Toen was je ook al sneller onder de indruk natuurlijk. Zag je bij wijze van naast wat CL en Eredivisie (jij misschien PL) alleen de samenvattingen op Eurosport.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in mijn gedachten zijn teams van 10 jaar geleden stuk beter als nu. Terwijl dat eigenlijk niet waar kan zijn
#raar
Dat was Babovic ook niet, iedereen fanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar lang niet de beste daarzo.
10 jaar geleden speelden er in de Eredivisie gewoon toppers. Ook op wat latere leeftijd. Nu mag je blij zijn als je een speler vindt die het bij een grote club zou kunnen redden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in mijn gedachten zijn teams van 10 jaar geleden stuk beter als nu. Terwijl dat eigenlijk niet waar kan zijn
#raar
valt eigenlijk wel reuze meequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
echt kut dat premier league teams zo matig zijn tegenwoordig
''baboveld hij is een kanker held ''quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was Babovic ook niet, iedereen fan
Typisch prefereert Baboveld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was Babovic ook niet, iedereen fan
misschien chelskiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zie ze geen CL winnen op moment
Hahaha.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
''baboveld hij is een kanker held ''
~ wazige gozer toen we uit de kuip weg liepen na zijn goal tegen grunn (?)
mourinho bij city zou het kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zie ze geen CL winnen op moment
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
''baboveld hij is een kanker held ''
~ wazige gozer toen we uit de kuip weg liepen na zijn goal tegen grunn (?)
Liever Ajax dan PSV.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat PSV kampioen wordt dit jaar. Of Feyenoord. Niet Ajax in elk geval.
idd fuck ajaxquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
ik raak met de week meer gefrustreerd door opnieuw een kut begin van het seizoenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
Ik heb als 1 van de weinige hier in de sc voor het seizoen gestart was gezegd dat PSV kampioen zou worden. Iedereen verklaarde me voor gekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
Ajax wordt gewoon.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb als 1 van de weinige hier in de sc voor het seizoen gestart was dat PSV kampioen zou worden. Iedereen verklaarde me voor gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |