Hoe gaat het nu?quote:Op maandag 3 november 2014 19:29 schreef sproetjes het volgende:
Spuitelf: welkom (terug) voor coccinelle en stippelrientje!
Ik zit op een heel interessant seminar maar mijn misselijkheid en gerommel down under verpesten mn concentratieik begin nu toch weer eens te denken "zou het?.."
Maarja zal wel weer niks zijndus ik zwijg weer
![]()
Niet om je gek te maken hoor.. maar wanneer is je NOD ook alweer?quote:Op maandag 3 november 2014 23:37 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb in de auto terug naar mijn werk wat kunnen eten en dat hielp wel, het rare gevoel down under is er weer en ik zit inmiddels thuis aan een kopje groentesoep om de misselijkheid weer te onderdrukken. Als ik maar kleine beetjes eet elke keer dan gaat t wel overdag en 's avonds wel
Lief dat je het vraagt!
Sorry, ik had hier even overheen gelezen.quote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom nieuwe dames!
Hier dag 28 en geen bloed. Dat is voor het eerst sinds juli geloof ik (alleen back-up van mijn appje naar de nieuwe telefoon is mislukt, dus ik mis info..). Alleen ik vertrouw mijn cyclus sinds de miskraam niet meer zo blindelings dat ik dit al heel verdacht vind, een keer 29 of 30 of 31 zou me echt niet verbazen. Dus nog maar even afwachten.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Even ego stuiter post
De woning is van ons! Vijf slaapkamers en garage![]()
![]()
Nou de gezinsuitbreiding nog hihi
Het lijkt mij ook wel een beetje een stiekem-toch-wel-zenuwen-vinger-bijt-ik-probeer-rustig-te-blijven wachtenquote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom nieuwe dames!
Hier dag 28 en geen bloed. Dat is voor het eerst sinds juli geloof ik (alleen back-up van mijn appje naar de nieuwe telefoon is mislukt, dus ik mis info..). Alleen ik vertrouw mijn cyclus sinds de miskraam niet meer zo blindelings dat ik dit al heel verdacht vind, een keer 29 of 30 of 31 zou me echt niet verbazen. Dus nog maar even afwachten.
Had je die dag ook wel goed gegeten? Het klinkt wel spannend!quote:Op maandag 3 november 2014 19:29 schreef sproetjes het volgende:
Spuitelf: welkom (terug) voor coccinelle en stippelrientje!
Ik zit op een heel interessant seminar maar mijn misselijkheid en gerommel down under verpesten mn concentratieik begin nu toch weer eens te denken "zou het?.."
Maarja zal wel weer niks zijndus ik zwijg weer
![]()
ik hou er zelf ook rekening mee dat ik dit weekend gewoon ongesteld wordtquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet om je gek te maken hoor.. maar wanneer is je NOD ook alweer?
Of heb je misschien de laatste tijd nog meer stress waardoor je misschien meer maagzuur aanmaakt?
Gelukkig gaat het weer een beetje beter-der-der ^^,
Dikke knuf.
Zaterdag of zondag is mijn NODquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef Stippelrientje het volgende:
Had je die dag ook wel goed gegeten? Het klinkt wel spannend!
Wanneer kan en mag je testen, eigenlijk?
SPANNENDDquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Stippelrientje, ja, dat is ook wel een beetje zo ;-)
Oh, wat irritant he? Ik heb tussen juli en nu de info kwijt. Als ik een back-up van later terugzet dan krijg ik geen gegevens. En dat zijn net de maanden dat mijn cyclus weer normaal werd, dus nu kan ik niet zo goed inschatten hoe verdacht dag 29 is, of dat daar ook nog wel tussen zat en ik het na een keer 32 dagen al vrij normaal vond toen het 29 was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Sorry, ik had hier even overheen gelezen.
ruk van je back up.. zelf ben ik ook 1,5 jaar aan info kwijt door zo een grapje en niet goed opletten
Dat is een aardig regelmatige cyclusquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hm. Mijn appje maakt 1x per week een back-up, op het moment dat ik de app open. En dan krijg ik een mail met een code. Dat heb ik de afgelopen maanden alleen gedaan om in te vullen wanneer ik ongesteld werd. Dus als ik het zo reconstrueer krijg ik sinds de miskraam: 32-23-32-27-27-28-27
Eigenlijk vind ik gewoon wij allemaal... En dan ook nog een soort van tegelijk... Ik ga nu voor mijn UD delen met 9 man ipv 3quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Isabella en Sproetjes.. Streepjes willen we! Wie weet zijn jullie de eerst volgenden die een plaatsje mogen doorschuiven!
Helemaal mee eens, ik doe mee!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik gewoon wij allemaal... En dan ook nog een soort van tegelijk... Ik ga nu voor mijn UD delen met 9 man ipv 3(en ook weer augustus dan hè)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |