hoe keept Hahnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herhaalt elke vraag.
Hoe ik de wedstrijd beleefd heb?
Of ik vond dat die bal wel te pakken was?
Of we hadden moeten winnen?
Met wat zo'n gevoel ik dan op het veld stap...?
= extra denktijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herhaalt elke vraag.
Waarom had je er liever een zonder Ajaxverleden?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat hij iets van 15 jaar lid van Ajax was.
Wat ik prima snap, ik had ook liever een zelfde keeper gehad voor 7.5 ton (of 1 miljoen) zonder een Ajaxverleden. Maar die waren er niet. Dus dan heb ik er vrede mee.
Dat zijn dus de compilaties.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herhaalt elke vraag.
Typisch. Ik vind Revenge ook echt een toffe serie. Einde berichtquote:
Die gast heeft ons tegen Ajax ziek veel punten gekost. Die redding op de kopbal van Pelle en rood op fernandez als twee beste voorbeelden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom had je er liever een zonder Ajaxverleden?
Omdat ik een hekel aan Ajax en Ajacieden hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom had je er liever een zonder Ajaxverleden?
Mwah. Hij pakt genoeg en krijg weinig goals tegen. Puur op statistieken is het een prima keeper.quote:
Klopt. Best handig ook maar niet te vaak.quote:
keepte steengoed tot feyenoord hem tekendequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
Mwah. Hij pakt genoeg en krijg weinig goals tegen. Puur op statistieken is het een prima keeper.
Maar in het veld... Slaat in blinde paniek ballen weg als dat totaal niet nodig is en komt soms uit alsof hij zelfmoordneigingen heeft. Ik wou dat hij gewoon eens een balletje klem pakte om te laten zien dat hij het wel kan.
En wint voor ons waarschijnlijk vele punten meer dan Mulder ooit gedaan heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gast heeft ons tegen Ajax ziek veel punten gekost. Die redding op de kopbal van Pelle en rood op fernandez als twee beste voorbeelden.
Dus? Je wil toch een keeper die zo veel mogelijk tegenhoudt en punten voor zijn club pakt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gast heeft ons tegen Ajax ziek veel punten gekost. Die redding op de kopbal van Pelle en rood op fernandez als twee beste voorbeelden.
voor sommige mensen weegt dat niet op tegen zn ajax verledenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Je wil toch een keeper die zo veel mogelijk tegenhoudt en punten voor zijn club pakt?
Mag als PEC zijnde imo best blij zijn met de keeper van Jong Oranje. Volgend jaar zul je hem echter wel al kwijt zijn, dan hebben we hem zelf nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mwah. Hij pakt genoeg en krijg weinig goals tegen. Puur op statistieken is het een prima keeper.
Maar in het veld... Slaat in blinde paniek ballen weg als dat totaal niet nodig is en komt soms uit alsof hij zelfmoordneigingen heeft. Ik wou dat hij gewoon eens een balletje klem pakte om te laten zien dat hij het wel kan.
[..]
Klopt. Best handig ook maar niet te vaak.
goede keeper bij voorbaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
Misschien is dat jaar Miazek wel klaar voor jullie.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Zeker omdat hij geen keiharde anti-Feyenoordhooligan was. Dan zou ik meer moeite hebben met de achtergrond van Immers, maar dat lijkt niemand iets te boeien (of ik heb het destijds gemist).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor sommige mensen weegt dat niet op tegen zn ajax verleden
Wat ik trouwens ergens ook wel begrijp maar niet mee eens ben
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Je wil toch een keeper die zo veel mogelijk tegenhoudt en punten voor zijn club pakt?Dat hij dat eerder tegen Feyenoord deed moet bewijs zijn dat hij het kan. Ook tegen andere clubs.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:50 schreef Typisch het volgende:
Zal nooit mijn favo speler worden en zal ook nooit in een rijtje komen van legendarische Feyenoorders (of hij moet de komende 4 jaar de meeste clean sheets ooit gaan halen), maar ik verkies hem altijd boven die frikandellenbakker van een Mulder.
Hagenezen en Amsterdammers zijn een wereld van verschil natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Zeker omdat hij geen keiharde anti-Feyenoordhooligan was. Dan zou ik meer moeite hebben met de achtergrond van Immers, maar dat lijkt niemand iets te boeien (of ik heb het destijds gemist).
Ook een mooi einde aan de Kenneth gimmick van Syntix.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede keeper en goede gast. Ik heb echt een hekel aan Ajacieden en hoe zij eigen spelers behandelen.
Ik snap dat het voor de buitenwereld misschien lijkt als "wees blij, je hebt de keeper van Jong Oranje" maar ik kan namens iedereen die PEC een warm hart toedraagt wel zeggen dat ik Boer voor geen enkele keeper had willen ruilen. En al helemaal niet voor Warner Hahn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag als PEC zijnde imo best blij zijn met de keeper van Jong Oranje. Volgend jaar zul je hem echter wel al kwijt zijn, dan hebben we hem zelf nodig.
Misschien is dat jaar Miazek wel klaar voor jullie.
Wie is Miazek dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Miazek en Slabbekoorn maken feyenoord kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |