Drogba is te oud en derhalve te afhankelijk van zijn medespelers. Lex Immers is geblesseerd dus dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerder type Drogba, als we het dan over negerts moeten hebben.
dan geloof je t niet t is zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat je twee weken niet buiten bent geweest.
lul niet je hebt leerplicht en je vakantie was maar een weekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom wel
nergens voor nodig. binnen zijn is veel fijner
slabbekoorn manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe mij maar boetius en manu hoor
zit toch bijna alleen op mn kamerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij vakantie heeft gehad zou het theoretisch nog kunnen, maar djeez, zijn ouders moeten dan wel gestoord van hem worden
okquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom wel
nergens voor nodig. binnen zijn is veel fijner
een week + 2 extra vrije dagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lul niet je hebt leerplicht en je vakantie was maar een week
Room is ook niet zo goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
Jongens leg mij eens uit waarom Piet Velthuizen nog voetbalwedstrijden speelt als Elroy Room op de bank zit?
Racisme.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
Jongens leg mij eens uit waarom Piet Velthuizen nog voetbalwedstrijden speelt als Elroy Room op de bank zit?
okequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
de meeste voetballer die ooit in de eredivisie heeft gevoetbald is maradona
Jawel, ik zei in 2012 dat hij beter was dan Velthuizen.quote:
Wat was haar achternaam? hahaha xDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn eerste vriendinnetje heette zo
Keepte prima vorig jaar. Zijn tijd bij Vitesse heb ik niet heel goed gevolgd, pas toen hij geblesseerd was. Maar alsnog, slechter dan Velthuizen kan het niet zijn. Geeft tegen NAC hoogstpersoonlijk twee punten weg, tegen Ajax slap en net tegen Dordt scheelt het een haar of hij laat weer de 2-2 door door een blunder.quote:
Godverdomme LR.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was haar achternaam? hahaha xD
Ruiz in z'n topvorm vond ik oogstrelender.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:15 schreef Typisch het volgende:
beste voetballer die ik heb gezien in de eredivisie is denk ik suarez ()
Of Ibraquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:15 schreef Typisch het volgende:
beste voetballer die ik heb gezien in de eredivisie is denk ik suarez ()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jawel, ik zei in 2012 dat hij beter was dan Velthuizen.
Nu gaat iedereen ineens die mening delen.
Jij moet nog volgen.
ik gaf slechts een verklaringquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Keepte prima vorig jaar. Zijn tijd bij Vitesse heb ik niet heel goed gevolgd, pas toen hij geblesseerd was. Maar alsnog, slechter dan Velthuizen kan het niet zijn. Geeft tegen NAC hoogstpersoonlijk twee punten weg, tegen Ajax slap en net tegen Dordt scheelt het een haar of hij laat weer de 2-2 door door een blunder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |