Wel vaker.quote:
Eerder type Drogba, als we het dan over negerts moeten hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mist nog wel een type Babel in aanvallend opzicht.
type Biseswarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerder type Drogba, als we het dan over negerts moeten hebben.
feyenoord moet romeo castelen weer kopenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerder type Drogba, als we het dan over negerts moeten hebben.
ga je niet dood aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Straks onderzoeken en moet weer voor t eerst in bijna 2 weken naar buiten
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Biseswar was serieus goede speler
had goed van pas gekomen op moment
Je bent al 2 weken niet buiten geweest?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoezo ga je niet naar buitenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat je twee weken niet buiten bent geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
op 2 dagen na 2 weken jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent al 2 weken niet buiten geweest?
Kan toch niet als je nog bij je ouders woont dat je ouders je 2 weken binnen laten blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat je twee weken niet buiten bent geweest.
ja gezien hij nog in 2e klas zit zit moet hij elke dag wel naar buitenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij vakantie heeft gehad zou het theoretisch nog kunnen, maar djeez, zijn ouders moeten dan wel gestoord van hem wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |