abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146261908
Welkom nieuwe dames!

Hier dag 28 en geen bloed. Dat is voor het eerst sinds juli geloof ik (alleen back-up van mijn appje naar de nieuwe telefoon is mislukt, dus ik mis info..). Alleen ik vertrouw mijn cyclus sinds de miskraam niet meer zo blindelings dat ik dit al heel verdacht vind, een keer 29 of 30 of 31 zou me echt niet verbazen. Dus nog maar even afwachten.
pi_146262392
Die 5 slaapkamers worden niet allemaal gevuld met grut hoor :') Zolder is in twee gedeeld waarvan een een wasbak heeft. Dat wordt de logeerkamer, andere wordt een mijn rommelkamer (later werkkamer). En een overloop met ruimte voor wasrek, wasdroger en wasmachine. Eíndelijk geen wasrek meer op de slaapkamer O+ Ben ik nog t meest weg van.
Grootste slaapkamer is voor ons, en we twijfelen of we de kleinste kamer vrij houden voor de babykamer of de middelste. Op zich ben ik voor de grootste zodat uk niet hoeft te verhuizen, aan de andere kant denk ik, we kunnen bij een eventuele tweede altijd nog kamers ruilen. Maar linksom of rechtsom houden we die kamer vrij voor uk. En de overige kamer wordt tijdelijk de werkkamer. Tis de bedoeling dat O+ soms thuis gaat werken. Als alles soepel verloopt gaan we eind januari verhuizen.

Welkom nieuwelingen *O*

Ik lees straks bij en reageer dan uitgebreid..
pi_146264618
Welkom Stippelrientje en welkom terug coccinelle! Wat tof Cassandra, gefeliciteerd met je huis!

Goed nieuws hier: vanmorgen is mijn periode aangebroken! Dus op naar een nieuwe ronde :)
  maandag 3 november 2014 @ 19:29:59 #229
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146265210
Spuitelf: welkom (terug) voor coccinelle en stippelrientje!

Ik zit op een heel interessant seminar maar mijn misselijkheid en gerommel down under verpesten mn concentratie :( ik begin nu toch weer eens te denken "zou het?.."
Maarja zal wel weer niks zijn :') dus ik zwijg weer :X

[ Bericht 15% gewijzigd door sproetjes op 03-11-2014 19:41:27 ]
pi_146274361
Nieuwe aanwas *O* Welkom :W O+

Tijd voor streeeeeeeeepjes. Tijd voor doorschuivingen! O+

Vandaag een werkdag van 12,5 uur. Kapot! ;( & morgen om 8:15 weer present. -O- Welkom terug van vakantie, sjoiis!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146277369
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:29 schreef sproetjes het volgende:

Ik zit op een heel interessant seminar maar mijn misselijkheid en gerommel down under verpesten mn concentratie :( ik begin nu toch weer eens te denken "zou het?.."
Hoe gaat het nu?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 3 november 2014 @ 23:37:10 #232
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146277489
Ik heb in de auto terug naar mijn werk wat kunnen eten en dat hielp wel, het rare gevoel down under is er weer en ik zit inmiddels thuis aan een kopje groentesoep om de misselijkheid weer te onderdrukken. Als ik maar kleine beetjes eet elke keer dan gaat t wel overdag en 's avonds wel

Lief dat je het vraagt!
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 00:31:31 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146279345
Sproetjes, zou het inderdaad :o spannend hoor, ik ga voor je duimen! O+ *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146283278
Goedemorgen meisjes oO< !

Oeeh, spanning voor sproetjes en isabella! Ik ga duimen voor streepjes!

Ah Sjoiis, dat is balen! Vanavond lekker met O+ op de bank en bijkomen?

Cassandra, wat een kast zeg! Ik ben blij dat jullie nu lekker alle ruimte hebben. Ik snap dat t lastig is om een kamertje te kiezen voor het kleintje, maar ik denk dat als jullie daar eenmaal zijn, de logische keuze vanzelf heel makkelijk zal worden.

Venla! :* voor de pijn en *O* voor de nieuwe ronde!
pi_146286031
Dat klinkt spannend sproetjes!
pi_146288110
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:37 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb in de auto terug naar mijn werk wat kunnen eten en dat hielp wel, het rare gevoel down under is er weer en ik zit inmiddels thuis aan een kopje groentesoep om de misselijkheid weer te onderdrukken. Als ik maar kleine beetjes eet elke keer dan gaat t wel overdag en 's avonds wel

Lief dat je het vraagt!
Niet om je gek te maken hoor.. maar wanneer is je NOD ook alweer?
Of heb je misschien de laatste tijd nog meer stress waardoor je misschien meer maagzuur aanmaakt?
Gelukkig gaat het weer een beetje beter-der-der ^^,
Dikke knuf.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146288138
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom nieuwe dames!

Hier dag 28 en geen bloed. Dat is voor het eerst sinds juli geloof ik (alleen back-up van mijn appje naar de nieuwe telefoon is mislukt, dus ik mis info..). Alleen ik vertrouw mijn cyclus sinds de miskraam niet meer zo blindelings dat ik dit al heel verdacht vind, een keer 29 of 30 of 31 zou me echt niet verbazen. Dus nog maar even afwachten.
Sorry, ik had hier even overheen gelezen.

ruk van je back up.. zelf ben ik ook 1,5 jaar aan info kwijt door zo een grapje en niet goed opletten :(
pi_146288335
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
De woning is van ons! Vijf slaapkamers en garage *O* *O*
Nou de gezinsuitbreiding nog hihi
Gefeliciteerd *O*
Het lijkt mij erg leuk om dan nieuwe kleuren en spulletjes te verzinnen om al die kamers tot enorm toffe bazen kamers te maken! O+ Heb je al een boel plannen?
Ik zou er zelf amper van kunnen slapen :@

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom nieuwe dames!

Het lijkt mij ook wel een beetje een stiekem-toch-wel-zenuwen-vinger-bijt-ik-probeer-rustig-te-blijven wachten ;)

quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:29 schreef sproetjes het volgende:

Had je die dag ook wel goed gegeten? Het klinkt wel spannend!
Wanneer kan en mag je testen, eigenlijk?
Schudden voor gebruik
pi_146289605
Stippelrientje, ja, dat is ook wel een beetje zo ;-)
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:35:31 #240
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146289874
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

Niet om je gek te maken hoor.. maar wanneer is je NOD ook alweer?
Of heb je misschien de laatste tijd nog meer stress waardoor je misschien meer maagzuur aanmaakt?
Gelukkig gaat het weer een beetje beter-der-der ^^,
Dikke knuf.
ik hou er zelf ook rekening mee dat ik dit weekend gewoon ongesteld wordt ;) zal wel een griepje zijn ofzo
mijn NOD is zaterdag of zondag (cyclus wisselt tussen de 27 en 28 dagen)
ik heb vanaf vorige week woensdag gerommel down under (begon 's nachts en is nu dus ook overdag regelmatig) en ben af en aan misselijk vanaf vrijdag ochtend
het is juist nu erg rustig op het werk dus qua stress minder dan ooit haha
en dankjewel O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef Stippelrientje het volgende:

Had je die dag ook wel goed gegeten? Het klinkt wel spannend!
Wanneer kan en mag je testen, eigenlijk?
Zaterdag of zondag is mijn NOD
ik eet elke dag gewoon normaal zoals ik altijd eet :) niks bijzonders wat dat zou moeten kunnen triggeren dus eigenlijk..

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Stippelrientje, ja, dat is ook wel een beetje zo ;-)
SPANNENDD :D ik duim voor je!
pi_146294990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Dottey het volgende:

[..]

Sorry, ik had hier even overheen gelezen.

ruk van je back up.. zelf ben ik ook 1,5 jaar aan info kwijt door zo een grapje en niet goed opletten :(
Oh, wat irritant he? Ik heb tussen juli en nu de info kwijt. Als ik een back-up van later terugzet dan krijg ik geen gegevens. En dat zijn net de maanden dat mijn cyclus weer normaal werd, dus nu kan ik niet zo goed inschatten hoe verdacht dag 29 is, of dat daar ook nog wel tussen zat en ik het na een keer 32 dagen al vrij normaal vond toen het 29 was.
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 16:58:59 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146296735
IMA, jij ook al in de stress! Ik ga voor jou en Sproetjes duimen, hopelijk is het nu gewoon raak *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_146296816
Hm. Mijn appje maakt 1x per week een back-up, op het moment dat ik de app open. En dan krijg ik een mail met een code. Dat heb ik de afgelopen maanden alleen gedaan om in te vullen wanneer ik ongesteld werd. Dus als ik het zo reconstrueer krijg ik sinds de miskraam: 32-23-32-27-27-28-27
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 18:11:28 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146299324
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hm. Mijn appje maakt 1x per week een back-up, op het moment dat ik de app open. En dan krijg ik een mail met een code. Dat heb ik de afgelopen maanden alleen gedaan om in te vullen wanneer ik ongesteld werd. Dus als ik het zo reconstrueer krijg ik sinds de miskraam: 32-23-32-27-27-28-27
Dat is een aardig regelmatige cyclus _O_ Nog een paar daagjes wachten en als je dan nog niet ongesteld bent zeker even testen lijkt me ^O^
pi_146299525
Isabella en Sproetjes.. Streepjes willen we! Wie weet zijn jullie de eerst volgenden die een plaatsje mogen doorschuiven! :s)
pi_146301276
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Isabella en Sproetjes.. Streepjes willen we! Wie weet zijn jullie de eerst volgenden die een plaatsje mogen doorschuiven! :s)
Eigenlijk vind ik gewoon wij allemaal... En dan ook nog een soort van tegelijk... Ik ga nu voor mijn UD delen met 9 man ipv 3 :D (en ook weer augustus dan hè)
pi_146302153
Met de hele gangbang in een maand door. *O* Volgende maand dan O-) Dan doe ik ook weer 100% mee :9
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 20:00:59 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146304335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik gewoon wij allemaal... En dan ook nog een soort van tegelijk... Ik ga nu voor mijn UD delen met 9 man ipv 3 :D (en ook weer augustus dan hè)
Helemaal mee eens, ik doe mee! ^O^ Ik besefte ook dat de kans op een juli baby nu wel heel klein wordt :'( Al kan het nog steeds, moet ik wel NU bevrucht worden *O* En ach augustus baby's zijn ook hartstikke leuk O+
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:03:32 #249
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_146304454
Jaaaa allemaal door in 1 keer please *O*
pi_146304543
Ik ga nog even voor een juli-baby, zolang het kan ;-) (hoewel de kat nog op schoot wil zitten, de vorige keer hebben ze dat van ongeveer NOD tot een week na de curretage consequent geweigerd, dus eigenlijk is dit een slecht teken ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')