Qua selectie zeker niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fan van een kleine club hè, dan komen de grote jongens niet zo vaak langs. Sowieso geen enkel team daarna dat nog beter was eigenlijk (in Nederland bedoel ik).
Nee, absoluut niet. Enige wat er bij in de buurt komt is Ajax in het jaar daarna en vanaf toen is het alleen maar minder geworden.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
Beste team dat ik ooit met eigen ogen heb zien spelen:Moet je dat team nu eens kijken en dan naar wat ze na hun tijd bij Twente nog hebben bereikt trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 01:22:10 ]
Die waren ziek goed ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
de beste psv selectie ooit
[ afbeelding ]
idd, ze hadden bijna ook nog gewonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die waren ziek goed ja.
Was toen ook erg onder in de indruk van PSV. Die halve finale was tof.![]()
In bed gekeken omdat ik daarna moest gaan slapen van moeders
Kijk maar uit dat dit Southampton niet je beste team ooit wordtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste team ooit: Southampton toen ze league 1 speelde
Beste speler ooit gezien zelf:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste team ooit: Southampton toen ze league 1 speelde
Zonde hè. Bijna allemaal verdwenen. Zo'n Janko bijvoorbeeld, heeft sindsdien maar 33 wedstrijden gespeeld met zes goals, waarvan de meeste voor Trabzonspor. Liep bij Twente gewoon 1 op 2.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je dat team nu eens kijken en dan naar wat ze na hun tijd bij Twente nog hebben bereikt trouwens.
Die had ik nou graag als vervanger van Pelle gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonde hè. Bijna allemaal verdwenen. Zo'n Janko bijvoorbeeld, heeft sindsdien maar 33 wedstrijden gespeeld met zes goals, waarvan de meeste voor Trabzonspor. Liep bij Twente gewoon 1 op 2.
Jaa dat was ook baasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
de beste psv selectie ooit
[ afbeelding ]
Heb zieke teams gezien toen premier league nog beter was als tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat dit Southampton niet je beste team ooit wordt
31 is 'ie nu. Speelt bij Sydney FC dus zal niet al te duur zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die had ik nou graag als vervanger van Pelle gezien.Al weet ik niet hoe duur en hoe oud hij is.
Arsenal met Bergkamp, Henry en Viera.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb zieke teams gezien toen premier league nog beter was als tegenwoordig.
Zo goed zal southampton of feyenoord nooit worden
Oh, die moet je niet meer hebben dan is al aan het afbouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
31 is 'ie nu. Speelt bij Sydney FC dus zal niet al te duur zijn.
Ik ook. Leuk spelertje was dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Arsenal met Bergkamp, Henry en Viera.
Op de een of andere gekke manier was ik altijd fan van Ljunberg.
Bij Red Bull liep bij 3 op 4, 100 wedstrijden langquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, die moet je niet meer hebben dan is al aan het afbouwen.
dat was 1 vd sterspelers van arsenalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Arsenal met Bergkamp, Henry en Viera.
Op de een of andere gekke manier was ik altijd fan van Ljunberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |