SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik gunde jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:49 schreef supersof het volgende:
Lapo en nieuw topic op mobiel gemaakt
Jullie zijn ook niet scherp
dankjequote:
bewijs graag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga je dan weer iedereen vertellen dat je sex hebt gehad?
Not againquote:
Nee. Isaac is een joodse naam.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Isaac C ISIS terrorist hij moet weg.
Hij is stiekem gewoon een zionist.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar dat hij dan anti israel is
Israëlquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar dat hij dan anti israel is
quote:
babelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op. RetRy trapt je helemaal in elkaar vanuit de heupen.
Paar mooie doelpunten gemaakt zelfs. Ik kan mij zijn goal tegen Chelsea nog goed herinnerenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Babel heeft nog serieus een hoop gespeeld bij Liverpool
Die van 30-40 meter ofzo toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar mooie doelpunten gemaakt zelfs. Ik kan mij zijn goal tegen Chelsea nog goed herinneren
Ga je kjken naar Wie is de Mol nu niemand anders dan Pieter-Jan Derks meedoet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar mooie doelpunten gemaakt zelfs. Ik kan mij zijn goal tegen Chelsea nog goed herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |