijt-ik-probeer-rustig-te-blijven wachtenquote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom nieuwe dames!
Hier dag 28 en geen bloed. Dat is voor het eerst sinds juli geloof ik (alleen back-up van mijn appje naar de nieuwe telefoon is mislukt, dus ik mis info..). Alleen ik vertrouw mijn cyclus sinds de miskraam niet meer zo blindelings dat ik dit al heel verdacht vind, een keer 29 of 30 of 31 zou me echt niet verbazen. Dus nog maar even afwachten.
Had je die dag ook wel goed gegeten? Het klinkt wel spannend!quote:Op maandag 3 november 2014 19:29 schreef sproetjes het volgende:
Spuitelf: welkom (terug) voor coccinelle en stippelrientje!
Ik zit op een heel interessant seminar maar mijn misselijkheid en gerommel down under verpesten mn concentratieik begin nu toch weer eens te denken "zou het?.."
Maarja zal wel weer niks zijndus ik zwijg weer
![]()
ik hou er zelf ook rekening mee dat ik dit weekend gewoon ongesteld wordtquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet om je gek te maken hoor.. maar wanneer is je NOD ook alweer?
Of heb je misschien de laatste tijd nog meer stress waardoor je misschien meer maagzuur aanmaakt?
Gelukkig gaat het weer een beetje beter-der-der ^^,
Dikke knuf.
Zaterdag of zondag is mijn NODquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef Stippelrientje het volgende:
Had je die dag ook wel goed gegeten? Het klinkt wel spannend!
Wanneer kan en mag je testen, eigenlijk?
SPANNENDDquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Stippelrientje, ja, dat is ook wel een beetje zo ;-)
Oh, wat irritant he? Ik heb tussen juli en nu de info kwijt. Als ik een back-up van later terugzet dan krijg ik geen gegevens. En dat zijn net de maanden dat mijn cyclus weer normaal werd, dus nu kan ik niet zo goed inschatten hoe verdacht dag 29 is, of dat daar ook nog wel tussen zat en ik het na een keer 32 dagen al vrij normaal vond toen het 29 was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Sorry, ik had hier even overheen gelezen.
ruk van je back up.. zelf ben ik ook 1,5 jaar aan info kwijt door zo een grapje en niet goed opletten
Dat is een aardig regelmatige cyclusquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hm. Mijn appje maakt 1x per week een back-up, op het moment dat ik de app open. En dan krijg ik een mail met een code. Dat heb ik de afgelopen maanden alleen gedaan om in te vullen wanneer ik ongesteld werd. Dus als ik het zo reconstrueer krijg ik sinds de miskraam: 32-23-32-27-27-28-27
Eigenlijk vind ik gewoon wij allemaal... En dan ook nog een soort van tegelijk... Ik ga nu voor mijn UD delen met 9 man ipv 3quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Isabella en Sproetjes.. Streepjes willen we! Wie weet zijn jullie de eerst volgenden die een plaatsje mogen doorschuiven!
Helemaal mee eens, ik doe mee!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik gewoon wij allemaal... En dan ook nog een soort van tegelijk... Ik ga nu voor mijn UD delen met 9 man ipv 3(en ook weer augustus dan hč)
2 x meegemaakt, 2 x zwangerquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef sproetjes het volgende:
Als ik op katten af moet gaan is het hier precies andersom haha. Ze wil normaal nooit op schoot en is nu niet bij me weg te slaan
Bronquote:Kat weet dat je zwanger bent?
Wat veel zwangere vrouwen merken is dat je kat opeens heel graag op je buik ligt (zelfs als hij voor je zwangerschap helemaal niet zo aanhankelijk was). Katten voelen veranderingen veel eerder aan dan mensen. Wetenschappelijk bewezen is dat honden ziekten zoals kanker en diabetes kunnen ruiken. Ook katten hebben een goed ontwikkeld reukorgaan. Als je zwanger raakt krijg je te maken met veel hormonale veranderingen waardoor je onder meer anders gaat ruiken. Het is daarom niet zo vreemd dat honden en katten aanvoelen dat je zwanger bent. Misschien nog wel eerder dan jijzelf! Overigens kan het geen kwaad als je kat op je buik ligt, mits je baby je kat er niet vanaf schopt natuurlijk.
Nou ik ben benieuwd! Of jouw hormonen maken je dus ziekjesquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik hou er zelf ook rekening mee dat ik dit weekend gewoon ongesteld wordtzal wel een griepje zijn ofzo
mijn NOD is zaterdag of zondag (cyclus wisselt tussen de 27 en 28 dagen)
ik heb vanaf vorige week woensdag gerommel down under (begon 's nachts en is nu dus ook overdag regelmatig) en ben af en aan misselijk vanaf vrijdag ochtend
het is juist nu erg rustig op het werk dus qua stress minder dan ooit haha
en dankjewel
[..]
Nou dat zijn dan in ieder geval goede voortekenenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik hou er zelf ook rekening mee dat ik dit weekend gewoon ongesteld wordtzal wel een griepje zijn ofzo
mijn NOD is zaterdag of zondag (cyclus wisselt tussen de 27 en 28 dagen)
ik heb vanaf vorige week woensdag gerommel down under (begon 's nachts en is nu dus ook overdag regelmatig) en ben af en aan misselijk vanaf vrijdag ochtend
het is juist nu erg rustig op het werk dus qua stress minder dan ooit haha
en dankjewel
[..]
Zaterdag of zondag is mijn NOD
ik eet elke dag gewoon normaal zoals ik altijd eetniks bijzonders wat dat zou moeten kunnen triggeren dus eigenlijk..
[..]
SPANNENDDik duim voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is hij normaal de hele maand blanco (op de controle streep na natuurlijk)quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Maar ovutesten hebben bijna altijd streepjes toch? Gaat om de piek?
Het kan zijn dat je altijd een lichte zweem erop hebt, maar het kan ook normaal zijn om de test muv de vruchtbare dagen (en of aanloop naar de ovulatie) je een licht streepje krijgt en dan op de piek dat hij donkerder gekleurd is en dan weer afzwakt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Maar ovutesten hebben bijna altijd streepjes toch? Gaat om de piek?
Gefeliciteerd vandaag Sara!quote:
Sowieso maar aan het werkquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ok, ik heb ze nooit echt gebruikt, dus ik weet het ook niet precies. Dan maar goed in de gaten houden stippelrientje!
Wat is er vandaag?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vandaag Sara!![]()
Ik hoop dat het een super dag is met jou en je
Goed plan!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik gewoon wij allemaal... En dan ook nog een soort van tegelijk... Ik ga nu voor mijn UD delen met 9 man ipv 3(en ook weer augustus dan hč)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooooh wat een lieve poezie Sproetjes!
En spannund al die bijna streepjes. Wordt een heeeeel spannend weekend zo te lezen. Mijn duimen draaien overuren![]()
Ga ik zo ook doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:01 schreef gestreeptestoel het volgende:
Majo, sleur m gewoon bij die Playstation vandaan joh!![]()
Sara, inderdaad gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Nog iets speciaals gedaan?
Hier nog steeds beroerd. Keelpijn, last vd buik en misselijk. (klinkt meer als griep..)
Het nieuwe NBA spel, hij zit dus heerlijk te basketballenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Daui het volgende:
En wat is je vriendlief aan het spelen op de playstation?
Ja, dat kan dus ook. Volgens mij schreef ik dat ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:17 schreef Mariposas het volgende:
Bij mij had de ovu test een week lang een lichte streep. Werd niet echt donkerder, plots was er precies een week na de 1e lichte streep een donkere streep. Dat 2 dagen achter elkaar, daarna weer helemaal blanco(op controlestreep na)
Ze is vandaag in het gemeentehuis geweestquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er vandaag?
Ik heb nog geen ovutesten gedaan dus geen flauw idee hoe dat zit
Vriendlief is even heel actief op de PlayStation de laatste weken. Komt het batsen niet ten goede![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
2 x meegemaakt, 2 x zwanger
Duimen maar!
Wat grappig ( die situatie met je moeder vooralquote:Op woensdag 5 november 2014 09:57 schreef Moppert het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Bij de eerste lag 1 kat ineens steeds bij mij op schoot en de hele zwangerschap heeft ze dat blijven doen. Toen ik bevallen was moest ze niets van mij hebbenTot ze dat bijna 2 jaar later weer ineens deed. Mijn moeder keek mij aan en riep omggggg ben je zwanger????
![]()
![]()
![]()
Ik wist het zelf nog niet eens op dat moment maar ja dus
Ik stuur je even DM'squote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef sproetjes het volgende:
- en weg- echt licht rood bloed dus![]()
Ik doe niet meer aan rare verschijnselen posten enzostom lijf...
PM en mag ook hoor!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zag hem! ik zit zo weer mobiel dus kan zijn dat ik in een pm reageer, als dat mag?
Nouja, dat is de vraag he.. Of je lichaam zo stom is. Denk ik. Voor hetzelfde geld was er iets gaande dat meteen mis is gegaan. Dat schijnt 90% van de vrouwen wel eens te gebeuren. Dan kan het natuurlijk prima dat je lichaam ergens op reageerde, en het nu gewoon lijkt alsof je normaal ongesteld wordt. Ik heb ook wel eens zo'n maand gehad waarbij ik het idee had dat dat was gebeurd.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef sproetjes het volgende:
- en weg- echt licht rood bloed dus![]()
Ik doe niet meer aan rare verschijnselen posten enzostom lijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |