Hij had ook wel wat talentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Babel heeft nog serieus een hoop gespeeld bij Liverpool
150 wedstrijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Was ook een goede spelerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Nah. Ik heb de motivatie niet om dat soort programma's vast te volgen. Al word ik graag op de hoogte gehoudenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je kjken naar Wie is de Mol nu niemand anders dan Pieter-Jan Derks meedoet?
Leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
Jaaaaaa jaaaaa ik zie hem morgen weer
Of ik bedoel vanavond
Je youtube abonnees verwachten eigenlijk wel dat je een compilatie maakt voor zijn vele hilarische hoogtepunten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nah. Ik heb de motivatie niet om dat soort programma's vast te volgen. Al word ik graag op de hoogte gehouden
Redelijk ja.quote:
Dat was die 4-4 waar Kuyt ook nog scoorde toch?quote:
Ik kom ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk
de Pax en ik gaan morgen (vanavond) weer aan een pubquiz meedoen
Doet hij bij Feyenoord echt niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
18 miljoen hahaha
Die gekke Van Geel moet nu nog leren aankopen alleen.
forever no spitsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet hij bij Feyenoord echt niet verkeerd.
Mist nog wel een type Babel in aanvallend opzicht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doet hij bij Feyenoord echt niet verkeerd.
lucas speelt bij PSGquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Kuyt,Babel, N`Gog en Lucas voor Liverpool
Alex, Drogba en nog 2 andere voor Chelsea.
Nog redelijk onthouden
Was te danken aan Van Basten die de prijs van Ryan opkrikte.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
18 miljoen hahaha
Die gekke Van Geel moet nu nog leren aankopen alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |