kan weinig bedenkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
Wat is er nou weer moeilijk aan een bucket list maken
Het is niet alleen het verzinnen van dingen, het is meer het bedenken waar jij voldoening uit haalt en welke ervaringen je denkt dat je leven verrijken, er even vanuit gaand dat je Bucket list niet bestaat uit rijk worden en in een villa gaan wonenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
Wat is er nou weer moeilijk aan een bucket list maken
is ook niet de bedoeling lijkt me dat je nu alles moet bedenken. Zoiets vul je met de tijd aan naarmate je ouder wordt en dingen mee maakt.quote:
nou ik weet wel een hoop maar als ik ze moet opschrijven weet ik ze niet meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
is ook niet de bedoeling lijkt me dat je nu alles moet bedenken. Zoiets vul je met de tijd aan naarmate je ouder wordt en dingen mee maakt.
ervaringen en kwaliteiten en dat soort dingen zijn ook dingen bedenken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet alleen het verzinnen van dingen, het is meer het bedenken waar jij voldoening uit haalt en welke ervaringen je denkt dat je leven verrijken, er even vanuit gaand dat je Bucket list niet bestaat uit rijk worden en in een villa gaan wonen
dan wacht je tot je het weer weet en schrijf je het dan opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ik weet wel een hoop maar als ik ze moet opschrijven weet ik ze niet meer
ja dat komt nooit want ik heb het vooral in mn hoofd maar op papier ziet het er stom uitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dan wacht je tot je het weer weet en schrijf je het dan op
Is ook zo. Maar best lastig somsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ervaringen en kwaliteiten en dat soort dingen zijn ook dingen bedenken.
Waarom zou het stom zijn als het al in je hoofd zit?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat komt nooit want ik heb het vooral in mn hoofd maar op papier ziet het er stom uit
dan houd je het in je hoofd. Zo belangrijk is een bucket list niet eens. Vooral niet iets om over op te scheppen wat je dromen zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat komt nooit want ik heb het vooral in mn hoofd maar op papier ziet het er stom uit
Opscheppen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dan houd je het in je hoofd. Zo belangrijk is een bucket list niet eens. Vooral niet iets om over op te scheppen wat je dromen zijn.
ja idk sommigen vinden het stoer ofzo. Is toch voor jezelf, hoef je echt niet per se op papier te zettenquote:
mijn lijst is gewoon burgerleef krijgenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idk sommigen vinden het stoer ofzo. Is toch voor jezelf, hoef je echt niet per se op papier te zetten
nicequote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn lijst is gewoon burgerleef krijgen
Maar je kan toch niet opscheppen over iets wat je nog nooit gedaan hebt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idk sommigen vinden het stoer ofzo. Is toch voor jezelf, hoef je echt niet per se op papier te zetten
misschien kunnen jullie samen een bucketlist maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
Jaaaaaa jaaaaa ik zie hem morgen weer
Of ik bedoel vanavond
ga jij dat doen met je vriendinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien kunnen jullie samen een bucketlist maken.
Had je moeten zeggen dat een bucketlist juist voor linkse hippies isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vertelde net dat ik een bucketlist maakte kreeg ik dit als reactie:
[ afbeelding ]
ga je dan weer iedereen vertellen dat je sex hebt gehad?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
Jaaaaaa jaaaaa ik zie hem morgen weer
Of ik bedoel vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |