Live met eigen ogen of in het algemeen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:15 schreef Typisch het volgende:
beste voetballer die ik heb gezien in de eredivisie is denk ik suarez ()
Suarez in zn eredivisie periode > ibra in zn eredivisie periodequote:
in het algemeen denk ik welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Live met eigen ogen of in het algemeen?
echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
favoriete voetballer ooit in het echt gezien: TOMASSON
Ik kotste altijd al op Suarez ik kan die man niet objectief beoordelenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:16 schreef Typisch het volgende:
ibra was bij ajax nog niet zó goed, suarez was veruit het beste
ruiz vond ik maar een lucky speler, al had hij wel veel klasse
had als kind altijd tomasson shirtje hij was echt mijn heldquote:
Die was ook geniaal ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
favoriete voetballer ooit in het echt gezien: TOMASSON
ik ono shirtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had als kind altijd tomasson shirtje hij was echt mijn held
Ik heb nog een foto met hem. Zou eens aan m'n moeder moeten vragen of ze 'm eens opstuurtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Bonaventura Kalou een baas bij Feyenoord. Zo efficiënt als een goudvis maar wel een toffe speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.![]()
ik heb hire nog trainingsvest van kampioenschap onder willem v hanegemquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ono shirt
nog die mooie donker paarse
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
Beste team dat ik ooit met eigen ogen heb zien spelen:echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.
medelijden met je
Ongeveer gelijkwaardig aan voorgaande namen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
arveladze bij AZ was de absolute top qua voetbal
Beste team dat ik ooit met eigen ogen heb zien spelen:tering wat een kut teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.
Beste team dat ik ooit met eigen ogen heb zien spelen:Heb wel betere gezien maar zo'n team komt er inderdaad écht nooit meer daar. Vrij ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme wat was dat goed.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Fan van een kleine club hè, dan komen de grote jongens niet zo vaak langs. Sowieso geen enkel team daarna dat nog beter was eigenlijk (in Nederland bedoel ik).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |