SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik gunde jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:49 schreef supersof het volgende:
Lapo en nieuw topic op mobiel gemaakt
Jullie zijn ook niet scherp
dankjequote:
bewijs graag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga je dan weer iedereen vertellen dat je sex hebt gehad?
Not againquote:
Nee. Isaac is een joodse naam.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Isaac C ISIS terrorist hij moet weg.
Hij is stiekem gewoon een zionist.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar dat hij dan anti israel is
Israëlquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar dat hij dan anti israel is
quote:
babelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op. RetRy trapt je helemaal in elkaar vanuit de heupen.
Paar mooie doelpunten gemaakt zelfs. Ik kan mij zijn goal tegen Chelsea nog goed herinnerenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Babel heeft nog serieus een hoop gespeeld bij Liverpool
Die van 30-40 meter ofzo toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar mooie doelpunten gemaakt zelfs. Ik kan mij zijn goal tegen Chelsea nog goed herinneren
Ga je kjken naar Wie is de Mol nu niemand anders dan Pieter-Jan Derks meedoet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar mooie doelpunten gemaakt zelfs. Ik kan mij zijn goal tegen Chelsea nog goed herinneren
Hij had ook wel wat talentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
150 wedstrijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Was ook een goede spelerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Nah. Ik heb de motivatie niet om dat soort programma's vast te volgen. Al word ik graag op de hoogte gehoudenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je kjken naar Wie is de Mol nu niemand anders dan Pieter-Jan Derks meedoet?
Leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
Jaaaaaa jaaaaa ik zie hem morgen weer
Of ik bedoel vanavond
Je youtube abonnees verwachten eigenlijk wel dat je een compilatie maakt voor zijn vele hilarische hoogtepunten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nah. Ik heb de motivatie niet om dat soort programma's vast te volgen. Al word ik graag op de hoogte gehouden
Redelijk ja.quote:
Dat was die 4-4 waar Kuyt ook nog scoorde toch?quote:
Ik kom ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk
de Pax en ik gaan morgen (vanavond) weer aan een pubquiz meedoen
Doet hij bij Feyenoord echt niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
18 miljoen hahaha
Die gekke Van Geel moet nu nog leren aankopen alleen.
forever no spitsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet hij bij Feyenoord echt niet verkeerd.
Mist nog wel een type Babel in aanvallend opzicht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet hij bij Feyenoord echt niet verkeerd.
lucas speelt bij PSGquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Kuyt,Babel, N`Gog en Lucas voor Liverpool
Alex, Drogba en nog 2 andere voor Chelsea.
Nog redelijk onthouden
Was te danken aan Van Basten die de prijs van Ryan opkrikte.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
18 miljoen hahaha
Die gekke Van Geel moet nu nog leren aankopen alleen.
Andere Lucas.quote:
Wel vaker.quote:
Eerder type Drogba, als we het dan over negerts moeten hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mist nog wel een type Babel in aanvallend opzicht.
type Biseswarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerder type Drogba, als we het dan over negerts moeten hebben.
feyenoord moet romeo castelen weer kopenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je niet dood aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Straks onderzoeken en moet weer voor t eerst in bijna 2 weken naar buiten
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Biseswar was serieus goede speler
had goed van pas gekomen op moment
Je bent al 2 weken niet buiten geweest?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoezo ga je niet naar buitenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat je twee weken niet buiten bent geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
op 2 dagen na 2 weken jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent al 2 weken niet buiten geweest?
Kan toch niet als je nog bij je ouders woont dat je ouders je 2 weken binnen laten blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat je twee weken niet buiten bent geweest.
ja gezien hij nog in 2e klas zit zit moet hij elke dag wel naar buitenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij vakantie heeft gehad zou het theoretisch nog kunnen, maar djeez, zijn ouders moeten dan wel gestoord van hem wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drogba is te oud en derhalve te afhankelijk van zijn medespelers. Lex Immers is geblesseerd dus dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan geloof je t niet t is zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
lul niet je hebt leerplicht en je vakantie was maar een weekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom wel
nergens voor nodig. binnen zijn is veel fijner
slabbekoorn manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe mij maar boetius en manu hoor
zit toch bijna alleen op mn kamerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij vakantie heeft gehad zou het theoretisch nog kunnen, maar djeez, zijn ouders moeten dan wel gestoord van hem worden
okquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom wel
nergens voor nodig. binnen zijn is veel fijner
een week + 2 extra vrije dagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lul niet je hebt leerplicht en je vakantie was maar een week
Room is ook niet zo goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
Jongens leg mij eens uit waarom Piet Velthuizen nog voetbalwedstrijden speelt als Elroy Room op de bank zit?
Racisme.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
Jongens leg mij eens uit waarom Piet Velthuizen nog voetbalwedstrijden speelt als Elroy Room op de bank zit?
okequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
de meeste voetballer die ooit in de eredivisie heeft gevoetbald is maradona
Jawel, ik zei in 2012 dat hij beter was dan Velthuizen.quote:
Wat was haar achternaam? hahaha xDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn eerste vriendinnetje heette zo
Keepte prima vorig jaar. Zijn tijd bij Vitesse heb ik niet heel goed gevolgd, pas toen hij geblesseerd was. Maar alsnog, slechter dan Velthuizen kan het niet zijn. Geeft tegen NAC hoogstpersoonlijk twee punten weg, tegen Ajax slap en net tegen Dordt scheelt het een haar of hij laat weer de 2-2 door door een blunder.quote:
Godverdomme LR.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was haar achternaam? hahaha xD
Ruiz in z'n topvorm vond ik oogstrelender.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:15 schreef Typisch het volgende:
beste voetballer die ik heb gezien in de eredivisie is denk ik suarez ()
Of Ibraquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:15 schreef Typisch het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jawel, ik zei in 2012 dat hij beter was dan Velthuizen.
Nu gaat iedereen ineens die mening delen.
Jij moet nog volgen.
ik gaf slechts een verklaringquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Keepte prima vorig jaar. Zijn tijd bij Vitesse heb ik niet heel goed gevolgd, pas toen hij geblesseerd was. Maar alsnog, slechter dan Velthuizen kan het niet zijn. Geeft tegen NAC hoogstpersoonlijk twee punten weg, tegen Ajax slap en net tegen Dordt scheelt het een haar of hij laat weer de 2-2 door door een blunder.
Live met eigen ogen of in het algemeen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:15 schreef Typisch het volgende:
Suarez in zn eredivisie periode > ibra in zn eredivisie periodequote:
in het algemeen denk ik welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Live met eigen ogen of in het algemeen?
echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
favoriete voetballer ooit in het echt gezien: TOMASSON
Ik kotste altijd al op Suarez ik kan die man niet objectief beoordelenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:16 schreef Typisch het volgende:
ibra was bij ajax nog niet zó goed, suarez was veruit het beste
ruiz vond ik maar een lucky speler, al had hij wel veel klasse
had als kind altijd tomasson shirtje hij was echt mijn heldquote:
Die was ook geniaal ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
favoriete voetballer ooit in het echt gezien: TOMASSON
ik ono shirtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had als kind altijd tomasson shirtje hij was echt mijn held
Ik heb nog een foto met hem. Zou eens aan m'n moeder moeten vragen of ze 'm eens opstuurtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Bonaventura Kalou een baas bij Feyenoord. Zo efficiënt als een goudvis maar wel een toffe speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.![]()
ik heb hire nog trainingsvest van kampioenschap onder willem v hanegemquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ono shirt
nog die mooie donker paarse
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
Beste team dat ik ooit met eigen ogen heb zien spelen:echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.
medelijden met je
Ongeveer gelijkwaardig aan voorgaande namen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
arveladze bij AZ was de absolute top qua voetbal
Beste team dat ik ooit met eigen ogen heb zien spelen:tering wat een kut teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.
Beste team dat ik ooit met eigen ogen heb zien spelen:Heb wel betere gezien maar zo'n team komt er inderdaad écht nooit meer daar. Vrij ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Fan van een kleine club hè, dan komen de grote jongens niet zo vaak langs. Sowieso geen enkel team daarna dat nog beter was eigenlijk (in Nederland bedoel ik).quote:
Qua selectie zeker niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fan van een kleine club hè, dan komen de grote jongens niet zo vaak langs. Sowieso geen enkel team daarna dat nog beter was eigenlijk (in Nederland bedoel ik).
Nee, absoluut niet. Enige wat er bij in de buurt komt is Ajax in het jaar daarna en vanaf toen is het alleen maar minder geworden.quote:
Beste team dat ik ooit met eigen ogen heb zien spelen:Moet je dat team nu eens kijken en dan naar wat ze na hun tijd bij Twente nog hebben bereikt trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 01:22:10 ]
Die waren ziek goed ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
de beste psv selectie ooit
[ afbeelding ]
idd, ze hadden bijna ook nog gewonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die waren ziek goed ja.
Was toen ook erg onder in de indruk van PSV. Die halve finale was tof.![]()
In bed gekeken omdat ik daarna moest gaan slapen van moeders
Kijk maar uit dat dit Southampton niet je beste team ooit wordtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste team ooit: Southampton toen ze league 1 speelde
Beste speler ooit gezien zelf:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste team ooit: Southampton toen ze league 1 speelde
Zonde hè. Bijna allemaal verdwenen. Zo'n Janko bijvoorbeeld, heeft sindsdien maar 33 wedstrijden gespeeld met zes goals, waarvan de meeste voor Trabzonspor. Liep bij Twente gewoon 1 op 2.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je dat team nu eens kijken en dan naar wat ze na hun tijd bij Twente nog hebben bereikt trouwens.
Die had ik nou graag als vervanger van Pelle gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonde hè. Bijna allemaal verdwenen. Zo'n Janko bijvoorbeeld, heeft sindsdien maar 33 wedstrijden gespeeld met zes goals, waarvan de meeste voor Trabzonspor. Liep bij Twente gewoon 1 op 2.
Jaa dat was ook baasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
de beste psv selectie ooit
[ afbeelding ]
Heb zieke teams gezien toen premier league nog beter was als tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat dit Southampton niet je beste team ooit wordt
31 is 'ie nu. Speelt bij Sydney FC dus zal niet al te duur zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die had ik nou graag als vervanger van Pelle gezien.Al weet ik niet hoe duur en hoe oud hij is.
Arsenal met Bergkamp, Henry en Viera.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb zieke teams gezien toen premier league nog beter was als tegenwoordig.
Zo goed zal southampton of feyenoord nooit worden
Oh, die moet je niet meer hebben dan is al aan het afbouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
31 is 'ie nu. Speelt bij Sydney FC dus zal niet al te duur zijn.
Ik ook. Leuk spelertje was dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Arsenal met Bergkamp, Henry en Viera.
Op de een of andere gekke manier was ik altijd fan van Ljunberg.
Bij Red Bull liep bij 3 op 4, 100 wedstrijden langquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, die moet je niet meer hebben dan is al aan het afbouwen.
dat was 1 vd sterspelers van arsenalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Arsenal met Bergkamp, Henry en Viera.
Op de een of andere gekke manier was ik altijd fan van Ljunberg.
Toen was je ook al sneller onder de indruk natuurlijk. Zag je bij wijze van naast wat CL en Eredivisie (jij misschien PL) alleen de samenvattingen op Eurosport.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in mijn gedachten zijn teams van 10 jaar geleden stuk beter als nu. Terwijl dat eigenlijk niet waar kan zijn
#raar
Dat was Babovic ook niet, iedereen fanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet de beste daarzo.
10 jaar geleden speelden er in de Eredivisie gewoon toppers. Ook op wat latere leeftijd. Nu mag je blij zijn als je een speler vindt die het bij een grote club zou kunnen redden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in mijn gedachten zijn teams van 10 jaar geleden stuk beter als nu. Terwijl dat eigenlijk niet waar kan zijn
#raar
valt eigenlijk wel reuze meequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
echt kut dat premier league teams zo matig zijn tegenwoordig
''baboveld hij is een kanker held ''quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was Babovic ook niet, iedereen fan
Typisch prefereert Baboveld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was Babovic ook niet, iedereen fan
misschien chelskiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zie ze geen CL winnen op moment
Hahaha.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
''baboveld hij is een kanker held ''
~ wazige gozer toen we uit de kuip weg liepen na zijn goal tegen grunn (?)
mourinho bij city zou het kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zie ze geen CL winnen op moment
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
''baboveld hij is een kanker held ''
~ wazige gozer toen we uit de kuip weg liepen na zijn goal tegen grunn (?)
Liever Ajax dan PSV.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat PSV kampioen wordt dit jaar. Of Feyenoord. Niet Ajax in elk geval.
idd fuck ajaxquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
ik raak met de week meer gefrustreerd door opnieuw een kut begin van het seizoenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
Ik heb als 1 van de weinige hier in de sc voor het seizoen gestart was gezegd dat PSV kampioen zou worden. Iedereen verklaarde me voor gekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
Ajax wordt gewoon.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb als 1 van de weinige hier in de sc voor het seizoen gestart was dat PSV kampioen zou worden. Iedereen verklaarde me voor gek
Wacht met dat soort uitspraken tot het seizoen afgelopen is. Overigens roepen er al vijf jaar mensen dat PSV dat jaar kampioen wordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb als 1 van de weinige hier in de sc voor het seizoen gestart was dat PSV kampioen zou worden. Iedereen verklaarde me voor gek
heeft ook de grootste kans/selectiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb als 1 van de weinige hier in de sc voor het seizoen gestart was gezegd dat PSV kampioen zou worden. Iedereen verklaarde me voor gek
dit heb ik heel ergquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit verder.
Feyenoord wordt het toch niet.
Nee joh, eigen jeugd en doorstromen. Ajax heeft geld nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Typisch het volgende:
ajax haalt van de winter gewoon wat goede versterkingen en psv stort in
gelukkig daarna waarschijnlijk de boer weg
Ik ben eigenlijk ook klaar met eredivisie omdat ik zo depressief wordt van feyenoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit heb ik heel erg
het is dat feyenoord leuk voetbalt maar ik was er echt klaar mee vorig seizoen
Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.quote:
Na een nachtje slapen na het nieuws van zijn aanstelling was ik er best wel blij mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
2018quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu nog een paar jaar met weinig/geen echte versterkingen.
RIP
misschien kunnen we alvast vooruit begroten en wat aftandse toppers kopenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
2018
de verneukte kuip --> grootste begroting van nl
kampioen cl echt alles er op en er aan warme kroketten parkeerplaatsen metrolijnen
Ach joh, zolang je niet je bestuur de transfers van je spelers moet laten betalen via een schimmige brievenbusfirma om het geheim te houden ben je niet de slechtste boekhouder van de Eredivisie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Calculeren we al voor 4 jaar CL geld in
precies wat er fout is bij feyenoord, zei ik destijdsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
geen nieuw stadion ook
#vooraltijdpauper
Supporters houden feyenoord aan alle kanten tegen helaas.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies wat er fout is bij feyenoord, zei ik destijds
van gaal wordt genoemd (internationale toptrainer) --> nee man is een tering jood ga weg
al dan niet terecht
nieuw stadion of de kuip verbouwen --> de kuip is van ons!! bestuur tegen de muur!!
al dan niet terecht
nu heb je met fred een aardige trainer voor nederlandse begrippen (ik weet ook wel dat van gaal niet haalbaar was, maar het gaat om de insteek van de meeste supporters) en heb je een halfgare oplossing als ''vernieuwbouw''
kan er nog boos om worden dat laatste
Ken je het schip van Theseus?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies wat er fout is bij feyenoord, zei ik destijds
van gaal wordt genoemd (internationale toptrainer) --> nee man is een tering jood ga weg
al dan niet terecht
nieuw stadion of de kuip verbouwen --> de kuip is van ons!! bestuur tegen de muur!!
al dan niet terecht
nu heb je met fred een aardige trainer voor nederlandse begrippen (ik weet ook wel dat van gaal niet haalbaar was, maar het gaat om de insteek van de meeste supporters) en heb je een halfgare oplossing als ''vernieuwbouw''
kan er nog boos om worden dat laatste
jepquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Supporters houden feyenoord aan alle kanten tegen helaas.
Toen Mulder eindelijk niet meer #1 keeper was heb ik GEJUICHTquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jep
zelfs hmfgod heeft nu ingezien dat Vermeer bijvoorbeeld een geweldige aankoop was
al durft hij nog niet ''goed gedaan vermeer'' te zeggen
Hij wil het wel, maar hij heeft gewoon een ban.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jep
zelfs hmfgod heeft nu ingezien dat Vermeer bijvoorbeeld een geweldige aankoop was
jaquote:
Vermeer keept goed trouwens manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jep
ik hoor hem altijd praten aan de andere kant van het stadionquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil het wel, maar hij heeft gewoon een ban.
Ik hoor hem zelfs hierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoor hem altijd praten aan de andere kant van het stadion
Is natuurlijk ook - en dit bedoel ik niet vervelend - omdat er zo lang niet iets nieuws gewonnen is. Dan gaan mensen maar opdreunen wat er honderd jaar geleden is gebeurd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
en ik snap ook wel dat er mensen zijn die het graag zo houden, maar ik ben sowieso niet iemand die heel erg bezig is met het verleden
ben er ook totaal niet 'trots' op dat feyenoord de eerste club was die de cl won in nl, toen was ik er nog langer niet
ik zweer het je, ik had het die dag voor het eerst sinds tijden over keepertransfers en dat we eigenlijk van mulder af moestenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen Mulder eindelijk niet meer #1 keeper was heb ik GEJUICHT
ken jij die foto dat er een astronaut op het hoofd van een kind te zien is uit de jaren 60???quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
en ik snap ook wel dat er mensen zijn die het graag zo houden, maar ik ben sowieso niet iemand die heel erg bezig is met het verleden
ben er ook totaal niet 'trots' op dat feyenoord de eerste club was die de cl won in nl, toen was ik er nog langer niet
Goed verhaal maar je hebt de namen een beetje verhusseld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zweer het je, ik had het die dag voor het eerst sinds tijden over keepertransfers en dat we eigenlijk van mulder af moesten
toen zei volgens mij onlogisch gekscherend iets over mulder, ik moest lachen en zei wel dat het een geweldige transfer zou zijn
2 uur later ineens dat nieuws
hardop gelachen
fok-it geloofde het niet op whatsapp - hij dacht ik maak fa2quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zweer het je, ik had het die dag voor het eerst sinds tijden over keepertransfers en dat we eigenlijk van mulder af moesten
toen zei volgens mij onlogisch gekscherend iets over mulder, ik moest lachen en zei wel dat het een geweldige transfer zou zijn
2 uur later ineens dat nieuws
hardop gelachen
Nou, was dat het probleem maar.Simpel gezegd: er zijn gewoon een groep mensen die liever zien dat Feyenoord met Mulder op goal 5e wordt dan met Vermeer 2e.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook - en dit bedoel ik niet vervelend - omdat er zo lang niet iets nieuws gewonnen is. Dan gaan mensen maar opdreunen wat er honderd jaar geleden is gebeurd.
hopelijk binnekort keer vechten onderlingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, was dat het probleem maar.Simpel gezegd: er zijn gewoon een groep mensen die liever zien dat Feyenoord met Mulder op goal 5e wordt dan met Vermeer 2e.
Zelfde zal geldt voor een nieuw stadion. Men groeit liever niet door. Ze wijzen dan naar een Valencia waar het nieuwe stadion eerder een last is dan een zegen. Maar weigeren dan te kijken naar de eventuele voordelen.
je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed verhaal maar je hebt de namen een beetje verhusseld.
Jij zei Vermeer met zo`n huillach smileytje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fok-it geloofde het niet op whatsapp - hij dacht ik maak fa2
hardop gelachen
Omdat het een Amsterdammer is? Waar slaat dat op?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, was dat het probleem maar.Simpel gezegd: er zijn gewoon een groep mensen die liever zien dat Feyenoord met Mulder op goal 5e wordt dan met Vermeer 2e.
Maar ze zien zelf toch ook wel dat dit stadion je een fortuin kost? Ik vind de Kuip ook een fantastisch stadion. Maar ja. Interlands krijg je niet meer, concerten lopen niet, er zijn veel te weinig plaatsen voor de mogelijkheden, ga zo maar door. Moet dan het imago van je voetbalveld de vooruitgang van de club stoppen?quote:Zelfde zal geldt voor een nieuw stadion. Men groeit liever niet door. Ze wijzen dan naar een Valencia waar het nieuwe stadion eerder een last is dan een zegen. Maar weigeren dan te kijken naar de eventuele voordelen.
oh weet al niet meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zei Vermeer met zo`n huillach smileytje.
Ik dacht: die heeft een blunder gemaakt ofzo
laatst op w1 gastje van een jaar of 17 helemaal grote bek tegen mij en wat gasten naast me omdat we niet zongenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk binnekort keer vechten onderling
Goede keeper en goede gast. Ik heb echt een hekel aan Ajacieden en hoe zij eigen spelers behandelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Vermeer 10 jaar keeper bij Feyenoord.
zeer goede keeper voor eredivisiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede keeper en goede gast. Ik heb echt een hekel aan Ajacieden en hoe zij eigen spelers behandelen.
Is sowieso over 4 jaar weg, dan loopt zijn contract af.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Vermeer 10 jaar keeper bij Feyenoord.
hoezo praat 100x beter als MULDERnietgodquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:46 schreef Tchock het volgende:
Interviews met Vermeer zijn wel verschrikkelijk irritant. Is dat ook weer even gezegd.
Of dat ook even gezegd is?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:46 schreef Tchock het volgende:
Interviews met Vermeer zijn wel verschrikkelijk irritant. Is dat ook weer even gezegd.
Mwa. Los van de compilaties valt dat wel mee. Al moet hij bij Feyenoord wel heel erg oppassen met alles wat hij zegt. Dat werkt ook niet echt in zijn voordeel/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:46 schreef Tchock het volgende:
Omdat hij iets van 15 jaar lid van Ajax was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het een Amsterdammer is? Waar slaat dat op?
Herhaalt elke vraag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo praat 100x beter als MULDERnietgod
hoe keept Hahnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herhaalt elke vraag.
Hoe ik de wedstrijd beleefd heb?
Of ik vond dat die bal wel te pakken was?
Of we hadden moeten winnen?
Met wat zo'n gevoel ik dan op het veld stap...?
= extra denktijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herhaalt elke vraag.
Waarom had je er liever een zonder Ajaxverleden?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat hij iets van 15 jaar lid van Ajax was.
Wat ik prima snap, ik had ook liever een zelfde keeper gehad voor 7.5 ton (of 1 miljoen) zonder een Ajaxverleden. Maar die waren er niet. Dus dan heb ik er vrede mee.
Dat zijn dus de compilaties.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herhaalt elke vraag.
Typisch. Ik vind Revenge ook echt een toffe serie. Einde berichtquote:
Die gast heeft ons tegen Ajax ziek veel punten gekost. Die redding op de kopbal van Pelle en rood op fernandez als twee beste voorbeelden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom had je er liever een zonder Ajaxverleden?
Omdat ik een hekel aan Ajax en Ajacieden hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom had je er liever een zonder Ajaxverleden?
Mwah. Hij pakt genoeg en krijg weinig goals tegen. Puur op statistieken is het een prima keeper.quote:
Klopt. Best handig ook maar niet te vaak.quote:
keepte steengoed tot feyenoord hem tekendequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
Mwah. Hij pakt genoeg en krijg weinig goals tegen. Puur op statistieken is het een prima keeper.
Maar in het veld... Slaat in blinde paniek ballen weg als dat totaal niet nodig is en komt soms uit alsof hij zelfmoordneigingen heeft. Ik wou dat hij gewoon eens een balletje klem pakte om te laten zien dat hij het wel kan.
En wint voor ons waarschijnlijk vele punten meer dan Mulder ooit gedaan heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gast heeft ons tegen Ajax ziek veel punten gekost. Die redding op de kopbal van Pelle en rood op fernandez als twee beste voorbeelden.
Dus? Je wil toch een keeper die zo veel mogelijk tegenhoudt en punten voor zijn club pakt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gast heeft ons tegen Ajax ziek veel punten gekost. Die redding op de kopbal van Pelle en rood op fernandez als twee beste voorbeelden.
voor sommige mensen weegt dat niet op tegen zn ajax verledenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Je wil toch een keeper die zo veel mogelijk tegenhoudt en punten voor zijn club pakt?
Mag als PEC zijnde imo best blij zijn met de keeper van Jong Oranje. Volgend jaar zul je hem echter wel al kwijt zijn, dan hebben we hem zelf nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mwah. Hij pakt genoeg en krijg weinig goals tegen. Puur op statistieken is het een prima keeper.
Maar in het veld... Slaat in blinde paniek ballen weg als dat totaal niet nodig is en komt soms uit alsof hij zelfmoordneigingen heeft. Ik wou dat hij gewoon eens een balletje klem pakte om te laten zien dat hij het wel kan.
[..]
Klopt. Best handig ook maar niet te vaak.
goede keeper bij voorbaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
Misschien is dat jaar Miazek wel klaar voor jullie.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Zeker omdat hij geen keiharde anti-Feyenoordhooligan was. Dan zou ik meer moeite hebben met de achtergrond van Immers, maar dat lijkt niemand iets te boeien (of ik heb het destijds gemist).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor sommige mensen weegt dat niet op tegen zn ajax verleden
Wat ik trouwens ergens ook wel begrijp maar niet mee eens ben
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Je wil toch een keeper die zo veel mogelijk tegenhoudt en punten voor zijn club pakt?Dat hij dat eerder tegen Feyenoord deed moet bewijs zijn dat hij het kan. Ook tegen andere clubs.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:50 schreef Typisch het volgende:
Zal nooit mijn favo speler worden en zal ook nooit in een rijtje komen van legendarische Feyenoorders (of hij moet de komende 4 jaar de meeste clean sheets ooit gaan halen), maar ik verkies hem altijd boven die frikandellenbakker van een Mulder.
Hagenezen en Amsterdammers zijn een wereld van verschil natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Zeker omdat hij geen keiharde anti-Feyenoordhooligan was. Dan zou ik meer moeite hebben met de achtergrond van Immers, maar dat lijkt niemand iets te boeien (of ik heb het destijds gemist).
Ook een mooi einde aan de Kenneth gimmick van Syntix.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede keeper en goede gast. Ik heb echt een hekel aan Ajacieden en hoe zij eigen spelers behandelen.
Ik snap dat het voor de buitenwereld misschien lijkt als "wees blij, je hebt de keeper van Jong Oranje" maar ik kan namens iedereen die PEC een warm hart toedraagt wel zeggen dat ik Boer voor geen enkele keeper had willen ruilen. En al helemaal niet voor Warner Hahn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag als PEC zijnde imo best blij zijn met de keeper van Jong Oranje. Volgend jaar zul je hem echter wel al kwijt zijn, dan hebben we hem zelf nodig.
Misschien is dat jaar Miazek wel klaar voor jullie.
Wie is Miazek dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Miazek en Slabbekoorn maken feyenoord kampioen
Bij prestaties horen nu eenmaal ook transfers van je betere/beste spelers.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor de buitenwereld misschien lijkt als "wees blij, je hebt de keeper van Jong Oranje" maar ik kan namens iedereen die PEC een warm hart toedraagt wel zeggen dat ik Boer voor geen enkele keeper had willen ruilen. En al helemaal niet voor Warner Hahn.
Onder Poolse media staat ie erg hoog aangescheven. Al zullen die niet helemaal objectief zijnquote:
hoop het van hartequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder Poolse media staat ie erg hoog aangescheven. Al zullen die niet helemaal objectief zijn
destijds jammer dat hij naar PSV gingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Al ben ik ook niet erg objectief.
Ik vond Tyton ook altijd een FANTASTISCHE keeper.
toen raakte die van arsenal geblesseerd toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Tyton op EK2012 speelde wel serieus baas
jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
toen raakte die van arsenal geblesseerd toch?
Ik gun het Boer ook absoluut en ik ben absoluut niet boos op hem of zo. Hoop dat hij daar de tijd van zijn leven heeft en veel kan spelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij prestaties horen nu eenmaal ook transfers van je betere/beste spelers.
Heerlijk ook voor die Boer, nog een jaartje of 2/3 bij Ajax spelen met minstens het dubbele salaris van wat hij bij PEC had.
Hij kreeg rood en Tyton stopte toen die penal toch?quote:
ja meen me te herinneren van wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kreeg rood en Tyton stopte toen die penal toch?
Nee joh. Dat die sympathieën er zijn niet. Wel dat Feyenoorders liever vijfde worden zonder Vermeer dan tweede met.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wordt hier nou serieus verrast gereageerd op anti Ajax sympathieën door Feyenoorders?
Toen ik in Warschau was hingen er overal Pepsi reclames met die gast, zal dus wel sportheld nummer 1 zijn.quote:
Wanneer was jij in Warschauquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik in Warschau was hingen er overal Pepsi reclames met die gast, zal dus wel sportheld nummer 1 zijn.
Ik wilde precies ditzelfde zeggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen de stad vol hing met Pepsi reclames.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde precies ditzelfde zeggen.
Ja, mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen de stad vol hing met Pepsi reclames.
Schuld van de wintertijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme. Het blijkt al 2:00 te zijn.
al ruim 20 uur wakkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme. Het blijkt al 2:00 te zijn.
Waarom.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
al ruim 20 uur wakker
still going strong
Het is te laat voor deze discussie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou het toch juist vroeger moeten zijn? Klok is teruggegaan.
Nee, later te laat geweest voor deze discussie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is te laat voor deze discussie.
Zonder wintertijd was het nu nog vroeger te laat geweest voor deze discussie.
nog niet echt moequote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom.
Al moet ik de season finale van Revenge ook nog afkijken dus ik heb nog even te gaan.
Nee eerder te laatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, later te laat geweest voor deze discussie.
Voetballers hun plek bij de wedstrijdselectie wordt dan weer vaker ontwricht door zomertijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wintertijd heeft in het verleden al vele families ontwricht, wij zijn niet de eersten die hier ten prooi aan vallen.
Weet je nog vroeger Kopspijkers die elke keer als de zomer- of wintertijd in ging Erik van Muiswinkel lieten opdraven om uit te leggen welke kant de klok op moest en die het elke keer weer verneukte expres en dat het elke keer grappig was?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wintertijd heeft in het verleden al vele families ontwricht, wij zijn niet de eersten die hier ten prooi aan vallen.
neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger Kopspijkers die elke keer als de zomer- of wintertijd in ging Erik van Muiswinkel lieten opdraven om uit te leggen welke kant de klok op moest en die het elke keer weer verneukte expres en dat het elke keer grappig was?
Nee, omdat het Peter Heerschop was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger Kopspijkers die elke keer als de zomer- of wintertijd in ging Erik van Muiswinkel lieten opdraven om uit te leggen welke kant de klok op moest en die het elke keer weer verneukte expres en dat het elke keer grappig was?
Oh, daarna nooit meer gehoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, omdat het Peter Heerschop was.
Die herhaalt dit kunstje nog steeds bij radio 538.
Later pik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het zomertijd was had je deze verwarring een uur eerder kunnen voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |